- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Híres régészprofesszor segíti a GeForce-ok eladását
- Samsung LCD és LED TV-k
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA® driverek topikja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #56094 üzenetére
Lattad volna a cb 500 at belulrol 55e km el, amit szereltem, egybol fogyatkoznanak az ilyen kezdetu hsz ek
Explosión de dos tiempos
-
-
wolfnet
tag
válasz 3psilon #56093 üzenetére
Uh. Tipikus példája a "ne bízz senkiben"-nek. Te nem bíztál ugyan az eladóban de bíztál a szerelőben, de motor nézések alapszabálya hogy bármi zörög nem vesszük meg. Akkor se ha azt mondják semmiség. Bízzunk benne hogy menthető, sok sikert kívánok! Többet ...
Privátban érdeklődj! :)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz wolfnet #56103 üzenetére
Es mivan ha siman a primerlanc szakadt el?
Kicsereled es megy tovabb ki a vilagbol. A problemak a hozzaallassal vannak. Hangrol nem lehet megmondani, hogy mi az ami rossz. Szet kell szedni. Es lehet venni zajos motort, nyugodtan. Csak tudni kell, mi a baja, es ennek megfeleloen arazni.Explosión de dos tiempos
-
Something_
őstag
2 evig hasznaltam hiba nelkul az elozo automat, karban volt tartva. Eladtam, aznap este befosott rajta valami es elkezdte forralni a vizet.
Azt a nagy hibat kovettem el, hogy 2 ciganynak adtam el, soha tobbet. Dobtam nekik egy 20ast, aztan kussoltak.Szoval ez a fel ev meg 1 het meg x nap garancia 10-20 eves jarmuveknel egy vicc kategoria.
-
wolfnet
tag
válasz Topiccsendőr #56106 üzenetére
Persze lehet venni, csak az előre vetíti azt, hogy vásárlás után kis híján a következő út a szerelőhöz vezet átnézésre. Nem tudom hogy mi szakadt el vagy mi ment el, csak azt tudom, hogy ha meg is veszek egy használt mocit amiben zörög valami, mert mondjuk ehhez mérten alkudtam az árból és átnézéssel, szereléssel együtt is megéri megvenni, akkor utána az első út a szerelő.
@fattyu: vehetünk kawát nyugodtan, nem ismerem őket. A tanuló moci volt utoljára kawa az életemben az sem jött be. Tönkrement a kuplung kiemelő szerkezet és 10 húzásból 2x nem emelt ki és akkor nem tudtál egyest kapcsolni. Az oktató válasza erre a kérdésre az volt: "azért ezt a kuplungot egy párszor behúzták már". Mondom magamban persze, de a hornet-ét és a gs500-ét is oszt az meg működik!
@Burt1793: Amúgy szerdán voltam arra fele én is, hogy lehet ilyen rossz utakon motorozni?
[ Szerkesztve ]
Privátban érdeklődj! :)
-
Archer
őstag
Amikor megvettük a mostani autónkat, előtte próbaút, f@sza minden, kívül-belül rendben volt, látszott, hogy volt tulaja, hazafelé, otthontól kb. 100 km-re elszakadt a generátor szíj... (aztán később kiderült, hogy azért volt egy kis vaj a füle mögött, de szerencsére nem komoly). Ilyen előfordulhat, lehet, hogy tényleg nem tudta. Mondjuk attól még nem kellene tuskónak lennie.
Más: aki esetleg a napokban akar FC Moto-ról rendelni, "FCMOTO10" kuponnal 10% kedvezmény van 31-ig (volt már máskor is meg gondolom még lesz is).
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Daywalker
addikt
válasz wolfnet #56110 üzenetére
Fattyunak nem kell bemutatni a kawát, zx-7r-je volt.
Semmi baj a kawával, csak túl sok a honda buzi Én ha megint veszek valamit, akkor Triumph-Aprilia-Kawa hármasból választok (ezekben vannak motorok amik tetszenek most, aztán később változhat, de a "Horda" kiesik pont a Hordások miatt ).Persunak igaza van. Én is úgy csináltam, hogy a prop technél szervizelték a motort, oda is vittem állapotfelmérésre. Megmondták mi az ami cserés. Megvettem a cuccokat, elvittük a motort a tulajjal, amíg csinálták addig papíroztunk, hazafele meg új folyadékok-lánc-lánckerék stb volt benne. Köv héten visszamentem nyakcsapágy-cserére (mert azt aznapra nem tudták vállalni, de tudtam róla). Otthon még cseréltem fékbetéteket (nem volt vason, csak akkor már azon nem múlott) aztán go
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
Archer
őstag
válasz Bogyó bá' #56114 üzenetére
Vegyél BMW-t, akkor nem lesz veszekedésAmúgy Aprilia olasz, az ugye nem jó, Triumphnál izzanak a kábelek, Suzukinak kettétörik a váza szimpla eldőlésnél is meg szétesik a váltó, Kawasakinál szelepbelebegés van, S1000RR-nek széthullik a blokkja meg állandó visszahívások számos modellnél, tehát BMW-t sem, Hondánál lekopik a nikasil, Yamahánál is mindig van valami, úgyhogy gyakorlatilag nem szabad motort venni
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Archer #56115 üzenetére
Sajnos nem lehet ezeket a gyartasi hibakat markakhoz sem kotni.
A hondanak is tortek a vazai a 954 nel, a lengovilla bekotesi pontnal pl. A suzukinak is volt egy k5 os gixer szeriaja, a kawanak is egy er 6 ja.
Vezerles atugrasai is vannak nagyonsok markanak/modellnek. Foleg az olcsobbakban adja meg magat a vezlancfeszito. Generator alloresz is eleg gyakori mindenhol. Valto fokozat hibak is mindenhol.
Epp hogy sikerult. Hatalmas a szoras minosegben egy markan belul is. Rengeteg alkatresz, rengeteg beszallito, akik ugyancsak nem tudnak ugyanolyan minosegben gyartani.Nem lehet tudni mit vettel. Aztan ott a hasznalat modja. Ha hasznalod el fog romolni. Ha elvaltod 5000 nel, ki fog menni minden a vilagbol.
Mivel nalunk altalaban a jarmuvet vasarlo emberek nagy szazaleka azt hiszi, egy jarmmuvet megvenni egyszeri koltseg, ezert nagyon erzekeny mindenki arra, hanyszor kell hozzanyulni.
Ez valahol ertheto, de akkor a sportmotorokat ne vegye ez a reteg, de ezt meg torzitja a fassag, ami omlik a szaklapokbol, hogy 300 e km t meg tudsz tenni egy 250 es egyhengeressel. Total valosagtol elszakadt gondolkodasa van az embereknek egy jarmu gondozasaval kapcsoltban, illetve az uzemeltetesi koltseg tekinteteben.Explosión de dos tiempos
-
válasz FIREBLADE78 #56121 üzenetére
Mindegy, nem lényeg... De ha csak motorra van jogsid akkor 2évig nem is szállíthatsz kezdő jogsival
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
HSM
félisten
válasz FIREBLADE78 #56121 üzenetére
A közlekedés többi résztvevőjének biztonságáért ugyanúgy felelős vagy a saját tetteid erejéig.
Ugyanakkor az utasos rész érthető. Az dupla felelősség. -
bigdady
nagyúr
Hali
Petroleumos ronggyal letoroltem a lancot majd lidl lanctisztitó (majdnem egy flakon ) is meg volt.
Ilyet szórtam a láncra vékonyan minden irányból egyszer.
Mennyit kell ezekből fújni?[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Burt1793 #56120 üzenetére
Nem is vagyok bajszos. Kb. 1mm-es körszakállam van, de az is olyan, mintha a hangyák horták volna oda, olyan gyér. Meg mi az, hogy husi? Én tiszta izom vagyok.
Amúgy engem a moci alsó burkolatán lévő "keleti írásjelről" lehet megismerni.
bigdady: Nem kell minden oldalról....asszem.
[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
Tényleg nem látjátok?
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
-
válasz polimorf #56136 üzenetére
Délre oda kellene érjünk A mányi leágazás a mumus meg Tatabányánál kell majd odafigyelni, de akkor majd átadom olyannak az irányítást aki ismeri az utat.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
polimorf
tag
válasz baboss #56137 üzenetére
Örülök ha jól éreztétek magatokat. Meg a holnapi találkozásnak is.
Ma nagyon dús volt a motoros napunk.
Reggel 8-kor indultunk a nejemmel a Vöröskői várat megnézni, onnan az egyik motoros haver indult egy gulyásfőző versenyen az ő meghivására odamentünk gulyást kóstolni (meg is nyerte), onnan egyik motoros haver fiának (gitáros egy rockegyüttesben) a koncertjére mentünk, onnan meg egy osztálytalálkozóra hivak meg minket. Mindenhol a zabálás meg a szlopálás ment. Szóval nagyon dús nap volt a mai, még estére hivtak egy falunapra, de már elég volt mára. Csak most értünk haza.
Nejem azt mondta neki elég volt ennyi a motorozásból, holnap mehetek magam.Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Ha van kedvetek holnap a falu után még lemehetünk Tihanyba a szabadstrandon csobbanni eggyet, elvégre jó meleg lesz. Én mindenesetre viszek fürdőgatyát.
[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
emre
veterán
A holnapi western túrát sajnos ki kell hagynom.
Nem állok úgy a melóval ahogy szeretném.[ Szerkesztve ]
A stabil diktatúra ugyanúgy társadalmi alku eredménye, mint a stabil demokrácia, csak az alku logikája más.
-
baboss
őstag
válasz polimorf #56143 üzenetére
Részemről gurulhatunk.A múltkori esti, végig esős, hazaút után élmény lesz.Legalább most nem a kamionoktól leszünk vizesek.Az északi oldalon még nem voltam.SMS-ben lemondom a holnap 17-órára megbeszélt munkát,úgyse ígértem biztosra.
Ez az útvonal jó,vagy tudsz jobbat ?
1 tankolással nekem biztos nem fér bele.[ Szerkesztve ]
-
hentes555
senior tag
Heló!
Amatőr kérdéssel állnék elő, vagy inkább egy kérdéssel, amatőrtől. Mindjárt 20 vagyok, a helyzet az, hogy mostanában egyre jobban érdekel a motorozás, egyre többször gondolok arra, hogy motort kellene vennem, kipróbálni az életet két keréken. A probléma az, hogy nem nagyon tudom, milyen motor lenne jó kezdésnek. Jogsim van, de csak autóra, tehát egyelőre valami 50-es kellene, gondolom. Van itthon egy kis kínai robogó, néha elmegyek vele a boltba vagy csak megyek az utakon jobbra-balra. De valami jobb kellene. A probléma az, hogy 165 centis vagyok csak, így sok motor szerintem emiatt kiesik. A robogó jó, mert felülök, felrakom a lábam aztán adom neki, de a legtöbb "nem robogón" amit így látok az utakon, vagy van pl. haveromnak is DT50, másiknak valami enduro Cagiva, de ahogy néztem, ezeken nem tudnám normálisan letenni a lábam. Pénzben igazából kb. 180 körül van a határ. Leginkább betonúton használnám, elmenni vele itt a környéki falvak felé motorozgatni haverommal, max. nagyon kevés földút, de ez nem fontos. Tudnátok ajánlani valami olyan típust, ami jó lenne kezdésnek és megfelel a fentieknek?
"Tiefe Brunnen muss man graben wenn man klares Wasser will"
-
wolfnet
tag
válasz hentes555 #56147 üzenetére
Hali!
Ha kicsit is motorozni szeretnél az 50 köbcentis motort 2 hét alatt ki fogod nőni. Érdemes lenne tenni egy A1-et (B125) és hozzá egy tanuló váltós verkli és akkor frankó lesz. Ebbe a kategóriába a legtöbb moci jó neked méretben szerintem. Kis szerencsével még a költségvetésből is kijössz! Ha robogózni akarsz mindenképpen a honda scv100 lead 4evör kezdő motor nálam. Ha nem akkor egy 125-s váltóst keress.
üdv
Privátban érdeklődj! :)
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest