- Kábeleket és csövezést rejtő "kirakatház" a GameMax logójával
- Felvarrták az Arctic rackmount rendszerekhez szánt CPU-hűtőjének ráncait
- Háromféle kivitelben, és nem kis kapacitásokkal jönnek a Micron 6550 ION SSD-i
- Már a Samsung sem szolgálja ki modern AI lapkákka Kínát
- Havazáshoz igazított kiadás kap a Steam Deck OLED
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- HDD probléma (nem adatmentés)
- 3D nyomtatás
- Házimozi belépő szinten
- OLED TV topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
-
PROHARDVER!
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
3L1T3
addikt
Segítségre szorulok.
Évek óta szeretnék motorozni , de sose jutottam el odáig, hogy ebből legyen is valami. Viszont a problémám, hogy sose ültem még motoron, egy kivétellel 12-3 évesen egy Simsonon ültem és a haverom kabátjába beleakadt a kuplung ezért kiugrott alólam a motor. Az volt az első és egyetlen motoros élményem.
Most 32 éves fejjel érzem magam annyira rutinos közlekedőnek (autóval), hogy látom ismerem a közlekedésből fakadó hibák, problémák egy részét. Nincsenek is nagy igényeim 250-300ccm bőven elegendő lenne számomra.
Na és itt jöttök ti a képbe. Első körben hogy kezdjek neki? Mert, hogy az alap problémám, hogy oké befizetek egy A1(B) jogsira, de mi van ha nem is tetszik a motorozás? Vegyek inkább egy 50ccm-es váltós valamit, hogy egyáltalán megtapasztaljam az élményt? Köszi a tippeket, tanácsokat.
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
nagyúr
válasz 3L1T3 #140753 üzenetére
Szia! Ha jogsit teszel le, akkor korlatlanra menj. Ne kösd meg magad alacsonyabb kategóriával. Ha leteszed a korlatlant, akkor is vehetsz kisebbet, en is ezt tettem. Viszont ha megtetszik, akkor utana szabadon valogathatsz es nem kell ujra perkalnod, meg keresztul verekednek magad az egesz proceduran. Korlatlan jogsinal is eloszor 125ccm-re ultetnek es ahogy latjak hogy megy a dolog ugy ultetnek fel nagyobbra. A rutin es forgalom 600ccm-en megy, de kb 40kmh-val varosban, nem kell felni tole. En is kozel voltam 30-hoz amikor letettem, 500ccm-et vettem magamnak, ez alatt en nem nagyon javaslok motort, ennyi azert kell ahhoz hogy biztonságosan tudj előzni 1 személlyel es a palyan is tarthato legyen a 130 nem végsebességen.
[ Szerkesztve ]
-
3L1T3
addikt
válasz Oppenheimer #140754 üzenetére
Az egyik aggodalmam pont a váltással és a hátsó tengely fékezésével van. A robogón ezt nem tudnám megtapasztalni, hogy milyen érzés és mennyire áll a lábamra a dolog. Nem vagyok abban sem biztos, hogy a legügyesebb lábfejekkel áldott meg az élet. Úgy semmiképp nem vágnék bele szívesen, hogy gátolva vagyok abban, hogy a motort megfelelően tudjam uralni, gondolok itt a jó fékezésre, döntésre.
Bár valószínűleg csak túlpatázom ahogy mindig mindent.
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
duni84
aktív tag
válasz 3L1T3 #140756 üzenetére
szerintem túlgondolod
manapság anyagilag (és ráfordított időt tekintve) az sem nagy rizikó, ha nekiállsz az A korlátlannak, online letolod a kresz órákat, meg a kresz vizsgára bemész, aztán a rutin pályán úgyis kiderül, hogy mennyire vagy ügyes/ügyetlen/tetszik-e egyáltalán, hogy "szabadabban" vagy. ha elmondod a kvázi nulla gyakorlati tapasztalatodat, akkor rutin pályán úgyis ráültetnek egy robogóra körözni első alkalommal, aztán ha az megy, akkor egy 250-esre vagy 500-asra, hogy körözz és szokjad a picit nagyobb súlyt, meg a váltót és főleg a normálisabb fékeket.
ha a féktől félsz, akkor megnyugtatásul: ugyanolyan finoman tudod adagolni a hátsót, mint egy autóban, az elsőt meg aztán főleg a motoros oktatók általában ügyesebben és türelmesebben tanítják a motorkezelést, mint az úrvezetőknek a az autóvezetést, mivel te az ő felelőssége leszel, amíg forgalomban tanultok és mögötted az autóból (vagy másik motorról) nem tud veszély esetén belenyúlni helyetted. szóval tényleg ne izguld és ne gondold túl a dolgot. nem agysebészet a motorkezelés.
nem egy ördöngősség és forgalomba úgysem fognak kiterelni a sikeres rutin vizsgáig. viszont ha az megvan, akkor csak fyi: a legnehezebb részén túl is vagy a jogsinak és azt jelenti, hogy megszoktad + valószínű tetszik is a dolog és csak idő kérdése, hogy mikor lesz meg a forgalmi (mikorra kapsz időpontokat az órákra + vizsgára)
#metszéspontok
-
nagyúr
válasz 3L1T3 #140756 üzenetére
Én is tartottam tőle, de hamar megszokod. A váltás az elején fura volt, de pár óra alatt menni fog, főleg hogy Te is évek óta vezetsz autót, tudod hogyan működik a kuplung + váltó. Motoron más végtagokkal működik, de az elv ugyanaz. Azt meg hogy nem fogsz tudni jól fékezni és jól dönteni, az borítékolható, senki nem tudja ezt a jogsi megszerzésének végére. A jogsi arra elég, hogy éppen ki lehessen engedni úgy utcára, hogy ne borulj fel az első sarkon mint a büdösbogár. Sokkal-sokkal összetettebb feladat a motorvezetés mint az autó, a rutinhoz rengeteg gyakorlás, képzés kell. Viszont az élmény is összehasonlíthatatlan
[ Szerkesztve ]
-
bacus
őstag
válasz 3L1T3 #140756 üzenetére
Ha majd kellően utálod a váltogatást vehetsz DCT váltóst, akkor a bal lábad máris nem csinál semmit. A hátsó fékezéstől meg nem kell fosni, nem Dodor videót kell nézni a 2004-es ezres motortesztekről, ahol külön kiemeli, hogy milyen finoman kell nyomni a féket, hogy ne blokkoljon.
Ez egy túra endurón nagyon nem így van (más motorral nem igen van tapasztalatom), egyrészt minden 2010 utánin lesz ABS, másrészt taposni kell, hogy fogjon, a harmadik, hogy sok motornál az első fék aktiválja a hátsó féket is, szóval a jobb lábadat is lógathatod.
Normál közlekedésben, nem valami ringen vagy szerpentinen, én nem is használom a hátsó féket, az első fék a lényeg..[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
veterán
válasz 3L1T3 #140756 üzenetére
Szorítsd ökölbe a bal kezed.
Bal lábfejeddel biccents felfele, majd engedd vissza, és told el lefele.
Gratulálok, sikeresen váltottál egy sebességet fel, és le egy motoron!Hidd el, hogy nem a váltás lesz a probléma, hanem a megállás.
Osztom a tippet, hogy korlátlant csinálj, semmi értelme háromszor vizsgázni.
Onnantól kezdve szabad az út az 50es nsr-től kezdve a gázturbinás y2k-ig.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
csongi
veterán
Lehet vettem egy Olasz motort! Mi lesz most?
Milyen olajat ontsek bele?[ Szerkesztve ]
-
3L1T3
addikt
Köszönöm mindenkinek srácok! Vigyázzatok magatokra, remélhetőleg hamarosan intünk egymásnak. De azért még kipróbálok egy robogót.
[ Szerkesztve ]
“I am the Saiyan who came from earth to defeat you. Despite my calm, quiet heart, I am the legendary warrior awakened by intense anger."
-
GTVili
tag
válasz Topiccsendőr #140765 üzenetére
De onnan tudják, hogy van benne....
-
A Zéé
addikt
válasz vlevi #140769 üzenetére
Semmi ördöngösség nincs benne.
Én az elindulástól fostam nagyon, amikor nagymotorra ültem. Arra autóval is elég nehezen éreztem rá, illetve siheder koromból van olyan emlékem, hogy egykerékre állítottam az MZ-t, mert kis gázzal nem indult, naggyal meg ugrott De aztán amennyire fostam tőle, annyira nem jelentett semmi problémát egyszer sem.Just a simple Lineman...
-
veterán
Fekkarban a kis ablakot milyen neven talalom hazai beszerzohelyeken? Elegge megette az ido a mostanit, kicserelnem, hogy lassak is rajta valamit.
Sight glass angolul, de a nezoke es hasonlokra nem nagyon talaltam.Everybody lies.
-
csongi
veterán
Köszönöm a sok segítséget!
Akkor melyik kifolyt olajat lenne könnyebb meggyújtani?
A syntetikust, vagy az ásványit? A csoportba azt írták, syntetikus nem jó hozzá. Azért mert nem gyullad meg?3L1T3: Ez csak egy szárnyas ló, de lehet tolós lesz csupán
-
bardi
aktív tag
válasz A Zéé #140770 üzenetére
Én se motoroztam korábban, és elsőnek az oktató egy A2-es 500-ast adott, hogy szokjam, utána a 650-es nagymotorral sokkal egyszerűbb volt elindulni.
Én még régebben szétvertem a csuklóm, valszeg a gáz adagolása ezért se megy anyira finoman, mint kéne, de a lábbal kezelt eszközöktől nem kell félni szerintem, ha autót tud vezetni az ember, ez is menni fog.'92 Honda VFR 750
-
Micsurin
nagyúr
válasz vlevi #140778 üzenetére
Ezért szerettem a Golf 3 GT 1.6-ot tanulónak, kellemesen mozgott már a 101 lovassal de a bowdenes kuplungot még érezted mikor mozdul
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #140777 üzenetére
Ajjaj, lehet akkor ongyulladas lesz belole.
Bar olasz manualba a 75w-90 is javasolt. .
Ugy loptam.Geresics:
Ismered ezt a gumit?
Az eletbe nem fogom kimotorozni,ebben biztos vagyok, csak nagyon hulladekot sem szeretnek. Eu-s szereplok belepos termeke. ahogyan az ára is mutatja.[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
Régen jártam erre, de most felmerült egy kérdés: kéne új kupak, ezúttal mélyebbre tudok nyúlni a zsebbe, szóval a kérdés: Arai vagy Shoei?
Véletlenül a fejemre került egy Arai Quantic (Louis azt küldött egy Daytona csizma helyett, végül megoldódott a csere ), de nagyon lenyűgözött a kidolgozása és olyat tapasztaltam, amit még soha: elfért a fülem a sisakban (kicsit Dumbo vagyok).
Tetszett a plexi tetején található kis nyílások és hogy az intercom előkészítés az arcpárnában van, nem a héjban.
Ami elbizonytalanított, hogy ezekben nincsen beépített napszemüveg, tehát még egy rakat pénzért kell venni extra, külső szemüveget. Ez azt jelenti, hogy ha nagyon vadászom az akciókat, akkor kb 400-600 Font-ért lehet ilyen kupak rajtam.Ehhez képest ott van a Shoei, ami szintén japán, de van benne szemüveg már gyárilag. Shoei-ban az zavar, hogy van előkészítés a saját intercomjának, ami miatt nehézkesebb felrakni az én teljesen bevált Interphone-m.
Szóval, van köztetek Arai vagy Shoei tulaj, ha igen, mi a véleménye a bukósisakjáról? Válaszokat köszi!
Ami szempont egyébként:
1, napi közlekedésre és túrázni kell
2, tehát kell napszemüveg és Pinlock
3, és intercom
4, és D-gyűrű (mert szerintem ez a legkényelmesebb és legbiztonságosabb zár)[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
Ja, még egy másik sztori...
A sztori ott kezdődik, hogy a DL650 gyárilag szar fékkel van szerelve. Ezt néhány tulajdonos nem ismeri el, de aki látott már több motorkerékpárt is, azt tudja. Normálisnál nagyobb erővel kell húzni és valahogy nem jó a fékérzet, nagyon sok tapasztalat kell ahhoz, hogy finoman lehessen adagolni.Ilyenkor indul a reszelés, Brembo sinter betét nagyon segít, de cserébe felzabálja a tárcsát. Nem viccelek, nekem 20.000 km alatt megette, cserélni kellett.
Nézegettem, mi legyen: vettem rá EBC tárcsát (Vee-series sport disc) EBC sinter (HH) betéttel (kiderült, hogy van még sportosabb sinter betét (EPFA), az lesz a következő.
Nos, ezeket kicseréltem magamnak. A fékhatás jobb lett sokkal, már-már azt mondanám, hogy jó lett a fék. A magyarországi szerelőm (minden második évben hazaviszem a motort egy nagyszervizre) jelezte tavaly nyáron, hogy talán ideje lenne lecserélni a 8 éves fékcsöveket is.
Nos, ennek eljött az ideje, vettem a motorra gyártott, jó nevű Goodridge szettet, mert éppen akciós volt.
Nézegettem, hogyan tudnám én ezt felrakni: sokat kéne bontani (hűtő le, oldal-hátul mindent le), nekem meg egy emelőm sincs, csak középsztenderem, jobb lenne szerelőre bízni.
Van itt egy magyar szerelő, aki ugyan kicsit hóbortos, de jó munkát végez, nem vállalta el, tele van melóval május végéig.Kerestem helyi szervizeket. Az első helyre ahová benéztem, nem adtam be a motort, három paki fiú szerelte a motorokat félhomályban, papucsban, mindenféle komolyabb szerszámok nélkül.
Elvittem egy helyre, ahol angolok szereltek, bár róluk sem hallottam jókat. Elsőre azt mondta a tulaj, hogy egy óra. Én mondtam neki, hogy szerintem lesz az kettő is, végül 2.75 óra lett, 185 Fontott fizettem. Ebben benne volt a fékfolyadék és új hűtővíz.
Elhoztam a motort és felhívtam a tulajdonost, hogy van némi probléma. Az egy dolog, hogy féktisztítóval nekem kellett letakarítanom a féknyerget és még néhány helyet, belefér. A gondom az, hogy nagyon gyenge az első fék, nem hiszem, hogy normális lenne az, hogy teljesen be lehet (és kell) húzni a féket és fel sem keményedik, ha pumpálom. Ennél jobb volt, amikor beadtam. Még egyszer légteleníteni kellene a rendszert szerintem. Tisztelettel. Kettő: az egyik hátsó idom rosszul van visszarakva és hiányzik a patent. Ezt meg tudom oldani, vissza tudom rakni jól és tudom pótolni a patent szemet is.
Három, és ez bizony kurva nagy gond: a hátsó fékvezeték két darabból áll és bizony csak az egyik lett kicserélve. Négy: a duda nem működött menet közben, nem dugták vissza, megoldottam, de nem működött, amikor vészhelyzetben voltam hazafelé. Amit takarnak a lemezek, azt nem. A félresikerült légtelenítés és rosszul visszarakott elem hiba, a koszos motor visszaadása igénytelenség, ez viszont átbaszás. Nos, akkor mi legyen? Hol van a hiányzó vezeték? Megvan-e? Ha igen, akkor mikor tudják beszerelni, ha már kifizettem?Végül ma visszavittem és megcsinálták ingyen (bár megint kicsit koszosan kaptam vissza és a patent szem nem lett pótolva). Így duplán dolgozhattak, mert újra le kellett engedni a fékfolyadékot, légtelenítés, stb. 5 percet spóroltak múlt héten, most kettőt dolgoztak ingyen.
Kérdezem a hozzáértőket: tényleg ilyen nehéz egy ABS-el szerelt motoron a fékcső csere?
szerk: így néz ki a hátsó szett, a kisebbik darabot akarták elkummantani.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #140782 üzenetére
Attol fugg, milyen motorrol van szo. Csak egy pelda: 797 es monsteren visszahivas miatti hatso fekcsocsere 1 ora, de egy 821 es, 1200 as monsteren, vagy supersporton ugyanez 6 ora. Mert annyi mindent kell bontani. Sztm a 8 eves gyari csovet nem kell cserelni.
Ha valoban normalis feket akarsz a dl-re sajnos nagyobb atmeroju tarcsat kell berakni, nem uszo feknyereggel. A feknyereg felfogatasa mindegy, hogy radialis, vagy sem, a lenyeg, hogy monoblokk legyen (ha nem monoblokk, semmikepp ne uszo). Ekkor a nyomaspont hatarozott lesz, akar gumi fekcsovel is. A fofekhenger ha radialis, akkor a keziero is kisebb tud lenni valamivel, de ez mar hidraulikus attetel fuggo is.
A legnagyobb valtozast hatasossagi sorrendben: -nagyobb tarcsaatmerovel es nem uszo feknyereggel majd masik betettel ered el.Es tedd jobba a vilagot. Nyomd fel oket a fogyasztovedelemnel, hogy mas ne jarjon ugyanigy.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Oppenheimer
nagyúr
Be lehet készíteni az esernyőket: nem tart sokáig az ünnepi jó idő
Pénteken nagyobb területet érinthet a csapadék, szombattól főleg záporok, zivatarok várhatóak.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.lovemap.lovemapandroid
-
veterán
válasz Oppenheimer #140786 üzenetére
Nyakadra hűne' rá a bűrke! Te! Istenátka
A negatív hullámaid Moriarty!!!Mondjuk ettől még vasárnap lehet jó idő...
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Oppenheimer #140786 üzenetére
Holnap el is megyek egy TET körre, akkor. A munka meg jó lesz péntekre.
-
-
teleahocipöm
senior tag
Sziasztok! Óracsoportot kellene cserélni motoromon, megtehetem én beletekerve az aktuális km-állást vagy inkább szervizre bízzam a számla miatt?
-
veterán
válasz Oppenheimer #140786 üzenetére
Holnap lesz egy bp - miskolc - bp karikam, akkor az meg belefer.
Megjottek a csavarok, az uj csizma, a tarcsafekzar meg a cserelos protektorok is a nadraghoz, legalabb kiprobalok mindent.Everybody lies.
-
Uher
aktív tag
2003 zx-9r-be a motul 5100 elegendo?
zx konyve API SE, SF, SG, SH, SJ, JASO MA specifikaciot ir,
a MOTUL 5100 API SM es JASO:MA2, es annyit ir meg a cimke, hogy offroad/utcai motorokba ajanlott.[ Szerkesztve ]
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #140785 üzenetére
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #140784 üzenetére
Pontatlanul fogalmaztam meg a kérdésem: a légtelenítést nem értem, már nem az első szerelő, aki azt mondja, hogy nem szeret ABS kockás motort légteleníteni, mert nehéz.
Van valami trükkje?A DL-re sokféle megoldás létezik az internet szerint, valamelyik régebbi Suzuki SS féktárcsája és féknyerge felmegy rá. A baj az, hogy nem tudom, le lehetne-e műszakiztatni egy ilyen módosítást és nem olcsó mulatság.
A tárcsa és a fékbetét pont elkopott, ezért lettek cserélve, így igazából nem került extra költségbe az egész, mivel az EBC éppen akciózott.
A fékcső pedig úgy jött képbe, hogy amikor az ember "tunningol", akkor elindul tátott szájjal a faszerdőben, így jártam én is. Ahol belenyúl az ember, ott jó lesz, majd létrejön egy új probléma másutt.
A "nagyon sportos" tárcsa ugyanis okoz némi gondot: közepes- vagy nagy intenzitású fékezésnél a lassítás végénél, kb 15 km/h környékén hirtelen megjelenik egy erőteljes remegés a fékkaron, majd azonnal elmúlik. A hiba bármikor reprodukálható volt, azt hittem elcsesztem valamit a tárcsákkal, de az internet kisegített: nem, ez ilyen. A "nagyon V-shape" okozza, annál a sebességnél létrejön valami vibráció. Szintén innen jött a segítség: le kell cserélni a gyári gumi vezetékeket fémhálóval erősített verzióra és elmúlik. És így is lett.
Szóval a szerelőm javaslatára és a remegés megszüntetésére próbálkoztam a cserével, ami egyébként beváltotta a reményeket: most nagyon jó a fék.DL előtt egy szaros Honda VTR 250-em volt, de a sima egy tárcsás fékje annyira jó volt, hogy imádtam. Sima gyári betéttel, gyári tárcsával és gumicsővel annyira jó volt vele fékezni, mindent éreztem, mint ha nem is a betét érintkezett volna a tárcsával, hanem az ujjbegyeim. Értelemszerűen nem volt csúcstechnika, de ahhoz a motorhoz tökéletes volt.
Ezek után nagy csalódás volt a DL, első utamon hazafelé majdnem neki is mentem egy kocsinak, mert elmértem a féktávot, szerencsére volt hely a kocsi mellett.Ha a jó féket 100-nak vesszük, akkor a
gyári DL = 65
gyári tárcsa + EBC sinter betét = 70
gyári tárcsa + Brembo sinter betét = 80 (de megeszi a tárcsát)
EBC tárcsa + EBC sinter = 80
EBC tárcsa + EBC sinter + fémhálós fékcső = 90A másik út, amin elindulhattam volna a Brembo tárcsa + Brembo sinter. Vajon a Brembo tárcsa jobban bírja a saját betétjét?
Ez kicsit drágább lett volna.A motoron már további fejlesztést nem tervezek, mert jövőre le szeretném cserélni egy DL1000 vagy 1050-re.
Itt még mindig vannak nagyon jó lehetőségek a "használt" piacon is."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz dellfanboy #140783 üzenetére
Az itt töltött 12 év alatt kicsit elangolosodtam, nem csináltam tüzet.
Beszéltem a tulajdonos hölggyel (aki szerel is, ha kell és motorozik is). Kis small talk után objektíven előadtam a problémám, nem minősítettem semmit és senkit, nem osztottam meg az érzéseim és gondolataim, csak a megoldandó problémára fókuszáltam.
Így kedvesen elmosolyogtunk, elbeszélgettünk a hosszú hétvégéről, majd garanciában megcsinálták. A végén szépen megköszöntem és további szép napot kívánva elváltunk, az üggyel nem is foglalkozom többet.
De legközelebb ha nem lesz ideje a magyar szerelőmnek, akkor megvárom, amíg ráér...A motoron már csak egy műszakit kell csinálni novemberben és hamarosan egy olajcserét szűrővel, utóbbit majd megcsinálom én.
"önmagam hite vagyok magamban"
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Nintendo Switch
- Hat év támogatást csomagolt fém házba a OnePlus Nord 4
- iPhone topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Formula-1
- Cisco vizsgák (CCNA, CCNP, CCIE)
- Hogwarts Legacy teszt
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Sweet.tv - internetes TV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest