Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
gp A legutóbbi trailer után nem sokkal a készítők egy hosszabb videóban mutatták meg, hogy fest majd a sorozat következő része.
-
Computex 2024: évente hozna új Instinct gyorsítót az AMD
ph A vállalat a Radeon Pro W7900-at is frissítette, de itt sok változásra nem kell számítani.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
bszg@
tag
válasz rétisün #171381 üzenetére
Nekem is 53-as CUBE outim van. 172/80 méretekhez a kalkulátorok szerint ez a váz való. Viszont a térdem 2-2,5 cm-rel előrébb van, mint a pedáltengely. Nyereg leghátul van.
Nálad hogy van ez?
Három óra fölött (ez azért nem gyakori nálam) megfájdul a térdem, erre gyanakszom. Első outim, szóval nincs összehasonlítási alapom. -
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rétisün #173830 üzenetére
Erőltetik mint mindent amire már rálocsolták a fejlesztés árát,kialakították a matricát és a közös szent célt szolgálja ami nem más mint a termék folyamatos,vég nélküli és idő előtti lecserélése.Az egész gazdaság ezen a (pazarló és fenntarthatatlan) axiómán nyuxik.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
FerNandor
őstag
válasz rétisün #174082 üzenetére
Köszi. Néztem youtube-on, ott valami szigszalag-szerűséggel zárta le. Az én mostanimon is hasonló van, újra szeretném tekerni.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
FerNandor
őstag
válasz rétisün #174146 üzenetére
& (#174144) zsocy
Köszi. Igen, most a lezárásra gondoltam csak. A jobb oldalit vissza kellett bontanom, mert kibújt egy részen a fedésből valahogy... Nézelődök kicsit még neten, ebay+Ali és rendelek valamit majd, de ami rajta van, szerencsére teljesen használható.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
bardi
aktív tag
válasz rétisün #175841 üzenetére
A számla az mondjuk egy adásvételi szerződés használt kerékpárnál, vagy betolom a roncsot egy kerékpárüzletbe, és ők mondanak egy kárösszeget, hogy mennyibe kerülne javítani?
Remélem nem nagyon off, de mostanság túl gyakori volt az olyan paraszt, aki kicentizett, miközben előzött, inkább felkészülök...
[ Szerkesztve ]
'92 Honda VFR 750
-
parandroid
nagyúr
válasz rétisün #175841 üzenetére
Tegnap tekertem egy laza 115-ös kört a kolleginával, akinek a balesetét a minap említettem ( [link] ). A bicajt még mindig nem vizsgálták be (illetve a hivatalos papír még nincs meg), ő szerencsére már jól van, a hegek is potyognak le a horzsolásokról. Ha megvannak a papírok, a vétkes fél biztosítója fizet mindent, a szakadt mezet/nacit, illetve a tört kijelzős telefonját is (mezzsebben volt, a bal alsó sarok lepattant, meg bepókhálósodott a kijelző negyede, amúgy működik, az volt nála most is ).
bardi: Hivatásos kárszakértő (németben Gutachter) méri fel az értéket, illetve a kár mértékét. Ügyesek, nemigen szokott vita lenni az összegből. Amúgy ők is szakszervizektől kérnek ilyenkor ajánlatot, illetve a piacról tájékozódnak. Ha meg cserben hagy, vagy nem ismeri el a felelősséget, akkor rendszám megjegyez, és mindenképpen rendőrt hívsz. Ha egy kicsi karcot is hagytál a kocsin az ütközéskor, az akár már típus + szín kombináció alapján is meglesz. Egy kollégámnál is voltak kint egyszer, hogy látni szeretnék az autóját, mert a nevén lévő kék Clio-val egyező típussal okozott valaki balesetet a városban, és elhajtott. Persze mondjuk egy budapesti szürke focus esetében ez elég necces.
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
jjeahh
nagyúr
válasz rétisün #175864 üzenetére
+1, pont ezért hordok én is egy ultralight belsőt magammal. Szerintem tubelessel is ugyanannyi cuccot kell cipelni, mint belsővel, az előnye inkább az alacsonyabbra engedhető guminyomás, terepen a jobb rezgés elnyelés, meg persze, hogy általában csak kétszer kell megbontani: ha a tej vagy a gumi elhasználódik. Szerintem érdemes tubeless rendszerhez olyan gumit venni, aminek az oldalfala sziklás terephez van kialakítva és jobban bírja a vágásokat, akkor kb. soha nem lesz vágásos defekt.
Más: picit próbálgattam a Fox 32 Float Performance telót (nem Step Cast) és annak ellenére, hogy drága, nem éreztem semmi különbséget a Recon RL-hez képest. Picit más a karaktere és érezhetően könnyebb, de szerintem nem indul meg finomabban, kb. egykutya. Persze nem ártana lejönni vele legalább egy köves lejtőn, ott kiderülne, hogy viselkedik, de kétlem, hogy nagy lenne a különbség. Az áráért én valszeg inkább egy Rebát vennék. Kipróbáltam egy XT féket is, az tetszett, viszont fura volt, hogy sokkal beljebb fogott mint az enyém (lehet levegős volt ), de legalább jobban harapott. Az egyujjas rövid fékkarokat meg kötelezővé kéne tenni belépő kategóriában is.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
xy.zsolt
őstag
válasz rétisün #176541 üzenetére
Ha így is van, bár nincs így mert van azért még létjogosultsága a felni féknek is pl mászásnál (nézd a TdF-ot) akkor sem tekernék 28as gumival olyan helyen amit jjeahh írt. Light-os gravel még 2-3 km esetleg belefér, de nagy a defekt veszély. A Strade Bianche-n is a legújabb speckó gumikkal megy a WT mezőny és ennek ellenére van bőven defekt. A Fertő körön is van 2-3km gravel....ott az outik is átmennek, amég arra jártam én is bevállaltam, sosem volt ott defektem
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
őstag
válasz rétisün #176671 üzenetére
Akkor megnyugodtam, az enyém még nem ilyen "tropa", és már gondolkodtam a cserén..
Jól gondolom, hogy általában a jobb lábadat veszed ki először, és teszed le?
Nekem a bal van jobban tropára, és én azt veszem ki mindig először....
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rétisün #176671 üzenetére
Na jó,de te 10e-t mész évente...2x.
(#176683) 6030D...ültem az első murvás kanyarban az NHH felé és majszoltam a (ez itt a reklám helye ) Chokapic szeletet, mikor elment felfele...sisak nélkül és rám köszönt. Még ültem vagy 4-5 percet majd elindultam felfele, sebességéből ítélve úgy gondolva úgy is nemsokára elhagyom, de...számításomnál lassabban értem utol, majd mikor elmentem volna mellette és megjegyeztem sisakhiányának rizikóját, főleg lefele, nem akart már leszakadni. ...éreztem kissé kihúznám komfort zónájából, és mivel én sem mentem volna sokkal gyorsabban vele másztam az erdész ház utáni meredekebb szakaszig, ahol elmentem majd megvártam fent a kőnél. Lefele, meg amint azt már írtam, bár azt mondta menjek csak előre ha ő lassú nekem, végül alig bírtam menni vele, sisak nélkül, kormányra feküdve küldte neki lefele a laza murván, kavicson, bele-bele tekerve időnként. Váltakozva féltem a saját és az ő testi épségéért az aszfaltig, de úgy tűnik nem a bizonyítási kényszer hajtotta, ő így tolja mindig. End of story.
(#176685) raczger ...még kis gyakorlat és menni fog együtt a kettő, mint nekünk többieknek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz rétisün #176699 üzenetére
Respect az összesített és évenkénti km-hez Nem tudom miért, de én egyből törlöm a computerből az adatokat....azt viszont biztosan tudom, hogy a felét sem mentem a tiednek. Idénre 7000km volt a cél....az legalább megvan
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
parkr
őstag
válasz rétisün #176681 üzenetére
látom kaptál jobb ajánlatot, de ha tényleg kell, szólj. már kidobni készültem, mert csak a helyet foglalja.
(#176688) gabro0 én pirosat használok már évek óta. biztos nincs tökéletesen beállítva de nincs vele problémám. illetve annyi talán hogy ez sem elég fix, kis mozgást azért enged.
Goodyear gumi amúgy már bekopott, nem tapad rá semmi. -
xy.zsolt
őstag
válasz rétisün #176707 üzenetére
Mindent törlök....minden tekerés utáni feltöltés után. Ott a strava ha látni akarom mi volt a múlt.
#176670 Intelligent itt már linkelte melyik padált szeretné megvenni. Az enyém másfajta, de ez is alis és napközben már képet is tettem fel ide róla más okból #176662[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
xy.zsolt
őstag
válasz rétisün #176713 üzenetére
lehet félreértettél, én 7700km-en és 40000m szinten csináltam ezt idén....alkalmankénti reco hetekkel/napokkal együtt. De ha így értetted akkor gratula neked is, meg amúgy is
És sajna már az öreg szárcsa sem dísztárcsa
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
FerNandor
őstag
válasz rétisün #177349 üzenetére
Jól néz ki, a tiéd jobb minőségű. A felülete is ilyen perforált, ha jól látom. Ez, amit most felraktam, kemény 2. 18$ volt
-----
Ja, és elég jó, ez a Conti Grand Prix: nem csak made in Germany, hanem "handmande in germany". Elég jó, örülök, hogy ezt ajánlottátok.
"A shark could swim faster than me, but I could probably run faster than a shark. So in a triathlon, it would all come down to who is the better cyclist."
-
jjeahh
nagyúr
válasz rétisün #177402 üzenetére
Remélem a következő generációs Count Solo boostos lesz meg átütős és az ára is marad a régi.
A múltkor egy köves lefelén megint megijedtem amúgy, kétszer nekidobott a gumi nagysebességgel a váznak akkora követ, mint a két öklöm, kíváncsi vagyok, ha a váz karbon, mi lett volna a vége. Remélem sosem kapja el egy ilyen mondjuk a térdemet . Párszor jártam már így, az alu váznak szerencsére nem lett baja... eddig.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
maximilian4
addikt
válasz rétisün #177838 üzenetére
Én teljesen nem értem az egészet. Már azt sem tudom milyen hajtókarok mennek bele a bicajomba. Most bb86 van sram apex1-gyel, ami szerintem egy bb30-as hajtómű...
Vagy egyszerűen teszem fel a kérdést: milyen crancksetek mennek bele egy merida mission cx600-ba? Milyen specifikációknak kell megfelelni.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
trialboj
őstag
válasz rétisün #178315 üzenetére
Nem tudok pontos adatokat, de az első fékben nagyon kevés, a 20ml fecskendőm is elég hogy teljesen átmossam, pontosabban arra volt eddig elég, hogy a kicsit koszosabb olaj helyett újra tiszta jöjjön, nem biztos hogy az összes olajat kimostam, a hátsóban is 1x kellett újra töltsem hogy jó legyen, de ott sem tudom hogy teljesen kicseréltem v sem, én addig nyomtam bele az újat amíg már csak tiszta olaj jött.
100ml-nél kevesebbet úgysem tudsz venni, nekem az kitart minim 2 szervizre.
Ja és az okosok szerint eláll sokáig, mert hogy természetes olaj és nincs mi megromoljon benne. Ennek ellenére én 1 lityit nem vennék magamnak, az rengeteg olaj, 2 bringával számolva is 3-5 évig kitarthat, mondjuk ha többen vagytok úgy hamarabb elmegy és lehet megéri.
Egy korrekt bolt kellene adjon neked 100ml-t is ha kérsz, de ha van hely hol tárold akkor az 1L éri meg a legjobban."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rétisün #178405 üzenetére
Levegő van még benne.Eníém is olyan volt míg nem fogtam és beletéve az állványba,elejét felemelve az égbe,rátettem a tölcsért a légtelenítő lyukra (BR-M615) és kis olajjal benne addig pumpálgattam,közben fakanál nyelével óvatosan ütögetve végig a fékcsövet,amíg egyetlen buborék sem jött fel többet.(~10perc).Na utána állít6tam fejre is,a fék6ás maradt.
IMIKE...úgy hívják modern...az új bringák nyeregcső váza lassan olyan rövid lesz,hogy a felsőcső találkozásánál lefele lesz törés benne mint a BMX-eknél,a nyeregcsövet meg ha teljesen beengeded kijön alul a középcsapágyháznál letámasztónak.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Somatom
veterán
válasz rétisün #178405 üzenetére
Teljesen nem lehet zárt. Ahogy kopik a betét, a munkahenger megy utána és a mögötte keletkező helyet is ki kell tölteni fékolajjal. Ehhez plusz olajra van szükség, ami fölött ha nincs légtér, akkor nem tudna utánamenni. Ennek fordítottja, hogy amikor betétet cserélsz, akkor visszanyomod a dugattyúkat. Annak az olajnak is kell hely, amit addig levegő tölt ki.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz rétisün #178409 üzenetére
Még annyi,hogy ha ezt a műveletet kopott betétekkel végezed el akkor az új betét nem fog bemenni csak kis olaj kiengedésével,vagyis betétcsere után légteleníts.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
INTELligent
senior tag
válasz rétisün #178409 üzenetére
Á, igen, erre gondoltam, csak nem sikerült értelmesen leírni .
Viszont arra továbbra is keresem a választ, hogy hogyan tudom megállapítani, hogy adott Shimano féktárcsa kompatibilis-e a fékemmel?
Vagy nettó értelmetlenség ilyet keresni, mert ha jó a méret (meg nyilván ha fel tudom rakni a kerékagyra), akkor nem lehet gond?Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
INTELligent
senior tag
válasz rétisün #178409 üzenetére
Még egy kérdés a féktárcsa záróanyához: ha az én bringámon a záróanya fogazása belső, akkor olyan féktárcsát, amin ez külső, fel tudok rakni? Nyilván a megfelelő záróanyával, gyorszáras kerékhez hol lehet ilyet kapni, mert olyat nem találok.
Egy ilyen középcsapágyhoz való szerszámom van, ez jó hozzá?[ Szerkesztve ]
Flickr: https://bit.ly/2wtfNl5 || https://500px.com/photofan96 || Strava: https://bit.ly/2QzLnok
-
bardi
aktív tag
válasz rétisün #179376 üzenetére
Én még egy vastag papírlapot tettem a cipő talpába a betét alá, nem mondom, hogy megváltás volt, de a 30-45 perces utamon nem a lábfejem fázott, hanem a bokám készült ki a hidegtől. Ja meg kamásli helyett az elöl lévő szellőzőnyílásokat leragasztottam, mint a sisakomon.
'92 Honda VFR 750
-
xy.zsolt
őstag
válasz rétisün #179376 üzenetére
Akkor gondolom mehet bele az olyan talpbetét is aminek alufóliás a talpa....köszi a tippet. Ma mondjuk nem fázott 9-10 fokban a lábam.....2 zokni, cipő, vékony nilon zacskó és kamásli.
Felülre egy aláöltöző viseltem amit most vettem Aldiban + a téli mez amit a napokban ajánlottam. Szuper volt érzésre és nem is lett csurom nedves az aláöltöző....a felsőm is csak nyirkos lett picit pedig gyenge esőben indultam. Mondjuk az is igaz hogy közepes, jóleső tempót nyomtam csak....innentől már ez lesz[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz rétisün #180450 üzenetére
Ásványi fékolajból én két félét szoktam használni. Az egyik a rózsaszínű Shimano fékolaj, a másik a Motorex féle sárga színű ásványi fékolaj. Ezeket tetszőlegesen lehet keverni. Bár én úgy szoktam csinálni, hogy ha légtelenítés van és nem azonos az olaj (ezt ugye a színéből is látod), akkor addig nyomom át a rendszeren a friss olajat amíg nem jön ki az új, tehát kvázi lecserélem az egészet. Ez a tuti. Egyéb ásványi olajakat nem szeretek használni, mert már láttam érdekes dolgokat, például sokkal lomhább lett tőle a fék.
[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
válasz rétisün #180835 üzenetére
Élőben még nem láttam, csak képeken, de az alapján nehezebb beállítani, közelebb vannak a rögzítő csavarok, emiatt nagyobb erők ébrednek a rögzítésnél, még ha nyersz is tömeget a nyergen, valószínűleg bukod a vázon/villán, számomra egy újabb teljesen fölösleges szabványnak tűnik. Úgy néz ki, mint ami kisebb helyen elfér, de el nem tudom képzelni ez hol probléma... IS, PM és flatmount közül számomra a PM a legszimpatikusabb, mégha annak is van hátránya, használt bringánál ha hülye volt az előző tulaj, elnyalhatja a menetet, de azt legalább lehet javítani. Az is lehet csak az beszél belőlem, hogy a sok új szabványnak nem vagyok a híve, ha nem látom rögtön milyen előnyökkel jár mérnöki szempontból.
'92 Honda VFR 750
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Háztartási gépek
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Filmvilág
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Star Trek
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Automata kávégépek
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen