- Milyen videókártyát?
- Bootolás USB pendrive-ról
- Videós, mozgóképes topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autóhifi
- Canon MILC: EOS R és M topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Homeworld 3 - Amit a játéktól várhatunk
gp Akik a drágább verziót vették meg, már játszhatnak a teljes változattal.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
A Corsair égisze alá kerül a Fanatec
ph A szimulátorrajongók körében nem épp ismeretlen név követi a a Drop, az Elgato, az Origin PC és a SCUF Gaming által kitaposott ösvényt.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #138025 üzenetére
Nem kell mindent vakon elhinni. ez azert annyira nem nagy marhasag. Ertem en hogy tekintelyelvu japanos rendbe nem fer bele megkerdojelezni ha valami ertelmetlen. :D
Nem hiszem, hogy az oriasi baj lenne, ha rajta van az elso feken 2 ujjad. Ez is amolyan hitvita, sztm nem ezzel kell eloszor foglalkozni, van mas, ennel joval fontosabb dolog is.
A hatso fek felett tartani a labat. Na az faszsag es faraszto is.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Oppenheimer #138021 üzenetére
"úgy néz ki épp váltottam"
hmm, a kuplung kint van, persze nem egy ördögi technika kuplung nélkül váltogatni, de sokaknak nem megy..Nem kell ennyire komolyan venni azt a szigorú test ill. lábtartást, közúton kizárt, hogy leérjen a kanyarban a lábad (főleg utassal az elején, ezzel a mocival). Majd az első 600+ km -nél már mindenféle tartás lesz, állva motorozás, oldalra ülés, előre csúszás, hátra csúszás, hátsó ülésre ülés, épp csak nem fordulsz menetiránynak háttal.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
zgospel
őstag
válasz Oppenheimer #138023 üzenetére
Az a baj ezekkel az onroadosokkal, meg széftihángerivel, és a társaival, hogy dogmatikus módon tanítják a saját berögzült dolgaikat motortól, stílustól és pilótától függetlenül. Például hogy kötelezően 4 ujjal kell fékezni.
A legutóbb egy kanyarfotó poszt alatt okoskodott a két lábon járó szponzorált tartalom és a bobmester fantázianevű haverja, akinél több közúti balesetet okozó motorost még nem látott a világ... és ő oktat másokat a biztonságos és helyes motorozásra
Szóval a kanyarfotó poszton egy esőben forduló motoros volt, hibátlan technikával kanyarodott a kép alapján, nem volt mibe belekötni.
Hát nekik sikerült, hiszen ők azok akik annak ellenére hogy 1 körön 2-t kapnak pályán bármelyik amatőrtől, mégis muszáj minden motoros poszt alá beugatniuk, különben nem lenne hírnév, nem lenne szponzor.
Ott is akkora baromságokat írtak az esőben való helyes kanyarodásról, hogy atyaég... Szerintük a kiülés és a felsőtest befelé lógatása veszélyes és az esőben kanyarodásra a salakmotorosokat és a krosszosokat hozta fel példának, hogy azok sem ülnek ki, hanem letolják a motort. Egy dolgot felejtettek el a kedves onroados hittanosok, hogy a salakmotorosok és a krosszosok is állítják a motort kigyorsításon, és ugyanúgy lógatják befelé a felsőtestüket mint ahogy azt a fotón látható srác is tette. Nem értem miért nem ők mentorálják Quartararot ha ekkora királyok.Szerencsére valaki linkelt nekik egy MotoGP fotót, amin látszik hogyan kell esőben motorozni.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #138085 üzenetére
Fehérliszt, cukor off Fater, muter, több tíz kg-ot így dobtak le. Ettek mindent, csak ezt a két dolgot minimalizálták.
-
bacus
őstag
válasz Oppenheimer #138085 üzenetére
Újabb sarkos vélemény A dokik nem tudják, de te jössz és megmondod a tutit
20 éve nem iszom semmilyen cukros üdítőt, mióta cukros vagyok még alkoholt is évente 3x egy egy sört. Nem eszem cukros ételeket (persze nyilván van tésztában is, meg panírban, stb), sütit sosem eszem, felőlem megrohadhat mind, maximum néha egy egy pogácsát, sós valamit..Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
norbert1998
veterán
válasz Oppenheimer #138294 üzenetére
Benzin tank túlfolyó cső gyanúsabb nekem
-
Topiccsendőr
addikt
-
d@vee
őstag
válasz Oppenheimer #138307 üzenetére
Az én oktatóm így csinálta. Bejelentkeztem vezetésre, már kért is időpintot, 2 hét múlva le is vizsgáztam. Így lenne a logikus ugye...
Ja
-
Somatom
veterán
válasz Oppenheimer #138310 üzenetére
Amíg nem ellenőriznek, vagy nincs baleset, addig tulképp semmire sem kell jogsi.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
3800+
őstag
válasz Oppenheimer #138310 üzenetére
Ha nem az a tipikus szerencsétlen típus vagy mint én akkor működik a dolog... Úgy néz ki vasárnap veszek mocerájt, egy kollégám hozza majd el velem, neki van jogsija rá, de garázs csak másnap lesz. Nem úszom meg hogy ráüljek és elguruljak vele a garázsig, kb 200 méter... tuti meg fognak fogni.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz Oppenheimer #138316 üzenetére
Mondjuk erre én is gondoltam, ha már meglesz a moci mehetnék azzal gyakorolni meg vizsgázni. Legalább addig is ülök rajta.
Szerk.: Csak ez nem fura kicsit, hogy azzal érkezem és azzal távozom? Vagy ez ilyen nyílt titok ilyen esetben?
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
GTVili
tag
válasz Oppenheimer #138316 üzenetére
...egy ismerősömet pont így kaszálták el a zsaruk... vizsgára ment, saját motorral. Pár sarokkal előtte megállították. Sebtiben el is tiltották öt évre...
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #138307 üzenetére
Nálunk úgy volt hogy annyi időpontot kért amennyit tudott. Csak tanítványa meg még több volt.
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #138316 üzenetére
~ ha rossz napja van a rendőrnek eltilthat akár 2 évre is, hiába csinálod éppen a jogsit
emiatt nem bátorítanék erre senkit
de amúgy én is csináltam ilyet, mondjuk zabszem volt mindig a seggemben
+ biztosító sem fizet ha kárt okozol
-
GalaHU
őstag
válasz Oppenheimer #138316 üzenetére
Azért az a "na bumm" erős túlzás, hogyha éppen vizsga előtt állsz, ugyanis simán eltilthatnak a vezetéstől anélkül hogy lenne jogsid. Így meg nem enged majd a rendszer vizsgára jelentkezni...
Nem leszek álszent, én is mentem 300-as robival vizsgázni, de amikor az M3-as kihajtó alá soroltam és megláttam a motorosrendőröket a szervízúton (az visz az autópályakihajtó alatti rutinpályára) lett nagy szívdobogás! Borítottam is le a lakótelep felé, aztán a fél kerületet megkerültem mire vissza tudtam mőgéjük vergődni...
Ehhez képest maga a forgalmi vizsga már stressz-mentes volt...
(látom időközben más is kifejtette)
[ Szerkesztve ]
Az empátia kifogyott, szimpátia nem is volt!
-
Topiccsendőr
addikt
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #138336 üzenetére
Persze 70-80%ban átlag utcai motorok vannak motoros napon.
Lényeg ha sokan előzgetnek, akkor ne menj faltól falig, hagyj helyet kanyarokban kívül, belül, és akkor nem fogsz senkivel összeakadni.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #138341 üzenetére
Meg tipp, hogy ne nezd a visszapillantot, es ne udvariaskodj, tehat ne engedd el a mogotted jovot/ne figyeld a mogotted levo forgalmat. Abbol lesz a baj, ha megvaltoztatod az ivedet, mert vki jon mogotted. Majd megoldjak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #138341 üzenetére
Ahogy Persu írta, kerüld a hirtelen, kiszámíthatatlan manővereket. Pl hirtelen ív váltás, egyenesben ahol mindenki húzza hirtelen gázelvétel/fékezés.
Figyelj amikor mész fel a pályára hogy jó irányba menj (van rá tábla), és mikor lejössz, kézfeltartással jelezd előre.
Menj gyorsan. Versenypályára mész, a tudásodnak megfelelően próbálj tempósan menni. Saját határaidat is úgy tudod kitolni, ha tempót mész. Nem kell túlerőltetni, a lényeg hogy ne kezdj el lassan menni indokolatlanul. Semmiképp ne állj meg. Ha bármi baj van, és indokolt lassan menni vagy megállni kézfeltartással jelezd, húzódj le a pályáról, lehetőleg nem keresztbe motorozva a pályán.
Nem tudom vezetéstechnikában hol tartasz, ha az elején, akkor olvass ide vonatkozó szakirodalmat. Esetleg egy tréningre sem árt benevezni. Van ilyen kakucson is.
Guminyomásra figyelj, pályán jobban fel fog meni a nyomás mint közúton. A gumidhoz passzoló nyomásnak járj utána. (kiindulásnak első pályanapra szerintem ez kb jó a legtöbb utcai sport gumihoz: elől 2.1, hátul 1.9 hidegen)
És a lényeg: élvezd a motorozást
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Oppenheimer #138345 üzenetére
Valtozo, de hetvegen jo idoben sokan vannak.
Ma kellett volna kijonnod, van kb 15 motor
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #138402 üzenetére
Szerintem ezt meg kell tanulni, nincs olyan hogy 10 fok alatt halál, 11 foknál meg lapon lehet dönteni. Meg a csapatás is mindenkinek más. Én néha szoktam 0 fok alatt is motorozni, nyilván visszaveszel a tempóból, sokkal óvatosabb vagy. Klasszik szezon vége nekem így november/december, azért novemberben én már kevesebbett motorozom. Ha viszont úgy van kedvem akkor dec. végén (pl. 2 ünnep között) vagy januárban is előveszem a motort és gurulok egy rövidet.
[ Szerkesztve ]
-
Xero
nagyúr
válasz Oppenheimer #138402 üzenetére
Nekem az elvezeti faktorhoz tartozik a tapadas, igy a turazas ovatos tempoban hidegben nalam nem palya. Pont ezert mar teliesitettem.
-
duni84
aktív tag
válasz Oppenheimer #138402 üzenetére
én az első fagyokig szoktam használni az utcait ingázásra, amikor be kell mennem bármi miatt a munkahelyre. HA 100% biztos, hogy száraz az idő, akkor a fagyok idején is nyugodtan bemegyek, habár ilyenkor azért odafigyelek rá, hogy ne sötétben induljak vagy érjek haza, mert nappal messzebbről meglátom, ha valahol mégis jég van. főleg ebben az időszakban hatalmas a menetidő különbség autó és motor között egy vidéki város - bp belváros távon.
angliában ez a 3-5 fok környéki idő még esőben is kvázi "sztenderd motoros idő", mert a városokban és a főbb útvonalakon elég megbízhatóan szórják az utakat. itt a hideg takonyban már nem feltétlenül bízok. nyilván ilyenkor az élvezeti értéknek az marad, hogy visszakap az ember napi 2*70-80 percet.ha nagyon nerd vagy, akkor hőmérős tpms szenzort is felrakhatsz a motorra és a gyakorlatban irreleváns gumi hőmérsékletet is látsz menet közben. meglepően hamar felmelegednek télen is a túra gumik, mert az úttest attól még fel lehet fagyva.
szóval ha van olyan ruhád, ami megvéd a hidegtől és nem érzed magad michelin babának, akkor nem ördögtől való télen sem a motor. ha elég idős vagy és már leszarod hogy néz ki, akkor meg aztán bármire fel lehet tenni kézvédőt, hogy elterelje a szelet naked bike-on mondjuk nem szívesen darálnék le napi 200 km-t, szóval az sem árt, ha van előtted valami plexi, ami eldobja a fejed fölött a menetszelet
#metszéspontok
-
bacus
őstag
válasz Oppenheimer #138418 üzenetére
Hol? Mert itt a fővárosban én nem a hőmérséklettől függően nem motorozom, hanem akkor ha esik a hó/eső (nem a szemerkélő esőről beszélek).
Attól is függ a motorozni vagy sem, hogy mire használod, mert nyilván -5 fokban akkor se mennék fel Dobogókőre, ha csak szimplán hideg van. Viszont ha menni kell belvárosba valami miatt (mert nem halasztható), akkor is megyek ha szakad az eső.Ha már a fokokat kérdezed, (én) 5 fok alatt nem szívesen megyek 100 km felett, ott dacára az aláöltözőnek, át tud hűlni a térdem, ami nekem a gyengém, minek kockáztassam, hogy utána 3 napig alig tudok menni?!
Aki közlekedésre használja a motort, az szerintem megy alacsonyabb hőfokok mellett is, nyilván ilyenkor nem az élvezeti döntögetés a cél, hanem az odaérni épségben.
De azért 3-5 fokban már motoroztam jót, mert éppen kiválóan süt a nap. A január elsejei Mackó féle gurulásokon 4-7 fokban már sokan mentek Bp-Velencei tó-Bp távot.
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
A Zéé
addikt
válasz Oppenheimer #138418 üzenetére
3 motoros szezon van még csak ugyan mögöttem, de én a múlt hétvégén még tudtam motorozni egy jót a 13-14 fokban, de azért már éreztem, hogy nem az igazi.
Egyrészt nagyon meg tud tréfálni az út, mert volt olyan erdős szakasz, amiről délután 4-ig se száradt fel reggeli köd. Nem sok, csak 1-2 kanyar úgy, hogy előtte mondjuk 10 km-en minden csont száraz volt. Ilyen helyeken lehet könnyen megcsúszni. Aztán hogy mennyire, az már csak szerencse kérdés.
Másrészt ugyanitt hirtelen van nagyon hideg is, ami kellemetlen tud lenni.
Harmadrészt lyukacsos nyári kesztyűm van, és nincs (még) kézvédő sem a motoron, ~2 óra után elkezdtek fázni az ujjaim.
Tavaly ilyenkor 10 fokban, szemerkélő esőben, nagy szélben vizsgáztam, meg simán lehet ilyenkor is motorozni, de ez ilyenkor már szerintem inkább a kompromisszumról szól, nem a "lobog a hajam és süti az arcom a nap" érzésről.
Fel lehet öltözni rétegesen, vastagon, de az nem olyan már, engem már zavar. Az a ruha, ami nyáron jó, az a plusz thermo bélés, meg a nyakvédő, meg a vastag zokni miatt már kicsit kicsi lesz. Persze, majd március elején fenn fogok ülni én is a motoron magamra aggatva minden létező ruhámat az első hétvégén, amikor végre 10 fok körül lesz a hőmérséklet, de szerintem idén már nem lesz komoly menet mókából, csak valami nagyon praktikus okból, esetleg muszájból.Just a simple Lineman...
-
fattyu
veterán
válasz Oppenheimer #138423 üzenetére
egyszer valamikor régen. jajj még egész jó idő van menjünk egy utolsót. tkra törtem.
akinek a motorozás a huligánkodás és a csapatás azt tényleg tartogassa ideális körülmények közé. azok meg idénre már elmúltak.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #138402 üzenetére
Azert nem talalsz semmi ertelmeset, mert a kerdes fura.
Milyen homersekletben biztonsagos motorozni?
Eleve biztonsagosan neked kellene motoroznod, nem pedig a homersekletnek kell biztonsagosnak lennie.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #138418 üzenetére
Igy lassan kezd ertheto lenni a kerdes.
En 2 motort hasznalok: Egy r1-est, amin supercorsa sp gumik vannak- csak orommotorozasra. ezt 20 fok alatt mar nem hasznalom szivesen, mert bemelegiteni azt a gumit rendesen nem lehet ilyenkor, vagy ha lehet is, az mar veszelyes, amugy meg ilyenkor csupa szar az ut. tele van sarral, tragyaval az oszi mezogazdasagi munkak miatt. A hegyekben pedig az arnyekban vizes minden. Szoval azzal a motorral minek koptatni a lancot olajat? Arra van a hetkoznapi ducatim, amin sima rosso 3 van. Az egy sokkal gyengebb motor, igy elvezeteseket lehet menni hidegebb idoben is, es az a gumi nem erzekeny annyira hidegre. Es ha tul optimistan veszek be egy kanyart, nagyon olcso hozza minden. Meg az idomok kb 2x olyan vastagok, mint manapsag, tehat egy csuszas alig latszik meg azon a szaron.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Pfiucska
aktív tag
válasz Oppenheimer #138429 üzenetére
A homerseklettol, ruhatol es egyeni igenyektol fugg, hogy novemberben eltudsz-e menni ilyen hosszu utra.
En mielott nekivagnek, tesztelnek egy rovidebb tavon 5 fok kornyeki homersekleten, magas tempoval.
(En 5fok korul Bp-Agglo tavot szoktam menni, 15-20p varosban majd ugyanennyi palyan es a palyas resznel en hamar elkezdek fazni)
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
duni84
aktív tag
válasz Oppenheimer #138429 üzenetére
a pilis pont nem hőmérséklet függően szar aztán lehet, hogy már megjavult, szerintem másfél éve nem jártam egyik útján sem. ott ilyenkor szinte garantált, hogy nem is a hőmérséklet, hanem a rothadásnak induló lehullott levelek nem lesznek a barátaid
#metszéspontok
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #138429 üzenetére
Jo otlet, amennyiben nem lesz sozas, es szaraz ido lesz.
A so por formajaban is ramegy a hutodre, rakodik az alu alkatreszekre, vagy vas alkatreszekre, es korrodalja ezeket.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #138505 üzenetére
Nem kell nyélgáz, egy nagyobb motor negyed gázon megy annyit mint az 500-as csutkán. Pár hét alatt megszokod a tempót, de azt nem hogy hogyan is kell megállni, befordulni normálisan. Hagy ne magyarázzam már, hogy ha gyorsabban eléred X tempót kevesebb időd van gondolkodni és cselekedni. A tanulási folyamat elején pedig igen sokat jelenthet plusz 1-2 másodperc. Nem azt mondom hogy 125ccm-re kell ülni és megvárni amíg letolnak a kamionok, de 125ccm és mt09sp között azért mondjuk ott a 4-500ccm kategória, amivel az autókat kikerülöd, de a kisebb súly és tempó miatt egyszerűbb korrigálni a hibáidat, mert azok lesznek elöbb utóbb!
Én kívánom hogy ne borulj fel a CBF1000-el és ne legyen igazam.
-
norbeerto
csendes tag
válasz Oppenheimer #138504 üzenetére
Szia Oppenheimer! Felhívtam az összes kereskedést a nyáron amíg alkatrészekre vártam a Kawához, hogy milyen tesztmotorokat tartanak és ki lehet-e próbálni. Meglepően nyitottak és kedvesek voltak a kereskedők, úgyhogy aki lehetőséget adott, ahhoz elmentem egy kicsit motorozni.
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #138512 üzenetére
Nem értünk egyet
-
A Zéé
addikt
válasz Oppenheimer #138661 üzenetére
Ezzel nem értek egyet.
Ha ésszel mész is lehet olyan úthiba a megszokott útvonaladon, ami előtte nap nem volt ott. Ha ésszel mész, akkor is lehet olyan kanyar vagy egyenes is az ismeretlen útszakaszon, ami becsapós, és zűrös helyzetbe hozhat. Tudok neked olyan egyenes szakaszt mutatni, amin ha 80-al mész, nem dobál, de 100 felett meg úgy viselkedik, mint egy kis ugrató, pedig nem látszik rajta, és 100-al menni az egyenesben, normális aszfalton nagyon nem az ész nélküli kategória.
És amúgy egy megfontolt, ésszel közlekedő embert is el tud ragadni a hév. Én sem vagyok egy eszetlen sofőr, annak ellenére, hogy autóval sem tartom be mindig a sebességhatárokat. De amikor úgy nagyon elkapott az érzés tök váratlanul, mert úgy éreztem, hogy végre olyan könnyedén suhanok át az ismert szakaszon, mint a "nagyok" akkor én is be tudtam sokallni kicsit.
Vagy amikor társaságban mész, és tempó mentés van, pláne az első pár alkalommal nem akarsz lemaradni, vagy előbb utóbb elkap az érzés, hogy "ha neki megy ezzel a sebességgel, akkor nekem is tudni kellene" aztán el kezded erőltetni...Persze ha valaki mindig minden szabályt be fog tartani az úton, az nem fogja saját maga miatt zűrbe keveredni, de valljuk meg őszintén, motort a móka miatt veszünk, az meg nem a KRESZ keretein belül van. Illetve ha csak ez a cél, akkor meg minden 125 cm3-nál nagyobb motor felesleges.
Just a simple Lineman...
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #138661 üzenetére
Nem feltetlen ertek egyet sokszor Dodorral, de ezzel special igen: [link]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #138661 üzenetére
Ismeretlen, befele szukulo kanyaroknal mehet esszel az ember, ha nem meri lejjebb donteni, at fog menni a szembesavba. 99% -a motorosoknak nem elcsuszik, hanem nem meri lejjebb donteni a motort. Ennek annyira nincs koze a motor hengerurmeretehez, de egy konnyebb/kisebb motorral ugyanaz a sebesseg kenyelmetlenebb, mert nagyon porog, erolkodik, stb. Egy nagyobb motorral meg kenyelmesen mesz azzal a tempoval, ami sok lesz oda, es nem direkt vagy hulye.
Ami pedig a "kozephalado" hibakat illeti, egy "eros" motorral, ha nem vagy eleg kepzett, es nem tudod mi mitol tortenik, abbol is tudnak bajok lenni. Peldaul kisse uthibas reszen megelozol egy autot. Lenyelezed a motort. az elso kereked elkonnyul ekkor, megdobja egy uthullam, ternel vissza a savodba, erre elkezd csapkodni a kormanyod. Kb 100 loerotol felfele ez mar siman tortenik. Es nem direkt okoztal panikot magadnak.
Aztan rosszul ulsz a motoron, kapaszkodsz a kormanyba gyorsitasnal, ami alap hiba, mert attol is instabil lesz a motor, es attol is csapkodni tud. Ehhez mondjuk mar kell loero, de a motorosok nagy tobbsege ezert szarja ossze magat egy ezrestol.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
hroberto
veterán
válasz Oppenheimer #138697 üzenetére
Akár már egy erősebb gázadás is, főleg ha az út minősége sem a legjobb.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
duni84
aktív tag
válasz Oppenheimer #138697 üzenetére
gumi, centrírozatlan kerék, kátyú, ahogy írtad. jelentősen lassabban forgó első kerék, amikor visszakerül az aszfaltra, első blikkre ezek jutnak eszembe
#metszéspontok
-
bajnokpityu
félisten
válasz Oppenheimer #138697 üzenetére
cb1000R is szitál 180 felett. valszeg kicsi az utánfutása.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #138697 üzenetére
Csak egy keveset kell visszabb gorgetni
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
norbeerto
csendes tag
válasz Oppenheimer #138905 üzenetére
A hitelkamatok sajnos mostanában nem lesznek alacsonyak vagy nulla. :(
Hogyan lehet kezelni a jó idővel együtt fellépő motorozási vágyat amíg gyűlik a pénz és nincs saját motor? -
norbeerto
csendes tag
válasz Oppenheimer #138912 üzenetére
Ettől féltem...
-
bacus
őstag
válasz Oppenheimer #138940 üzenetére
Azért nem költenél 4 havi bért egy mocira, mert túl sokat keresel?
Egyébként meg hibás a megfogalmazás, mert nem az számít mennyi a béred, hanem hogy mennyit tudsz belőle megtakarítani.. Hiába keresel 400e -t, ami alapján 1,6 misiért kellene motort nézni, ha a költségeid 370e, mert abból nem fogod tudni fenntartani, és ha másra nem is költesz, akkor is 54 hónapig kell félre raknod, hogy meg tudd venni..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
duni84
aktív tag
válasz Oppenheimer #138940 üzenetére
akkor marad a 2 havi. csak abból a lakosság legnagyobb hányada még egy 2 ládában árult simsont se tudna megvenni. még ha a simson egy elég rossz példa is
mindemellett szerintem a hozzászólók többsége ebben a fórumban egy olyan pénzügyi buborékban él, ahonnan elképzelhetetlennek tűnik, hogy valaki ne tudjon összerakni mondjuk 2m forintot egyik pillanatról a másikra egy 500-1000ccm közti motorra, pedig ez a rögvalóság. végtelen sok olyan hirdetést látok, hogy "eladom xy motoromat, mert építkezek/jön a gyerek/akármi". nekem pl meg sem fordult a fejemben. ha beüt a krach, akkor a gyerek egy hónapig még bent marad inkább, minthogy bármit el kelljen adni
[ Szerkesztve ]
#metszéspontok
-
Shadowbull
addikt
válasz Oppenheimer #140512 üzenetére
Bizony. Én jövő tavasszal valószínűleg benevezek egyre. Vagy egy R-re, attól függ mi lesz a céges kínálatban.
Esetleg egy F900R.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
ruger
csendes tag
válasz Oppenheimer #140531 üzenetére
HUF 2,108.57 54%OFF | Bike Scooter Navigation Phone Bracket Holder Adjustable Motorcycle Mountain Bicycle Handlebar Stem Support Rack Cycling
https://a.aliexpress.com/_mPrQYaa -
ruger
csendes tag
válasz Oppenheimer #140534 üzenetére
Nekem kinai a tartó és pécsi Motoboxban vásárolt origi a rezgéscsillapító
-
Geresics
addikt
válasz Oppenheimer #140569 üzenetére
Target fixation.
Ha nézed, bele fogsz menni, legyen az kátyú, vagy eléd kikanyarodó autó. Ne a kátyút nézd, azt látod a periférikus látásoddal is. Nézd azt a nyomvonalat, ahol el tudsz menni mellette, és láss csodát, a motorod arra fog menni!
Ráadásul a kerekek forgása eléggé arra készteti a motort, hogy "állva" maradjon, szóval nyugi, ha görcsösen, erősen kapaszkodsz, az lehet rosszabb, mint ha hagyod kimozogni a huplit. Persze, ha nagy a vályú, akkor már más "trükkök" kellenek, de annyit lusta vagyok most gépelni, mert kihűl a kávém!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Oppenheimer #140569 üzenetére
Na ez a legveszelyesebb. Elozesnel ez tudja ugy megvezetni a motorod elso kereket ugy, hogy a gyorsitas miatt elkonnyul, es azonnal kormanycsapkodas lesz belole.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Metal topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Milyen videókártyát?
- Bootolás USB pendrive-ról
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- Ghost of Tsushima - A PC-s kiadás több mint 170 régióban elérhetetlen lesz
- Autós topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- További aktív témák...
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Jura F50 V2 automata kávéfőző
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest