Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • macilaci78

    nagyúr

    válasz Oppenheimer #142637 üzenetére

    Motorosként nem az, de az autópályán autósként mégiscsak kuriózumnak számít...

    Amit elsőként megtanultam Budapesten robogón, hogy ha több sáv kanyarodik, akkor ne legyek kanyarodó jármű mellett.
    A sorok közt előre gurulva nem csak az indexeket figyelem, hanem a kormányzott kerekek állását is...
    Volt olyan, hogy az Andrássyn húzta rám egy autós (nem taxis) a buszsávra a kormányt, mert majd 4 sarok múlva fog jobbra kanyarodni. :U
    Kereszteződésekbe mindig benézek, ha elsőbbségem is van, ha tudom, hogy a keresztirányú forgalomnak tilos.

    Volt olyan forgalmi órám, hogy a 2×50 percben végig én mentem elöl, nem volt helycsere. Bevallom, elfáradtam. Folyamatosan figyelni a saját dolgomra, hogy minden szabályosan menjen, illetve engem se toljon le egy sietős okos. Mellette folyamatosan a mögöttes forgalmat is figyelni, hogy a másik tanuló, illetve az oktató tud-e követni. Nem-e beragadtak egy körforgalomba, vagy egy kereszteződésbe.
    Viszont testileg nem fáradtam el, még a nem teljesen kompromisszummentes üléspozíció is sokkal időtállóbb, mint a robogóé.

    Somatom: igen, alkalmi motorosként megválogathatom azokat a körülményeket, amikor megyek. Egy motoros futár szélben, esőben, hóban, fagyban is megy. Vagy nem keres...

    Apophis: nem tudom, a jármű hónapokra történő lefoglalását hogyan kezelik. Értem én a szemléletet, hogy állagromlás ide, vagy oda, így járt az elkövető, de azért az állagmegóvás mégiscsak megilleti szerintem.
    Például álltában túlmerülő, megdöglő akkunál ki fog pingvinezni? Vagy a tárolás előtt legalább lehúzzák az akkusarut?

    [ Szerkesztve ]

    Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól!

Új hozzászólás Aktív témák