Hirdetés
-
Ízlésesre sikerült a Galax alacsony profilú GeForce RTX VGA-ja
ph A hónap végén a felkelő nap országában debütáló, AD107 lapkára épülő modell talán az európai piacra is megérkezik.
-
Duotts F26 - megoldjuk erőből
ma 1500 watt összeteljesítményű biciklit kaptunk tesztre, amely a legalitás összes határán túl van, kontrollálni nem könnyű, de néha óriási élmény is.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
TomMusic
őstag
válasz Hasaggymeg #102550 üzenetére
Hát sajnos szerintem se.
Ez viszont szívás, mert reggel bicóval jöttem, és nincs kedvem összeredvázni magam hazafele menet. Szóval marad a BKV, amivel majdnem 3x annyi idő alatt érek haza.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
Godimodi
tag
válasz Véreshurka #102535 üzenetére
Köszönöm a válaszod! Először csak külön kijelölt bicikliúton közlekednék városon belül,tehát ilyen klasszik tanuló útvonalak,nem mennék ki országútra,csak később,ahogy írod városi használat lenne első körben csomag nélkül,városon kívül másodlagos.Ha minden igaz,65.000-ig el tudok menni árban és ilyen áron ezt néztem még.Ha jól olvastam akkor a Colombus Aelle váz CrMo,tűrhető váltók stb van rajta.A féket,egyebet ki tudom cserélni,ha gatya,az nem gond.Nem sokat találtam aminek a kormányán van a váltókar,ez így nekem szimpibb elsőre,a szarvkormány pedig gondolom városon belül az alacsonyabb tempók,sűrűbb megállások miatt nem annyira releváns, mint azon kívül.Sárvédőtartó szem nincs rajta ha jól látom,de szerintem eleinte biztosan annyira koca biciklis lennék hogy esőben,stb nem hajtanám,így ha ennyi negatívumot kell találnom,hát legyen.Ez a bringa szerintetek megéri azt a 10.000 forint többletköltséget?
Ezen kívül aprón találtam még Csepel Royalt, de ez leírás alapján elég más ahhoz képest,ami a csepel oldalán fent van,gondolom nem véletlenül kerül ennyibe.Találtam még néhány a Bianchihoz hasonló bringát,de a bolt valamiféle garanciát vállal rá,ami vonzóbb.
############ KIÁRUSÍTÁS ############ BMW - MINI gyári, új alkatrészek kedvezménnyel: http://bit.ly/m/kekfeher ############
-
6030D
Ármester
-
Véreshurka
senior tag
válasz Godimodi #102552 üzenetére
Az a Bianchi nagyon ott van! Még akár én is megvenném ha jó lenne méretben Felszereltségről (váltók) nem tudok nyilatkozni, mert már jó 10 éve utoljára kellett ilyenekkel foglalkoznom, azóta csak single speed-ezés volt, most meg egy éve agyváltó, de valaki biztos van itt aki jobban ért hozzá. Mondjuk nem tudom, hogy a rajta lévő fék-váltókar mennyire kompatibilis a váltókkal, nekem olyan emlékeim vannak, hogy egy outi váltó más bowdenhúzást igényel, mint egy trekking váltó + azt sem tudom, hogyan oldották meg, hogy az első váltókar 3 sebességhez van, de a bringán csak 2 sebesség van elől, illetve annyira nekem nem bejövős ez a fajta fék-váltókar egy ilyen retro outin, de megértem az igényt, főleg, hogy most kezded újra a bringázást. Szarvkormány városba szerintem nem az igazi, bár tény, hogy a sokféle fogás miatt lehet kényelmesebb. Én a kényelmet egy Ergon markolattal próbálom helyettesíteni @ivana-nak igaza van, sárvédőszem nem feltétlenül gáz, hogy nincs rajta, meg lehet oldani anélkül is a felrakást, de hidd el, hiába tűnik száraznak az idő, egy laza eső bármikor beeshet, és akkor jól tud jönni egy sárvédő, hogy legalább alulról nem ázol
Nekem megérne egy Bianchi 65k-t, még akkor is ha egy szezont futnának el a felszerelések rajta, max menet közben cserélgetném őket jobbra/másra. LÉNYEG, HOGY A MÉRET LEGYEN JÓ, illetve hogy neked tetszen, és jó szívvel adj ki érte annyit amennyibe kerül! És az árba kalkulálj bele legalább egy Kryptonit Keeper lakatot, bármelyik bringánál kötsz ki, de ha ennél a Bianchinál, akkor ide legalább számolj egy 15 - 20 e Ft-al valami jobb ulakatra, vagy láncos lakatra (pl: Kryptonit Series 4)
(#102542) ivana: jó megjegyzések, köszi a kiegészítéseket! Mondjuk szerintem annyira nem vészesek a csepel szénacél bringák, bár tény, hogy még nem ültem rajtuk sokat hosszútávon, de sokan kedvelik őket.
szerk: még a gumihoz: mióta SS-ezek csak 28 széles gumik voltak fennt, nem voltak vészesek sem esőben sem hóban. Kivéve idén ősszel: már tavaly tavasz óta Schwalbe Marathon Plus-al nyomom (természetesen 28x622, 7 baron tartva), és ebben a nyálkás őszben itt Bp-en pl. a Margit hídon a pirossal festett bringaúton lefelé haladva a budai rakpart felé voltak pillanatok amikor fostam rendesen, hogy taknyolni fogok. Ilyen érzésem még nem volt az előtte lévő Conti SuperSport Plus-al (8 baron tartva), de mivel defekt szempontjából bejött a Marathon Plus, így idén tavasszal átváltok 32x622-re, meglátjuk milyen lesz.[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
ivana
Ármester
válasz Godimodi #102552 üzenetére
65-ért nincs túl jó hajtás a bianchin, meg ennyiért már full tricolor 600 szokott lenni, néha fékváltós 8-as campa.
Itt is nézelődhetsz, olcsóbb szokott lenni és kellemes hangulatú csopi.
(#102556) Véreshurka A pirosra festett bringaúton sajnos minden csúszik, az egy nagy baromság volt, azóta elvileg újonnan nem csinálják.
Nem a csepel szénacél a gáz, pl. egy mátra elég merev [link], hanem a "félverseny" borzalmak. Ja igen súlyban nem nehezebb mint egy mai trekking egy ilyen mátra (nyilván a dongó nélküli verzió )[ Szerkesztve ]
-
szkink
aktív tag
Hátha valakit érdekel ez
-
Tufa_
aktív tag
-
Godimodi
tag
Köszi mindenkinek,sokat segítettetek
############ KIÁRUSÍTÁS ############ BMW - MINI gyári, új alkatrészek kedvezménnyel: http://bit.ly/m/kekfeher ############
-
parkr
őstag
válasz 6030D #102564 üzenetére
szerintem én is akkor vettem, vagy talán tavaly. nekem csak az a bajom vele hogy a mérője (valószínűleg) nem pontos.
ma viszont lemondtam a nadrágról, gyanúsan hasonlít arra a rövidre amit korábban vettem. olyan nem kell még egyszer.
inkább majd szét nézek a decathlonban vagy kínában.[ Szerkesztve ]
-
pittlaren
csendes tag
válasz Zyrius #102513 üzenetére
Köszi, de már orvosoltam: ezért vettem az előző hozzászólásomban linkelt Specit.
LIDL-téma:én szemüveget vettem, volt két - 1444/2222 Ft- árfekvésben. Legalább 2-3-féle volt mindegyik árban: olyan, amelyiknek egyben,-és olyan amelyiknek külön-külön volt cserélhető a lencséje, volt, amelyiknél teljesen körbefutott a keret, volt amelyiknél alul nem, és az orrkiképzés is más volt. Kár, hogy a színek nem mutattak ilyen nagy szórást: decens fehér (ilyet vettem); extravagáns piros, meg amolyan öregemberes szürke. Lehetett molyolni, na. Az 1444-esből vettem, ezek szerintem sportosabbnak néztek ki: tok, kis hordozótatyó, 3 lencse (víztiszta, narancs, meg a klasszik, UV szűrős szürke) Abszolút vállalható, jó minőségű műanyag, nem nyeklik-nyaklik, ennyit bően megért.
Milyen név az, hogy Azim? Cornwalli vagy ír? Mór...
-
Szakbarbár
aktív tag
Üdv!
Budapest Huszti úti Lidl-ben vagy máshol van még nyereg? A Bécsi útiban egy darab sem volt.Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
ShiTmano
aktív tag
válasz Szakbarbár #102572 üzenetére
Biztos, hogy olyat szeretnél? Tavaly kipróbáltam mindhárom méretet, borzasztó volt. Ilyen kényelmetlen nyergen sem ültem még soha. Kollégáim is kipróbálták, dettó véleménnyel.
"Ilyen dolog ez, folyamatos növekedés, egy állandó méretű bolygón :D Rip rendszer..." by Crim
-
haiiro_o
tag
Sziasztok. Gondolkodtam, hogy kicsit fejleszteném a bringámat.. A nyeregcsövet szeretném kicserélni olyanra amit gombnyomásra lehet sülyeszteni illetve vissza emelni.. milyen áron vannak ezek? Mert ahol én néztem ott kb 60.000-nél kezdődtek..
Köszi előre is.[ Szerkesztve ]
-
c4bB
csendes tag
válasz zoli03 #102510 üzenetére
legfőképpen mászni szeretek,ki fog derülni hamar,ha elrontom a geo-t
így néz ki [27.5er kerekekkel] (26os telóban )
ha nem ragaszkodom a 29er első kerékhez-telóhoz,akkor ilyen lesz,így a geo nem változik,de szerintem ez a váz simán elbírja elöl a 29es méretnövekedést,nem fog jelentősen hátradőlni. -
Véreshurka
senior tag
válasz Godimodi #102568 üzenetére
Nem egyszerű használt bringát venni, legalábbis olyat amit én keresnék... Tavaly egy rohadt jó trekkingről maradtam le, aztán mivel abból nem lett semmi, így inkább beleöltem 200e-et a sajátomba Azóta nem is nézelődtem ilyen téren és inkább elkezdtem gyűjteni egy merényi / hunor bringára.
(#102560) ivana: a pirosfelületűből is a legdurvább a fényes piros, a matt (kopott?) annyira nem vészes...
[ Szerkesztve ]
El Psy Kongroo
-
6030D
Ármester
válasz haiiro_o #102580 üzenetére
Olcsóbban max használtan lesz.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz haiiro_o #102576 üzenetére
Biztos kell az neked? Mászol,majd ereszkedsz váltakozva technikás terepen? Csak mert elég költséges mulatság,meg majd szervizelni is kell mint egy telót.
#102577) c4bB...nem tűnik rossznak,ugyanakkor az az esztétikai tény mellett,hogy a váz nekem egyre kisebbnek tűnik,szerintem a súlypontod fog túl magasra kerülni ami nehezebb mászást,ereszkedést és rosszabb stabilitást eredményezhet...de ez csak szerintem,annyira azért nem vagyok otthon a vázgeometriában.
Szerk:még ami feltűnt az,hogy sárban bizony fognak kapni "anyagot" a becsúszók a keréktől.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
nagyúr
Kokárdás karikára tervez valaki menni?
Més que un club!
-
6030D
Ármester
válasz Napfénysüti #102583 üzenetére
Nem, mert kiböki a mezt...
Azmiaz?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
haiiro_o
tag
válasz 6030D #102581 üzenetére
Köszi. Ez már jobban tetszik. Előtte még kiderítem, hogy egyáltalán belehet-e szerelni az enyémbe..
(#102582) Hasaggymeg
Nembiztos még semmisem. de vagy én vagyok béna,vagy olyan vázam van amiben az ülést nem lehet lesülyeszteni teljesen mert az a része nem teljesen egyenes.[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
Udv
Slime defektallo folyadekbol(37-622es kopenyekre(1pár) 6 bar eleg a ket kerekre valobvaktozat? Es mennyi kell bele? Fele-fele?[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
jjeahh
nagyúr
válasz haiiro_o #102588 üzenetére
Enyémen is van ott egy hajlítás, de le lehet tolni teljesen. Rövidebb nyeregcső nem megoldás? Mennyire szoktad felhúzni? Méregess, számolgass és ha rövidebb is elég és biztonságos, akkor azt olcsón megúszhatod.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
lorcsi
veterán
szerelő és boltos szakiktól kérdezem, h agyváltós+agydinamós bicaj esetén menynire tud probléma mentes lenni a rendszer?
hétvégi...nyaralós(esetleg Balaton kerülés is beleférhet) bicajt nézünk a csajomnak, és ez a megoldás elég szimpatikus a zártsága miatt
a hagyományos dinamósat piszok nehéz lenne tekerni emelkedőn fel..ezt elvetettük
és ha már lehet legyen zárt a válts rendszer is
mint pl ebben -
ivana
Ármester
válasz lorcsi #102593 üzenetére
"menynire tud probléma mentes lenni a rendszer" Eléggé ha nem vagy túl erős, az agyváltó nem szereti a keményebb hajtást.
"a hagyományos dinamósat piszok nehéz lenne tekerni emelkedőn fel..ezt elvetettük" Az agydinamó ugyan úgy minimálisan fog vissza mint a sima, csak a sima kikapcsolt állapotban nem fog vissza és sokkal olcsóbb, cserébe viszont hangos.
A sima dinamó akkor szokott nagyon visszafogni ha hibás a kábelezés, mivel elég gyakran túl vékonyat használtak anno ez gyakori.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz haiiro_o #102588 üzenetére
Ahogy jjeahh is mondja,a fölösleges csövet tulajdonképp csak cipeled,hacsak nem kicsi neked a váz és azért kell annyira kihúznod.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
haiiro_o
tag
válasz Hasaggymeg #102595 üzenetére
Ez igaz. Nem hinném, hogy kicsi lenne a váz ha a földön állok eléggé vigyázni kell nehogy károkat okozzak magamban.. bár egyébként is elég magas mert 29 es kerekek vannak benne.. holnap megvizsgálom jobban köszi.
-
cozmo
őstag
válasz Szakbarbár #102592 üzenetére
Ha outi myereg kéne, vagy egy hibátlan régi giant gél nyergem bagóért.
Eladó dolgaim: https://hardverapro.hu/tag/cozmo
-
-
Véreshurka
senior tag
válasz lorcsi #102599 üzenetére
Ha esetleg érdekelnek részletek agydinamóval kapcsolatban, akkor javaslom ezt a cikket olvasásra, illetve mindenkinek aki szereti.
Tapasztalatból (kb. 6 éve gurulok agydinamóval) azt tudom mondani, hogy elég jól bírják az agydinamók, a súlyától eltekintve nem veszem észre, hogy bármiben gondot okozna. Arra esetleg nem árt odafigyelni, hogy legalább a hátsólámpa olyan legyen ami azután is világít még pár percig, hogy megáll a kerékpár.
Agyváltóval most szerzem az 1. éves tapasztalatomat (Sturmey Archer 3 seb), ott arra érdemes vigyázni, hogy ne tekerés közben váltson az ember, azaz váltás közben a váltás pillanatában ne legyen tekerve a hajtás, illetve ha állóhelyzetben vált az ember utána ne tekerje visszafele a pedált. Nem olyan vészes megszokni ezeket, de azért kell némi idő hozzá.
Barátnőm is ugyanilyen rendszerrel van felszerelve, éli nagyon.
El Psy Kongroo