- Itt vannak az Apacer Intel és AMD profilokkal konfigurált DDR5 tuningmemóriái
- 14 az 1-ben USB4 dokkoló jött a Razer fémjelzésével
- Asztali használathoz tervezett, masszív kapacitású külső SSD a Team Grouptól
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Két MSI alaplapban is leégett az AMD új Ryzenje
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Apple asztali gépek
- Vezetékes FEJhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Egérpad topik
- HP nyomtatók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- 3D nyomtatás
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-v-
addikt
-
BigBlackDog
veterán
Jó volt a tegnapi tali, csak este már hulla voltam, mire hazaértem, nem volt erőm gép elé ülni. De most pótolom az elmaradást. Örülök, hogy ennyien eljöttek és sikerült kicsit beszélgetni. Az autópark összetételét tekintve a japán vasak kicsit alacsony számban képviselték magukat.
Végre megvolt a próbaköröm Aggregátor öreg Mercijével. Hát, finom kis szerkezet. Kellemes élmény volt egy jóval korábbi korszakba visszarepülni és hajózni egyet követve a mindig előttünk lévő vezércsillagot. Volt egy hangnyomásszint mérés is, az alábbi értékeke jöttek ki (elől, középen, fülmagasságban mérve);
- Alapjárat, álló helyzet - 49 dB
- GPS szerinti 110 km/h - 66.5-67.5 dB
- GPS szerinti 130 km/h - 72.1 dBÖsszehasonlításképpen Civicnél az alábbi módon alakultak az értékek;
- Alapjárat, álló helyzet - 43.3-43.5 dB
- GPS szerinti 104 km/h - 71, 5 dB
- GPS szerinti 130 km/h - 73, 5 dBVégre sikerült w333 kollégával is összefutni és szemrevételezni a gépét. Elég korrekt állapotban van, szerintem jó vétel volt, remélem sokáig nem lesz gondja vele!
Nagy megnyugvást okozott, hogy focvis még mindig nem ette le az abroszt és makulátlan a konyhája.
Jaffának üzenem, hogy mindenre van megoldás és próbáljon minél gyorsabban kikerülni a letargikus állapotból, miután ismét a Civic kulcsát veszi kézbe.
Indulás előtt még Tomcsi is elvitt
huligánkodniegy körre. Hát, meglepett az az 1.8T Leon. Gondoltam, hogy tud menni, de hogy ilyen szinten megindul kb. mindenhonnan, arra nem számítottam. Ja, és van rajta fék is! Szerintem nagyon egyben van kívül-belül, nem látszik meg a kora. -
Bögre
aktív tag
-
Jaffa75
őstag
válasz BigBlackDog #80353 üzenetére
Köszi, ma már a kuvikkal jöttem dolgozni... jó az a papás ótomata, de hamarabb elfogy a dízel gőzmozdony fordulat oldalról, mint a fűnyírónál! Letettem pihenőbe a fekete sárkányt, nem kell nekem azzal veretnem, még a végén valamelyik briliáns országúti zsonglőrt megtalál, aztán nem állok meg apám előtt!
Focvis: ha még az én ballasztomat is hozzádobjuk, akkor 260+-on állunk! Fel is ment a rudosás miatt a fogyi 6,3-ra...
Szép a GTI, sok balesetmentest hozzá!Szerk.: (#80357) Qru : még jó, hogy nem akar többnek tűnni!
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz bajnokpityu #80355 üzenetére
Azért megnéznék egy németet is, hogy 245k km után mit tud az újkori teljesítményéhez képest...
mod:
BBD: Mondtam, hogy halk az a Merga. Mondjuk nekem Jaffa Mergája is tetszett. Jó benne a váltó, gyorsan kapcsol semmivel nem érezni lassabbnak mint a Kormiban lévő dsg-t.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #80353 üzenetére
Sajnálom, hogy manapság nincs időm kimenni, csütörtök lett a vásárlós nap az asszonnyal, piacra megy, utána be hozzám, haza kell vinni őt is meg a cekkert is. Majd még a Fóka előtt igyekszem egy búcsú a civic-től talira elmenni, hogy lássátok, milyen autót kell(ene) gyorsan eladni
Ma reggel láttam egy kombi ST-line-t. Kell, várom!!!
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
footy
addikt
válasz bajnokpityu #80355 üzenetére
Mondjuk ennyi minta alapjan olyan nagy kovetkezteteseket nem vonnek le, nomeg itt van ra az ellenpelda.
-
Qru
MODERÁTOR
Kösz srácok.
#nincsbennetarcsi
-
K Norbi
addikt
BMW M5 F10 Performance
Youtube vidi.(#80370) Qru wehehe Zseniális teknős?
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
A Subaru is olyan hülye, mint a Honda. CVT komolyan mondom...
Amúgy simán vállalható autó, belül nekem az elmegy kategória, valahogy se ez se a Mitsu Lancer bele nem jött át (kopogós szürke/fekete kemény műanyagok, nulla dizájn, elavult infotainment). Egyedül a Levorg az, ami már vállalható, bár ott is elég sokat szidták a 3-4 kijelzőt.Nembaj, FÓÓÓKKAAAAAAHHHHH FTW
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
lenko
aktív tag
-
Reaper
őstag
Hát lehet, akkor én véglegesen nyugdíjas státuszba kerültem, de egy ilyen mellé nem nagyon kéne a Camaro sem, pedig ez is csak egy SUV
iRico: Ez nagyon fincsi gép!
BBD:
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
Pedig egy Dácsia pont az aminél nem rizikóznám be a gari bukását. A német Duster tartós teszten (Autobild) is beszart a váltó pl, ki kellett cserélni. Az mi?!
Gariban ingyen cserélik de saját zsebből az a 400k-s kiadás nem esne jól...mod:
A Jazz-t is végig márkaszervizbe hordtam amíg garis volt. Pedig azon aztán nincs ami becarjon annyira egyszerű mechanika...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Elektrosokk #80375 üzenetére
Közvetlenül a ruster után ezt most különösen értékelem
-
Qru
MODERÁTOR
válasz EQMontoya #80384 üzenetére
Ismerősöm akart venni és megkérdezte, és márkaképviselet szerint ez a beavatkozás gari vesztéssel jár. Részletesen nem indokolták de ha jól tudom a Mazdánál is bukod a garit az utólagos alvázvédelemmel.
Lenko: Annyit sem szeretnék zsebből fizetni ha amúgy ingyen cserélnék. Nem mintha az a veszély fenyegetne, hogy Dustert vegyek.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
barnam_
nagyúr
válasz BigBlackDog #80353 üzenetére
Ó, mily szépen fogalmaztál!
Érdekesek az eredmények.
Az alapjárati hangon sokat befolyásol gondolom a porlasztók állapota/beállítása is, ezért majd azt megcsináltatom még idén valamikor szerintem.
Nálad mennyit forog 100-nál illetve 130-nál? Mert a számok alapján (még akkor is, ha nem lineáris) nincs nagy különbség a kettő között, míg nálam a 110 és 130 között azért van különbség. Aztán lehet, hogy csak 3000 felett jön meg a hangja a motornak (óra szerinti 130-nál forog 3000-et, a GPS szerinti sebességnél ennél több lesz).Amit tegnap beszéltünk rugót (~ 21k), végül elhatároztam, hogy megrendelem majd Így, hogy az első-hátsó keréknél összehasonlítottuk a különbséget, még jobban zavar A lengőkar szilent készleten (~12k) még gondolkozom. A szerelő azt mondja, nem kell cserélni, engem viszont zavar, hogy az is ugyanolyan 20 éves kemény gumi, mint ami a hátsó lengőkarokban volt. Meg akkor már a stabilizátor szilenteket is cserélném.
-
BigBlackDog
veterán
válasz barnam_ #80390 üzenetére
Alapjáraton a Tücsök motorját alig lehet hallani (főleg, ha a klímakompresszor is lekapcsol). Meg aztán benyás jószág.
(GPS szerinti) 100-nál kb. 2700-2750-et, 130-nál 3500-at forog. Számok alapján tényleg nem nagy a különbség, viszont jóval másabb a hang összetétele. Nálad gumizajt nem hallottam, szélzaj moderáltan, motorzaj alig (de az is nyugtató dorombolásnak tűnt), illetve még kicsit a diffit lehetett hallani -ez mondjuk engem nem zavart. Nálam motorzaj közepes, szélzaj egy picit talán kisebb, mint a Merciben (bár lehet, hogy csak elnyomja más), viszont a nyári gumival gördülési zaj van bőven.
Mellesleg most, hogy mentem egy kört Tomcsival, gyanítom, hogy a sportgumik miatt van a nagy mértékben útburkolattól függő zaj/reconancia. A Leonban is éreztem egy picit (persze, jóval kisebb mértékben), hogy érdesebb felületen felerősödik a gördülési zaj és kicsit jobban "bizsereg" a talpam alatt a padló. Eddig más kocsinál nem nagyon volt jellemző, hogy meg tudtam volna ezt figyelni.A rugóval kapcsolatban meg enyje-bejnye! Jól van az úgy is, ahogy van (ha nem érzel/hallasz semmi különöset), nem látszik szerintem semmi szokatlan rajta, jó a kiállása. Inkább tedd félre a zsetont állófűtésre, úgy is jön a tél lassan! Ha beszerelteted, legalább lehetne télen is tali a nyári rezidencián korlátozott résztvevőszámmal.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BigBlackDog #80391 üzenetére
Azt jól látom, hogy a saját rpm tábládat nem töltötted ki teljesen?!
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
nagyúr
válasz BigBlackDog #80391 üzenetére
A civicben a zajszigetelés a kerék felől botrányos, amúgy az autó nem rossz zajszigetelő. A motor is hallatszik, jellegéből fakadóan hangos szerintem. A merciben jóval kevésbé zavaró a gördülési hang (öregem mercije), a motor is ugye dízel, morog, mély hang, nem zavaró annyira.
Japánban valószínű sima utak vannak jó aszfaltal, ott azért a civic se zajos, ahogy írtad. Amint érdes lesz az út, tele lesz keresztbordával és javításokkal, úgy kezd el hangosan dübögni és rázniMinél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
BigBlackDog
veterán
Hát, ő, izé. Ezek szerint lehet, pedig a szándék megvolt.
(#80393) Tsebacsi: Jó úton valóban nincs gond vele, de pl. az 1-esen eléggé idegesítő a régi burkolaton (kb. innentől előre).
-
Skillet
addikt
Jó volt a tegnapi (utolsó "nyári") tali. Picit többen voltatok, mint múlt héten
Mikor lesz a következő?Mess With The Best! Die Like The Rest! 8G GALANT VR4^ever
-
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest