- Házimozi belépő szinten
- Milyen monitort vegyek?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen alaplapot vegyek?
- 3D nyomtatás
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Azonnali processzoros kérdések órája
- Autós kamerák
Hirdetés
-
Megérkezett Magyarországra a Samsung új OLED gaming monitora
ph Az Odyssey OLED G8 32 hüvelyes, sík OLED panellel dolgozik.
-
Z Fold6 imitátor árulkodik a fogyókúrázó igaziról
ma Több lesz kívül a változás, mint belül.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #104920 üzenetére
A használt bringák témához még pár gondolat. Ma úgy volt, hogy végre összeáll a bringám. Erre kiesett még egy csontváz a szekrényből (kerékpárból), a kormánycsapágy alsó csapágya kuka. Beázott és ez bizony karbantartva nem volt, szétszedtem, de menthetetlen. Gondoltam sebaj, majd veszek egy új csapágyat aztán kicserélem. Cannondale-hez itthon semmi sincs. A legnagyobb kerékpárboltoknak se. Elég speciális méret, ilyen csak Cannondale-ben van. Szóval cseszhetem a hétvégi bringázást. Még a Német webshop-ok se nagyon tartanak ilyet.
Aztán egyik ismerősöm ajánlására rákerestem erre az oldalra:
Dr. Cannondale
Úgy néz ki itt van minden. Szóval akinek esetleg Cannondale bringája van, és kellene valami speciális alkatrész, az itt keresgéljen.
Ha már rendelek csapágyat, akkor még mellédobok ezt azt. Már nézegettem a láncvilla védő utódját, mert az is kezdi elengedni magát, ez is elég speciális, kifejezetten a Moterrához van. Van az is: [link]
És van még egy jópofa cucc, egy plusz védő burkolat az akkuhoz alulra, hogy kevésbé érje sérülés vagy szennyeződés: [link]Szóval összegezve, megvettem egy 1 éves, prémium kategóriás bringát, 2000 pár száz km-el. Ránézésre makulátlan állapotban volt.
Hibalista:
Lánc kuka, sor kuka, hátsó agy csapágyai kuka, első agy csapágy szárazon futott, de az menthető volt. Kormánycsapágy alsó része kuka, a hajtás is elkezdett recsegni, a motor tartó csavarokat be kellett zsírozni és alul, a motor védő burkolat csavarja alá is kosz ment, és az is recsegett, de ugye itt az a macera, hogy megtaláld mi recseg. Ezen kívül még ki kell cserélni a váltó bovdent és házat, ami egy ilyen váznál szintén elég macerás, mert nem egyszerű belül elvezetni a házat. És természetesen a telók is csont szárazok voltak belülről, azokat is le kellett szervizelni. Gondoltam még a forgáspont csapágyakra is, de az szerencsére gyönyörűen mozog, semmi hangja, nem lóg, így ahhoz nem nyúlok. Ja és természetesen a fékeket is légteleníteni kellett. Ha ezt nem magam csinálom, és mindent kiskerből szerzek be, akkor nagyjából így nézne ki a ránézésre makulátlan, 1 éves kerékpár korrekt rendbetétele. Munkadíj kb 30 ezer ft. Sor 20 ezer, lánc 10 ezer, kormánycsapágy 15-20 ezer, hátsó agy csapágyak kb 10-12 ezer. Durván 90 ezer ft, és utána már száguldhat is a boldog tulaj. Természetesen én még megfejeltem pár új alkatrésszel (Pike villa, Reverb nyeregcső, Maxxis külső), de az más tészta.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Házimozi belépő szinten
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen monitort vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- Tudományos Pandémia Klub
- Viccrovat
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- További aktív témák...