Hirdetés
-
A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
it 1,1 milliárd dolláros üzletet kötött a Coca-Cola és a Microsoft, hogy előbbi használja majd a redmondi felhőt és AI-t.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Szűkös készlettel indít az iPad Pro OLED?
ma Állítólag meggyűlt a Samsung baja az iPad képernyőkkel, az LG viszont a kívánt mennyiségben szállítja a paneleket.
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #131050 üzenetére
Ja, a rozsdás lánc meg megeszi a hajtást. De a haveromnak szerintem ez mindegy, nem foglalkozik a karbantartással, azon is röhög, amikor én folyton mosom a bringát, kenem a láncot . Majd ha már üresben forog körbe körbe és kerreg meg ugrik, akkor beviszi a szervizbe.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Fetz
csendes tag
válasz tacto #131036 üzenetére
Én tavaly vettem ilyen taposósat az Aldiban, és, hát nem vagyok maradéktalanul megelégedve vele. Egyrészt nagyon nehéz fújás után levenni a szelepről a fejet, hogy ne menjen ki sok levegő, másrészt, tényleg kell hozzá a súly, mert a 45 kilós fiam rááll, és nem nagyon megy le...
-
robaGB10
tag
Sziasztok!
Most a napokban vannak lidl, aldis kerekpáros cuccok. Gumibelsőt érdemes vmelyikből beszerezni? Illetve a kerékpárápoló szerek közül jó vmelyik? -
trialboj
őstag
Én örülök neki hogy nem veszem észre hogy melyik bringát hajtom, már súly szempontból, pedig ijesztően nagy kb 1,5kg különbség van köztük. Tavaly 1 meredek technikás szegmensen másodpercre pontosan ugyan azt mentem mindkét bringával, mindkét alkalommal haverokkal versenyeztünk, tehát maximum adrenalin bizonyítási vágy stb volt.
Lehet a könnyebb trekkel kevesebb erőből ászok, de nem leszek gyorsabb, ha elterveztem valamit ugyanúgy végigtolom mindkét bringámmal, talán a nehezebb géppel utána fáradtabb vagyok, de ki tudja megállapítani hogy egy 50+ os túra után mennyire fáradt, azt nem veszed észre, másnapra meg kipihened és kész.
Továbbra is hasznosabbnak tartom lábból megoldani a mászást és nem pénztárcából.Persze elismerem hogy igazatok van, és biztos felemelő érzés 10kg körüli géppel falni a km-ket.
Én egyszer vettem észre igazi súlykülönbséget 2 bringa között, 1 nem túl edzett (az utólag derült ki) lánnyal mentünk egy kört, amit elmértem és sehol sem tudott feltekerni, ezért toltuk. Amíg ő lőtt pár virágos képet én mindkét bringát toltam felfele, és nem értettem miért fárad nagyon a jobb kezem, aztán cseréltünk és egymás bringáját toltuk, és ott egyértelmű volt, hogy a kb 15.5 kgos bringa mennyivel nehezebben TOLHATÓ, mint az én akkor kb 14kg gépem.
Na de mindjárt itt a hétvége a 20 fokkal, szóval tekerje mindenki azt amije van és akkor ahogy Matisz nagypapa mondta lesz "örö e bódottá".
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Fetz
csendes tag
válasz bringasisti #131055 üzenetére
Ez remek ötlet, nagyon köszi, én is lecserélem!
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #131057 üzenetére
Az, hogy gyorsabb leszel-e vagy mennyire fáradsz lassabban sosem derül ki és az erőnlét valóban hasznosabb, viszont én nem értem ha nem vagy túlsúlyos és valamelyik alkatrészed elhasználódik, akkor az új alkatrész vásárlásakor miért ne néznéd meg az specifikációjában a súlyt is és miért ne vennéd a könnyebbet, ha nem kell a súly miatt sokkal többet rákölteni? Pl. nekem a pedálom megfizethető, mivel műanyag kompozit ezért könnyű és egyáltalán nem sz*rabb mint egy fém. A markolatom is nagyon könnyű és kényelemben is b*romira nagy előrelépés a gumi után.. egy normális bilincses gumi markolatnál az sem drágább. Gumiból az alap drótos kategóriánál egyel feljebb már szintén vannak nagyon könnyűek és jó esetben nem csak a súly miatt picivel drágább, hanem mert defektállóbb és jobb az anyagösszetétel is. Belsőből a 140 grammost ugyanannyiért vettem, mint a 260 grammost és semmivel nem érzem sz*rabbnak. Az ilyen dolgoknál tényleg azon múlik a dolog, hogy ész nélkül vásárolsz-e vagy elolvasod mit ír a specifikációban. Szerintem. Persze ha a testsúlyod magas, akkor érdemes lehet nehezebb masszívabb cuccokat venni. Vagy ha nagyon türelmetlen vagy, nincs időd a súlyadatokat böngészgetni, csak megnyomnád minél hamarabb a "pay now" gombot, hogy legyen letudva . Szal dióhéjban: gyorsabb leszel miatta vagy sem, ha könnyebb lehet egy kis odafigyeléssel a bringád, akkor miért ne.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #131057 üzenetére
Felmérések szerint a könnyítés grammja az ezüstével vetexik. ...amúgy meg nagyon túl van tolva,mint a migráns-kampány.
Néhány gondolat a Cervélo és a Brit Kerékpáredzők Szövetségének szakemberétől: "...effect of light rims and tyres, though real, is so small as to become practically insignificant."
"Aero nearly always beats light weight"
‘I know people who have put titanium bolts on their chainrings because they think it makes them lighter, and therefore faster. And it does make them faster, because they believe it does...This is a complex issue, scientifically, practically and emotionally. We are real people."
''A two-week training camp is invariably a better investment for performance than a carbon fibre widget that saves a few grams.’'...és ezek a profikról beszélnek.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
X Factor
addikt
válasz Hasaggymeg #131061 üzenetére
Pedig amikor tegnap lemaradtam a szabadkikőtőnél egy outis mögött jó lett volna arra fogni h. neki van 1600g előnye és úgy könnyű, most már tudom h. szimplán puhány vagyok
Make things work
-
flash-
veterán
Specialized Allez E5 Elite Sagan
érvek-ellenérvek?
ennyiért én nem találtam jobbat és úgytduom a specializied olcsóbb kategóriában is premium vázakat tesz
nagyon gondolkodom hogy megvegyem, véleményetekre vagyok kiváncsi(és külsőre nektek hogy tetszik amúgy?
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
nagyúr
Nekem a mostani meg az előző gép között van bő 1 kg különbség (alu Focus > karbon Canyon). Mégse vagyok ettől gyorsabb. Bár nem reális az összehasonlítás mert a tavalyi évem elég gyenge lett különböző okokból így az edzettségem se az igazi.
Ami viszont érezhető volt korábban az a kerékszettnél mikor könnyebre cseréltem. Ott tényleg jobb volt megindítani meg emelkedőn menni az 1600 grammossal mint a bő 1 kilóval nehezebb gyárival. A mostani gépben is egy 1600 grammos szett van szóval abban nem történt előrelépés (Campa Zonda - > DT Swiss P1600 Spline).
Szóval ha szimplán az számít hogy melyikkel tud kicsit jobban menni az ember akkor én egy könnyebb kerékszettre tippelnék inkább mint hogy a komplett gép legyen kisebb tömegű.De azért itt sok összetevő van még ahogy inifini is írta: hajtás merevség, komfort. Ha ezeket nézem akkor meg már óriási váltás van a régi meg az új gépem között holott ahogy írtam szimpla sebességben nem érzem még ezt annak. Bár nem is azért váltottam hogy hú majd most mindenhol öttel gyorsabban megyek.
Més que un club!
-
nagyúr
válasz flash- #131063 üzenetére
Árban ha jól látom ez kb a korábban általad említett Endurance AL 6-tal van egy szinten akciósan. Így nem rossz vétel de van pár dolog ami nekem kérdéses:
- Praxis hajtást nem tudom milyen de a Canyonon az is Tiagra
- Kerékszett: na ez is valami saját márkás alap lehet míg a németeknél egy Mavic Aksiumot adnak ráadásul normálisabb Conti külsőkkel.
- Illetve féknél is egyik valami saját márkás másik meg Tiagra.Összességében a Speci felszereltése egy Tiagra mix a Canyon meg full Tiagra szettes.
Így hirtelen ezeket vettem észre de ha tetszik a Speci akkor vedd bátran. Dizájn az ízlés kérdése nem néz ki rosszl az Allez.
Azért ebben az árkategóriában nem hinném hogy a Speci annyival jobb vázakat készítene mint a többiek. Esetleg a varratok szebben eldolgozottak. Bár ebben eddig nálam a Trek volt a legjobb amit láttam. Egyik barátomnak volt Alleze, együtt voltunk az Alpokban tekerni. Szerette nem rossz kis gép (bár azóta lecserélte).Més que un club!
-
flash-
veterán
válasz Napfénysüti #131067 üzenetére
köszi szépen a véleményt, a praxis Alba elvileg jó kis hajtómű,bár nem tudom hátrny e hogy itthon nem egy ismert darab,javításnál ez mennyire lehet gond nem tudom
[link]A fékről megoszlanak a külföldi vélemények, de ha lecserélem egy 105 szettre(vagy akkor már inkább ultegra fékre?) ,előbbi kb 26ezer wigglre-ről,még úgy is belefér,de persze mindenképp kipróbálnám aztán eldől..
hát egyedül a kerék, ami kérdéses mondjuk,
váz:nekem mondjuk mindig tetszett az ívelt felsőcső
és a road cc, bikeradar oldalakon specik általában mindig jól értékeltek(mint ahogy mondjuk a Canyon is )jól látom hogy specinél a 178 centihez 56 os váz való?érdekes
specinél a vázra élettartamgari van? ez nem derül ki nekem sehonnan se
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Fetz
csendes tag
-
StLui
veterán
válasz jjeahh #131060 üzenetére
Kompositot egyszer odavertem, nincs is több nyom rajta, és tört, biztos, hogy nincs csoda komposit szinte ugyanolyan árban ami nem törik. Alu pedált bringázások alkalmával töbször is odaverem, nem győzöm pótolgatni a tüskéket, azok kiesnek, de a pedálnak semmi baja, azon kívül, hogy össze van verve.
Más: két napja megettem az első fehérje adagomat, 25gr, egy óra múlva már éreztem, hogy dagadnak az izmaim, elmentem edzésre, ott is nyomtam int az állat. Szóval a placebo itt is hat az tuti. (ez a megjegyzésem nem kapcsolódik a súly témához, inkább magamon ironizálok, mert tényleg ezt éreztem)
Még más: megvettem az aldis állványt barátomnak, ki volt írva, hogy 9990 Ft, kérdeztem egy eladót, hogy nem vitték le az árát, azt mondja biztos nem, kasszánál, már 8999 volt. Vettem pumpát is 2400-ért, úgysem volt ilyen műhelypumpám, kompresszor meg lassú
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz pc360 #131073 üzenetére
igen, más a biologiai, és az önmagunkhoz képest-i erőnlét, én pl most 52 évesen vagyok a legjobb formámban, de ehhez hozzá tartozik, hogy 25-40-ig nem sportoltam, csak ültem az irodában (kivéve havi egy-egy bringa, néha kirándulás, és néha snowboardozás)
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
JackFeryll
őstag
Épített már valaki régebben vagy akár mostanában koskormányos montit ? (grével jellegű célra, könnyű terepre)
Ha igen, milyenre sikerült az aszfaltos kanyarstabilitása első telóval? (50-70 körüli tempó) Nyilván itt régebbi geókra gondolok, nem a mai lapos fejcsőszögű hosszú vázakra. (ami szerintem szuper, durva terepre csak erre nem) -
Fetz
csendes tag
válasz bringasisti #131076 üzenetére
-
6030D
Ármester
válasz StLui #131072 üzenetére
Gyúrjá' vazze! De remélem utána is ittál. Ha nem, akkor inkább utána igyad. Akkor otthon dagad az ágyban!
Gyerekként nem vehettünk ilyen poros szarokat, ezért ittuk a selyemkakaót a gyúráshoz. Shakerben tej, nyers tojás, kakaópor. Attól is dagadt az izom.
Ilyen a vitaminos történet is, amit már korábban írtam.jjeahh: a Mitasnak van 129 g-os belsője, az még 9 % csökkenés belsőnként a Contihoz képest!
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Runner_fxr
Ármester
válasz X Factor #131047 üzenetére
Tényleg ki kéne próbálnod egy könnyebb bringát. Koca bringások jellemzően összemossák a pilóta súlyát a kerékpár súlyával. A koca bringást nem feltétlenül úgy kell érteni, hogy keveset teker, hanem nincs tapasztalata a modernebb, komolyabb kerékpárokkal kapcsolatban. Sok embertől hallottam, hogy minek a könnyebb bringa, fogyok 10 kilót aztán kész. Ez sajnos nagyon nem így működik. A valóság az, hogy a könnyebb bringát teljesen más érzés használni, sokkal jobban gyorsul, játékosabb az irányítása. Arról nem is beszélve, hogy a könnyebb alkatrészek sok esetben merevebbek is a nehezebb társainál, mert prémium anyagból vannak. Ami megint csak növeli a hajtáshatékonyságot. 200g-al könnyebb külsőn megérzed, hogy jobban gyorsul a bringa. A kerék környékén súlyt csökkenteni a leginkább érzékelhető, de az összsúly is jelentősen befolyásolja a kerékpározási élményt.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz 6030D #131080 üzenetére
Kedden 4-kor vettem át a csomagot, hazamentem, gyorsan ittam egy 25gr-ost, és persze edzés után is 8-kor tudom, hogy akkor fontos), 9-kor meg ettem a vacsorámat, csirkemell, és zellersaláta (ezt nagyon szeretem). szerdán ittam délelőtt egyet tízórai gyanánt, és ha nincs spinning, akkor mostanában csinálok 6 perces mikro HIIT edzést, az után ittam meg. Ma ugyanez lesz. Próbálom meghülyíteni a biológia törvényeit. Nekem nem piros kabrióban mutatkozik meg a kapuzárási pánik, hanem lejtőzésben, sportolásban
Gyerekkorban jó esetben lemozogtad a sok kajával bevitt extra kalóriát, ez meg irodai munkánál nem opció sajnos.
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #131083 üzenetére
két I-vel van
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Runner_fxr
Ármester
válasz StLui #131084 üzenetére
Az ugyan az, csak nyomatékosabban.
s1999xx: Azt nem mondtam, hogy 10 kiló fogyás nem növelheti a sportteljesítményt, annyit mondtam, hogy a könnyebb bringa jobban gyorsul és más érzés használni.
Meg ugye az sem mindegy mennyivel könnyebb az a bringa.De mondok egy példát, vegyünk alapul egy 15 kilós alap XC gépet, meg egy 10 kilós Race verziót. Csak 5 kiló a különbség, de próbáld ki a kettőt egymás után.
[ Szerkesztve ]
-
StLui
veterán
válasz Runner_fxr #131086 üzenetére
Egyébként aki erősödni akar az meg végképp ne reszelgesse a nyeregcsövet, hanem öntse ki ólommal, aztán ha egyszer vesz jó könnyű bringát, na majd akkor robban mint a rakéta
Különben is már nem is mernék könnyű bringára váltani, mert amiket írtok az alapján, fölérnék a Csóványosra, és kilőnék az égbe ha nem fékezek időben
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
6030D
Ármester
válasz StLui #131087 üzenetére
Tavaly még alu gépem volt, már akkor is húztam a féket a legnagyobb emelkedőn a Mátrában, nehogy túlmenjek. Idén nem is tudom mi lesz.
Itt volt kiszakadva a fékkar, ha elengedtem, kifordult, és játszani kellett, hogy a dugattyúhoz visszataláljon a kis pöcök. Az összes képen fogom a majrévasat.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
ecneb
csendes tag
Sziasztok, szeretnék venni egy ilyen bringát:
Érdemes ezt megvenni, milyen az ár/érték aránya? Ha nem jó akkor tudtok hasonló trekking vagy cross-trekkinget ajánlani? Úgy 80%-ban aszfalton, 20%-ban földúton használnám.
Még tetszik a Cube Nature 2018, a Cube Nature Pro 2019, a Kellys Cliff 90 és a Cube Cross Allroad 2019( ez viszont másfélszeres árban van a linkelthez képest, nem tudom hogy megérné-e annyival többért). A Cube márkához nem ragaszkodom, igazából kinézetre tetszenek.
Előre is köszönöm a segítséget.
-
StLui
veterán
válasz Toobee #131088 üzenetére
Nem, miért van akit igen? Nem tudom, nincs tapasztalatom ilyenekben. Viszont muszáj mert másképp nem tudok elég fehérjét bevinni, mert ha elég a fehérje, akkor már tuti túl léptem a kalória, szénhidrát, zsír hármast.
Fehérje meg most úgy gondolom muszáj, mert a bringázás is egy kardió jellegű sport, és ha nincs elég fehérje, akkor csökken a súlyoddal az izomtömeg is, és szerintem én is ezért sérülgetek le egyre könnyebben.Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #131060 üzenetére
Amúgy azt nem állítottam, hogy aki úgy tesz ahogy leírtad, az mekkora majom Mindenki abba tolja a lóvét amit jónak érez.
Viszont a gumis teóriád tetszett, és pár napja utána néztem milyen nehéz az én gumim, és mit lehetne venni helyette, és azt jött le, hogy 40 euró körül van olyan gumi(conti családban xking és rackingről van szó) ami 200g al könnyebb lenne, elöl és hátul más van, szóval kb 350g-al lehetne kevesebb a bringám ha 2x40 ért és nem 2x20 ért vettem volna a gumit.
A belsőkről meg annyit hogy ott tényleg filléres a különbség, csak jó nagy betűkkel ki is írták, hogy ez a vékony belső megnöveli a defekt lehetőségét.Én ilyenkor felmálházom a bringát, és magamat is minden szir-szarral, hogy nehéz legyen, és edződjek, mikor meg érzem magamban az erőt hogy betámadjak egy szép hegyet, esetleg van egy fogható szegmens is az úton, akkor mindent ledobálok róla, és szórakozom. De mivel senki nem megy állandóan nyélen, érdemes a felkészülési fázisban 2 kulacsot nyeregtáskát meg minden szart feltenni, hogy egy 30km es karikán is legyen valami terhelés.
Cervélo és a Brit Kerékpáredzők Szövetségének szakemberétől
"...effect of light rims and tyres, though real, is so small as to become practically insignificant."Fórumlakó
"Ami viszont érezhető volt korábban az a kerékszettnél mikor könnyebre cseréltem. Ott tényleg jobb volt megindítani meg emelkedőn menni az 1600 grammossal mint a bő 1 kilóval nehezebb gyárival. "Mindenki azt hisz el, amit a saját igazához közelebb érez Nekem az álombringám egy canyon neuron 7.0. de ahogy néztem még 13 ba sem fér be, vagy talán pont a vége, amit az én gépem is tud(pedál és szarv nélkül), szóval még úgy sem lennék előrébb ha megvenném azt a bringát ami szerintem 100% kielégíti az igényeimet a 130as rugóúttal, lockolható taggal, és Runner szerint is trail bike besorolással.
Na de itt ki is szálltam a témából.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ivana
Ármester
válasz ecneb #131091 üzenetére
Ez elég gagyi felszereltség. Legolcsóbb gagyi hajtás, ezer éves váltók (nem tudom honnan kotorják még ezeket, az acera is shadow és integrált már...) etc. Az egyetlen előny, hogy az axa lámpák jók... Szerintem nézelődj még.
(#131093) trialboj Ez az effect of light rims... ő itt nem kilókról beszél, hanem 200-300g-okról. 1kg-vel nehezebb kerék szerintem simán érezhető már.
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #131093 üzenetére
Én ilyenkor felmálházom a bringát, és magamat is minden szir-szarral, hogy nehéz legyen, és edződjek
Ez is tévhit, edzésen nem a súly számít, csak a pulzus, pedálfordulat, meg a wattok. Mindegy min csinálod. Ha számítana a bringa, nem lenne értelme a görgőzésnek.
De példaként megint felhoznám a profikat, akik ugyanazzal a könnyű karbonnal edzenek (ha nem könnyebbel, mert ugye a versenyen UCI korlátos), holott ha ettől erősödnének, mehetnének aluval is. Reklámnak az is reklám, és 20-30-40 %-kal több súly.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Wombath
HÁZIGAZDA
válasz 6030D #131098 üzenetére
Egy így van, de pl az én tapasztalatom szerint valamennyit mégis számít a nehezebb bringával való edzés, mert az ember hajlamos a megszokott tempóra, élményre törekedni, és én pl a nehezebb bringát tudat alatt jobban is nyomom emiatt. Legalábbis én mindig megtáltosodtam anno tavaszra, mikor télen nehéz bringával mentünk mindenfelé, az első OB előtt meg átültem a könnyűre.
Egyébként, ha már mennyit számítanak a kilók vs egyéb jellemzők: van egy standard edzőköröm, amiben ott a Straván "Reptér mászás/Glück Frigyes, csak a meredek rész" nevű szegmens, ami egy hosszabb, húzósabb és néhol gyökeres felfelé is. A két legjobb időm itt a közel 15 kg-os fatbike-kal lett meg, a 10 kg-os karbon XC-vel volt a 3., 4., legjobb. A többi meg vegyesen. Szóval itt például hiába könnyebb a második gépem, ott figyelni kell a nyomvonalra, nézni a gyökereket, esetenként emelni a gép elejét, stb. A fattel meg? Ülök, és egyenesen, ideális rpm-en felkúszom csúszások nélkül . Na persze egy hosszabb, jó talajú emelkedőn, pláne aszfalton már más a leányzó fekvése...
Más: a lLdlben nemcsak állványok és pumpák vannak ám! Az óbudaiban meglepetésemre találtam ezt az akkumulátoros mosót:
Hirtelen felindulásból meg is vettem, mert jól jön pl akkor, amikor a csutaksáros bringát kéne visszapakolni a kocsiba... Ebbe fér 5 liter víz, kipróbáltam, kulturált nyomással jön is ki belőle, egy kefével kiegészítve szerintem egész jól le tudom szedni a sár nagy részét a bringáról, kis törölgetés, és már mehet is a kocsiba vagy a tetejére...
-
Toobee
veterán
válasz Wombath #131099 üzenetére
Én ezzel a mosóval szemezgettem, bár én autóhoz is szeretném használni.
https://barbieripnk.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen autót vegyek?
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Indiában startolt a Poco X6 és X6 Pro
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Gaming notebook topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- További aktív témák...