Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
tboldi
nagyúr
válasz #89309696 #179349 üzenetére
Nálam az injektorok csöndben vannak, viszont a szelepek és himbáik csattognak némileg, olyan, mintha egy picit nagy a lenne hézag, de az határértéken belül van, egyszerűen csak zajos konstrukció.
Illetve a Jazzekre jellemző “dugattyúkolompolás” is megvan. 100-150k km-es korukra kissé megkopik a dugattyúpalást, és amíg nem melegszik be teljesen, nem tágulnak ki eléggé a dugattyúk, addig gyorsításkor kerepel.Szerencsére akad hangszigetelés a motorháztetőn és a tűzfalon, a szelepekből semmit nem érzékelek a bal 1-ben ülve, de a kerepelés is csak enyhén hallható, a rádió közepes hangerőn elnyomja.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz parandroid #179342 üzenetére
Csavar itt is beleszaladt a BH gumiba, így ma felkerült a téli szett. Ha már úgyis el kellett menni a gumsig ne kelljen 2x menni.
#nincsbennetarcsi
-
hellomi
tag
válasz Tsebacsi #179312 üzenetére
Egy pár hete olvasom ezt a kálváriát a Focussal kapcsolatban, de nem tudom elhinni, hogy ennyire hitványak a mai autók, neked az olajat eszi, másnak a vizet csipegetik, én esküszöm nem értem.
Nekem egy 330.000km-t futott 2010-es V6 dízelem van, 15.000-ként olajcsere, semmit nem eszik belőle, víz meg legalább 3 éve hozzá se volt nyúlva/töltve, azt se eszi, pedig havi 3-4.000km-t elgurulok átlagosan az autóval, de semmi fogyasztás egyikből sem.ASUS ROG B450-F Strix | AMD Ryzen 7 5700G | Crucial Ballistix Sport 2x8GB DDR4 | eVGA RTX 2080 Super XC | Samsung 970 Evo Plus 500GB | Corsair RM750x | NZXT H510i White | ID Cooling SE-224-XT White | Samsung CHG90 49" | Apple Macbook Air M1 |
-
-
válasz kisza25 #179345 üzenetére
+főleg nyáron megyek, még olvasgatok kicsit, mennyire bírják a 60fokos aszfaltot a 4évszakosok. Egyelőre két szet van, de lassacskán érlelődik nálunk is egy csere/újítás. az 1z-s octavián r15-ös gumikat tartok, de úgy tűnik még akkor is fel kell mennem r16-ra, ha típuson belül maradok generációt lépve. Azaz új kocsi = tiszta lap gumi téren.
Egy dolog a cserektg, ami ugye itt a süllyedő nyugaton a nem elhanyagolható 80EUR környéke az őszi+tavaszira együtt, másik, hogyha nem akarom a parkolótól 100m-re levő pincénkből a kocsihoz cipelni a kerekeket (tudom, asszony is mondja h többet kéne mozognom, de kb ezt a "mozgást" utálom a legjobban ), akkor ehhez hozzáadódik évi kb 50EUR raktározás.
#179356: a mienk az elmúlt kb 250e km-en egy csepp extra olajat nem ivott és volt, hogy csak 30e km-en cseréltem neki.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
rbalint88
addikt
válasz aero. #179362 üzenetére
jó, hát nem lehet mindenki a spriccmonitor dobogón, valakinek hajtani is kell a sereget.
nekem is minden 20-50%-kal többet fogyaszt, mint amit a nép mondák elfogadnak legitim értéknek.
JTD-nél az internet szava az, hogy "6 liternél nem eszik többet", na ezt nálam csak országjáró túrákon sikerült, de a melóbajárós átlag használattal 9 körül volt, sok dugóval (nem az EGR-ben!!!)
Priusnál is az első fogyit 6,03-ra sikerült kihozni kíváncsi vagyok most ez az akku karbantartás mit változtat. amit a mai tripen észre vettem, hogy sokkal többet hagyja menni csak villannyal és mintha gyorsabban töltene vissza az akku. plusz mivel több a villanypóver, kevésbé bőgeti a motort is. -
-
Mr X
veterán
válasz parandroid #179368 üzenetére
Annak amúgy tényleg, mi értelme? Sosem értettem, hogy egy autóra minek Apple logo.
-
Qtya123
őstag
válasz hellomi #179357 üzenetére
Retekség ez az egész. Meg az is, hogy olyan olajfogyasztási mennyiségeket írnak a használati utasításba természetesnek, ami érdekes módon más autóknál már rég hibára utal.
Nekem autóm még nem volt, amit úgymond kevés kilométerrel vettem volna. A legkevesebbel az IS-t vettem 163ezerrel. Így minden autómmal 200ezer km felett jártam/járok és egyiknek sem kellett utántölteni 2 csereperiódus között.
Még az igásló, sokszor hidegindított, rövid távokat futó matuzsámel Swift sem eszi (mondjuk ez már tényleg meglep).Nekünk a céges Ford Focusban is ott lötyög a jobb oldali ajtó zsebében a kezdetektől az olajos flakon. Mondjuk azt nem tudom mennyit csipeget, mert van rá ember, aki karban tartja, mosni viszi, de majd megkérdezem.
Ja 3 éves és múltkor a vezető oldali ajtó gumikéderét vissza kellett ragasztani, mert a nagy melegben felpuhult a ragasztó és levált a kéder....
Most kaptunk elektromos Leaf-et. Holnap ki is próbálom, kíváncsi vagyok tényleg annyira nagy dolog-e ez az elektronyos autó. Mondjuk másik részén a cégnek van már régebb óta, ott mondják a kollégák, hogy télen ésszel kell lenni az ablak és utastér fűtéssel, mert a frissen feltöltött autó nagyon hamar ott tart, hogy 50 km-re csökken a hatótáv...
-
-
AMD Power
titán
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Qtya123 #179372 üzenetére
A fűtéssel akkor van gond, ha nem hőszivattyús az autó. Az újabbak, amik ilyen 300-400 km körül tudnak, már teljesen élhetőek télen is.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
-
válasz Tsebacsi #179371 üzenetére
Jó az annyira nem is gáz :)
Nekem mindegy mennyit eszik, jóparszor hallgattam a 7 ezres leszabályzást, ez így is 2 literrel kevesebb, mint a Merci, pár hétig most ezt használom, aztan anyámé lesz. Ez csak bónusz
(Mennyivel jobban kanyarodik, mint a hodály, de azért nem cserélném el rá, azután nagyon gyengének érződik)Honda-e: iszonyat menő, kéne
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz oliwire #179381 üzenetére
A design a legjobb része az autónak, arra a korra emlékeztet, amikor még nem ilyen ormótlan dögöket gyártottak, javarészt a kínai piac ízlése miatt. Más kérdés, hogy egy olyan gyártótól jön, akinél a főnökség nem hisz az egész villanyautózásban.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz kisza25 #179383 üzenetére
2 év van még.
(#179384) aero.: Civic futómű stabilitásban veri a Focust szerintem, ebben néha azt érzem már sok neki (persze nem esünk le meg nincs gond), a Civicnél ha sok is volt minimális orrtolással konstatálta, de ahhoz nagyon idiótának kellett lenni. A Focusban még az ESP-t sem éreztem soha dolgozni, télen fosósabb is mint a CivicA kis Honda-e nekem is tetszik, de annyira nem, hogy otthonra is ez kéne.
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
-
-v-
addikt
Fogyasztás milyen? Én 7.1-en állok, megpróbálok prémiumot tankolni most, hátha lejjebb megy.
-
nagyúr
Egy volvo vagy egy Ikarus lett átalakítva benzinesre? Nekem ez gyanús...
(#179394) oliwire: Nem utáltam én meg, csak most nem akarok újra Fordot
Nálunk elég sok volt a családban, csak vélhetően megsértődtek mikor az Öreg Mercire váltott, és rajtam csattant. Még a céges Fókával se volt semmi baj (mk3 1.6tdci kombi)...[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!