- NVIDIA® driverek topikja
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Autós kamerák
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Azonnali informatikai kérdések órája
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hamarosan megjön a Samsung 360 Hz-es QD-OLED monitora
Hirdetés
-
Marvel Rivals - Középpontban Hela
gp Folytatódik a karakterbemutatók sorozata, a legújabb részben a Halál Istennője kerül a középpontba.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Megjelent az EasySMX okostelefonok mellé szánt, multiplatformos kontrollere
ph Az 5,9, 6,4, illetőleg 6,8 hüvelykes készülékeket is fogadó "gamepadból" a Bluetooth lapka sem hiányzik.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Toobee #235293 üzenetére
Tartósságban inkább az XX1 sor tud jelentősen többet. Az tényleg durva amit kibír, akár versenyzés mellett is. Láncból a GX is teljesen jó. Bár tény, hogy az arany vagy rainbow XX1 eléggé jól néz ki. XX1 sorhoz XX1 láncot tennék fel, de pl GX sorhoz nem látom értelmét.
Egy gravelt szerintem teljesen mindegy mikor hirdetsz, ugyan úgy szezonja van egész évben.
450 körül hirdetném. -
Toobee
veterán
válasz Runner_fxr #235302 üzenetére
Nekem a sorom csak egy sima NX, akkor nem erőlködöm, jó lesz a GX. Tervben van még egy kerékszett a YT-ra, talán jövőre. Mondjuk az XX1 sor árát nem tudom megemészteni, de a ZTTO hasonló tömeg, azzal teszek egy próbát. A Fujin bevált a HG-s, 11 sebességes soruk.
https://barbieripnk.hu/
-
Speedy007
őstag
Igaz volt Rigman fórumtársnak tényleg SKS sárvédő van/volt rajta előre a toldat pótlásának ez jó lenne? SKS SPOILER PRO XXL BLUEMELS, CHROMOPLASTIC SÁRVÉDŐ KIEGÉSZÍTŐ, GUMI SÁRVÉDŐ TOLDAT, 53-57 MM bár nem rémlik hogy a sárvédőn lenne bármilyen luk is ahová ezt rögzíteni bírnám
-
Ringman
nagyúr
megjött a sigma buster rögzítője, de kicsit értetlenül állok előtte, a két gumihézagolóból az egyiket le kellene szednem (ragasztva van a műanyag bilincsre)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #235313 üzenetére
Nem elég ha a vékonyított utáni részeket levágod? Ha nem, simán tépd le egyik bilincsről a ragasztottat, ha jól emléxem nekem koskormányának tövére is csak úgy ment fel, egy gumi is elég a stabil tartáshoz...sőt most látom a kettő oldalon 2 vastagságú, így egyiket letépve és a másikat meghagyva, majd a kormányra hajtva a bilincs alá is variálható.
#235289
ZolkoW...ne becsüld le a placebo hatását.#235294
jjeahh...gondolod a Speci különb? Csodák nincsenek, a geo adott, a csőhossz méretek alig változnak, az anyag adott, így csak a falvastagság az amiben variálni lehet.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
bardi
aktív tag
válasz Hasaggymeg #235316 üzenetére
Ráadásul pont a Giant az, akik letudnak gyártani egy pressfites vázat anélkül, hogy nyikorogna a középcsapágy.
'92 Honda VFR 750
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #235316 üzenetére
végül a vékonyabb maradt, de azt is vágni kellett. majd kiderül, hogy szuperál.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #235318 üzenetére
Arra vigyázz, hogy megszorítva ne állítgasd mert kifordul a szorító csavar a villájából és ha meggyengül egyre rosszabb lesz...tehát lazít-állít-szorít a sorrend.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #235316 üzenetére
Igen, vékonyabb a falvastagság, de ettől nem lett törékenyebb a váz, mert bevettek pár király trükköt, a Giant váznál meg félő, hogy nincs semmi nagy innováció, csak vékonyabb a falvastagság, ami járhat néhány hátránnyal... olvass utánna a Chisel meg Allez vázaknak. Egyrészt nagyobb felületen heggesztik, másrészt a csövek széleit ahol lehet behajlítják, ami lehetővé teszi, hogy vékonyabb legyen a fala, mert még így is merevebb, mint egy átlagos alu váz. Az összehasonlítás kedvéért két ujjal próbáld meg benyomni egy sörös doboz közepét, majd próbáld meg az alját, ahol vissza van hajlítva. Ugy-e, hogy az alja sokkal merevebb? Ha ez nem lenne elég, az Allez Sprinttel az is kitalálták, hogy eltolják a heggesztéseket olyan területekre, ahol kisebb terhelés éri, így még ellenállóbb a váz, még többet lehet a súlyon spórolni. Persze jó kérdés, hogy ha kap egy nagyobb ütést, mennyire sérül, de hát nem ettől félnek a karbonnál is? Ráadásul az aluval mi lesz? Max behorpad, törni ütéstől valszeg nem fog. Én pár cikket, tesztet elolvastam már a témában, nekem tetszik a d'aluisio smartweld dolog, ha valakit még érdekel a téma, olvasson utánna. Az alunak igenis van jövője, bőven vannak még lehetőségek benne, csak gondolkozni kéne . A Speci nekem úgy tűnik megtette, már sokadjára. Ha üres marketingduma lenne az egész, már tele lenne a net törött Chisel és Allez vázakkal, de nincs, megbízható gépek.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
itouchfan
senior tag
válasz jjeahh #235320 üzenetére
Mondjuk én még Giant montiból se láttam sok töröttet, sőt, egyet se, pedig elég sok tesztet és Youtube videót néztem meg a vásárlás előtt... és ne értsd félre, nem védem a saját cuccom, mert nincs vele releváns tapasztalatom, de azért a Giant se kis gyártó (persze nem egy Speci vagy Trek) és nem hiszem, hogy ezzel probléma lenne. Vagy ha van is, remélem nem az én 70 kilóm alatt fog eltörni az alu váz egyszer
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #235319 üzenetére
köszi az infót.
ha nem felejtem el, majd sötétben lefotózom egymás mellett a lumintop b01-et és a buster 700-at.
-
andrisbandi
őstag
válasz itouchfan #235321 üzenetére
Idevágólag a Spécinél arra tippeltem az élettartam gariban a különb... de a Giant is az, úgy olvastam ők is minden váznál. Ennek tudatában azért nyugodtabban nyüstöli az ember.
------
Eldőlt, jön az EUs segély... kíváncsi vagyok az EUR árfolyamot mennyire szorítja le.
F4sza lenne egy nagy esés, de gondolom a mostani 400 körüliről nem engedik sokkal lejebb.[ Szerkesztve ]
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #235320 üzenetére
Én nem hiszek már az ilyen "feltaláltuk a spanyol viaszt és adtunk neki egy puccos nevet"-szerű ügyes marketingnek, mindegyik nagyobb gyártónak van egy egzotikus nevű saját találmánya, melynél különb természetesen nincs az univerzumban. ...a szinte már súlytalan Radontól miért nem félsz, ha szimpatikus akkor biztos sok a mérnöki munka mögötte?
#235321
itouchfan...a Giant világ legnagyobb kerékpárgyártója, vagyis készítettek már néhány vázat a tied előtt is.#235322
Ringman...ha lekörözi a Bustert az eredményekről csak priviben!#235323
andrisbandi...túl van hájpolva kicsit a Speci, ami az árán is meglátszik.
Ami az eurót illeti szerintem lemehet(ne) az akár 390-380 alá is, a piactól teljesen független és szubjektív tényezők mozgatják...sajnos.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz andrisbandi #235323 üzenetére
a helyedben nem várnék számottevő erősödésre.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Így néz ki egy Deore CS6100 sor pontosan 13.860,5 km után (és mosás előtt ) a második láncot nyűstölve. (időnként lefotózom és megvizsgálom mi látszik a kopottságból)
Ha valaki tőlem kérdezné, azt mondanám a 6,7,8 és 9 lánckerekeken látszik leginkább a kopás jele, de még jócskán elmegy...valójában meg a most éppen 0.5-ig nyúlt XT láncom ha lenyúlik 0.7-ig és lecserélem, akkor majd kiderül elviszi-e a harmadik (!) láncot is ugrás és számottevő váltás-romlás nélkül ugyanaz a sor. Ez nálam is precedens nélküli lenne, soha egy sorom sem (7,8,10 és most 12 sebességes) vitte el a harmadik láncot is.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
66zio
aktív tag
Sziasztok!
Barátnőmnek szeretnénk venni egy biciklit. Jelenleg egy elég régi és rossz állapotút használ. Nem éri már meg költeni rá. Főleg, 99%-ban Budapesten munkába járásra lesz használva (20-24km oda-vissza). Esetleg nyáron egy-két kisebb túra.
Mivel egyik kollégája hasonlóval jár kinézte magának ezt:
https://www.csepelkerekparuzlet.hu/Csepel-DEEPSPACE-Sora-NT-28-480-kek
Amellett, hogy egy gravel, ami gondolom nem a megfelelő a célra, 577e forint amennyi pénz nincs rá.Országúti szerintem túlzás, főleg az utak miatt, jól gondolom, hogy valami trekking irányba kellene nézelődni?
Mennyiért lehet újonnan értelmes biciklit venni?
Max 350K-s mit ajánlanátok? (ez a max, ha 250k környéke akkor még jobb)Tudom, hogy áruházas bringák nem ajánlottak, de ebbe a kategóriába esik a Decathlon is?
Ezekkel van baj?
https://www.decathlon.hu/p/trekking-kerekpar-riverside-920/_/R-p-300795?mc=8405267&c=S%C3%96T%C3%89TSZ%C3%9CRKEEsetleg a használt is szóba jöhet, csak ott érdekesebb, hogy mikor talál az ember a közelében olyat amit ajánlotok.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz 66zio #235327 üzenetére
Szerintem meg is válaszoltad kérdésed, én megerősítelek benne...vagyis ha újat akarsz azzal, annyiért és arra a célra semmi baj.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz 66zio #235327 üzenetére
A gravel megfelelo a celra, nekem a koskormannyal sincs gondom varosban, de ha nem akar olyat, akkor a giant escape disc jo lehet. A giant noi markaja a Liv, azt is lehet nezni. Ez fitnesz bringa, kicsit sportosabb mint a trekking, de legalabb konnyebb. A touring bike napi ingazasra nem ajanlott mert nagyon nehez, annyi az elonye, hogy 140-160 kilot is kibir hosszabb tavon is
decaban van 350 alatt triban, az szukseg eseten egy masik kulsovel ugyanugy jo lehet, ha kell a koskormany.
a deepspace tularazott
-
-
Ringman
nagyúr
válasz 66zio #235330 üzenetére
Bordazat, gumiosszetetel es kereknyomas fuggvenye is; orszaguti kulso nyilvan haladosabb, de egy 70 dekas drotperemes trekking kulsonel nem lesz lassabb ha nem nagyon butykos gumit neztek.
36-40 mm kozott van legsurubben a gravel, a trekkingek meg 38-tol indulnak altalaban[ Szerkesztve ]
-
bardi
aktív tag
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #235324 üzenetére
Mondom, nem hinni kell, utánna kell olvasni, nekem legalábbis logikusnak tűnik amit csinálnak. Nem a spanyol viaszt találták fel, hanem újragondolták az alu váz konstrukcióját, ésszel spóroltak súlyt úgy, hogy közben merevebb lett. A Radonról meg annyit, hogy 1680g a váza (átlagos aluhoz képest picivel könnyebb), mert egyszerűen vékonyabb a csövek falvastagsága, ezért csak 115kg a terhelhetősége. Az összehasonlítás kedvéért a Chisel váza 1400g és 136kg a terhelhetősége! Gondolom ez azért már sejttet valamit . Amit én sem hiszek el, hogy a Rockriderek alu váza 1500g, na az tutira vagy kamu, vagy törékenyek, vagy titkon lemásolták a Specit
#235326 Hasaggymeg: durva, de képes voltál egy kis koszt kenni rá a fotó erejéig?
#235333 bardi: igen talán így lenne, de egy átlagos vázon ha megfigyeled ott jóval több az anyag (fölöslegesen), amiket a Speci onnan "lefaragott", így több súlyt csökkenthetett ezzel is, mint amennyit felszedett a visszahajlított felületekkel. Legalábbis nekem ez jött le. Plusz ezek a behajlított felületek sokkal bolondbiztosabb hegesztést tesznek lehetővé. Így belegondolva ha a valvastagságon nem csökkentettek volna, valszeg túl merev is lenne már egy ilyen váz . Az Allez Sprint állítólag így is nagyon üt, versenygép.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Speedy007
őstag
Vissza jött a KTM szervízesek vélhetőleg a zsírozáskor rosszul rakhatták össze kormányt mert már nem koppan és szorul jobb irányban 1 col és menetes csapágyból is a ritkább drágább megy bele nem a mezei pár száz forintos golyókosaras hanem a csészés.Állítólag alig bírták ki szedni belőle a gyárit. Azt mondták amit még érezhetek koppanást vagy kottyanást az jöhet a V-Fék felől is mivel szerintük az efféle dolgokat már nem tudja elnyelni úgy a váz mint az acél vázasok
-
jjeahh
nagyúr
Úgy tűnik ez is jóféle tej: [link]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #235336 üzenetére
Gondolkodok én is pár napja, nem-e kellene utánatöltsek. ...még mindig nincs egy egyszerű és biztos ellenőrzési módszerem, asszem szeleppel lefelé fordítom a kerekeket , leengedem és a szelepmagot kivéve bedugok valamit nívópálca gyanánt.🤔
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #235337 üzenetére
Szezon közepén önts rá még egy kicsit és tavasszal cseréld ki teljesen. Szerintem ilyen egyszerű. Amikor már meg van barnulva amúgy sem hatékony. Ha majd időközben rájössz, hogy te túl sok szúrásos defektet szoktál kapni és neked nem elég ennyi tej, mert hamar elfogy, akkor önts bele szezononként kétszer. Nem kell olyan sebészi pontossággal adagolni szerintem, tökmindegy, hogy 80 vagy 120ml van benne, a lényeg, hogy legyen benne friss tej ami elvégzi a dolgát.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Speedy007
őstag
válasz chubby2o6 #235338 üzenetére
Szervízből haza felé próbáltam de csak nagyon erős cibálásra kottyant de akkor is alig érezhetően,padkán át haladva ahol korábban kottyant most kussban volt illetve a szervíznek döngölt földes kocsi bejárója van ahol mikor jöttem ki be a kapunak a sínjén ott is kottyant/koppant most semmi nem volt. Esküdöztek hogy a csapágy hibátlan semmi gond nincsen vele.
[ Szerkesztve ]
-
Speedy007
őstag
válasz chubby2o6 #235341 üzenetére
igen az a lényeg,most nézem a bal oldali fékkonzol lötyög kézzel is lehet mozgatni akkor az kottyan erős fék betépésre. SKS honlapján holtalálom szerinted az alkatrész beazonosítot mert kérdezem a bikepro-t hogy jó e az a toldat amit délelőtt it ki lett vesézve mert biztosra akarok menni de ők azt nem tudják. google is mást dobrá.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #235340 üzenetére
Első fékre ráfogva előre hátra mozgatod a bringát miközben mutató és hüvelykujjad közé fogod a kormánycsapágy-homlokcső rést...ott érezni fogod a minimális kotyogást is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #235344 üzenetére
Kezdek már rá jönni a dolgokra köszönöm szépen a tippeket. Csak fura az egész eddig abban a hitben voltam hogy "ráz" az egész meg a legapróbb porszemet is megérzem a kerék alatt is (ez igaz is) ez folyik mindenhonnan de arra még álmomban sem gondoltam hogy a mechanikus zörejeket is hallani/érezni is fogom az alu váznál. Neuzeren jobban kotyog a fék sőt felsem tűnt eddig ott az acél sokat tompított meg a ballonos gumi is
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Speedy007 #235345 üzenetére
Ez a helyes, felelős hozzáállás, mindenre figyelni,mindent érezni és nem az,hogy egyszer csak széthullik alattad.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Speedy007
őstag
válasz Hasaggymeg #235346 üzenetére
Majd hozzá szokok ehhez is, de majd nem úgy jártam mint az egyszeri a ember a tekegolyójával a csomagtartóban
-
válasz 66zio #235327 üzenetére
A él csepel sorával, meg mindenféle sajátmárkásított noname alkatrésszel, közel 1500 euróért??? Azért mindennek van határa!
Magával a gravel kategóriával nem lenne gond, de ezt a csepelt felejtsd el, ennyiért már jó biciklit is lehet venni. Az az elsőnek linkelt riverside pl a béna váz ellenére is nagyságrendekkel jobb választás, jóval olcsóbban.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
Siralmas a magyarnak mond6ó kerékpárfelhozatal, ez a Csepel is patinás nevének emlékéről próbál még ma is újabb bőrt lehúzni, de már csak a legfanatikusabb patrióták dőlnek be neki, hisz mindenben alul marad, lassan mindenkivel szemben.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Giant Stance 29 kerékpár (L-es méret)
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, 2 táv, koffer
- Acqua di Giò Profondo Parfum Acqua di Giò Pour Homme EDT
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest