- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz Szilágyi84 #140698 üzenetére
A fekete sisakom neonzöld mintákat kapott egy olyan dekoros ismerősömtől, aki autókat szokott fóliázni. Egyetlen fólia jött csak le az összes közül, de az amúgy is bittyós volt, és egy egy napos esőben motorozás végén már többé nem volt az - mert nem volt sehol
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Szilágyi84
senior tag
Szóval akkor megoldható,de konkrétan nem vagyok előrébb 😆
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #140693 üzenetére
Nincs olyan, hogy hulye kerdes, kedves elvtars urak.
Alkatreszt szerezni egy csak es kizarolag osztrak piacra gyartott 500 ashoz nehez, de megegyezik az fzr600 al, kiveve a loketterfogatot, ezert mar csak az neheziti az alkatresz beszerzeset, hogy 30 eves, es mar eleve nem gyartanak hozza semmit. ehhez meg nem kinaban gyartottak alkatreszeket. ami esetleg elerheto, az az eros japan jen es a yamaha szokasos sztratoszferikus arszabasa miatt draga.
Utangyartott alkatreszek, mint lanc-lanckerek, fektarcsa, fekbetet, tomitesek mindig lesznek. Fektarcsa hagyomanyos modon van felcsavarozva.
Azert van 1 darab belole, mert osztrak import, a csendorseg tobbszor kozhírré tétette, hogy az import motoroknal a km csak tajekoztato jellegu, illetve az eladasi arban benne van egy hazahozatal, tehat ha ilyen olcso, ott resen kell lenni.
Karburator biztos ossze volt rohadva legalabb 1x.Vfr750-csendorseg tulajdonaban van egy ilyen, velemenyesen ajanlhato. ez is oreg motor, benzinszivattyu beeges, fesszabbalyzo, generator bajok ilyenkor elojohetnek. Vezlancfeszito csak azert nem, mert fogaskerekes, de az is osszeszarna magat ilyen idosen.
Elso motornak csak a sulya miatt nem javallott, gyenge fek, meggyengebb futomu alacsony temponal elegseges lehet, de eleg billegális nagy sebessegnel, 170 es hatso gumi pedig valamellyest korlatozhatja a gumitipusokat. Turagumi ilyen meretben biztosan lesz.
A tobbi eleg kommersz, alkatresz hasznaltan biztos lesz, ujonnan nem biztos, de alapszabaly, ha van, az mindig draga.Explosión de dos tiempos
-
V.Stryker
nagyúr
Sziasztok,
Külön térdvédőben van valakinek tapasztalata? Mennyire kell idegenkedni a kemény anyagból készült, két csuklós cuccoktól? Nagyon kényelmetlenek?
-
-
yodamastah
őstag
válasz V.Stryker #140704 üzenetére
Dupla csuklós az egyik legjobb ha védelemről van szó. Estem ilyenben, a térdet komolyan védi oldal irányú ütés ellen. Használat közben nem kényelmetlen, sőt! Ami fontos, olyat kell venni ami 3 ponton rögzíthető, és bepattintós. Nem az átfűzős/tépőzáras. Sokkal gyorsabb fel le venni az ilyet, és mindíg pontosan méretre van állítva. Nekem a Leatt dual axis bevált nagyon.
Viszont! Szerintem ez a fajta térdvédő csak robogóval jó. Motoron a tankot nem jó szorítani vele.
-
Oppenheimer
nagyúr
Van esély hétfőn rendes motoros időre?
Úgy tudom tegnap a Pilisben még hó volt, gondolom lehetett a Mátrában is. Aztán egész nap esett. Úgy néz ki ma nem fog esni de azért túl napos idő meg túl meleg sem lesz. Tapasztalatotok szerint ez az egy nap elég hogy az autók lehordják és felszárítsák a vizet holnapra?
Nagyon jó lenne menni már egy rendes túrára. Jövő hétvége előrejelzések szerint ismét offos lesz, holnapi nap az egyetlen esélyünk.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
V.Stryker
nagyúr
-
Geresics
addikt
válasz V.Stryker #140704 üzenetére
Ahogy (#140705) yodamastah írta, csak kiegészíteném pár gondolattal!
Én is estem már ilyenben (esős videóm), és bizony a térdgépek alatt ez a legjobb! Ha a ruha alá húzod, akkor a tankot sem bántja. Enduro nadrág alatt hordom, de rövidebb utakon volt már farmer alatt is.
Nekem pontosan ilyenem van:
Ami fontos, hogy szerintem az egy csuklópontos erősen kerülendő, mert az mindig elmozog, és amikor baj van, akkor hiába van rajtad, ha rossz helyen van!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #140703 üzenetére
Köszönöm, ezt el is vetettem. A VFR többek között a fogaskerekes vezérlés miatt ia tetszik nagyon.
Oppenheimer: tegnap dobogókői úton keresztül jöttem kocsival budapestre, egy hópihét sem láttam sehol. Az út vizes volt, de ennyi.
'92 Honda VFR 750
-
veterán
válasz Oppenheimer #140706 üzenetére
Attól még az aszfalt hideg marad.
Ha szórtak ki darálékot, akkor azon érhet meglepetés.
Én nem erőltetném a következő hétvégéig, elvileg holnap meg kedden még esős idő lehet (ez lemoshatja a dzsuvát), utána meg már 20 fokokat mondanak, hétvégére megszárad, és el lehet menni gurulni (nekem is tervben van)どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Somatom
veterán
-
vlevi
nagyúr
válasz Oppenheimer #140706 üzenetére
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #140709 üzenetére
A blokkja jo az rc36-36/2 nek (a generator-szabadonfuto kivetelevel) es ugyanaz a gyujtassorrendje van, mint a crossplane sor4 nek, de alapvetoen nem mondanam egy jo motornak, a korabban emlitett tulajdonsagai miatt, es tul nehez.
Valoszinuleg egy kezdo motoros nem veszi eszre ezeket, es nem zavarja, mivel nincs osszehasonlitasi alap hozza.
Tehat jo is lehet elsore.Explosión de dos tiempos
-
veterán
válasz Oppenheimer #140715 üzenetére
Hétvégére és kikandikáló napocskás időt látok az időképen, de aztán a ló is megbotlik pedig négy lába van...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
A Zéé
addikt
válasz Oppenheimer #140716 üzenetére
Én ilyen nagy ünnepekkor alapból nem is gondolkozok azon, hogy felüljek a motorra. Tele vannak az utak olyan sofőrökkel, akik egy évben 3x veszik elő az autót, meg olyan gyerekekkel, anyukákkal akik mellett az ünnepi hangulatot elfogyasztó apuka okoskodik a jobb1-ről.
Ezek közé véletlenül sem megyek ki motorral.Just a simple Lineman...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Oppenheimer #140721 üzenetére
Ez nem az az app aminek a widgetjét ~3 hete nem tudja az Apple helyre kalapálni rendesen? Én már nem is nézem mert felesleges...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
veterán
válasz Oppenheimer #140716 üzenetére
Én csak a háttérben olvasgatom a fórumot, de ez még nem az az idő. Nem szeretnék arról cikket találni holnapután, hogy motoros balesetben halt meg valaki a Mátrában.
-
hroberto
veterán
válasz Oppenheimer #140723 üzenetére
Xiaomi 14, KTM 1290 Super Duke R Gen3
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #140714 üzenetére
Bár a crossplane Yamaha motor megvan, de a gyújtás sorrend nem tudom miféle módon befolyásolja ennek a motornak a működését A gyújtássorrend önmaga megvan micsoda.
Oktató motorja is elvileg hasonló nehéz, egy Suzuki GSF 650 Bandit. Felborítani még nem sikerült szerencsére, mondjuk a rutin része leehtne, hogy egyszer elfekteti az ember a motort, és fel kell állítani.'92 Honda VFR 750
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bardi #140727 üzenetére
A mukodest annyiban befolyasolja, hogy a crossplane fotengelyelekelessel magas fordulaton joval kisebb nyomatekcsucsok alakulnak ki, mint egy screamer motornal. Roviden.
Es nagyon jo hangja lesz tole a motornak. A vfr nek ugyanolyan hangja van v4 letere, mint a sor4 crossplane motornak. Vagy epp forditva, sor4 letere v4 hangja van a yamahanak.Nem is a felallitas miatt baj a nagy tomeg, hanem a vezethetosegben erezni.
Explosión de dos tiempos
-
bardi
aktív tag
válasz Topiccsendőr #140728 üzenetére
Áh, értem mire gondoltál.
A súlynál gondoltam, hogy a kezelésre a fő szempont,de igazából az is érdekelne, mennyire nehéz felállítani egy 200 kilós vasdarabot, ha úgy hozza az éelt legalább kicsit felkészülve érje az embert a szituáció.'92 Honda VFR 750
-
veterán
Jelzem, hogy a belga-francia határhoz pár órája megérkezett a hidegfront, ami holnapután estefelé elér a magyar határig.
Hétvégére jó idő lesz, ne higgyük el amit az atombombás srác mond[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Oppenheimer
nagyúr
Ma végülis mi is kimentünk, 200km-es túra lett, nem volt túl nagy autóforgalom, az utak szárazak voltak és nagyon sok motoros volt. Nyugat felé kellett menni, nem keletre, ennyi volt a trükk
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz Oppenheimer #140737 üzenetére
Ne bombázz negatív hullámokkal Moriarty
Nekem hétvégén fel kell mennem Pöstre, és nincs kedvem se autóval se vonattal...どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Predator2
addikt
válasz A Zéé #140669 üzenetére
Helló
Köszönöm a válaszokat. Sikerült lehűtenetek a hülye fejemet. Elengedtem a cbr témát.
A Zéé
Jogos a kritika/észrevétel."Azt írtad, hogy nem vagy oda az MT07-ért"
Inkább úgy fogalmaznék, hogy vannak dolgok benne amik nem tetszenek. Számomra kényelmetlen, ülés csere után is. Hiányzik a sor4 visítása. A Honda azért is jött szóba, mert egy "viszonylag olcsó" és egyszerű megoldással orvosolhatnám ezt a problémát.
Nem ismerek minden a piacon forgalomban lévő motort, de szerintem az én elvárásaimat nem tudja egy motor.
"2 év alatt 2000 km-t menni még az egy motor is majdnem felesleges, nemhogy a 2..."
Én abszolút élmény motoros vagyok, csak akkor megyek ha kedvem van hozzá. Csak azért, hogy gyűljenek a km-ek nem fogom elővenni.Tüzi, Somatom és Topiccsendőr
~62.000km van a motorban gyári tárcsával. Nekem soknak tűnik.
Nem azt írtam, hogy azonnal cserések a tárcsák. A szerviz aki az átvizsgálást végezte volna is azt mondta, hogy ezek elég drágák manapság, főleg egy olyan használt motor esetében ami alapból elég drága.Harley olyan messze áll tőlem, mint Makó Jeruzsálemtől.
Ha a pénz, tudás, tapasztalat meglenne hozzá, egy BMW S1000RR vagy egy Yamaha R1M állna a garázsomban. Illetve egy kis pofás túra enduro.dellfanboy
Ha találkozom valahol (bár kétlem, nem mai darab motorok) ki fogom próbálni. Már csak azért is, hogy gyönyörködjek a hangjában.>> Ha érdekel valami, vagy nem tudok valamit, akkor Kérdezek << >>McLaren Forever.<< >> Az első és legfontosabb a megbízhatóság, minden más csak sokadik tényező!<<
-
Tamás9x
őstag
Sziasztok.
Van ajánlott állítható rugóstag xl700v abs-hez ami nem fossa el magát? Touratech Level2/ExploreHP nem rossz, de érdekelnének még alternatívák. ha van valakinek tapasztalata.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
pepucs
tag
válasz Oppenheimer #140736 üzenetére
Írtátok, hogy milyen jó idő volt ezért csak sikerült 130km-t beletekernem zsámbék körül
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
-
veterán
válasz pepucs #140746 üzenetére
Egy bp - esztergom - bp 130-as vonal nekem is beesett ma, a napsutes kicsalogatott, a megfazas is mar kvazi elmult.
Jovo heten megjon az uj csizma, ami mar a rendes turaverzio, meg a csavarok is, meg a fizikai plasztik kartya is a kezemben lesz, akkor mar mehetek is kofolaszallitonak.Everybody lies.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Sorozatok
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Formula-1
- OLED TV topic
- BMW topik
- Milyen Android TV boxot vegyek?
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest