- Monitor hiba topik
- Intel Core Ultra 3, Core Ultra 5, Ultra 7, Ultra 9 "Arrow Lake" LGA 1851
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
- Házimozi belépő szinten
- Logitech Z906
- Egyelőre nem tervez Lunar Lake-hez hasonló dizájnt az AMD
- Apple notebookok
- E-book olvasók
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Megérkezett a Snapdragon X-hez tervezett Windows 11 lemezkép
-
PROHARDVER!
Linux kezdőknek - érdemes beleolvasni, mielőtt kérdezel
Új hozzászólás Aktív témák
-
IstvánLászló
senior tag
Mi lehet a probléma nem tudom és kérem segítségeteket.
A Linuxhoz tényleg kezdő vagyok még, de szeretnék végre egy disztrot tenni gépemre.
Egy disztro sem bootol pendrájvról, asztali gépemről.
Amit használok asztali gépemmel programokat pendrájv hoz, Rufuszt 1.4.12 és YUMI-2.0.0.0 verziót és látszólag minden rendben.
A disztrok a következők: linuxmint-17.2-cinnamon-32bit.iso;linuxmint-17.2-kde-32bit.iso; linuxmint-17.2-mate-32bit.iso; linuxmint-17.2-mate-nocodecs-32bit.iso; linuxmint-17.2-xfce-32bit.iso ....
A pendrájvra hiba-üzenetnékül írja a kiválasztott disztró ISO-t.
A gépem újraindítás után, BIOS posztolása után megáll és nem bootol pendrájvról és lefagy mert Ctrl+Alt+DEl gombot nyomok, nem reagál erre a gépem csak a reset gomb segít és ismételődik minden elölről.
Amit idáig csináltam minden összes-lehetőséget kipróbáltam és semmi változás nincsen.
A kérdésem lehetséges hogy hibásak a disztró-ISO-i??, gyakorlati tapasztalatok hiányában eldönteni nem is tudom.
Minden segítséget köszönök.Privátot ne írjál csak ha fontos, válaszolok biztosan. Köszönöm mindenkinek türelmét idejét segítségét.
-
nagyúr
válasz IstvánLászló #41401 üzenetére
Windows alatt csinálod az USB writert is próbáld ki + az usb-t is váltosztad meg. Vagyis más usb-be dugd be, mint eddig. Egy másik pendrive-ot is próbálj meg szerezni és azzal is próbálkozz meg.
Vagy van az universal usb installer nevű program. Én azzal is szoktam penre isot írni.