- Videós, mozgóképes topik
- OLED TV topic
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Azonnali notebookos kérdések órája
- 2025-ben jöhet az Intel Panther Lake processzora
- Kötelező BIOS frissítéssel orvosolná a Core CPU-k stabilitási gondját az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Minimális változásokat hozott a Huawei FreeBuds 6i
ma Nagyon hasonlít az elődjéhez, de jobb hangzást és erősebb ANC-t ígér.
-
The Witcher 3 REDkit - Megjelenési dátumot kapott a modszerkesztő
gp Nemsokára még egyszerűbb lesz extra tartalmakat gyártani a játékhoz.
-
Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
it Lassul a gamingipar, ennek keretében pedig már a Microsoft Xbox részlege is nagy költségcsökkentéseket eszközöl.
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamás9x
őstag
válasz Somatom #141250 üzenetére
Pl SD vagy BT-n vagy USB-n keresztül. Nem a relatime a lényeg, hanem, hogy eddig hol haladt a gépjármű. CSAK GPS alapján. Egy hét kutyagolás után fogom, letöltöm, darabolom, majd felteszem a weboldalra, tolok mellé 1-2 képet, vagy nem. a lényeg, hogy ha elfelejtkezek róla is rögzítsen, ahogy ráadtam a gyujtást a gépre. OFFLINE
Majd kap egy AirTag-ot meg egy Garmin inReach Mini-thttps://www.youtube.com/@kisstontour
-
3800+
őstag
Sziasztok!
Ma voltunk SER Ringen és itt tűnt fel először, hogy ha kiülök kanyarban akkor gázadásra recsegő, ropogó hangot hallat a szekér. A lánc feszessége elvileg jó, lehet a kenése nem volt az igazi? Normális ez egyáltalán?
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Xero
nagyúr
válasz bardi #141248 üzenetére
Nagyon nem volt vicces. Kanyarfoto mellett trafi lott lefele, majd kovetkezo kanyarban szedegettek ki a nepet, lent pedig 2 motoros rendor akik mentek fel-ala. En is par kor utan meguntam a bohockodast, megvartam egy haveromat es elhuztunk inkabb Kospallagra ertelmesebben gurulgatni kicsit.
Ahol nem volt rendor, azert keszultek kozepesen ertelmes kepek is.
-
pepucs
tag
Parádsasvár előtt/után a farakásoknál 30-as tábla alá álltak be fehér fábiával trafizni a kanyar kijáratot... viszont jó taktika volt mert akkor a teljes sornak ment a csekk, még wazen se volt kint
[ Szerkesztve ]
"azt mondta reggel a rendszer, hogy adjak meg új jelszót. Beírtam, hogy faszom, erre kiírta, hogy túl rövid ..."
-
Biqci
aktív tag
válasz Tamás9x #141249 üzenetére
Persze, sim nélkül működik, tökéletes a nyomkövetésre, útvonal rajzolásra. Így például... Csak ajánlani tudom
[ Szerkesztve ]
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Somatom #141250 üzenetére
Nem értelek, esetleg te nem érted. Nem kell sim, a tracker rögzíti az útvonalat, amikor vége a túrának, leállítod a rögzítést és a teló app kiolvassa a trackerből. Kész is a napi összefoglaló, átlagsebesség, min. max. sebesség, megtett távolság stb...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Somatom #141260 üzenetére
Ez arra is jó. Ha a védelem nincs kikapcsolva, a motor mozgása esetén küldi a regisztrált számra az sms figyelmeztetést és push-ban is figyelmeztet
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
IMIIKE1998
őstag
Sziasztok!
Olcsó, de valamennyire biztonságos full face road sisakot keresek, egy 50-es robogóhoz kellene, ezért nem kell, hogy full extrás legyen. Crivit-est láttam anno kedvező áron, kérdés, hogy az mennyire megbízható.
A használttól ódzkodom kicsit... -
hroberto
veterán
Tanulságos esetünk volt ma a Mátrában. Mivel hétvége volt, biztos voltam benne, hogy tel8 lesz rendőrökkel. Messziről észre is vettem a MYL rendszámú fekete Audit, ami az út szélén állt. Normális tempóban mentünk, semmi záróvonal, stb..
Kb. egy kilométert haladtunk, mikor láttam, hogy szirénázva követ minket (négyen voltunk). Megálltunk, és rögtön elkezdték mérni a gumik profil mélységét. Aztán jött a döbbenet, hogy akkor két motor firgalmija marad, mert nincs meg az előírt 1.4 mm. Hogy miiiiii?! Jóval kopásjelző felett volt a profil, de ezzel nem foglalkoztak, csak fújták a magukét. Főleg a rendőr csaj volt a bunkó.
Mivel szemmel láthatóan magasabb volt a profil mint amit mondtak, elkezdtünk cirkuszolni, hogy ugyan mutassa már meg azt a szart ami ilyen fél millimétereket mutat! Holott a vak is látja, hogy ez sokkal több!
Végül a rendőr srác észrevette, hogy coll-ra volt állítva a műszerük... Persze annyit sem mondtak, hogy bocs, és az egyikünk kapott egy 20 ezres csekket, mert neki határon volt a gumija.Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Micsurin
nagyúr
válasz hroberto #141263 üzenetére
Haver ezt játszotta le két hete, 112 és rendőrt kért mert nem értett egyet az intézkedéssel (ment a fenyegetőzés, hogy akkor ebből feljelentés lesz), küldtek közlekedésiseket... a szürke audisok nem győztek elnézést kérni. Csak ott az AfricaTwin és a szerintük utólagos kormányemelő és szabálytalan bütykös gumi volt a téma az M0-áson állva, rendőrelvtárs nem akarta látni az E jelzés az Anakee Wild-okon...
Fater 27 évet húzott le nagyon sok kék barátom van de az állományra nézek és elkap a cifra hányinger, hogy őszinte legyek...
edit.: én tavaly az árpádhídnál vesztem velük össze, busz lámpára elindultam erre dir durral jöttek utánam, hogy akkor ez közlekedési szabálysértés. Finoman jeleztem akkor (tudtam mi lehet a téma...) most napszak szerinti köszönés bemutatkozás rendfokozat ugye? Megvártam végig mondja majd rákérdeztem mikor olvasott utoljára kresz könyvet és ha nem tetszik neki hívhatunk harmadik felet nyugodtan, rákeresett neten és közölte meg ne lásson valamit a környéken a jövőben majd elköszönt... ~50-es muksó se ő se a nyikhaj velem egyidős egy elnézést nem kértek.
Somatom ez, és még az, hogy felhígult az állomány maradtak a befásult besavanyodott öregek és a kihaén nem végre hatalmat kaptam hülyegyerekek. Tisztelet a kivételnek.. Két motoros haverunk és a készenlétisből sem véletlen, hogy már csak egy van aktív állományban.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz hroberto #141267 üzenetére
...pedig ugye napszak szerint, bemutatkozik, rendfokozat.
Dehát ennyi pénzért és ilyen támogatásért ilyen dandárokra fussa kinek mit intézet... érdekes a Szlovák srácokkal soha semmi gondunk nem volt sőt a legtöbb olyan folyékony angolul, hogy meglepődsz. (Haver anno kapott vizet is az F650-be tőlük mikor elforraltuk Megálltak, hogy mi bajunk mondták most menniük kell de becsörögnek.. 20p-el rá jöttek egy 5l-es kanna alublokkba valóval.)The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Xero
nagyúr
válasz hroberto #141268 üzenetére
Na pontosan ezert nem akarok modositgatni a vason, ha pedig igen, akkor egyszerre mindent es mehet is a forgalmiba. Aztan kossenek belem ha tudnak. Igy, hogy szog gyari szinte uj gumikkal, maximum a sebessegembe lehet belekotni, de arra legtobbszor ott a waze. Ha megsem, azt meg lenyelem.
-
tboldi
nagyúr
válasz hroberto #141263 üzenetére
“Főleg a rendőr csaj volt a bunkó.”
Ez velem is megesett. Anyumat vittem épp a vasútállomásra autóval, mikor megállítottak a lejárt műszaki miatt. Még javában tartott a covidos vészhelyzet, az akkor hatályos rendelet szerint nyugodtan lehetett lejárt okmányokkal létezni, plusz volt valamennyi türelmi idő is megadva a visszavonás utánra. Mikor erre és a közlönyre hivatkoztam, marhára elkezdett káromkodni a nő, de nem tudott mit csinálni, elengedett. Viszont anyumnak már futnia kellett a peronra.
Amúgy összesen 16 hónapot húztam rá az alap 2 évre így. Korábban többször is meghúztak mondvacsinált hülyeségekkel műszakin, úgyhogy ki akartam használni a lehetőséget, amennyire csak lehetett. Minél később kell vitatkoznom a vizsgabiztosokkal, annál jobb.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
Itt is megkérdezem háátha
Motor műszaki. Utazás előtti le lehet valahogy műszakiztatni, hogy 0-ról pörögjön a 2év? Fontos lenne, mert nem hoznám haza a gépet, ha nem muszáj.
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Geresics
addikt
válasz Tamás9x #141274 üzenetére
Ha jól emlékszem, akkor az érvényes műszaki lejárata előtti 1 hónapban ha vizsgáztatod, akkor az olyannak minősül, mintha a lejárat napján műszakiztatnád, tehát +2 évet kapsz az eredeti lejárat időpontjától számítva. Ha több, mint 1 hónap múlva járna csak le a műszaki, akkor bukod a köztes időt, és a vázsgáztatástól számított 2 évig van csak műszakid!
Ha belegondolsz, ez logikus is, mert különben vennél egy új motort, és az első egy hónapban elvinnéd minden héten 1 műszakira, és máris volna 10+ évig műszakid!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Tamás9x
őstag
válasz Geresics #141275 üzenetére
Akkor ezek szerint vizsgától számított 2 évet sehogy nem tudok kibulizni, ha esetleg időközben átruházom rokonra, és újra megveszem tőle? Vagy marad at OT, ami 5 év? Vagy hagyom lejárni a műszakit, és indulás előtt vizsgáztatom le?
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
csongi
veterán
válasz Geresics #141275 üzenetére
Sztem naptol-napig van.
Nem is kell muszakis idobe kapkodni a vizsgara, lejart muszakival is siman lehet menni uj muszakira. A lenyeg, hogy bejelentett idopontra kell menni. A visszaiazolsanak kinyomtatva legy a forgalmiba. Az allomasig ervenyes, es legyen ervenyes biztositas. En igy toltam el kb2 honapot, nem volt kedvem menni a szaros kora tavaszi idobe.Peresze muszaki nelkul motorzni nem kifizetodo.
OT- nem tudom. -
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #141273 üzenetére
Köszi! Magasnyomásút kerülöm, úgyhogy legközelebbre lazítok a láncon akkor próbából. Elég zavaró a felvételen is mintha szöges vödröt ráznék gyorsításkor...
[ Szerkesztve ]
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #141283 üzenetére
Ellenőriztem, jónak tűnik. Valóban nem szívesen bántanám, de valami akkor sem okés.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
palfitom
félisten
válasz tboy93 #141285 üzenetére
Mi megjártuk az Eger-Miskolc kört, és szintén eláztunk párszor, de ennek ellenére remek volt!
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
hroberto
veterán
válasz norbert1998 #141279 üzenetére
Igen, az kopásjelzőn volt. Otthon van az új gumija, úgy gondolta, hogy még egy Mátra belefér. Mondjuk az orbitális bakijuk után szerintem elég lett volna egy figyelmeztetés.
Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R
-
Geresics
addikt
Szombaton én is tekertem egy király karikát!
A célom az volt, hogy picit ismerkedjek a vassal könnyű terepen, így nem is öltöztem be rendes endurós cuccba, hanem túracsizma, farmer, kabát (mind motoros persze) cucban indultam neki, az utcai sisakomban. Pécs-Abaliget-Orfű betonos szakasz után akartam nekivágni a régi kedvenc erdei szakaszaimnak, úgysem jártam arra 2 éve címszóval.Abaliget-Orfű között állt egy EXC egy repcés mellett. Mondom megállok, beszólok neki, hogy "itt készülnek a repcés fotók facebookra?" Ezen jót röhögtünk mindketten, és beszélgettünk picit.
Elmentem AZ orfűi kanyarhoz a kötelező fotót megcsinálni!
Megbeszéltük, hogy megyünk picit együtt, ès mutassam az utat, mert Ő nem helyi. Persze a fránya nyomvonalrögzítőt nem indítottam el - ezért haragszom is nagyon magamra! Mászkáltunk a szokásos urakon Abaligettől északra, csak úgy össze-vissza.
Kisbesztercénél egyszer elhagytam a kerék-tengely csavarom még a Pegaso-ról. Mondtam is neki, hogy eddig ismerem az utat, mert így jártam anno! 600m múlva:Itt megállunk, és akkor látjuk, hogy Ő meg elhagyta a rendszámát!
Szóval elindultunk visszafelé megkeresni, közben persze 3x "eltévedtünk", de végül meglett!
Szóval kib@ jó volt, végig élveztem a gurulást!
A tempót én diktáltam - az EXC nyilván jobban ment volna - de így is bevállalósabb voltam, mint ahogy délelőtt még elképzeltem a napom. A 790 meg egyszerűen zseniális! Az elektronika is rohadt jó, próbálgattam ismerkedni vele, néha szándékosan, néha nem! Két pereceléstől mentett meg a kanyar-ABS, igaz, ha nem lett volna benne, egész másképp bánok az első fékkel, de akkor is!
Eddig csak a Ride mode-ot állítottam Off Road-ra, meg az ABS-t. Ilyenkor a hátsó blokkolhat, az első nem, és így rohadt gyorsan meg tud állni! A Rally móddal még nem kezdtem el ismerkedni, ahhoz jobban össze kell hangolódnom a motorral, szóval az még várat magára...
De ez a "bármikor bárhol" képessége a 790-nek nagyon hiányzott nekem a 1190-ből, eddig nem is tudtam, hogy mennyire!
Miután meglett a rendszám - és már kezdett késő lenni, elválltunk, és én még beugrottam Orfűre meglesni idén mely büfék hogy állnak, és örömmel láttam, hogy több büfé is jelentős fejlesztéseket csinált/csinál!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
norbert1998
veterán
válasz Geresics #141289 üzenetére
Ajj de mennék egyet én is
Tegnap indultunk, de páromék fél családja gyomorrontást kapott, köztük a párom is, így nem mertünk elindulni, még a végén nekem is jut belőle
Nem derült ki, mely étel okozhatta....Plusz a kormánycsapágyam is olyan, hogy inkább nem megyek sehova, mintsem baj érjen... Azért remélem hétvégére összeáll, mert lenne úticél.
-
bacus
őstag
válasz 3800+ #141286 üzenetére
Hogy csináltad? Mert lehet ott van a kutya elásva. Pl én egy kicsit testesebb vagyok az átlagnál, ha egy ilyen láncos motort beállítanak én ráülök, esetleg egy könnyű (vérű ) utassal, nincs az a lánc ami ne lenne feszes..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
bacus
őstag
válasz Tamás9x #141251 üzenetére
Ez nekem is gond volt, hogy ismerős bevitt itt a Pilisbe lezárt utakra (volt engedélye vagy nem, nem is kérdeztem), és olyan csodaszép helyeken jártam, viszont a telefon helyadata annyira ritkán frissült, hogy abból semmi használható nyomvonal nem jött ki.
A garmin navik mindig rögzítik a nyomvonalat, csak be kell kapcsolni, ami ha elmaradt, akkor megint nincs nyomvonal.
Gondoltam csinálok egy sajátot, a vitorlás csónakomra csináltam is, érdekes volt 1 szezon után megnézni, merre csalinkáztam a balcsin, azóta se használom. Egy nem túl nagy sd kártyán 100 év elfért volna a nyomvonalakból.
Aztán megunva mindent, illetve lustaságból, beszereztem az aliról egy kis relének álcázott gps trackert, kell bele sim kártya, viszont cserébe fél évig visszamenőleg online ott az útvonalam. Egy csomó mindent tud, riasztani ha kilép a zónából, meg ha állandó pluszra kötöd akkor a mozgatást. Van benne kis akku, de az csak pár órát bír.
3x használtam az elmúlt 1,5 évben, arra, hogy megnézzem merre is jártam.
Biqci: "a motor mozgása esetén küldi a regisztrált számra az sms figyelmeztetést és push-ban is figyelmeztet"
Akkor mégis csak kell bele sim kártyaKössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
-
3800+
őstag
válasz Topiccsendőr #141292 üzenetére
Ezt megmondom őszintén nem tudom, állványon forgassam és mérjem több ponton a lógást?
bacus: néztük úgy is hogy rajta ülök, úgyhogy nem hiszem hogy ilyesmi lenne a háttérben. Az az érdekes hogy egyenes futásnál semmi hang, ahogy megdöntöm indul a csörgőkígyó.
MSI Z370-A PRO, XFX 6700XT, Intel i7-8700, AIO, 2x8+2x16 GB 2400Mhz
-
Topiccsendőr
addikt
válasz 3800+ #141296 üzenetére
Akkor csak az aszfalt veri vissza a hangot.
Amennyiben szalagkorlat mellett egyenes motornal is ugyanez a jelenseg van.Hany km van a lancban?
A lancfeszesegget igy is a legfeszesebb pontjan kellene merni, tehat a kereket meg kellett volna porgetned. Ha ossze-vissza megy a lanc, akkor szakaszosan van megnyulva.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
bacus
őstag
válasz Topiccsendőr #141297 üzenetére
Biztosan így van, ha a kézikönyv szerint állítod be a láncfeszességet. De amikor ezt valaki szemre vagy középállványon teszi, akkor lehet meglepi. Ezért kérdeztem, hogy csinálta a feszítést, hátha Ti azonnal rájöttök, hogy mégsem így kell..
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Motoros topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Windows 11
- Videós, mozgóképes topik
- OLED TV topic
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest