- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Hisense LCD és LED TV-k
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Szünetmentes tápegységek (UPS)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Autós kamerák
Hirdetés
-
[SoP] Bemutatkozott a Dynasty Warriors Origins
gp Az új játék valamikor jövőre érkezik PC-re és konzolokra, további részleteket egyelőre még nem kaptunk.
-
A hajlíthatók kedvence lehet a Dimensity 7300X 5G
ma Átcímkézés helyett csíkszélességet váltott a MediaTek, népszerű Motorolában debütálhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tizedes1
aktív tag
ultegra első váltómmal szívok egy ideje.
Ha kicsavarom mindkettő csavart, és lazán hagyom a bovdent, akkor a kicsi lánctányéon és hátul a legnagyobbon tudok váltani (3x9), tekerni úgy, hogy nem ér hozzá a lánc a váltóhoz.
Gyorsan hozzáteszem, hogy a csipkézett középső és nagy lánctányért és a láncot, racsnit most cseréltük, előtte nem volt gond a váltással.Most a középső és a nagy lánctányért cseréltük,a középsőn nincsen váltást felsegítő rész, mert kéttányéros volt a lánctányér - akcióban.
de ez nem játszik szerepet, mert nem ott van a gond.Hanem akkor ,amikor elkezdek felfelé váltani és a fékkarváltóval lehet egy nagyobb tolással nagyot váltani, azaz fel, de picit igazítani is. A középső lánctányérra váltás megvan, viszont ott már igazgatni nem lehet, mert vagy hagyom, hogy a lánc hozzáérjen a váltóhoz, vagy felnyomom a váltót a nagy lánctányéra, de akkor szinte túlvált a váltó és csak a hátsó 4 racsnin tudom használni.
Persze állítottam én a csavaron, hogy ne váltson túl a váltó, de akkor nem tudom a karral annyira tolni a váltókart, hogy felváltson.
Ha felvált, akkor a leváltásnál nagyon nagyot kattan és le is dobja a kis lánctányérra.A lánctányérok cseréje után azt vettem észre, hogyha a középsőre teszem elöl és 8.ra hátul, azaz majdnem a legkisebbre, akkor a lánc!! hozzáér a nagyobbik lánctányérhoz.
Az a sanda gyanúm, hogy a gyári hajtókar, ami kettes, nagyobb támasztékkal rendelkezik a lánctányérok között.
Bocs, ha nehezen érthető a gondom.
Még egy kérdésem lenne: a stucni magassága, az a rész, ami rámegy a villanyakra, vagy mire, rövidebb, mint ami gyárilag rajta volt és így most ~6mm-rel magasabb a nyak.
LEvágni nem szeretnék vasfűrésszel a villanyakból, viszont amíg nem teszek gyűrűt nyakra, használhatom a drótszamarat??Köszönöm a segítőkészségeteket.
lehet, hogy ki van kopva a váltó mechanikája, 8 éves körül van már.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Aliexpress tapasztalatok
- Okos Otthon / Smart Home
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Eredeti játékok OFF topik
- LEGO klub
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Autós topik
- Elektromos cigaretta 🔞
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen