- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- Így építsd a billentyűzeted!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egérpad topik
Hirdetés
-
Hosszabb bemutatót kapott a Steel Seed
gp A PC-re és konzolokra szánt teljes kiadás valamikor idén debütál, pontos dátumot még nem kaptunk.
-
Übergyors Samsungnak próbál látszani egy hamisított NVMe SSD
ph A kissé megtévesztő külsejű, M.2-es modell valóságtól elrugaszkodott árral, illetve sebességgel kecsegtet.
-
Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
ma Nagy az aksi, gyenge a hardver, amiből hosszú üzemidőre lehetne következtetni. Tényleg így van?
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
pc360
addikt
válasz IMIIKE1998 #132250 üzenetére
Az újabbakba simán belemegy a 25-ös és a 28-as...
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
ivana
Ármester
válasz IMIIKE1998 #132250 üzenetére
Nem, sőt a karbon villa és támvilla miatt nagyon kellemes, pedig 23-as gumi van rajta (amíg el nem kopik, utána valószínűleg 25-ös lesz).
-
Zsohi
őstag
válasz IMIIKE1998 #132252 üzenetére
Nekem a pluszos 2.8-as kerékkel is kiszakad a vesém, ha olyan az út és a magam részéről elképzelni nem tudom, hogy jelentősen javítson a komfortérzeten egy minimálisan nagyobb külső. A szénszálas villa és támvilla is "csak" a magas frekvenciás rezgéseket nyeli el, ami atom jó, de semmit nem ér, ha szar az út... just my 2 cents...
(#132162) Hasaggymeg: Az a rész amit a képen látsz az ipari forradalom hagyatéka és ha egy kicsit visszább lépkedsz a híd irányában megláthatód a csatornát, ami akkor felvirágoztatta a várost és ami mára már egy nemzeti parkká avanzsált és nem mellesleg a hely ahol nap mint nap tekerek azon időszakban mikor nincsen hó. Amúgy nem ilyen szürke ez a város, sőt meglepően sok a zöld a többi észak-amerikai városhoz mérten. Az útak hitványak, olyanok, mint egy aknamező és mindennaposak az útlezárások. [link]
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Zsohi
őstag
válasz pc360 #132256 üzenetére
Egy Felt Z5-öm van amit tavaly vettem, szóval nem sok. Az amiből én kiindultam azok a montik és ott az én tapasztalataim alapján nem sok vizet zavar az egy mérettel feljebb való váltás ilyen téren és maga a karbon cuccokat se tartom a Szent Grálnak. Azt nem mondom, hogy nem segít, csak nem annyit mint azt ahogyan azt
sokan hangoztatják. Azt a bringát ami valóban kisimítja az úthibákat azt DH(és nem freeride, vagy enduro) gépeknek nevezik.https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz IMIIKE1998 #132252 üzenetére
Le kell engedni 0,8 barra,most az a divat.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Toobee
veterán
válasz Hasaggymeg #132261 üzenetére
Tegnap sikerült 0,9 bar-os hátsó nyomással mászni. Fent akartam leengedni, először azt hittem rosszul látok. Valószínűleg fogott egy defektet a tubeless. Fura is volt, hogy nem pattog el a köveken
https://barbieripnk.hu/
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Toobee #132262 üzenetére
Van egy jellegzetes hangja is a guminak mikor már annyira puha,és egy amolyan "le akar suvadni a felniről" érzése. Mindenki meg kell találja a saját kis alsó 6árát a guminyomásban,ahol már tapad,de még nem üti fel.Amúgy meg jó érzés mikor nem pattog,hanem minden besüllyed a gumiba...még az én 2.0-ásomnál is.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
rizso
addikt
Sziasztok!
Kis off, de ha van itt valaki, vagy tudtok valakit, aki dolgozna értékesítőként kerékpár szaküzletben budapesti munkavégzéssel, akkor keressen meg pü-ben vagy emailben
Eladó cuccok: Panasonic Lumix 25/1.7 m4/3 objektív | új iPhone 15 Pro Max "padlizsán" színű bőr tok | fekete Samsung S21 Ultra Smart View tok (pár alkalommal használt) | Samsung Wireless Dual charger
-
tacto
aktív tag
válasz gabro0 #132249 üzenetére
Inkabb OFF- ba teszem, mert nem teljes valasz, de a tema is szubjektiv, cipö, lab függö. Többfele rendszerem volt, most epp van egy egy BOA - s Scottom, nekem spec. hianyzik a (egy) masik tekerentyü, picit sok a jateka a labfejemnek igy is, pedig ez egy szükebb forma.
-
IMIIKE1998
őstag
Amúgy montisok:
Miért van az, hogy sok neves gyártónak, pl. Ritchey-nek van 580-600mm-es kormánya, ami versenykormánynak van címezve. Azért fura, mert az mai sztenderd szerint keskeny montira, ráadásul az XC versenyeken sem nyomják ilyen keskennyel tudomásom szerint. -
6030D
Ármester
válasz IMIIKE1998 #132267 üzenetére
Egy '19-es katalógus szerint egy féle 620-as kormányuk van, Classic flat néven, a többi mind 720 feletti. Nincs rá akkora igény, illetve szinte ingyen van a gyártás, mert a szerszámköltséget már leamortizálta az elmúlt 10-15 évben.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
-
6030D
Ármester
válasz xy.zsolt #132272 üzenetére
Közben megnéztem, a Ritchey oldalán is akad még kisebb, de nem hinném, keresett termék lenne. Az alist meg már tárgyaltuk, hogy milyen lehet, bár én is találkoztam olyannal, aki szerint ha ott van a japán vagy nemtommilyen minőségbiztosítási engedély, akkor nem lehet gond belőle.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ZolkoW
őstag
válasz 6030D #132273 üzenetére
kormányból még nem mertem karbont venni (a márkás meg drága nekem), de alut simán vennék aliról. UNO márkából például, kettő db 85 grammos stucnijuk üzemel nálam évek óta hibátlanul, és nagyon okos is a kialakításuk, meg szépek is. 65mm hosszban van mindkettő.
El volt mentve egy UNO kormány-stucni kombó az apróról, de levették a hirdetést, épp egyik nap akartam megnézni... hozzáteszem, hogy újan is megvan annyiért (8e) , csak többet kell várni.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
6030D
Ármester
válasz ZolkoW #132274 üzenetére
Nekem most karbon Ritchey van, ezzel jött a bringa. Annyi bajom van vele, hogy fényes lakkal van kezelve, ami nem tetszik, de elviselem. A stucni az 90 mm alu Merida, papíron 88 gr, mérve 93 gr (csavarokkal).
Nézegettem az UNO-t is, de ez közelebb volt, nem bántam meg.
Alu is tud törni, de valószínűleg azok már nagyobb biztonsággal rendelhetők Kínából.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
gabro0
őstag
válasz tacto #132266 üzenetére
A témában tesztnek nevezett írások is ugyanígy szubjektívek, szóval ezzel semmi gond nincs.
Keskeny és kissé lapos a lábam, nem tudom elég lenne-e az egy tekerentyű. Nem adok le túl nagy teljesítményt, szóval lehet igen. Speckó cipőket nézegetek egyébként, azon belül is a Torch 2.0 és 3.0-t. Az elsőn felhúzással lehet oldani a kötést, a másodikon csak tekerni lehet. Ennek tudatában a 2.0 felé hajlok, amin csak egy állító van. (Csak hogy egyszerű legyen, a másikból viszont a fekete-piros passzolna a bicajhoz és a ruhámhoz is )[ Szerkesztve ]
-
tacto
aktív tag
válasz gabro0 #132276 üzenetére
A regebbi Specialized karbontalpas cipömön mas rendszerü tekerentyü van. Az kenyelmesebben ileszkedik, de a Boa jobbnak tünik mechanikailag. Szelesebb labu ismerösnek Shimano egy Boassal semmi gondja.
Lehet, az egy tepözar pluszban keves ezzel a kialakitassal.Szerk.: bocsanat a duplaert, na ezert nem töltögetek a jövöben tabletröl kepet.
[ Szerkesztve ]
-
#89309696
törölt tag
Üdv.
Első tárcsafék sima bovdenes egy alsókategóriás bringáról van szó, márka nincs rajta. Utoljára 5 éve mentem vele, egész jól fogott, határozottan jó volt.
Na most elővettem, megcsináltam a biciklit és komikus a fékteljesítmény. Bovdent cseréltem, szétszedtem, állítottam, megpucoltam és ugyanolyan vacak. Erőből tépem a fékkart és hallani, hogy fogja is bikából a tárcsát, de egyszerűen csúszik rajta tovább mintha csak félig fékeznék. Le lett pucolva, zsírmentes. Nincs rajta nyolcas és szemre láthatóan fel is fekszik rá mindkét oldalt.
Olyan lehet, hogy a fékpofa elöregedik, mert kint volt az udvaron 5 évig? Eső nem verte, de nem zárt garázsban volt. -
pc360
addikt
válasz #89309696 #132278 üzenetére
A fékpofa csere adja magát, plusz lehet, hogy légteleníteni kellene - de az már nem valószínű, hogy megéri egy félig rohadt, alsókategóriás cuccon. Amúgy a BB7-esen kívül ne várj semmit a mechanikus tárcsafékektől, még akkor sem, ha újak!
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
pc360
addikt
válasz IMIIKE1998 #132267 üzenetére
Ez a szélesség kérdés eléggé egyénfüggő. Ha alu, akkor semmi akadálya annak, hogy fűrészeljen belőle az ember, az a bevett szokás. Amíg egyenes kormányt használtan montin, a városi felhasználáshoz én is vágtam pár centit belőlük.
Nem tudom, hogy karbonról van-e szó, amit olcsónak tartasz, de alu esetén szerintem ebben nincs semmi meglepő, eleve nem olyan drágák. Más kérdés, hogy az ilyen vékonyabb anyagú alu egyenes kormányoktól én már ódzkodok, miután 3-at már eltörtem (pedig én újakat vettem mindig). Soha többet...
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
ZolkoW
őstag
válasz IMIIKE1998 #132280 üzenetére
sajna a gyártó honlapján sincs mindig minden fent, de gyakran belefutok olyanba, hogy valamit meglátok alin, de kevés az adat, fellapozom a gyártó oldalát, még csak említve sincs hasonló termék... itt azért minimum gyanút fogok
Sok cuccnál bizony ráírják a márkajelzést, de direkt nem úgy fotózzák, csak a felhasználói képeken látszik a Speci/Bontrager/akármilyen felirat ;-)
Ez önmagában is gáz, de olyan is megeshet, hogy az ember jóhiszeműen vesz valami kínait, aztán valami nagy márkanévvel ellátott dolog jön, pedig nem is akart olyat, sőt, ha előre tudja, talán nem is veszi meg.Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
IMIIKE1998
őstag
-
pc360
addikt
válasz IMIIKE1998 #132283 üzenetére
Akkor vagdosd le, ennyi. Fémfűrésszel nekiesel, majd reszelővel sorjázol egyet, 5 perc alatt megvan. A lényeg, hogy elférjenek rajta a kezelőszervek, és a vállad szélességéhez mérten kényelmes és biztos legyen a fogása. Ez egy mindennapos dolog, nem kell fosni a kormány csonkítástól. Még én is mindegyikből vágtam, pedig nekem elég széles a vállam.
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Fetz
csendes tag
Egy kis fun! [link]
-
pc360
addikt
válasz Massmurderer #132286 üzenetére
Uh. Jólvan, na. Kicsit máshol járok ma...
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
nagyúr
válasz Massmurderer #132286 üzenetére
Akkor nem csak én furcsállottam azt a mondatot.
Més que un club!
-
Massmurderer
őstag
válasz Napfénysüti #132288 üzenetére
-
haiiro_o
tag
Sziasztok. létezik olyan szerkezet amivel telefont lehet sisakhoz rögzíteni, vagy máshová? köszi.
-
haiiro_o
tag
válasz Massmurderer #132292 üzenetére
Van egy kb 6 perces rész, amit fel akarok venni és megmutatni haveromnak.
-
flash-
veterán
üdv
eddig olyan 70-75ös fordulattal tekertem pár órás kört olyan áttétellel amit épphogy így meg tudtam hajtani,utána 2 napig mindig erős láb fáradság volt(nem is izomláz csak elfáradt a láb, gyenge volt, stb..)
mostanában próbálom jobban pörgetni kb olyan 80körülin, és azt veszem észre hogy utána lévő napokon nincs az a láb kimerülés..
ez így teljesen jó,és ez azt jelenti hogy a nagyobb fordulatszám nem gyilkolja le úgy a lábizmokat, vagy akkor azt jelenti hogy nem pörgetek eléggé nagy áttételen azon a 80as fordulatszámmal?
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
#89309696
törölt tag
válasz pc360 #132279 üzenetére
Tudom, hogy ezek dísznek vannak, de mivel régen képes volt megállítani határozottan, most meg lassítani tud csak, így valami elöregedés a probléma inkább. Mivel a bovden jó, az erő átjut, a tárcsán nincs mi elöregedjen, maradt a fékpofa mint hiba. Megpróbálok keresni hozzá fékpofákat.
-
trialboj
őstag
Múlt év végén említette valaki hogy az openstreetmap oldalán bárki szerkesztheti a térképet, utána olvastam kicsit, és mikor kiderült, hogy ide gpx alapján feldobálható az összes eddigi túraútvonalam, kipróbáltam és működött. Mivel pár fő útvonalat leszámítva semmi nem volt berajzolva, minden egyes feltöltés új ösvényeket adott a térképhez.
Mikor láttam hogy ez valóban megjelenik néhány nap után pl a komoot térképén is, és tervezhetővé válik, komolyabban beleástam magam, és nem csak berajzoltam az ösvényeket, hanem különböző paraméterek is megadtam, hogy a több hasznos infóval szolgáljon annak aki nem ismeri a környéket.
Ez egy összehasonlítás a kedvenc erdőmről, Előtte és utána. 4 évvel ezelőtt eltévedtünk éjszaka és órákig bolyongtunk pár méterre az útvonalaktól, ha akkor be lettek volna rajzolva a kisebb utak is... sokkal kevésbé kalandos túra lett volna : ))
Azóta sokszor előfordul, hogy ha távolabb jutok el, és találok pár nem feljegyzett nyomvonalat, végigmegyek rajta, hogy be tudjam rajzolni, és legközelebb tervezhető legyen bárki számára.
Elsősorban saját magam miatt csinálom, de sokat hozzáad, hogy tudom más emberek is profitálnak belőle.
Akit esetleg érdekel a dolog, és van sok elmentett útvonala (gpx) pl stravan, vagy egyéb oldalon, az írjon rám, és segítek elkezdeni. Nyilván az is nekifoghat aki eddig nem mentett el egyetlen útvonalat sem.Nem tudom van-e itt olyan aki felfedezni jár az erdőbe, és nem az ismert útvonalakon csapatja, 20+os átlaggal, de én tavaly is főleg az év vége felé, és ez elmúlt 10-15 magányos utamon, mindig kerestem valami új részt, amit még egyáltalán nem ismertem, és remek érzés, mikor egy szép v érdekes ösvényre/kilátásra bukkanok, csupán pár km-re az ismert nyomvonalaktól, én csak ajánlani tudom mindenkinek.
OSM>>> Szerkesztés >>> Jobb oldali panel > OpenStreetMap GPS-nyomvonalak bepipálni, és megjelenik az összes feltöltött útvonal. Figyelj rá hogy sémiképp se ments el amit itt csinálsz ha nem értesz hozzá, véletlenül kitörölhetsz valamit, és sokak túráját teheted tönkre vele.
Így néz ki a két leglátogatottabb erdő(m), rátöltve több 100 útvonallal. Ezzel a trükkel, ellenőrizhető hogy egy berajzolt nyomvonalon valóban végigmint-e valaki és felöltötte, vagy csak berajzolták.[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
zoli03
őstag
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz flash- #132295 üzenetére
Általában a magas csapásszám inkább a légzés-keringésre,az alacsony,erőből hajtás pedig az izmokra-izületekre ró nagyobb terhet...én legalábbis ezt jól érzem.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- Windows 11
- Freemail
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gmail
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- További aktív témák...
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- DJI Air 2s drón 4 portos töltő, 2 portos autós töltő, tűzálló akkumulátor-táska
- POLICE EPIC férfi analóg karóra!
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)