- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- OLED TV topic
- iPad topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- eGPU tapasztalatok
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Egyre közelebb a Poco F6 startja
ma Újabb ár/érték csatát nyerhet a Xiaomi almárka.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
szabonagyur
félisten
válasz Acheron #78130 üzenetére
Köszi a tippeket mindenkinek, M3-at ismerem én is, gyakran járok rajta.
Itt a kérdés az volt ugyebár, hogy Nyíregyháza-Kecskemét távot, hogy jobb megtenni.
Érdemes a 100 km kerülő vagy menjek inkább a régi utakon.
Időre fogok menni ezt kihagytam, órákkal hamarabb sem akarok indulni az tuti.
Eladó: iPhone 13Mini 2 év gari, iPhone 6S 32GB
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #78130 üzenetére
A 150-el csak óvatosan, pont az M3-on jött utánam az elfogó autó most a télen. Tempomattal mentem GPS szerint 150-el, a szupertrafi szerint meg 149-el. 20k volt a bünti...
Szóval csekk valóban nem jár még a 150-ért de attól még simán lekapcsolhatnak ha kevés a lóvé a kasszában. Mondjuk hatásos volt, mert azóta levettem az utazó tempót 140-re.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
-
-
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz Acheron #81146 üzenetére
Hazai jogszabalyok miatt NEM javaslom a dashcamet.
Az Infotv.-bol meg Ptk-bol levezetheto, hogy nem kellene.Alapvetoen a kepmasfelvetelhez az erintett kifejezett hozzajatulasa kell.
Vannak birosagi hatarozatok, hogy akkor nem kell az engedely, ha az az engedely nelkuli fotoval okozott jogsertes kisebb, mint az, amit eppen bizonyit, de nem lehet visszaelesszeru. A dashcam meg nem csak disz, hanem mindig vesz az uton.
Tovabba -faszsag, tudom- a rendszam szemelyes adatot hordoz, azt is videoznad es ahhoz is minden egyes autos hozzajarulasa kellene. Ezert viszont megzsanettozhatnak.
Meg a NAIH-nak is van errol allasfoglalasa es a google streetview is ezert homalyositja a rendszamokat.Ja es jovore hatalyba lep az uj adatvedelmi torveny, az meg szigorubb lesz.
En nem tennek be dashcamet.[ Szerkesztve ]
I humbly and respectfully decline™
-
Magnum_
nagyúr
válasz Acheron #81197 üzenetére
Ptk. 2:48. § [A képmáshoz és a hangfelvételhez való jog]
(1) Képmás vagy hangfelvétel elkészítéséhez és felhasználásához az érintett személy hozzájárulása szükséges.
(2) Nincs szükség az érintett hozzájárulására a felvétel elkészítéséhez és az elkészített felvétel felhasználásához tömegfelvétel és nyilvános közéleti szereplésről készült felvétel esetén.+ Meg ott az Infotv. a szemelyes adatokra, de mar nincs kedvem jogaszkodni ma, mert holnap sajnos 6.30kor kezdek, 8kor mar targyalok.
I humbly and respectfully decline™
-
-
EQMontoya
veterán
válasz Acheron #81802 üzenetére
Jéééézus, mennyivel jársz Te autópályán?
Volt 1.6 vvti Corollám (ugyanaz a motor, csak picit nagyobb a löket), azt azért autópályán ésszerű körülmények között nehéz volt 8 liter fölé vinni (oké, ha 150-160-nal mentem, akkor igen, de 130-ig bőven 7-essel kezdődő fogyasztása volt), országúton meg inkább 7 alatt.
Szóval a városon kívüli 8+-hoz minden elismerésem. Vagy a kéziféket engedd ki, vagy próbálj meg a kiírt sebességkorlátozások+20%-on belül maradni. Esetleg vedd le a 225-ös semi slicket. Mást nem tudok elképzelni.[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
válasz Acheron #81829 üzenetére
szerintem akkor is sok, nekem 1,4 kia ceed volt, hasonló motorral 105 ló és 136 Nm, az is 4500-at pörgött 150-nél, mondjuk 210 volt a vége, de 58e km alatt a legmagasabb mért átlag fogyim egy tanknál 8,4 liter volt 4 felnőttel, csak autópályán 150-el
a legalacsonyabb mért fogyim 5,8 liter volt egy tankból és legtöbbször az átlag 6-6,5 liter környéke volt kint (Ausztria) és 7-7,5 liter itthonEladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #82609 üzenetére
Úgy tűnik, meglesz a másik zaj forrása is - a váltóból jön, valami csapágy bemondhatta az unalmast. Jövő hét után tudják szétszedni (használni nem javasolták, így addig marad a szervizben), 50 - 200k között várható a javítás. Ennyit a megbízható Toyotákról - a második pereg szét alattam úgy, hogy gyerekkorától csak márkaszerviz látta... Bennem lehet a hiba
-
-
Qtya123
őstag
válasz Acheron #83289 üzenetére
"végig márkaszervizben szervizelt" --> Lehet ezért esnek szét.
Viccet félretéve nekem az a hozzáállás, amit a helyi Toyota márkaszerviz tanúsított nagyon nagyon kritikán aluli. Közepesen bonyolult szakmai dolgokra nem tudtak válaszolni, illetve látszott rajtuk, hogy sz@rnak az egészbe. A raktáros srác a legnormálisabb közülük és jobban képben van, mint a szerelők. Nem is vittem hozzájuk soha az autót, csak alkatrészekért (vezérlés, 1-2 műanyag patent) mentem be hozzájuk.
Karosszériás/fényező munkát sem csinálnak, ami önmagában még nem lenne eget rengető baj, de az már igen, hogy sikerült leszerződniük a városban az egyik köztudottan tróger, lehúzós kasztnis szervizével. Kollégám 2 éves Aurisát is olyan jól megcsinálták, hogy 4 éves korára nyomta fel a rozsda a C oszlop fényezését...
-
EQMontoya
veterán
válasz Acheron #83289 üzenetére
Azért engedd meg, hogy ezt kicsit furcsálljam.
Az ugyanaz az 1.4 vvti motor, ami 2001 óta volt Corollákban is, a váltó pedig emlékeim szerint ugyanaz, ami az 1.6-okban volt. És azokról nem hallottam, hogy döglöttek volna, szóval valami furcsaság ott lesz, vagy nagyon nem kíméltétek, vagy olaj nem lett benne cserélve, vagy valami gyári hibás darab, mert Corolla clubban sem hallottam még döglött vvti váltóról (najó, de, egy turbós Corolla megevett vagy kettőt, 250+ lóval ).
Cserébe az a jó hírem, hogy olcsón kapsz hozzá bontottat, mert hegyben áll és nem kell senkinek.A Corollámat 220 körüli futással adtam el (óra szerint, a gyakorlatban lehetett több), a váltónak nem volt semmi baja.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #83289 üzenetére
Márkaszervizbe lett hordva akkor ezen meg sem lepődöm.
Ha nem cserélik a váltóban az olajat akkor meg tud kotlani a manuális is.
Mod:
Brumi: Gurulóból max. Állóból kizárt, nem tudod letenni az erejét az útra. De majd nyomunk egy sprintet a kövi talin.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
válasz Acheron #83319 üzenetére
Navárjámán... először el akarod sütni h akármilyen japó gyártmány bekakál, most meg jössz a hibátlan volvó váltóval 370k-nál?! Mi lesz a következő, hogy olyan zöld vagy h kikapcsolod használaton kívül a billentyűzeten a NumLock-ot, hogy ne fogyasszon áramot feleslegesen?!
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Acheron #83314 üzenetére
Nekem annyi negatív tapasztalatom van velük... Anno a Puntónkat összetörték (megálltam a kereszteződésnél a mögöttem jövő sms-t ír így kvázi fékezés nélkül belénk csattant kb 50-el). Casco fizet semmi sem drága irány a márkaszerviz: elsőre nem sikerült színhelyesen lefújni és nem működött a hátsó ablaktörlő. Visszavittük, újrafújták a hátsó ajtót de az ablaktörlője továbbra sem működött.
Kormit leadtuk olajcserére, elhozom minden oké. Este felkapcsolom a világítást és azt látom, hogy alig látok. Sikerült két szar izzóra (lilán világítós) kicserélni a két jót. Mégis mennyi esélye van, hogy pár óra leforgása alatt (beadod a szervizbe és elhozod) mind a két izzó egyszerre makkanjon meg?!
A Fűnyírót is csak addig hordtam oda amíg muszáj volt a gari miatt.mod:
focvis: Én láttam a sárga lámpát, méghozzá B5.5 Passatunknál. Az már csipegette az olajat, igaz volt benne már 272k km és a második turbóját koptatta...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
EQMontoya
veterán
válasz Acheron #84195 üzenetére
Ez valóban nem is olyan durva.
Ha az S-Max tetszik, vegyél azt, csak találni benzines, manuálisat is használtan. Gondolom, ecoboost van azokban is.
BUZZLGHTYR: a vastagabb olaj nem old meg semmit. Vagy utántöltögetni kell, vagy rendberakni a tömítéseket, lehúzógyűrűket.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
veterán
válasz Acheron #97398 üzenetére
Apám garázsából mentettem egy 35-40 éves keresztkulcsot, eredeti csehszlovák cucc; vagy békebeli kínai, "Diamond Brand". Ill. az ősszel vettem hidraulikus emelőt, alacsony profilút (12 e); ebből jó lett volna a normál magasságú is 6-7-8 ezerért (Lidl / Aldi / Penny), de ki tudja, mikor veszek porig ültetett Moszkvicsot.
-
veterán
válasz Acheron #97400 üzenetére
OK, legyen 20 perc.
Idén a 4. autón cserélem holnap (ma), fejlődőképes vagyok: a sajátomon, cimborám Avensisén, apám régi és új autóján. Rájöttem, a japánokon könnyebb a tőcsavar miatt.@Molnarpeter: Igyekszem ~125 Nm-rel meghúzni (= szabad kézzel, erőből, de nem megtépve a keresztkulcsot, olyan 150-180 Nm lehet). 4x emelek, a gyári emelési pontoknál, gumibakot használok (ebay, sajnos gagyi, már jön szét), gyorsan megy.
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
senior tag
-
válasz Acheron #97472 üzenetére
Max(imilien)
(#97473) mekker: ha nem akarnék költeni rá, szerinted most cseréltettem/csináltattam volna lámpákat, szeleptömböt, gyújtáskapcsolót, ABS-s javítást? Akkor azt mondtam volna hogy kérek érte 1.2 milliót az ismert hibákkal. Vannak még rajta külső rondaságok, de műszakilag a legnagyobb baja egy tömítés , amit ha nem viszik el időben, ki is cseréltetek. MOD: a 7 ülés nagyon jól jön. Meg az a kis plusz.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
válasz Acheron #99867 üzenetére
2 millió irányáron. És még partner is voltam az alkuban, de nem volt elég
Nem kérem és nem szeretném ha bárki ajánlaná ismeretségi körben (még ha nagyra is értékelem amit írtál!), mert nem szívesen vállalom annak az ódiumát h egy öreg autó miatt bárkivel megromoljon a kapcsolat csak mert azt hiszik a karbantartás csak addig tart amíg másnál van a gép(#99865) Snoop-y: Nem hordta le - sőt meg is mondta h csak azért jött el Pöstrű megnézni, mert szimpatikus volt h telefonon mindent elmondtam neki.. Ki is próbálta a szerelő a légrugót az automatát is meggyötörte kicsit minden úgy volt ahogy mondtam. Csak azt nem akarta az ember megemészteni h egy luxusautót nem megvenni hanem üzemeltetni luxus. Ha megvesz egy látszólag jót, és behány valami a légrugó körül akkor azért kíváncsi lennék mit reagál amikor 300€-s összegek repkednek anyagárban! Tudod költöttem rá két év alatt olyan 650k körül, de ez akkor is egy 13 éves autó. Lehet használni meg minden, de hogy velem akarja megfizettetni azt h ő nem akar rá költeni...
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Noble Chair EPIC
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Szürke/fehér íróasztal 120x70x75 cm
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs LEGEND székek azonnal . 24 hónap garancia . +36301300000