Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
it Meggondolta magát a Ford, a helyzetre való tekintettel 2030 után is kínálhat Európában hibrid és benzines autókat.
-
Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
ph Az MP szériás konstrukció egyelőre csak 4 TB-os tárhelymérettel tehető kosárba, és lineáris lemezműveletekben bőven 10 GB/s felett teljesít.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz t-bali3 #5913 üzenetére
Első körben akkor csak betéteket cserélnék, nem rossz az a Tektro sem.
Nyilván nem olyan merev, mint az SD7, de valami normálisabb pofával és fékkarokkal, bowdenezéssel (ahogy Lasali is mondta) szerintem sokat javulna a fékhatás.
Bár az Avid esetében (ha nem csal a szemmértékem) az erőkar picit nagyobb lenne.
Hátra a tárcsa fölösleges, hacsak nem jársz sokat sárban. Csak blokkolna, sok fékerőt az nem fog nyújtani pluszban.4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest