Hirdetés
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Titan Army P27GR monitor: hogy tud ilyen olcsó lenni?
- ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
- Boldog-boldogtalan kézikonzolt akar kiadni, de egyelőre nincs meg a felvevőpiac
- Megszellőztették az MSI Unify-X alaplapsorozat visszatérését
Hirdetés
-
Ilyen specifikációkkal érkezhet a 2025-ös ThinkPhone
ma A Motorola és a Lenovo üzleti célú készüléke kompaktabb méretben, középkategóriás processzorral újíthat.
-
ATX 3.1-es Seasonic tápok a picit pénztárcabarátabb szegmensben
ph A felfrissült, teljesen moduláris Core GX sorozat két színben kínálja a 650-től 1000 wattig terjedő palettát.
-
Már Steamen is játszható a Witchfire korai kiadása (PC)
gp Ahogy várható volt alig egy évvel az Epic Games Store után a Valve áruházából is beszerezhető lett a játék.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
macilaci78
nagyúr
válasz Oppenheimer #142637 üzenetére
Motorosként nem az, de az autópályán autósként mégiscsak kuriózumnak számít...
Amit elsőként megtanultam Budapesten robogón, hogy ha több sáv kanyarodik, akkor ne legyek kanyarodó jármű mellett.
A sorok közt előre gurulva nem csak az indexeket figyelem, hanem a kormányzott kerekek állását is...
Volt olyan, hogy az Andrássyn húzta rám egy autós (nem taxis) a buszsávra a kormányt, mert majd 4 sarok múlva fog jobbra kanyarodni.
Kereszteződésekbe mindig benézek, ha elsőbbségem is van, ha tudom, hogy a keresztirányú forgalomnak tilos.Volt olyan forgalmi órám, hogy a 2×50 percben végig én mentem elöl, nem volt helycsere. Bevallom, elfáradtam. Folyamatosan figyelni a saját dolgomra, hogy minden szabályosan menjen, illetve engem se toljon le egy sietős okos. Mellette folyamatosan a mögöttes forgalmat is figyelni, hogy a másik tanuló, illetve az oktató tud-e követni. Nem-e beragadtak egy körforgalomba, vagy egy kereszteződésbe.
Viszont testileg nem fáradtam el, még a nem teljesen kompromisszummentes üléspozíció is sokkal időtállóbb, mint a robogóé.Somatom: igen, alkalmi motorosként megválogathatom azokat a körülményeket, amikor megyek. Egy motoros futár szélben, esőben, hóban, fagyban is megy. Vagy nem keres...
Apophis: nem tudom, a jármű hónapokra történő lefoglalását hogyan kezelik. Értem én a szemléletet, hogy állagromlás ide, vagy oda, így járt az elkövető, de azért az állagmegóvás mégiscsak megilleti szerintem.
Például álltában túlmerülő, megdöglő akkunál ki fog pingvinezni? Vagy a tárolás előtt legalább lehúzzák az akkusarut?[ Szerkesztve ]
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Mindent a StreamSharkról!
- Mobil flották
- Azonnali informatikai kérdések órája
- World War 3 (PC)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Steam topic
- Versenybe hozta magát az új Xeonnal az Intel
- Renault, Dacia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen