- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
PROHARDVER!
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
rbalint88
addikt
Ha csak nem tudod fuggetlenul mozgatni a szemeid, abszolut nem felesleges. Parhuzamos parkolasnal ha az elejet nezed, hogy befer-e, nem tudsz a kamera kepere figyelni, olyankor jo, ha van radar is.
mondjuk ha csak egyet lehet valasztani, en is inkabb a kamerat kernem...Audi +/-
- a csodas hazai utak miatt elindultak pici belteri nyoszik a 20-23 celsius fokos intervallumban, majd lesz patentcsere. (16 evesen)
- aprobb esztetikai makulak (16 ev)
- vezetooldali ablakemelopanelt cserelni kellene (zorognek a gombok es a vezeto ablak mar csak automata allasban megy lefele) - 30k ebayrol
- a nehez bode miatt neha nyomatekszegeny, 2000 felett kell tartani.
- varosban sokat eszik, ~14 liter
- oldalra-hatra korlatozott kilatas miatt szopo vele a parkolas halszalkaban
- bizonyos uthiba kombokon picit ciripel a futomu, de atrangatva feszes minden, nem tudni honnan jon a hang.+ cabrio!!!
+ kenyelmes hosszu tavon is
+ rohadtul minoseginek erzodik ilyen idosen is, megvan benne az orokkevalosagnak keszult erzet
+ asszony is nagyon szereti
++ majdnem lemaradt, nem eszi se az olajat, se a vizet[ Szerkesztve ]
-
KAMELOT
titán
válasz rbalint88 #168302 üzenetére
Bmw e65 735i 2004 +/-
-nem megy a parkoló szenzor
-közel a fél millához motor generál+keveset fogyaszt
+kényelmes fotelok
+csendes
+1 rozsda sincs rajta
+alkatrészek sem drágák, bontóban van bármi
+fényezés még mindig szép rajta (titanium silver metallic)V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
nagyúr
válasz rbalint88 #168302 üzenetére
Fóka negatívumok
- evett egy kis vizet 6 hónap alatt, de már nem eszi, vagyis hát 3 hónap alatt azóta nem fogyott (olajat nem eszi)
- a kemény futómű meg a peres 19-es kerekek miatt itt-ott kezd nyiszogni a műanyag beltér
- fos a hifi hangja
- AA-val nagyon hektikusan működik (CP-jel rendben van)
- kis testemmel hamar kiülődik a vezetőülés bal szélső párnája, a Recarok vállban nyitottak, így ott nincs gond, derékban pont jók, de combban elég szűk, kb. összezárt combokkal kéne vezetni, de az nem here-barát így a bal lábam kicsit balra van helyezve, ami nyomja az üléspárnát, ami nekem nem kényelmetlen, de 100k km környékén az ülőlap vállrésze cserés lesz simán
- hülye helyen van az USB csati a váltó mögött''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow
-
6030D
Ármester
válasz CactuS #168282 üzenetére
Nekem meg tökéletes az Octaviában, igaz, csak hátul sípol. Rendesen lehet vele parkolni, ha folyamatosan sikít, akkor van még 25-30 centim. Szerintem nem parkolok lassan. Bekapcsolva hagytam a vészfékezést, hátha egyszer valamit elnézek. A garázsba úgy kell betolatnom, hogy a fel mellé állok közvetlen, a tükör kb 2-3 centire van a faltól. Ez a régi autóval simán megvolt lendületből, itt ha gyorsan akarom végrehajtani, a fal közelsége miatt - amikor beforgatom a seggét - akkor vészfékez. Amúgy be lehet állni lendületesen, csak mozgatni kell a lábat a kuplungon, akkor tudja, hogy figyelek.
Ha már fordulatszám: kb 100@2000, 140@3000. 1400 körül sík úton 4 liter fogyasztást mutat, de annyit nem fogok vele menni így, hogy kiszámoljam, tényleg annyi-e. Egyébként a váltássegítő 1500-nál eggyel, 2000-nél kettővel magasabb fokozatot javasol...
Remélem majd az első szerviznél átírják a progit, hogy ne rángasson indulásnál, és akkor egy hibátlan autó lesz (nekem). Vizet, olajat nem eszi, de csak 2500 km van benne.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
nagyúr
válasz MasterMark #168295 üzenetére
Annyira azért nem! Csak mivel jobb oldalon van a könyöklő, plusz általában bal kézzel kapaszkodom a kormányba ezért kb 5-10 fokkal jobbra dől a testem az ülésben - mert így kényelmes. De nem folyamatosan, csak elég gyakran. A head-up kijelzőnek ilyenkor kb csak a felét látom már. De lehet, h jobban is járok így, mert legalább megtanulok rendesen ülni az autóban. Egyébként amióta automatát vezetek sajnos hajlamos vagyok elég "fura" üléspozíciókat is felvenni. Bár tudom, h ez nem túl szerencsés...
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
[link] 30 éves Merci kevésbé szennyez, mint némelyik új autó* (NOx tekintetében).
Érdekes lenne egy jól megcsinált, de egyszerű motort összehangolni a modern környezetvédelmi eszközökkel, gondolom itt egy villany adagolós TDI-re például. Nagyobb koromrészecskék miatt hatékonyabb szűrés, stb.
-
EQMontoya
veterán
válasz molnarpeter #168309 üzenetére
Ezt sajnos eddig is sejtettuk, hogy az euro normak inkabb csak papiron eredmenyeztek kornyezetkimelobb autokat.
Same rules apply!
-
Reggie0
félisten
válasz molnarpeter #168309 üzenetére
Persze, hogy kevesebbet bocsajt ki. Kisebb nyomas, kisebb homerseklet -> kevesbe reagal az N2. Benzineseknel is ezert kisebb az NOx kibocsajtas.
Egy ilyenre siman ra kell vagni egy utolagos Adblue-t es boldog lesz mindenki.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz molnarpeter #168309 üzenetére
ma senki nem bírná ki azt a gyorsulást
30-60 másodperc alatt 100-on van[ Szerkesztve ]
"Mindig is első szerettem volna lenni!" - II. János Pál pápa
-
-
veterán
-
nagyúr
válasz Oppenheimer #168314 üzenetére
+1
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
molnarpeter
nagyúr
válasz EQMontoya #168313 üzenetére
Belgiumban szét van adóztatva, ami nagyobb/erősebb, kocsik jó részében alapmotor van. Még nem lázadtak Autópályán vagy nagyobb kasztniban kéne pár plusz lóerő, amúgy hétköznapi közlekedésre elég volna, megrakott furgonok is eljárnak valahogy. Mindeközben USA-ban az átlag újautó eladás 200 lóerő fölött jár [link] mondjuk nagyobbak is az autók, de ez azért nem gyenge pazarlás szvsz.
-
tboldi
nagyúr
válasz EQMontoya #168313 üzenetére
A Jazz papíron 11,9 mp alatt éri el a 100-at, de mégis én tolok le mindenkit a g'be.
Amúgy viccen kívül is. A városban sokaknak fél perc sem elég, hogy az 50-et elérjék, az i-DSI meg szerencsére már alul is egész nyomatékos (szopóbenzinhez képest), úgyhogy ha párhuzamos közlekedésre alkalmas úttesten vagyunk, simán elhaladok mellettük.
Ebből a szempontból jobban szeretek Győrben vezetni, ott összességében rugalmasabb a közlekedés, mint itt Mosonmagyaróváron.[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz Oppenheimer #168314 üzenetére
Ezzel nem azt kompenzaljak az emberek, hogy masra is eleg az a 6 masodperc?
molnarpeter: Igen, mondjuk a 2 tonnas pickupok es olcso Mustangok orszagaban ez tenyleg nem olyan meglepo. Ket tonna ertelmes mozgatasahoz tenyleg kell is 200 lo.
tboldi: en is mindig sirni szoktam, mikor videken azt latom, hogy 2*2 savon a belsoben szigoru 40, a kulsoben 38, es kozben kisebb patakok fakadnak a kormanyon, ugy szoritjak.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Kickass
őstag
válasz tboldi #168318 üzenetére
Merci 12,1. jo mondjuk dizel meg hatoskerek jobban adja elo magat.
De kikapcsolt esp-vel is meg lehet korforgoban inditani a hatuljat, Ha valaki nagyon akar ebben is meg lehet halni nem kell hozza GT-R akarmimolnarpeter:az orszagban ahol a nagyobb SUV-ok akkorak mint egy ford transit, nem olyan meglepo
[ Szerkesztve ]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz tboldi #168318 üzenetére
Ma egy GLC mercivel mászkáltam a városban, ugyanezt éreztem. Mondjuk csak módjával másztam bele a másikba - értsd, nem a f*szám álltam, csak a tarkóját nyomtam a csillaggal -, mert elég méretes dömper, elég combos súllyal. Viszont nekem úgy tűnt, hogy a városban most csak nyuggerek közlekednek, nem tudom mikor láttam olyat, hogy a lámpa zöldre váltásakor kezdi el keresni az fokozatokat az első sorban....
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
nagyúr
válasz EQMontoya #168319 üzenetére
Jelenleg elég sok új autó is 1500kg körül van, szóval nem azt mondom, hogy a 150LE kevés, de simán elviselnék többet is. Persze anno a Pandába elég volt 45LE, de az egész autó 700kg volt
Punto II, 1.2 16V hajletépő 82 LE, 900-1000kg körül, mint a szél
De ahogy mindig erősebb autóba ül az ember, kell a mégerősebb[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Zizmand
aktív tag
válasz rbalint88 #168302 üzenetére
Ha már tolatóradar, két év után végre beépítettem a lökösbe, sikerült teljesen a lökhárító síkjához igazítani, akár még gyárinak is elmenne. Jól, gyorsan, pontosan csipog és még színazonos is az autóval, 3 ezret teljesen megért, lehet elölre is rakok egy szettet. [kép]
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz Tsebacsi #168324 üzenetére
Közlekedő edénynek felesleges, akik meg versenypályának nézik a közutakat, azoknak meg minden is kevés. Persze ez igazából részben attól is függ, hogy ki mihez szokott hozzá, én is el tudtam viselni a v6 stringert napi ingázósban - mert a cég tankolta -, de pl: a minap mentem egy Kia Ceed 1.4 szívóval, na az már talán kevés volt kicsit, fájóan bántani kellett a dinamikus haladáshoz.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
tboldi
nagyúr
válasz Doki16 #168326 üzenetére
Gondolom, az amcsi piacra értette, ezért nem írtam én sem, hogy itt egyliteres és másfeles Civic-ek vannak 126 és 182 lóval.
(#168321) CactuS: nem tudom mikor láttam olyat, hogy a lámpa zöldre váltásakor kezdi el keresni az fokozatokat az első sorban....
Itt ez mindennapos, utána meg szorgosan váltogatnak felfelé, nehogy 1500 fölé menjen a fordulatszám. Mindenki már a 3. fokozatban vánszorog, mire én 1-esből 2-esbe húznám.
Ha meg véletlenül én vagyok az első a lámpánál, akkor szoktam nézni a tükörben, hogy lemaradnak, pedig csak az elvárható módon gyorsítok.(#168328) sagesz93: ⬆
[ Szerkesztve ]
-
EQMontoya
veterán
válasz tboldi #168331 üzenetére
Ha meg véletlenül én vagyok az első a lámpánál, akkor szoktam nézni a tükörben, hogy lemaradnak, pedig csak az elvárható módon gyorsítok.
Pont ezert nem ertem, hogy hova kellene 6mp 0-100.
Mar az 1.6 MX5-bol is boven azt ereztem, hogy lassu a forgalom, es feltartanak sok esetben, az 1.8-bol meg aztan vegkepp ugy erzem, hogy az emberek zome beszivott rozmarkent kozlekedik hozzam kepest.Persze semmi gond nincs azzal, ha valaki szeretne 200+ loerot, meg nagy (6-8 hengeres) motort. En is szeretem oket, nincs ezzel gond.
Csak ne mondjuk azt, hogy kell. Nem kell. Hobbi, annak viszont teljesen jo.Same rules apply!
-
Qtya123
őstag
válasz EQMontoya #168261 üzenetére
Nekem az IS200 jelenlegi hibái (17 éves és 211e km van benne):
- kerékcsapágyak cserések lassan
- vezető oldali központi zár motorja nagy melegben néha szórakozik. Már megvan az új motor kemény 500 Ft-ért, de a kicserélésre még nem jutott idő.
- fényszóró mosó kábele a lökhárító mögött cserés, mert elporladt az évek alatt
- csomagtartó zárat nem lehet kulccsal nyitni. Távirányítóról is nyílik, illetve az utastérből karral is. Gondolom ahogy én, úgy a korábbi tulajok sem nyitották sosem kulccsal, így beállt a szerkezet.Swift (22 éves és 236e km) jelenlegi hibái:
- A kezdődő rozsdán kívül semmi. Mindene patentul működik. Az olajat ez sem eszi. Attól viszont a falnak megyek, hogy nincs benne pollenszűrő és komplett növényi részek tudnak kijönni a szellőzőkből ha bekapcsolom a ventilátort.Nem tudom lesznek e még ilyen kevés hibát produkáló autóim.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz rbalint88 #168302 üzenetére
Tükörből tolatok, a kamera képét csak hátsó táv felmérésére használom amire a radar pont alkalmatlan (az orra is jól látszik a gépnek előre is felesleges szvsz, magamnak nem húztam volna be az extralistán), mert az utolsó 30 centin ahol igazán kéne a segítség pont ott nem segít mert folyton visít. Egyedül a rükiben is működő koccanás gátló miatt van értelme mégis, elég hirtelen tud megjönni a pówer (Bubi miatt nem vagyok szokva vele ugye) és ha emelkedőn kell párhuzamosan parkolni...
Viszont látom mekkora szeretem/nem szeretem comingout-os posztot generált a hsz-em.
#nincsbennetarcsi
-
válasz EQMontoya #168310 üzenetére
Viszont most érzem, hogy az euro 4-nek mennyivel jobb gázreakciója, meg padlógáznál sem fogja meg annyira az autót, mint az euro6d
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
EQMontoya
veterán
válasz Qtya123 #168337 üzenetére
Hogyhogy van fenyszoromosod?
Xenonos a 200-asod?
Tudom, hogy letezik, csak ritka. 300-hoz mar szeria volt, az enyem is az.Nyugi, MX5 NB(FL)-ben sincs pollenszuro, szoval ismeros a problema. Mondjuk cabrioban majdnem mindegy, mert fentrol is belehullik minden szar.
kisza25: es az atlag Euro1-2 meg Euro4 kozott van meg egy ugyanekkora lepcso gazreakcioban. '90-es evek eleji szivok ugy porognek fel poccre, hogy manapsag csak amulunk rajta.
[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
grizlisandor
addikt
-
-
Qtya123
őstag
válasz EQMontoya #168340 üzenetére
Nem xenonos. Alapból a sport meg az executive van ugye, legalábbis ez a fő irány. De vannak összemixelt felszereltségek is, mint a fórumokon kiderült. Az enyém is öszvér, se nem sport, se nem executive.
Az enyém pl alupedálos, alu küszöbdíszes, de mégsem sport. Az executive hasmagasságú és nem sperres. Van pl tükörfűtés mellett szélvédő fűtés is, illetve nagy könyöklő de pl nincs kipörgésgátló és ülésfűtés.
-
KAMELOT
titán
válasz 6030D #168306 üzenetére
Ez milyen motoros octavia?
Zoli-bácsi: nem vagyok rokis csak van kártyám. Megjegyzem, csak tényleg kivételes esetekben használom, ha tényleg nincs hely és le kell parkolni.
Ha van parkoló oda parkolok és tisztességesen fizetek díjat.Qtya123: jó keveset mentél az IS200-al.
[ Szerkesztve ]
V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
Magnum_
nagyúr
Szomszed vett egy Passat Gte-t, most mutaott meg mindent, komoly dog. Nem kellene, de jo autonak tunik
I humbly and respectfully decline™
-
Zizmand
aktív tag
válasz 6030D #168330 üzenetére
Direkt úgy lett kimérve a két belső szenzor helye, hogy a vonóhorog ne zavarja a radar sugarát, tehát a 4 szenzor nem teljesen egyenlő távolságra van egymástól, el is bibelődtem vele egy órát mire véglegesre kifúrtam, de nem feltűnő. [kép]
#168324 Tsebacsi Köszi.
#168336 rbalint88 Ezt vásároltam Ali link: [link] Azóta picit drágább lett.
Annyit változtattam rajta, hogy ez kívülről a lökösbe pattintós lett volna, de nekem nagyon bántotta volna a szemem, hogy négy szenzor dülledezik hátul valahogy így: [kép]
Ezért szét szedtem és foglalat nélkül, csak önmagát a szenzort erősítettem belülről a lökhárítóhoz, így azért diszkrétebb.[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
válasz barnam_ #168283 üzenetére
Elsőkerekest általában nehezebb, a Renault pl elég szar, mert a bal oldali keréknél is bontani kell mindent, se felfele, se lefele nem esik ki a váltó, le kell emelni a motort a motortartó bakokról és feltámasztani, talán még a bölcső is útban van már nem emlékszem stb. addig nem bukik ki a helyéről. Swiftnél viszont röhögve kiemeled felfele, kis csotrogány.