Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sicc33

    aktív tag

    Sziasztok!

    Szeretnék Banggood EU Priority Line csomagküldéssel kapcsolatban tapasztalatokról információt. Nem a tréfával kapcsolatban.

    Feladva: 04.03. Azóta a státusz nem változott semmit a telefonos alkalmazásban. A kapott TN-ből nem derül ki a szállító cég sem azonnal. A parcelsapp.com oldalon beírva a TN-t annyi látszik, hogy csomagadat generálódott a rendszerben (GLS, Flyt Express), de fizikailag nem adták még fel. Ez így normális? Még nem rendeltem így, mert nem kellett.

    Természeten megkerestem őket, hogy miért nem látom a státusz változását, de a szokásos porhintés a válasz.

    Nem tudom járt-e valaki már így vagy, van akinek több tapasztalata is van ezzel a csomagküldési formával aki megnyugtat illetve azt mondja kérjem vissza az összeget és felejtsem el ezt a rendelést.

    Köszi előre is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák