Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • 8th

    addikt

    válasz LógaGéza #88591 üzenetére

    Tök egyszerű, A lupóban mint általában a kétezres évek eleji benzines Volkswagenekben nagyon-nagyon elavult kifejezetten puruttya benzinmotorok vannak. 1.0 50lovas szóra sem érdemes. Még egy lupo méretú bódéhoz is gyenge, nulla nyomaték pörgetni kell hogy vánszorogjon zabál is szépen ergo szar úgy ahogy van. Az 1.4 75lovas már dinamikusabb de ez becsapós mert olyan rövid váltó van alatta, hogy 40km/h felett nyugodtan lehet dugni neki az ötödiket, elbírja. Városban ez jó de ha kiérsz autóútra netán felmerészkedsz vele egy autópályára szabályosan leeszi a fejed amellett rövid úton megőrülsz a 4000rpm felett ordító motortól. Az 1.4 FSI nem lenne rossz de az meg nagyon drága és itthon ritka is mint a fehér holló. GTI szintén. Dízel meg elcsattog városban is 5literrel városon kívül pedig közelebb van a 3literhez mint a 4hez és ott a 200Nm nyomaték is 2000rpm-nél nem kell forgatni. 1.4pd-nek is elég rövid a váltója így minden fokozatban dinamikusabb mindnél kivéve persze a GTI-t. egyetlen említhető hátránya a hangja. 3henger ellenére nem rázza szét az autót a motor egyedül a hangja ami rettenetes de az is csak hidegen és alapjárat közelében. Menet közben fordulaton szépen kisimul nem tolakodó.

    A demokrácia a csőcselék uralma

Új hozzászólás Aktív témák