Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz jjeahh #103490 üzenetére

    A váltó beállítás az egy érdekes dolog. Alapvetően nem bonyolult művelet. Pár alap dolog van ugye amit ismerni kell, bovdenfeszesség állítás, végállások. Ha ez jól van beállítva akkor jól is kéne váltania. Csak sajnos ez nem mindig ilyen sima ügy. :) Szorulhat a bovden, lehet rossz a felső váltógörgő távolsága, a lánc/sor kopás is előidézhet pontatlanságot. Van, hogy elvileg kompatibilis alkatrészek mégsem akarnak együtt jól működni. Ilyenkor sor/lánc csere, másik típusra, megoldhatja a pontatlanságot.

    A Cannondale mindenképpen egy figyelemre méltó kerékpár márka. Anno ők készítették a legjobb montikat, ezt ki merném jelenteni. Manapság ez nem ilyen egyértelmű, sok jó bringa van.
    Nem feltétlen akartam most megint pedelec-et, pláne nem Bosch-t. De ez a Cannondale szembejött velem, és megtetszett. :) A láncvillája a plus-os kerekekhez, és a Bosch motorhoz képest egész rövidre sikerült. A súlypontja nagyon alacsonyan van, szerintem elég jó kis gépezet lehet ez. A 130mm rugóút 2,8-as külsőkkel szerintem elegendő. Mondjuk van rajta fejleszteni való, mert a villa elég alap, és még dropper sincsen benne. De ezek utólagosan könnyen orvosolhatóak. Meglátom holnap mit mutat élőben.

    Tothgera30: Vannak kóklerek, ez kétségtelen. Én is láttam már olyat, hogy simán beleöntötték az ásványi olajat a Dot-os fékbe, és ugyan ezt fordítva is. :)

    A Moterra 3-as az alapmodell, nyilván a setup spórolós. De mondjuk színre ez jobban tetszik mint a jobban felszereltek. Egy dropper-el, meg mondjuk egy Fox 34-el vagy Pike-al azért már mindjárt elviselhetőbb lesz. :) Természetesen akkor már inkább egy kicsit nagyobb villával, 140-150mm körülivel, hogy kicsit a fejcsőszöge is laposodjon. Én pont azért veszem meg, mert nincs sok időm bringázni. :) Ha sok időm lenne, valószínűleg nem kerülne szóba egy ilyen gép. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák