Hirdetés
-
Okosóra lett a Huawei fitnesz karperecéből
ma A Watch Fit 3 jókora kijelzőt, ismerős dizájnt és friss felületet kapott.
-
Még több embert rúgott ki a Tesla
it A jelentések szerint újabb dolgozókat küld el a Tesla, ezúttal a szoftvereket és a szolgáltatásokat, mérnöki részlegeket érinti a leépítés.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Pocok256
veterán
válasz Napfénysüti #53450 üzenetére
Konkrétan ez a két típus van:
Tranz
BoraNa most itt van leírás, de nekem semmit sem jelent
Másik kérdés még, hogy egy gepida albion milyen ezekhez képest ?
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
nagyúr
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #53449 üzenetére
Koszi a kimerito leirast. Igen, en pont a rahagyast akartam megsporolni. Tanultam belole. De nem gond, most egy ideig jo lesz, utanallitani a valtokaron levo szabalyzoval is lehet. Aztan majd ha gazos, kicserelem az elso bowdent.
Nekem a hatso joval konnyebben ment.... Elol folyamat vagy koszontolta, vagy nem valtott le vagy fel, vagy nehezen tette. De az osszes problema onnan eredt, hogy alapbol tul feszes lett a bowden.
Szoval azt kell megertenem, hogy az elejen mennyire feszitsem, ne feszitsem meg. Gondolom a legkisebb lanctanyeron kell beloni, ami az elsot illeti? Hatul? A legnagyobbon?(kerek kozelin)Don't Tread On Me
-
FIREBLADE78
addikt
Muter országútija állt jó évet,nem rég elővette és tekerés közben szalajt. Tehát teker akadozik vagy hogyan is mondjam. Egy lánc takarítás és olajozás megoldja vagy ez más dolog lehet?
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
Pocok256
veterán
válasz Napfénysüti #53452 üzenetére
Kérdés az hogy jobb e a 2015 ös bora mint a 2015 ös tranz.
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
nagyúr
válasz Pocok256 #53456 üzenetére
A CTM oldalán össze lehet hasonlítani a típusokat most megnéztem neked, ezek a különbségek:
-Bora 35-ös gumi, Tranz 38-as
-Bora - DDK 2582/CTM logo nyereg, Tranz - WTB Vigo CompÖsszvissz ennyi a differencia a kettő között. Viszont a 2015-ös Bora elvileg már csak női vázzal kapható eleve a női szekció alatt van fent, sima férfi cross gépeknél csak a Tranz szerepel. Így kizárásos alapon a Tranz-t venném inkább ha ideit akarsz. Viszont mivel majdnem teljesen ugyanaz mint a Bora így arról tudok tapasztalatból beszélni. Legalábbis eddig kb 300km-t már próbáltuk.
Itt a hivatalos oldaluk, van magyar nyelv is: CTM kerékpárok
[ Szerkesztve ]
Més que un club!
-
Pocok256
veterán
válasz Napfénysüti #53458 üzenetére
Okés akkor maradt a Tranz A kérdés már csak az, hogy 183cm res magaságommal és megtemetségemmel 19 es vagy 21 es váz kell nekem ^^.
HODL $GME, DIAMOND HANDS, APES STRONG TOGETHER
-
Byk01
senior tag
válasz Napfénysüti #53452 üzenetére
2015-ös Borából nem láttál férfi vázast, szerintem (én biztos nem láttam), a Tranz meg 2015-től van, így nekem úgy tűnik, hogy a CTM ez évtől más név alatt forgalmazza a női és a férfi cross vázait.
"Az obi, amivel lelátsz a víz alá halakat fotózni a halszem (halszemlélő objektív rövidítése)." - .mf "A jövő mi vagyunk: a fiatalok és az emberek." - Drotár Adrienn
-
ivana
Ármester
válasz FIREBLADE78 #53455 üzenetére
Szerintem kopott a lánc legalább, de lehet a sor vagy a hajtás is már.
-
Integrale
veterán
Legteleniteshez mindenkeppen kell egy tavtarto a munkahengerek koze, vagy azt csak azert hasznaljak, hogy ne olajozzak ossze a betetet?
"Bad reklám is reklám too"
-
Slownz
senior tag
válasz Slownz #52896 üzenetére
Na végül vettem egy ilyet, nem állítom, hogy ilyen jó seggem lett tőle, de ellenben kifejezetten hatásos. Mentem vele hétfőn egy próbakört olyan 15 fok körül lehetett, és szerencsére nem fázott a derekam így. A boltban az eladó egyébként azt mondta, hogy ő is sokáig szenvedett a derákával, neki végül a kantáros nadrág jelentett megoldást. Jövőre lehet én is beruházok egy kantáros szettbe.
Jelenlegi setup felülre egyébként (úgy 10-15 fokig próbáltam tavaly):
Decahtlon aláöltözet + hosszú újjú mez + Lidl kerékpáros kabát.
A hétfői tekerésnél egyébként csak a fülem fázott, annak kapcsán agyalok valami megoldáson. Lehet beújítok egy ilyet. Valakinek tapasztalat? Vettem egy ilyesmi sapkát egyébként a sisak alá, de jó, ha a fülem hegyéig elér.
-
kacsyx
aktív tag
válasz Slownz #53466 üzenetére
A fülem nekem is eléggé fázik és be is fúj rendesen a szél hosszú lejtőkön, gondolkodom mi lenne a legjobb ellene. Lehet egy jó sapka lesz, sisak nélkül, mert ha felveszem az általad is linkelt balaclavát, este 10-11-kor minden sarkon leállítanak a rendőrök fekete biciklivel, fekete ruhában, fekete maszkkal, nyáron jól lebarnult képpel
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #53453 üzenetére
Hátul is ott kell kezdeni ahol a rugó nyugalmi,vagy legkevésbé feszített,állapotban van,tehát majdnem minden váltónál a legkisebb hátsó fogaskereken.(Csak majdnem,mert ritkábban de vannak fordított húzású váltók is,ergo a nagy koszorú felé húz a rugó)
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
zeon.hu
nagyúr
Festéket házilag mivel lehet eltávolítani a teljes vázról?
Van valami aránylag gyors megoldás vagy érdemesebb homokfújóhoz vinni?#?*@&!
-
jackbacsi87
senior tag
bowdenekhez kellene valami fólia, hogy ne dörzsölje a vázat. telefonkijelző fólia mennyire használható ilyen célra?
[ Szerkesztve ]
-
itouchfan
senior tag
válasz jackbacsi87 #53470 üzenetére
Nekem sima bringával azonos színű szigszalag van alatta. Nem látszik.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Rémus
csendes tag
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Közel két éve már csak porosodik a bringám, és előreláthatólag nem is fogom használni még jó pár évig.
Szeretnék megválni tőle, de egyáltalán nem értek hozzá.
Hozzáértő kolléga, ha privátban tudna segíteni, hogy mennyit érhet, milyen alkatrészekkel van szerelve, mit érdemes a hirdetésben kiemelni.Előre is köszönöm a segítséget!
Alább a galéria, amit lőttem róla:
https://onedrive.live.com/redir?resid=B85F443448B190D2%2128864 -
-
-=RelakS=-
veterán
vajon egy olyan sofőrt mennyire érdekel egy balról jövő kerékpár, aki simán kihajtott elém úgy, hogy vészfékezni kellett, és még a dudaszóra sem rebbent meg a szemöldöke sem? Skoda Fabia nem érdekelte...
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
bunddog
tag
SLX tárcsában gyárilag mekkora 8-as lehet? Erről lenne szó, m475ös agyon van rajta de szinte lehetetlen középre belőni, azt is csak felfordítva, talpra állítva már beleér bár még tuti nincs bekopva. Az számít valamit hogy IS felfogatásról van adapterezve PM-re? PM-es vázon/villán "stabilabban" áll a nyereg?
-
Normi™
őstag
válasz bunddog #53481 üzenetére
Nekem is ilyen van és pont egy 475-ös agyon,nem volt benne semmi 8-as.Eleinte nekem is beleért,de csak a testet kellett párszor állítani.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Normi™
őstag
válasz bunddog #53483 üzenetére
Elől PM-es felfogatás van és csak ott volt ilyen gondom vele,de már bekopott meg sikerült is jól belőni,de kerék kivételnél nagyjából kezdheted elölről míg be nem kopik normálisan.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
trialboj
őstag
Hirtelen nem tudok ennél jobb helyet a kérdésemnek.
Az országban van valahol érdekes, DH típusú pálya? Elég kezdő vagyok a témában, pontosítva olyan helyet keresek, ahol felmegyek egy hegyre, és van lefele bringás út, lehetőleg valami erdős vagy kisebb nagyobb akadályokkal tűzdelt terepen. (tehát nem gyalog ösvény, és nem autós út)
Ez DH? vagy XC? Hardtail bringával mennék, szóval semmiképp nem hardcore pálya kell csak olyan amiért érdemes bevonatozni. Mivel Ártándról jönnénk többen vonattal.Köszönöm
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Because
őstag
sram 506-os agyáról van véleményetek?
-
szjoci
őstag
A tárcsa típusa Avid Roundagon.
A teleszkóp (RS Judy 3) nincs a helyzet magaslatán: a szimeringek szét vannak repedezve, a becsúszó rozsdásodik. Ezzel nem tudom lehet-e valamit kezdeni.
Jó kis bicó volt ez anno, de sajnos a karbantartás hiánya nagyon meglátszik rajta... Kb. 30k-t adnék érte ha meg szeretném venni.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #53489 üzenetére
Én a Budai hegységben sok utat ismerek. Normafa, Jánoshegy, HHH. Simán el lehet karikázni egy egész napot. Vannak jópofa utak. Ha van kedvetek feljönni Budapestre, megbeszélhetünk egyik hétvégén egy bringázást.
Kifejezetten DH pálya az nem nagyon van, esetleg egy egy rövid szakasz, viszont ha merev vázassal jössz, akkor ez nem is baj. Túrázós utak vannak, sok túraösvény, de vannak izgalmasabb lefelék is. XC, Trail, AM stílusban általában.[ Szerkesztve ]
-
zoli03
őstag
válasz Because #53494 üzenetére
Annyiban kimerült az előnye, hogy könnyű (bár ez relatív, elérhető áron is lehet építeni kereket könnyebb felnivel, az agy meg nemigazán számít) meg merev volt (bár nekem a fűzött kerék merevségével sincs bajom).
Lapított küllős (a tied egyenes fejű), nehéz pótolni, meg nagyon drága is (terepen meg könnyen bekaphat bármit a kerék. Nekem is hajolt már el küllőm, meg a Crossride-on is látszott, hogy az egyik küllő elakadt valamiben).
Hátul csak 3 golyóscsapágy van, a 4. csapágy siklócsapágy a kazettánál. A siklócsapágy megkopik, a kazetta elkezd lötyögni. A csapágyat lehet cserélni jó pénzért, de ugyanúgy meg fog kopni. Nagy jelentősége nincs (egy ideig biztos), de egy ilyen árú keréken ne lötyögjön már a fogaskoszorú.
Illesztett a felni, ráadásul nagyon szarul volt illesztve, az illesztés nagyon nem volt pontos (ilyen áron már elvárnám a hegesztett felnit, de minimum a pontos illesztést. Persze tárcsafékes a felni, úgyhogy nem számít, de azért nem egy párezer forintos felniről van szó). -
Laox
aktív tag
Sziasztok!
Tök laikus vagyok a biciklikhez. De tényleg... a kerékfújáson kívül nem igazán megy semmi. Viszont tekerni szeretek, napi 20-30 km-t szoktam élvezetből. Most egy Gepida Alboin 300-as trekking biciklim van, egész jó, tetszik a beépített dinamó meg a rugózó nyeregcső. Viszont enyhe terepre sem a legjobb, mert kicsit nehéz.
Szóval nézelődtem és azt láttam, hogy nagyon ajánlják a cyclocross kerékpárokat, mert állítólag jók úton és enyhe terepen is. Ki is néztem a Merida Cyclo Cross 500-at, állítólag sokat számít, hogy karbon a villája, elnyeli az ütéseket. Viszont 370e forintot azért már megérez az ember, nem lennék szomorú, ha kevesebbért is találnék valami használhatót.
Mit ajánlanátok?
Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen