Hirdetés
-
Két újabb előzetesen a MultiVersus
gp A fejlesztők az egyik új pálya mellett Jasonhöz is készítettek egy trailert.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
lumpy92
aktív tag
válasz Oppenheimer #142434 üzenetére
KozmaxMoto nevű szervízt dícsérték a TDM-es csoportban (is), ott van nem messze tőle.
Én még most kértem időpontot, megírom majd, hogy mi volt a tapasztalat."never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
duni84
aktív tag
válasz Oppenheimer #142391 üzenetére
1, ha hamar "büdös lesz" a nyári aláöltöző is, akkor érdemes beáztatni 4-5 órát és/vagy szag semlegesítővel befújni (rossmann/dm-ben kapsz ), aztán megint több napig is jó lesz.
2, a motoros farmerba iszonyat bele lehet főzni a golyókat a textil nyári (bélés nélküli) biztos, hogy szellősebb lesz, habár nem fogsz örülni, ha valamelyik reggel 5-8 fokban indulsz útnak
3, én minden intelem ellenére motoros cipőben jártam túrázni, de ez is max egy rövidebb sétára lesz kényelmes, mert ha tényleg véd is a bakancs/cipő, akkor érezhetően merevebb és nehezebb lesz, mint pl egy sportcipő.
4, még nem sikerült olyan gerincprotektorral találkoznom, ami alá nem izzadok be 30 fok fölött azt tényleg csak elfogadni lehet, hogy bele fogsz izzadni még úgy is, hogy a fehér nyári sokat segít
#metszéspontok
-
MMiklos86
csendes tag
válasz Oppenheimer #142420 üzenetére
Ki a sisakból, be a mosózsákba, kímélő mosás után olyan, mintha új lenne. 4 év után először tettem meg, de olyan egyszerű, hogy ezentúl gyakrabban fogom, mert tényleg kellemesebb így a sisak belseje. (Shoei Neotec 2)
-
MMiklos86
csendes tag
válasz Oppenheimer #142391 üzenetére
1. Aláöltöző. Én általában egy "technikai" pólót viszek és a szálláson minden este kiöblítem, vagy szappanos vízzel mosom. Megszárad egy óra, de legfeljebb egy éjszaka alatt.
2. Motoros farmer. Én nadrág alá nem veszek külön aláöltözőt. A nadrág vagy véd, vagy szellőzik, mert éppen a kritikus pontokon - segg, térd, csípő - kell a vastag kevlár, illetve protektor. Izzadás ellen jó, ha időnként felállsz a nyeregből aztán hűt a szél.
3. Nekem Alpinstars Faster 2-m (vagy 1-em... nem is tudom) van és ugyanaz a tapasztalatom, mint a kollégáknak: nem szellőzik nagyon, viszont rohadt kényelmes. Aztán a Dolomitokban béna voltam és a bal oldalit végighúztam az aszfalton, kilyukadt, illetve a jobb oldalt elkezdett lejönni a szélső gumi protektor, nos a két lyukon át már remekül szellőzik. Ha fontos a szellőzés, vagy a 4 éven túli tartósság, nem ajánlom. Vettem helyette Daytona csizmát (Fokt Motor), amit maximálisan ajánlok, de nem ugyanaz az árkategória.
Néztem anno a Serpentize-t és képek alapján nem tetszik, hogy semmi sem takarja a fűzőt. Kellemetlen, ha menet közben beleakad a motoron valamibe, az Alpinestarson egy nagy tépőzár akadályozza ezt meg. Persze élőben kell megnézni, hogy van-e rá esély.
4. Megint csak zsebbenyúlós téma, de légzsákos kabáton nem gondolkodtál? Nekem Helite Vented van. A nagy hálós paneleknek hála jól szellőzik, a kontakt felületeken bőr és lv2 protektor van, no meg maga a légzsák, ami eséskor védi a gerinced, bordád, stabilizálja a nyakad stb.
-
Mentolka
senior tag
válasz Oppenheimer #142434 üzenetére
Mondjuk kicsit messzebb van, de Solymárnál közelebb: MK Bikes
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #142449 üzenetére
Tanuld meg az alap dolgokat magad megcsinálni. Hosszú távon nagyon megéri.
-
lumpy92
aktív tag
válasz Oppenheimer #142449 üzenetére
Aug.31-re tudnak időpontot adni olajcserére + átnézésre
"never send to know for whom the bells tolls; it tolls for thee"
-
Pfiucska
aktív tag
-
pepucs
tag
válasz Oppenheimer #142477 üzenetére
Itt kell élned hogy elhidd FLM csizmát sikerült a Párdiba 80k-ért megvennem... ~50k lett volna nemzetközi webshopból.
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
csongi
veterán
válasz Oppenheimer #142520 üzenetére
Ez a tárácsa vállán múlik.
Megnézni üt e a tárcsa, ha igen miért, és lehet másik betéttel jobban fog viselkedni -
etnies
senior tag
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #142520 üzenetére
Nem a valla miatt szar.
Nagyon valtozo a tarcsad vastagsaga, ez a legtobbszor elofordulo eset. Sok benne a km. Ha egy durvat fekeznel nagy sebessegrol, ezt mar erezned a fekkaron.
Aztan az is lehet, hogy üt a tarcsad oldaliranyban.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #142538 üzenetére
Eleg sok japan motor gyari tarcsaja, sunstar vagy nissin emiatt raz be kb 30-40e km futasteljesitmenyen belul.
Nem tudom h nalad is ez van, ezt ki lehet mikrometerrel merni, tehat forumra ne alapozz, lehetoleg ellenorizd/tesdNem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Oppenheimer #142537 üzenetére
Pedig jobban járnál vele, a szállásokat meg le lehet még mondani ingyen és újakat foglalni.
Persze attól függ mi a cél, ha a szállásotok elérése, akkor jó a terv, ha maga az út a cél, ahogy motoros körökben mondják, akkor viszont nem jó, átszáguldod a legjobb részeket.
Az olaszoknál (Dolomitok) is annyi hágó van, hogy nem fér bele 3 napba, az osztrák oldalon is, még át se mentél Svájcba, stb.Ha el akarod mondani, hogy voltál egy túrán ami 3 országot érintett, akkor remek, ha a szállások a cél, mert ott szeretnétek körülnézni, pihenni, akkor is jó, ha motorozás szempontjából nézzük, akkor ez nem annyira jó.
Szerintem engedd meg etnies-nek (vagy bárkinek aki járt már arra és segít neked), hogy tervezzen egy jobb útvonalat, aztán még mindig dönthetsz az eredeti terveidnél.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
etnies
senior tag
válasz Oppenheimer #142500 üzenetére
Ahogy elnézem a tervet, az az érzésem támadt, hogy ez ilyen "mindent bele terv". 5 nap pont ideális menni egy Grossglockner-Dolomitok kört, ránézésre 2x-3x akkor lenne az élményfaktor.
Erre az útvonalra találhatsz egy csomó tervet az interneten, ha érdekel.
Ha jól látom, ti tengerpartozni is akartok, az kb minden elront. Nálunk is voltak ilyen viták, végül az a kompromisszum született, hogy páros évben Alpok, páratlanban tengerpart.
A kettőt nem lehet jól összerakni, mert együtt egyikre sem jut elég idő, mert a jó tengerpart és a jó Alpok között mindenhol 500 km van (kivétel Franciaország, ahol kb. 250 km).
Nem megoldható, hogy elmentek 5 napot az Alpokba és 5-t repülővel valami tengerhez?"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Oppenheimer #142557 üzenetére
Safetny ők adnak motort, ezért ajánlom mindenkinek. Nem kell félteni, ott kell tesztelni a határokat. Kis sebességnél, nem saját géppel.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
-
MMiklos86
csendes tag
válasz Oppenheimer #142593 üzenetére
Angolul feelernek hívják, magyarul gőzöm sincs. Az enyém megvan, túl hamar ért le hát kicsavartam. 2021-es Sukuki Hayabusa. Holnap lefényképezem, ha úgy látod hogy megfelelő, szívesen elküldöm neked, nálam csak a helyet foglalja.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Oppenheimer #142593 üzenetére
Menetesszár és joccakát.
Ha nagyon kultúr megoldás kell edzett süllyesztett imbusz és még esztétikus is lesz.
Haver az SC59-en a 1. gyári honda szett (~8k 2 csavarért ) elkoptatása után áttért az edzett szárra.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
LógaGéza
addikt
válasz Oppenheimer #142613 üzenetére
Nekem menetesszár + zárt anya lesz a megoldás - így még a méret is változtatható, és néz is ki valahogy. Ha elkopik meg elég az anyát cserélni - bár szerintem nem fog.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
macilaci78
nagyúr
válasz Oppenheimer #142637 üzenetére
Motorosként nem az, de az autópályán autósként mégiscsak kuriózumnak számít...
Amit elsőként megtanultam Budapesten robogón, hogy ha több sáv kanyarodik, akkor ne legyek kanyarodó jármű mellett.
A sorok közt előre gurulva nem csak az indexeket figyelem, hanem a kormányzott kerekek állását is...
Volt olyan, hogy az Andrássyn húzta rám egy autós (nem taxis) a buszsávra a kormányt, mert majd 4 sarok múlva fog jobbra kanyarodni.
Kereszteződésekbe mindig benézek, ha elsőbbségem is van, ha tudom, hogy a keresztirányú forgalomnak tilos.Volt olyan forgalmi órám, hogy a 2×50 percben végig én mentem elöl, nem volt helycsere. Bevallom, elfáradtam. Folyamatosan figyelni a saját dolgomra, hogy minden szabályosan menjen, illetve engem se toljon le egy sietős okos. Mellette folyamatosan a mögöttes forgalmat is figyelni, hogy a másik tanuló, illetve az oktató tud-e követni. Nem-e beragadtak egy körforgalomba, vagy egy kereszteződésbe.
Viszont testileg nem fáradtam el, még a nem teljesen kompromisszummentes üléspozíció is sokkal időtállóbb, mint a robogóé.Somatom: igen, alkalmi motorosként megválogathatom azokat a körülményeket, amikor megyek. Egy motoros futár szélben, esőben, hóban, fagyban is megy. Vagy nem keres...
Apophis: nem tudom, a jármű hónapokra történő lefoglalását hogyan kezelik. Értem én a szemléletet, hogy állagromlás ide, vagy oda, így járt az elkövető, de azért az állagmegóvás mégiscsak megilleti szerintem.
Például álltában túlmerülő, megdöglő akkunál ki fog pingvinezni? Vagy a tárolás előtt legalább lehúzzák az akkusarut?[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
JoinR
senior tag
válasz Oppenheimer #142818 üzenetére
Gondolom a kempingben van lehetőség mindenre. Vadkempingezni nem annyira éri meg, úgy tudom.
-
veterán
válasz Oppenheimer #142818 üzenetére
Kempingekben, a vadkemping kb csak kis hazankban engedelyezett. Max 500 euros buntetest emlitett egy ismerosom.
Everybody lies.
-
Somatom
veterán
válasz Oppenheimer #142818 üzenetére
A déli útvonalat nem járom, de pl. Ausztriában, Németországban a pályák mellett minden kúton, Autohof -ban van rendes, tiszta WC (1 Euro) és a legtöbben zuhi lehetőség is (3 Euro). A kamionos topikban vannak olyanok, akik a déli vonalat járják. Sztem ők tudják a helyi tutit.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
bardi
aktív tag
válasz Oppenheimer #142860 üzenetére
OBI helyett inkább csavarbolt, tized áron kapsz mindent, bármilyen fejjel, felületkezeléssel.
'92 Honda VFR 750
-
Micsurin
nagyúr
válasz Oppenheimer #142860 üzenetére
Edzett alatt a csavar boltokban a 8.8 vagy feletti szakítójukat értik ha megfigyeled.
Nem helyes megfogalmazás de benne marad a nyelvben, ha nyelvtantisztezünk akkor helyesen magas szakítószilárdságú.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz Oppenheimer #142991 üzenetére
Rohadtul nem így van. Ilyet azok mondanak, akik csak azt hiszik, hogy tudnak motorozni, meg már láttak mindent.
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Somatom
veterán
válasz Oppenheimer #142991 üzenetére
+1
250 -es ETZ után CBX1000. Talán az első pár nap volt feladat. Utána már fel sem tűnt a súly.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
dellfanboy
őstag
válasz Oppenheimer #142991 üzenetére
ezt a hsz-t kereteztessuk mar be!
bar en meg nem lattam olyan motoros balesetet ahol az volt a baj, hogy az ertelmi fogyatekos huzkodta a gazkart van errol vmi stat? sokkal inkabb a tapasztalatlan gyerek csavart 1mm-t azt a gep fara meg megelozte az elejet es lett nagy ihaj csuhaj[ Szerkesztve ]
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
-Mosquito-
őstag
válasz Oppenheimer #142991 üzenetére
Kanyarfotó, Stelvio videót érdemes megnézni. Hogy bénázik a Dugatival,másik meg a Gs-el. 🙄
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
veterán
válasz Oppenheimer #142991 üzenetére
Amit mondasz ésszerűnek hangzik, de sajnos nem igaz.
Bárki aki elesik a túlzott teljesítmény miatt, azt fogja mondani, nem húztam eszetlenül.
De akkor hogy estél el? Érdekes.
A baleseti híreket nézve, pár robogós van, a többi minimum 500 de inkább 600+ccm vasak szereplenek a képeken.
Ha nem húzza az ember és a 100Le motor teljesítményéből felét használja, akkor teljesen felesleges a 100. Tudom, van mikor gyorsítással lehet menekülni. Csak a maradék 50Le elengedéséhez kell a plusz 50% tudás is.
Akkora baromság a szamárlétra, hogy 10 éves gyerekeket ültetnek MOTGP motorra.
Úgy sem rángatja eszetlenűl, 5éve versenyzik, tud motorozni. Hát nem
Nem fog 1000-es gépre ülni, pedig körbe motorozná kb a topik minden tagját.
Nincs feloldás. A kor és a tudás nem oldja fel egymást.A teljesítmény végét elérni, megérezni, milyen mikor elfogy nincs benne több, kezdőként egy 100LE motornál sztem 2* sikerül, harmadik lesz az utolsó.
Más kordában tartani elsokalni és terelgetni egy 200Kg motort mint egy 240-260Kg tömeget.
Ez nem autó, hogy majd megérzed. Keveseknek sikerül. Itt nem csak a pénztárcád fog fájni.
Amire azt hiszik, hogy érzik, az a tudás egy 500 sor 2 motorhoz is sokszor kevés.Nem kell 20Le-vel kezdeni, ha már érett az agya. De a 50-70Le bőven bőven elég.
A Le-t kimotorozni egyenesbe elhúzni alap tudás elegendő.
Kanyarodni,megállni, reagálni, már más tészta.
Tényleg, mint a gatyát úgy kell választani. A többi ideológia baromság.
Kinövöd? Nődd ki, lássuk. Csak azt hinni, hogy kinövi, csupán hit és nem tényszerű. -
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #142991 üzenetére
Egyszer elozol szar uton egy autot, egy eros motorral. Nem vagy eszetlen tini gyerek. Elkonnyul az elso kereked, megdobja az uthiba. Becsapkod a kormanyod, utkozotol-utkozoig.
Tartozkodjunk ezektol a tul egyszeru okfejtesektol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #143001 üzenetére
Meg a motor erotol es fajtatol is.
De nem csak azon mulik, hogy hulyegyerek tini vagy.Plusz gyengebb motorral ez nem tortenik meg.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
csongi
veterán
válasz Oppenheimer #143001 üzenetére
Az 500-as motorral kevésbé fogsz beleugrani a szituba, mert jobban érezheted a teljesítő képességét.
Egy olyan motornál amit nem tudsz megérezni, megtéveszt. Mekkora tartalék van benne, azta. Hoppá megállni már nem tudok. Meg kell érezni tapasztalni a motor erő és fékutak arányát. Ugyan ott lehet előzni 90nél meg 160nál is.
Hiába akarj a nagyérdemű meg magyarázni a lépcső fokok felességét, csak a hülyeséget erőltetik.
Ez a világ ilyen. Ha nem ilyen lenne, létezne a 150Le motor, és az 600Le közúti autó.
Mindegyikkel lehet lassan és gazdaságosan közlekedni.
A technikai sportban, mert 17 évesen lehet kezdeni a király kategóriágban.
És a legnagyobb klasszisok az összes alső kategóriát kihagyják, mert ésszel húzzák a gázt.
Azt kellene megérteni, ez egy egység. Biztonságos motorozás nem csak a gáz húzásából áll.
A motor kezelését nem fogja megtanulni ilyen nehéz dögökkel. Amiket megtanul az a tudás egy 500as motoron is kevés lesz.
A kisebb vasakon olyat tanulsz tapasztalsz ami a nagy dögökön, vagy nem fogsz, vagy rosszul.
A kicsinek tartott 50-70 le csak a 100hoz képest kevés.Azok akik azt hiszik belenőnek a motorba, kurva nagy tévedésbe vannak.
De nem akarok meggyőzni senkit.
Vannak érvek, ellenérvek, majd eldönti magának.Mentolka: Ez jóó
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Oppenheimer #142991 üzenetére
Hát nem tudom... Nekem ez a negyedik szezonom 160 kg feletti motorral, a második a 650-.es DL-lel, ami "csak" 67 lóerő, és még mindig nagyon messze vagyok attól, hogy jól terelgessem, sőt!
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #143040 üzenetére
1 szezonnal a hatad mogott kisse szelsosegesen szilard es egyszeru velemenyed van, konyvet nem akarsz irni motorozas temaban?
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Micsurin
nagyúr
válasz Oppenheimer #143042 üzenetére
Hirtelen fatális? Előzésnél hosszanti úthiba és még fatális hiba sem fog oda kelleni. Főleg nem feldobozolva.
Aztán mikor a rutin hiámyában a szitálást nem fogod meg lehet a fohászhoz nyúlni hátha abba marad, vagy mikor sikeresen szűkre veszed az alpokban a pozitív jobbost és leborul a szerelvény. Lehetne sorolni…
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
veterán
válasz Oppenheimer #143042 üzenetére
De milyen szakaszról beszélsz amúgy? A túráról? Ne rohogtes, hogy ehhez 1000-es motor kell 🤣
A 650-es is bőven elég arra, hogy bármilyen emelkedőn dombon völgyön az utast szinte csak a doboz tartsa fent mögöttem mondjuk 140-ig. Oké, ha te 190 magas vagy és 130 kiló tiszta izom, az asszony 185 magas és 100 kiló fogni való forma, akkor elhiszem, hogy kevés LEHET a 600 környéke és még erőd is van bánni a 260 kilós ezres géppel.Kicsit nekem az jön le, hogy a Dunning-Krueger görbe első csúcspontja körül lehetsz most, azért mondasz ilyeneket. Nincs ezzel semmi gond, eléred még a csúcsok közti mélypontot, normális, hogy kell hozzá akár 1-2 szezon is.
Abban igazad van, hogy a lusta ezres sor4 megbocsatobb, mint egy hegyezett 650 v2, neadjisten egy henger. De nem mindenki lusta ezrest hajt.
És akkor itt a lényeg:
Ettől még lehet kezdeni 600-700-1000 köbcentis motorokkal, mert a fenti csak a véleményem, nem pedig a nagybetűs szabály.Egyébként haver nője is most nyomja az A-t. Nulla előképzettség, 2 hónapja esik kel (szó szerint) a rutinon, és vettek neki egy zx7r-t egy olyan embernek aki fékek nélkül küldi 240-nel poénból országúton a szakadt passat-ot. Ha ő nem változtat, nem fogom kihizni az utoljára vásárolt fekete szövet nadragomat, mire fel kell vegyem újra.
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #143042 üzenetére
Jozan paraszti esszel pedig tovabb is lehet gondolni az egesz dolgot, mi mitol tortenik. Ne legyel mar ennyire arrogans.
Leidiotazol egy embert, csak azert hogy bizonyitast nyerjen a te velemenyed.Teged is le lehet majd idiotazni, amikor tulpakolod a dobozaidat, es anelkul, hogy tudataban lennel, a hatarait fogod a motorodnak kozelebb hozni, ezzel elerni, amitol instabil lesz a motorod? Ha megbamulod egy no segget, es lefejeled az elotted levo auto hatso ablakat? Ha a seggedben megy 2 centire egy gyoker, es eldurran az agyad, majd odahuzol a motorodnak - abbol kiindulva, amiket irsz- eletedben eloszor, majd szembetalalalod magad egy befele szukulo kanyarral, amire nem szamitottal, ezt kiegyenesited, amire azt irjak: "kisodrodott"
Te egy kbaszott terminator vagy, aki sosem vet hibat?
Nem egy ember vagy, aki nem csak es kizarolag esszeruen tud cselekedni, emelle pedig egy szezonnal a hatad mogott nem biztos, hogy megvan az a mennyisegu informaciod, amibol egy osszetett velemenyt formalhass?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Xero
nagyúr
válasz Oppenheimer #143042 üzenetére
Egy vermesebb 1000-es (170-200+ le) mar negyed gazon emelgeti az elejet. Ha van egy uthiba akkor pedig siman feljon teljesen, aztan ha nem szokta meg emberunk es visszabassza elkezd csapkodni a kormany majd repul mint a gyozelmi zaszlo.
Ekozben egy 600/650-es 4 hengerest kuplungot baszkodva kell felszedni hatso kerekre, ergo sokkal kisebb a lehetoseged, hogy megszivd.
Nem azt akarom mondani, hogy mindenki 250/400-assal kezdte, Babetta es Pannonia utan nekem is 600-as 1000-es gixxerek jottek majd piszok sok kihagyas utan 650 es 100le, de ha valaki jonne, hogy egy mt09sp-vel vagy 890 duke r-el akar kezdeni, akkor nagyon gyorsan megmutatnam hogyan kell mindent is esobe kapcsolni aztan szepen pillanatragaszto minden gombra. Csak ugye igy mi ertelme.
Egy mai 100-120 LE-s 2 hengeres kikapcsolt elektronikaval nagyon gyorsan meg tud lepni.
szerk: Azt pedig meg halkabban teszem hozza, hogy amit a Te 1000-es geped hoz nyomatek/teljesitmenyben azt ma mar egy 650-es-800-as hoz, sot at is lepi. A mai nagyvasaknal tegyel oda egy 2-es szorzot. Nyilvan a tomeg marad es a fekek is lenyegesen jobbak, de ezt azert kezeld a helyen amikor az 1000-es motorokrol gondolkozol. Ez nem az az 1000-es.
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz Oppenheimer #143038 üzenetére
Ide el- és feljutottunk. Felfelé nem két motort előztünk meg, pedig ez egy hatötven, utassal és csomagokkal.
A legnagyobb trófea egy GT1600 volt, az is ilyen elsőmotoros volt, utasokkal alig bírt elfordulni a déli oldalon, pedig az északi oldalon jönnek azok a kanyarok, melyeket lentebb linkeltek.
Szerintem azt hiszitek, hogy a tudást lehet pótolni erővel. Pedig hidd el, nincs cikibb, amikor egy tapasztalt motoros egy sokkal szerényebb gépen körbemotoroz a kanyarban.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #143058 üzenetére
Nem kellene tiltasig forgatnod a 600 ast, ezt megint eltulzod.
Az ezresedbol sosem vettel ki annyi loerot, amit a 600 tiltas kozelben tud.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #143061 üzenetére
Nem ujjal mutogatok rad. Az a reakcio a te problema leegyszerusitesedre szuletett, hogy gondolkozz mar, te is fogsz hibakat elkovetni, mert ez egy ilyen dolog.
Hogy ezen mar tulvagy? Tehat inkabb fekeztel, minthogy lejjebb dontotted volna? Es te vitatkozol?
Most szalltam ki a temabol.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
etnies
senior tag
válasz Oppenheimer #143058 üzenetére
Ez a hozzászólás a tipikus példája a DK-hatásnak. DL650-em van, mindig az Alpokba megyek, megpakolva és utassal és még soha nem forgattam el tiltásig. Ha tudsz motorozni és nem a köridő számít a ringen, akkor semmi értelme beküldeni oda.
Olyan dolgokról van teljesen fix és erős véleményed, amiről egyébként tapasztalat hiányában fogalmad sincs.Tudod miért szeretnék nagyobb gépre váltani? Mert a nagyobb teljesítményű gépeken jobb a fék és a futómű, nem azért, mert szükségem lesz a 100 lóra valaha is, közúton!
Ami a legjobban kiakasztja az utasokat, az a nagy fék-nagy gáz stílus, jobb egy ritmust egy "flow"-t felvenni, kis-fék-kis-gáz.
Részemről utolsó ilyen hozzászólás, mert az érzelmekre akarok észérvekkel hatni -> lehetetlen feladat.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Oppenheimer #143067 üzenetére
Lehet röhögni, csak amikor megtörténik veled, akkor is röhögni fogsz-e?
Tartok tőle, hogy egészen más érzés lesz benned.Egyébként a kezdőmotoros nem trófea, sőt, senki sem trófea. Viszont az a kezdőmotoros fel szokta bni az agyam, akinek már ötödjére esek a seggébe a kanyarban, de nem enged el az egyenesben, mert vagy nem érzékeli a helyzetet vagy versenyzik. És hogy miért baj ez? Mert kanyarban betudnék elé szúrni, csak nem akarok erőlködni, sem versenyezni, sem veszélyeztetni senkit, viszont úgy megy össze-vissza a visszafordítókban, hogy megijeszt.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #143061 üzenetére
"Erre reagálnék, ezen már rég túl vagyok, hátsófék a megoldás rá. "
Nem ez a megoldás rá. Ha azt látod hogy a kanyar nem adja ki, ameddig csak lehet fékezel az elsővel (ideális esetben a htásóval is), majd lapra kell tenni a motort, és stabil gáz. A legtöbb tapadásod 2 keréken stabil gázon van. Ez az első és legfontosabb dolog amit meg kell tanulni egy motorosnak, hogy ha benéz egy kanyart, akkor az egyetlen esélye befordulni, ha lapra dönti a motort és stabil gáz.
Itt általában a lapra döntéssel van a gond (azt hiszed hogy lapra raktad, pedig nem). Ezért érdemes kijárni pályázni, még egy túra motorral is.
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #143081 üzenetére
Igen én valódi pánik szituációról beszélek, amikor tényleg(!) azt látod hogy a kanyar nem adja ki, és valahogy be kéne fordulni. Több elhíresült ronda motorbaleset volt már ahol lapon gázon szinte biztosan befordult volna a motor, de az elsővel pánik fékezés miatt felegyenesedő motor (átsodródott a szembe sávba) súlyos balesetet okozott.
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #143086 üzenetére
Benézett szűkülő kanyarról volt szó. Ismertlen útvonalon bármikor belefuthatsz ilyenbe. Oké igaz ha óvatos tempóban mész, akkor nem lesz baj. De mindig óvatos tempóban mész?
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz Oppenheimer #143074 üzenetére
Azt vágod, hogy a hátsó fékkel könnyebben tudsz perecelni, mint a lejjebb döntéssel, éles kanyarban, ugye?
Nyilván ha lapon van a vas, akkor más kérdés, mert akkor már egyik SEM ment meg. A te rendelkezésedre mindig adott mértékű tapadás van. A hátsó fékkel a két kereked közül az egyiket terheled meg merőleges iránnyal az amúgy is erős oldalirányú terhelésre. Ott a feneke könnyen elmegy. Ha pedig csak lejjebb döntöd vagy te mész lejjebb a motorról, akkor két keréken oszlik meg ez. Működhet a hátsó fék is, de nem ezt választanám, ezt pedig csak az én 4 éves tapasztalatlanságom miatt mondom[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Háztartási gépek
- Ghost of Tsushima technikai teszt
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- BestBuy topik
- Milyen notebookot vegyek?
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Huawei Watch GT 3 Pro - korlátolt szépség
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen