Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kam1kaze

    tag

    válasz UX #123469 üzenetére

    Persze, az a legegyszerűbb, hogy hantázik, ráfogni a vevőre. Én senkit se akarok lebeszélni Alzáról (talán, kivéve közeli ismerősöket, vagy családtagot ezek után), egy kérdést szerettem volna feltenni, de végül kicsúszott a történet is, csak leírtam amin keresztül megyek most, a tényeket.

    Ami nagyon felhúzott, nem csak az, hogy 30 ezerrel meg próbálnak lenyúlni (mert még itt nincs vége részemről az ügynek), hanem maga az egész eljárás a panaszkezelés.

    Semmilyen telefont nem kaptam, azért nem kis pénzről van szó szerintem, csak látom, hogy kevesebbet akarnak visszautalni.

    Majd azonnal felhívom Őket, elmondok mindent, mondja az ügyintéző is, hogy Ő se érti, jogi személynél szoktak ilyet.

    Utána másnap jön az e-mail, amit már fentebb beidéztem: "Reklamációs osztályunk visszajelzése alapján sajnos nem változtatnak a jóváíráson, mivel a sérülés nem volt jelezve a pixelhiba pedig csak bizonyos szám felett számítható reklamációként."

    Rögtön visszaírtam, hogy kettő módon is jeleztem (számlára írással és szóban), valamint a pixelhibát nem is tudom én okozni. Eleve 14 napos elállás, nem garanciáztatni adtam le (2 napon belül visszavittem, nem is a 14. napon). Plusz jeleztem, nézzék vissza a kamerák felvételeit.

    Erre jött ma a válsz: "Sajnos az álláspontunk nem változott."
    Most kíváncsiságból kimásoltam a levelemet World-be, és tömény 2 oldalt küldtem Nekik. Arra ennyi a válasz? Meg se próbálják védeni magukat, csak egy pár szavas mondattal lezárják. Hol vannak a kamerafelvételek megnézése és a többi? Tanúként párom is ott van, aki jött velem, hogy elmondtam személyesen is a hibát. Akkor ki is hantázik? Letagadják, hogy jeleztem a hibát.

    Majd utána ma felhívom ismét őket, pont az veszi fel, aki a levelet írta vissza nekem. Meg is lepődött, mikor bemutatkozott, én meg a teljes nevét mondtam vissza, hogy csak nem .... hívják (meg volt előttem nyitva az Alzás levél, ahol alá volt írva)? Mondja de. Akkor minden anyázás nélkül, de már kicsit érezhetően ingerülten, elmondtam a problémámat. Erre azzal jön, hogy Ő csak továbbította felém a levelet az illetékes osztálytól. Meg, hogy nem szóltam. Ismét elmondtam, de szóltam, kétszer is, még azt is mondtam, hogy nem lehet kitölteni elállásnál az Alza oldalán semmit, csak bejelölöm az indokot, de írni nem tudok, és sérülés megjelölés nincs. Erre jött a válasz, hogy de a hibajelzésnél, vagy hol kellett volna írnom. Na jó mondom... Én elálltam a vásárlástól, akkor nyilván ott fogom jelezni. Majd mondja, de azonnal kellett volna szólnom, ahogy meglátom a hibát. Mondtam, ott a kép, elküldtem önöknek az egész sorozatot, látszik, ahogy kibontom és azonnal megjelenik, azaz az elejétől ott a karc. Meg eleve, ha csak a karcot nézzük, nehogy már 30 ezer mínusz legyen. Erre jött a válasz, nem Ő szabja meg. (Gondolom a pixelhibát is rajtam akarják elverni.) Majd felajánlott azt, hogy megint jelzi a problémám, de közben hozzátette, hogy nem sok értelme van. Mondtam, úgy látom, szerintem se, úgyhogy akkor megyek tovább a hatóságok irányába.

    Ami még feltűnő volt, hogy minden beszélgetés végén az ügyintézők azonnal leteszik a telefont (ez a tapasztalatom), most meg nem történt ez meg. Ugye lehet értékelni őket a végén, de csak ha ők szakítják a vonalat. Elköszöntünk, majd vártam vagy 10-15 másodpercet, hogy letegye. Nem biztos, hogy azért, de ez is milyen "véletlen", eddig azonnal lerakták, mikor pozitív volt a beszélgetés, most meg vár, hátha én teszem le és nem értékelem. Ez utóbbi, úgy csak feltevés, mert nem tudhatom biztosra.

    Összegezve, elején azt írják, hogy azért van a levonás, mert nem jeleztem a hibát, majd a 2 oldalas levelemre pár szavas mondattal reagálnak, semmilyen utánanézés nincs (kamerafelvételek), aztán a telefonba megint azt mondják nem jeleztem, majd mikor mondtam, jeleztem, akkor meg de nem azonnal, meg nem az elállásin kellett volna jeleznem. Akkor hol a .... jelezzem, ha éppen elállok a vásárlástól? Én tehetek róla, hogy ilyen sz@r a rendszerük, hogy opcionálisan nem lehet írni. Ezt is megemlítettem a hosszú levelemben, hogy eMAG-nál is van ilyen opcionálisan az elállásnál, hogy lehet írni is, így marad nyoma. Erre se reagáltak, hogy megfontoljuk az ötletet, mert talán még hasznos is lenne. Mondjuk nekik nem, mert így jobban rá tudják verni a vevőre a balhét.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák