Hirdetés
- A jövő hónapban párban jönnek a Sony gaming monitorok
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Egységesíti a terméktámogatást az Intel?
- Kreatív hobbistáknak és profiknak szánt beviteli eszköz(pár) jött a Logitechtől
- Kétféle interfésszel érkeznek a Klevv, jövő hónapra datált M.2-es SSD-i
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Apple notebookok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Akciókamerák
- Vezeték nélküli fejhallgatók
- iPad topik
- A SteelSeries felfrissítette az Apex Pro sorozatú klaviatúráit
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
Hirdetés
-
9 Lives to Defend bemutató
lo Jó sok dolga akad a macskánknak, míg távol vagyunk az otthonunktól.
-
Kaliforniában sem kell okostelefon az iskolákba
it Új törvény keretében korlátozzák vagy tiltják ki az iskolákból az okostelefonokat az amerikai államban.
-
PlayStationre is megjelent a Palworld
gp A szóbeszédek igaznak bizonyultak, mostantól a Sony konzolján is elérhető a teljes kiadás.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
8th
addikt
válasz LógaGéza #88591 üzenetére
Tök egyszerű, A lupóban mint általában a kétezres évek eleji benzines Volkswagenekben nagyon-nagyon elavult kifejezetten puruttya benzinmotorok vannak. 1.0 50lovas szóra sem érdemes. Még egy lupo méretú bódéhoz is gyenge, nulla nyomaték pörgetni kell hogy vánszorogjon zabál is szépen ergo szar úgy ahogy van. Az 1.4 75lovas már dinamikusabb de ez becsapós mert olyan rövid váltó van alatta, hogy 40km/h felett nyugodtan lehet dugni neki az ötödiket, elbírja. Városban ez jó de ha kiérsz autóútra netán felmerészkedsz vele egy autópályára szabályosan leeszi a fejed amellett rövid úton megőrülsz a 4000rpm felett ordító motortól. Az 1.4 FSI nem lenne rossz de az meg nagyon drága és itthon ritka is mint a fehér holló. GTI szintén. Dízel meg elcsattog városban is 5literrel városon kívül pedig közelebb van a 3literhez mint a 4hez és ott a 200Nm nyomaték is 2000rpm-nél nem kell forgatni. 1.4pd-nek is elég rövid a váltója így minden fokozatban dinamikusabb mindnél kivéve persze a GTI-t. egyetlen említhető hátránya a hangja. 3henger ellenére nem rázza szét az autót a motor egyedül a hangja ami rettenetes de az is csak hidegen és alapjárat közelében. Menet közben fordulaton szépen kisimul nem tolakodó.
A demokrácia a csőcselék uralma
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Decemberben érkezik a Legacy of Kain Soul Reaver 1-2 Remastered
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Miniatűr csúcstelefonnal készül a Vivo
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Gmail
- EAFC 25
- Túlfeszültség ellen védő elosztó
- Apple notebookok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest