- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Micro Four Thirds
- Azonnali informatikai kérdések órája
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Aktív témák
-
becuszabi
aktív tag
válasz Apollyon #9650 üzenetére
Elképzelhető, hogy a bringád nyerge túlságosan puha, vagy pont ott van benne sok szivacs, ahol nem kellene.
Esetleg a rugós nyeregcső is okozhat furcsa érzést.
A 4-4,5 bar egy 2,0-ás gumiba elég rendes nyomás, de tény, hogy amennyiben szeretnél gyorsabban haladni aszfalton, vagy szeretnéd elkerülni a városi ramaty utakon begyűjthető felütéses defekteket, akkor érdemes a gumit a megengedett felső határértékéig pumpálni."Aki szívből él, az élből szív"
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #9646 üzenetére
Nem levegős, bár még egyszer megnézem, de nem emlékszem, hogy olyan nyúlós lenne a fék. Azóta ilyen, amióta a Desedára mentünk, és kocsi tetején utazott Kaposvárra meg vissza, de ez ugyebár nem okozhat semmi gondot pár szétloccsant bogáron kívül... Megfázott.
Ahogy vártam, a szervizben is hiába táncoltam el, mi az ábra, beállították azt' jólvan... Ehh... Ma megyek érte, de most már muszáj lesz hangsúlyoznom, hogy nem arról van szó, hogy szőke vagyok meg nő és nem tudom megcsinálni, hanem valami gondja van, amitől nem lehet beállítani úgy, hogy az meg is maradjon.
Jut eszembe, hívnak az üzletből, hogy kész a keró, mondja a srác, hogy 1200 lesz. Mondom állj, a gép még nagyon garanciális, hogy is van ez? Hát ő nem tudja... Akkor mit csináltatok a hátsó fékkel, kiderült, mi a baja? Hát, azt sem tudja... Na akkor inkább gyorsan udvariasan elbúcsúztam és letettem, mielőtt elmondtam volna neki amit gondolok...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #9653 üzenetére
A Kelly's Exquisite-emen remote lockoutos RST teló volt, tökéletesen működik, de kis túlzással csak dísznek jó, mivel a tényleges csillapítása elég gyenge (elasztomeres, ha jól tudom...). Most egy rugós Rock Shox Reconom van, ami még mindig nem egy nagy szám, de zongorázni lehet a különbséget.
Márkának márka az RST, de sokat ne várj tőle. Lehet, hogy egy alsókategóriás Rock Shox-szal többre mész (Dart), bár 20-30k-s kategóriában nincsenek csodák, esetleg használtan. Viszont ha esetleg gyűjtesz hozzá kicsit, 40 körül már Torát tudsz venni, ami azért minőségi különbséget jelent.
Hoppá (homlokracsapós smiley), jut eszembe, eladó párom 100mm-es Manitou Splice Comp-ja, "távirányítós" lockoutos, sima XC-re használta úgy egy-másfél évet. Az új vázába viszont már nagyobb rugóút kell, ezért fájó szívvel eladja. Egy olajcserét igényel, egyébként gond nélkül műxik. link Egy RST-nél mindenképpen nagyságrendekkel jobb...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
LOTR
addikt
biztos használt már itt néhányotok sima teleszkópos és állítható teleszkópos bringát, a kérdésem az lenne, hogy annyival jobb az állítható teleszkópos, hogy megérje olyat venni?
mondjuk minden domba alján meg tetején érdemes tekergetni?One Ring to rule them all
-
Ariadne
őstag
A lockout szerintem mindenképpen jól jön, amivel merevvillássá tudod tenni emelkedőn felfelé. A méretbeli állíthatóság viszont nem olyan fontos, én speciel ragyogóan élek nélküle és nem is vágyom rá. Úgyis megvan, hogy mennyivel ideális a váz geója, sima XC használatra nem hiszem, hogy élet-halál kérdése lenne 100mm-hez képest állítgatni. AM váznál már lehet benne ráció, mert ott alapban 100 felettivel ideális menni, viszont hegyre fel jobb ha kevesebb.
Ez egy ilyen "szerintem" vélemény csak, felhasználói oldalról, szakértelem nélkül.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
becuszabi
aktív tag
Minden domb alján és tetején azért túlzás lenne szöszmötölni vele, de ha tudod, hogy hosszú technikás, vagy nagyon meredek emelkedő lesz, akkor jól jön az, hogy lejjebb tudod engedni a bringa orrát...és persze ugyanez van lejtőnél is, csak akkor a másik irány játszik.
Nekem speciel akkor is jól jött, amikor vázat cseréltem. Az előzőnél volt, hogy 100 mm-re állítva is emelgette az orrát a bringa, a mostaninál viszont 120-as állásban sincs gond.
Ariadne: 1200 egy sima fékbeállításért elég sok...csak csináltak mást is
[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #9657 üzenetére
Szétszedték megzsírozták a hajtóművet, ennyit tudtam meg összesen. Mert van még egy fura recsegésem is újabban, mindig abban a pillanatban, amikor a jobb oldalon függőlegeshez képest nézve olyan 45 fokban előre van a pedál, minden tekerésnél (de túra végére elmúlik legtöbbször, érdekes). Hátha megoldja a dolgot a kenegetés, de párom szerint inkább esélyes, hogy a középcsapágy lesz a ludas (oktalinkes). Ma este megyek érte, hát nagyon remélem, hogy összeáll szombatra...
Édes párom mondjuk felajánlotta, hogy megkaphatom a tavalyi LX integrált hajtóművét, ha ő vehet helyette egy idei XT-t. Hát nem is tudom, jó bolt lenne-e nekem."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #9658 üzenetére
Középcsapágy lesz, nekem is így volt (octalinkes Deore). A kenés egy ideig segített, de aztán újrakezdte. A végén már a hajtókart mozgatva látni is lehetett, hogy kotyog.
Ismerős ez a fajta biznisz . Egy cserélhető lencsés Uvex-et cseréltem le fotokromatikus szemüvegre...igen hasonló üzletmenet során
"Aki szívből él, az élből szív"
-
tr00p3r
őstag
Becuszabi & Ariadne:
Jó nektek, hogy megvan ez a lehetőségetek. Én csak balettcipőt vagy bokrokra tudnék cserélni alkatrészeket a felségemmel. Újra és újra meg kell vívnom a harcot, illetve hallgatnom kell, hogy milyen drága is a hobbim és mennyire felesleges az ápgréd.
Most pl. nemsokára érkezik nekem egy '08-as XT hajtómű és az LX eladó lesz. Lecsaptam rá ez ibéjen, mert pofátlanul olcsón adta az eladó, mg úgyis, hogy BP-re küldi be biztosítva.
-
becuszabi
aktív tag
válasz tr00p3r #9660 üzenetére
Nálunk ez úgy működik, hogy kezdődik kölcsönkéregetéssel, aztán egyre kevesebbet látom a cuccot, a végén pedig veszek magamnak valami újat...és persze sajnáltatom magam, hogy most miatta kellett vásárolni .
Egyébként minden hobbi költséges egy bizonyos szint felett...egy jó balettcipő sem olcsó"Aki szívből él, az élből szív"
-
Jancsi
aktív tag
Attol függ milyen állítható, ideális esetben oda és visszaút csillapítás és rugóút. A rugóút állítás szerintem jóformán felesleges, esetleg nagyon nagy mászások előtt érdemes csökkenteni a rugóutat nagy lejtőknél pedig növelni, de ez veszélyes játék mert változik a bicikli geometirája és a villa mozgása is, okozhatnak 1-2 meglepetést a megváltozott menettolajdonságok. A visszaút csillapítást csak a terepviszonyokhoz kell beállítani, aszfalton több csillapítás kell és a terep durvulásával szép lassan egyre kevesebb, hogy aktívabb legyen a villa. A befelé út csillapítást is hasonlóképen célszerű állítani, annyi különbséggel hogy sok gyártó úgy oldja meg a lock-out-ot hogy elzárja a befeléút csillapításon a szelepet így nem áramlik át rajta az olaj és nem mozog a villa. Az én villámban is így van megoldva, de nem sokat használom lockolva, max jó miőségű aszfalton, de lockolás előtt egy-két kattanással már elég érzékelten a villa "pogózásra", de a komolyabb ütődéseket elnyeli, mászáshoz sokkal kellemesebb mint a teljesen lockot.
A legtöbb villánál a csillapítást kívülröl is lehet állítani, pillanatok alatt, egy csuklómozdulattal, ha már tudod hogy az adott terepviszonyhoz milyen állásban kell lennie.
Szeritnem megéri az állítható típust venni, de szinte minden villát hozzá lehet igazítani a tulajdonoshoz (olaj és rugócserével), csak lehet pár nap rámegy a próbálgatásra és a szerelésre.Mod:
Van valakinek tapasztalata a ISIS Howitzer monoblokkokal és hajtóművekkel, megtetszett a Truvativ Blaze hajtómű, de csak ilyen monoblokkal működik.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #9660 üzenetére
Többektől hallom ugyanezt egyébként... Bár az érdekes, hogy aki bringás lányt ismerek, mind bringázik a párjuk is, fordítva viszont egyáltalán nem feltétlenül. És messze nem mindenki a párja miatt kezdi.
Azért hátha ha nagyobbak lesznek a csemeték, el tudod csábítani egyszer-egyszer valami szép helyre bringázni..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dunc
nagyúr
Sziasztok szereléssel kapcsolatos kérdés shimano acera első váltót,hogy lehet teljessen leszerelni a láncról? Valahogy oldható a vezető sínje?
-
becuszabi
aktív tag
Ha a terelőlemezek illesztésénél csavar van és nem szegecs, akkor igen szétszedhető (pontosabban kinyitható a lánc kiszedése céljából). Amúgy meg nem, hanem a láncot kell szétbontani, mint, ahogy az általánosan elterjedt.
nnna, megelőztek
kell egy patentszem és nem kell kínlódni a váltó szétszedésével...felsőbb kategóriáknál már úgysem lesz erre lehetőség[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"
-
szatocs
őstag
válasz Ariadne #9654 üzenetére
Elég rossz dolog ez a kerékpár vétel, 100 - ig nincs olyan, amit úgy lehetne hagyni, ahogy van.
Egyre többször gondolkodom el azon, hogy ennyiért vehetek 5 db 1 évig tartót, amit nem sajnálok, nem lopják el, ha van egy lánccsere, akkor hátsó fogaskoszorúval együtt is megvagyok 2ezerből. Nem tudom, hogy mennyivel lenne jobb nekem egy ilyen kategória, nem próbáltam még egyet sem, mennyit bírnak átlagos felhasználás mellett (egyszer sem bunny - znék, nem ugratnék, esetleg egy kis egykerék, az is félévente egyszer, mert kedvem lenne hozzá, kisebb túrákra viszont kapható lennék, értek ezalatt kb 20-40 km - t. Tehát legtöbbet utcán lenne használva, ez 90% - ot jelent, a többi 10% pedig könnyű terep, földút. Mennyit bírhat ilyen körülmények között egy Magellan Polaris pl., minden felszereltsége alapon, csere nélkül.Most is már akkor sokalltam be, mikor már másodjára van láncszakadásom, kb 8 hónap alatt, úgy, hogy állva tekertem volna, mikor elindultam. Egy 6ezer Ft - os Shimano lánccal is számíthatok ilyenre? Meg meddig bírhatja egy olyan. Ti azért túráztok is, én a mostanimmal nem merek 5 km - nél nagyobb útba belevágni. Túrázás mellett mennyit bírhat egy 5k körüli lánc?
=== Szatocs ===
-
Apollyon
Korrektor
válasz szatocs #9668 üzenetére
Igen, tényleg nincs 100 alatt rendes, életemetrábíznám gép. Mindig van olyan alkatrész amit lecserélne az ember. Egy polaris az már van vagy 120, legalábbis tegnap annyiért láttam. Azzal már sztem azért lehet menni, odavágni még alap dolgokkal is. De mindig van egy jobb bicikli
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
szatocs
őstag
válasz Apollyon #9669 üzenetére
Ha pl. egy 11ezres Shimano fogaskoszorúm van, és szakad a lánc, akkor a fogaskoszorút is cserélnem kell gondolom. De megint annyit nem nagyon szeretnék rá költeni, könnyebb lenne sokkal, ha lenne keresetem, de így, hogy nincs, így elég rázós. Akkor már azt is nézem, hogy most egy fogaskoszorút 900 - ért vettem pl, igaz volt már ebből 5 az elmúlt 3 év alatt, de mégsem érzem azt, hogy meg vagyok rövidítve, mert ennyiért el sem várhatom a csodát, és nem sok azért, hogy működőképes legyen a bringa. A drágább láncok értelemszerűen erősebbek is? Vagy egy jó nekiiramodásra azok is hajlamosak szakadni? Múltkor láttam valamelyik oldalon, hogy szakítószilárdsága az 1500Ft - os és a 7 ezer Ft - os láncnak is 9000N. Ezek szerint mindegy, hogy melyiket veszem?
=== Szatocs ===
-
Jancsi
aktív tag
válasz szatocs #9670 üzenetére
Normál használat és megfelelő karbantartás mellet nem sűrűn szakadnak a láncok. Ha mégis szakadna attol még a fogaskoszorút használhatod másik láncal, ha az előző nem volt elhasználódva (ezt láncnyúlás mérővel tudod ellenőrízni). A Magellen Polaris-nak annyi előnye van (ha még 8 sebességes Alivio-val szerelik), hogy olcsó hozzá lánc és a fogaskoszorú, egy Sram 5.0-ás fogaskoszorú 3,5k, egy Sram 851-es vagy PC48-as lánc 2,5k, ha nagyon sokat tekersz sárban, kb egy évet húz ki. Városi használatban szerintem 2-3 évet is kihúz ha 2 láncot felváltva használsz.
A drágább láncok jobban ki vannak dolgozva, könnyebb velük váltani és könnyebbek mint az olcsóbbak, jobb a korrózió védelmük, természetesen erősek is mert versenyzők alá tervezik őket. -
rétisün
veterán
válasz szatocs #9668 üzenetére
fura, nekem még sose szakadt el láncom (kop,kop...), pedig már jópár éve bringázom, és tudtommal nem is valami márkás láncaim voltak/vannak...(igaz, nem túl sokszor indulok el felállva, mer minek? )
másfelől nem feltétlenül kell a lánccal fogaskoszorút/hajtóművet cserélni, mert általában lassabban használódnak el, mint a lánc.[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #9668 üzenetére
Ne is mondd, gyakorlatilag afölött sem, mert akkor meg már ugye elvárja az ember, hogy a pénzéért jobban működjön, ami néha mégsem jön össze... Viszont ha a többség jó, akkor szép lassan egy-egy cuccot lecserélve előbb-utóbb csak összeáll az ideális gép.
Grrr, hiába az ár meg a név, hiba akkor is van. Még mindig nem tudtam elhozni a bicómat a szervizből, a tulaj srác sem tudja, mi a baj oka. Súrlódik a hátsó tárcsa, ha ül rajta az ember, de ha üresen forgatod, minden rendben. A hajtómű kattogás is megvan, sziintén csak ha ül rajta az ember, szóval semmire nem jutottak vasárnap óta. Félek ebből garanciális visszaküldés lesz...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
szatocs
őstag
válasz rétisün #9672 üzenetére
Gyorsítani legkönnyebben én állva tudok, úgy nem kizárólag izomerőt, hanem tömeget is használok, ezért jobban gyorsulok. Én így szoktam, ha kell, márpedig néha kell, néha jól esik, és most egy jó kis balesetem is lehetett volna ebből, de megúsztam egy hatalmas ellenkormányzással, megtartással, és útszéli köves területre kerüléssel, no meg 2 jókora vágással a jobb vádlimon, szerencsére nem volt túl mély, kimosni viszont elég volt. Esni szerencsére nem estem, de a pedál megtette, amit kellett, jó kis krémem viszont segített
Nem gondolom, hogy egy olyan dolog, aminek a legerősebbnek kellene lennie, így el kellene szakadnia. De nem sokat várhatok egy 5-600 Ft - os lánctól, ami 3 hónapos. Nem sokszor szoktam így gyorsítani, de most jól meg is szívtam. Kicsit magasabb padkázást is akkor hagytam abba végleg, amikor egyszer egy ilyennél szakadt el a lánc, akkor viszont csak izomerő volt benne, tehát még kisebb erő, mint most.
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
szatocs
őstag
Deore van rajta és Sram PG 950 11-34. A Sram van olyan jó adott árkategóriában, mint a Shimano?
És a B+ márka is kérdéses számomra, sajnos még nem találkoztam velük.
PolarisÉs még egy kérdés. Ezekre a kerékpárokra fel lehet tenni fém sárhányókat? Vagy műanyagot, ha mást nem.
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
Stalker-2572
addikt
Ilyen jellegű tevékenységehez: [link] tudnátok vmi jó bringát ajánlani? Ne nagyon legyen több 150k-nál mondjuk.
All Black...
-
rétisün
veterán
válasz szatocs #9674 üzenetére
természetesen mindenki úgy indul/bicajozik, ahogy jólesik neki, nem kritizálni akartalak. abban viszont mindenképpen igazad van, hogy nagyon nem szabadna egy láncnak ilyenkor elszakadnia, főleg nem 3 hónaposan.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
h0o2a7j6
tag
válasz Stalker-2572 #9676 üzenetére
Igaz kicsit több, és "használt" is, de elég komoly darab. link
Ehhez képest igazán jó vétel...
Itt érdemes szétnézni.# Ariadne Milyen bringán van a beteg Juicy?
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz h0o2a7j6 #9680 üzenetére
Speci FSR XC Comp, tavalyi... Gondolkodtam azon, hogy a fullysága és/vagy a 90 kilóm is bejátszik-e a hibánál. De eléggé elkeserít, hogy az üzletben is csak a fejüket vakarták, remélem holnapra alkotnak valamit...
mod: Kipróbálták az üzletben is, és a 60 kilós srác alatt is ugyanezt csinálta. Ötletünk sincs már...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
h0o2a7j6
tag
válasz Ariadne #9681 üzenetére
Nekem volt hasonló gondom. Teló csere után nem tudtam normálisan beállítani az első féket.
Helyben jónak tűnt, semmi nem ért semmihez, menet közben viszont hozzáért a betét a tárcsához. Azt javasolták, hogy nyomjam össze a telót, rögzítsem, majd így állítsam be a féket. Sikerült, most jó menet közben is.
Nem tudom fullynál ez bejátszhat-e, de egy próbát talán megér. Valaki ráül és megpróbálod úgy beállítani. Talán...#más: Bringató szokta valaki nézni? Nem rossz kezdeményezés.
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz h0o2a7j6 #9682 üzenetére
Hmm, igen, és mivel fully, ez pont lehet a hátsónál. Ez lesz a végső megoldás, ha más nem jön be... Csak mókás, hogy így két ember kell a beállításhoz, egyedül esélytelen lennék, mint háromlábú sün az autópályán. (by rii )
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
h0o2a7j6
tag
válasz Stalker-2572 #9684 üzenetére
Váz,fékek ok, a többi inkább belépőszint.
új ára -
Jancsi
aktív tag
válasz szatocs #9675 üzenetére
Szerintem még jobb is. Nekem Sram válótim vannak most, tavaj 971-es láncal és 7.0-ás fogaskoszrúval, idén sajna Deore fogaskoszrúval és 951-es láncal, 5.0-ás Sram koszorút akartam venni, de nem volt éppen, lehet várni kellett volna inkább rá, a Deore annyira nem jön be, de lehet csak a 7.0 kényeztetett el.
A Deore váltó már 9 sebességes, a fenntartási költsége magsabb mint a 8 sebességesé. A BikePositive kiegészítők, lefedik a teljes árpalettát, egészen az olcsó, de használhatótol az ezt bármelyik más gyártó is megirígyelehtnéig (tényleges gyár nincs a név mögött, összeszedik a noname, vagy kevésbé ismert márkák jó termékeit és eladják a saját nevük alatt), adott árkategóriában általában a legjobb minőségűek között vannak.
Én is Polaris-al kezdtem, csak már ráköltöttem az eredeti árának másfélszeresét.Stalker-2572
Jeeee Motörhead
A dirt-ben nem vagyok otthon, de valami ilyen lehet a megoldás. A hajtóműve nem rossz és a váz sem, a cr-mo villa sokat bír, főleg ha az elején nem jön össze minden. Ami gyenge pont talán a kerekek, vagyis csak az agyak, plusz jóljönne rá egy tárcsafék ha már csak hátul van fék. Elég puritán darab de nincs minek letörnie rola vagy tönkremenni. -
Jancsi
aktív tag
válasz Ariadne #9673 üzenetére
A hajtóművere annyi ötletem van hogy szétszedni, kart lehúzni, levenni a tányérőkat is és szépen megtakarítva ujra összrakni, minden csavart jól megcibálva, a monoblokkot is ellenőrízni a vázba nem-e lazult meg. Nekem eddig csak akkor kattogott a hajtómű, ha nem voltak eléggé meghúzva a lánctányértatrtó csavarok vagy a hajtóműcsavar, azt peding elég rendesen meg kell cibálni, 40 centis nyeregcsövet nyugodtan rá lehet húzni az imbuszkulcsra, és úgy meghúzni.
A tácsaféknél érdemes lenne megnézni a tárcsát nincs-e benne hullás és a rögzítőcsavarjai egyenletesen vannak-e meghúzva. A pofákat kivenni és ellenőrízni a felületüket nem-e kopottak és egyenletesen koptak-e, ha már kint vannak tisztítsuk meg őket és a tárcsát sebbenzinnel. A pofák között van egy kis fémbigyó ami húzza szét őket, annak ellenőrízzük az erősségét és az alakját (az én fékemnél elég rendesen el volt derformálódva és csilingelt is a tárcsa, 1-2 perc hajlítással helyre lehetett hozni). Mivel gondolom egyforma a két féked az elsőt ami jól működik használjáktok referenciaként a hátsó ellenörzéséhez, csak összene keverjétek az alkatrészeket különösképpen a pofákat, mert akkor elég gyatra lesz a fékhatás amig össze nem kopnak a tárcsával.Bocsi hogy két hsz. lett, félig már alszok.
-
xcbiker
addikt
válasz Stalker-2572 #9684 üzenetére
Nekem is FOX van... bevállt.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
szatocs
őstag
RST Gila - ról csak rosszat olvasok, bíztató
=== Szatocs ===
-
Runner_fxr
Ármester
Sziasztok! Egy kérdésem lenne. Nem tudja valaki, hogy adott testsúlyhoz milyen rugó kell a rugóstagba? Konkrétan nekem egy fox dhx 5.0 van és 550-es rugó van benne. Egy picikét keménynek érzem, bár lehet hogy ettől még optimális a súlyomhoz. 70 kg vagyok. Sehol nem találok táblázatot vagy valami leírást a rugókról.
[ Szerkesztve ]
-
Apollyon
Korrektor
Tegnap este/éjszaka kipróbáltam a Dracot, 90%-ban bicikliút, volt kis padkázás is, meg földút-murva.
Mivel zsírúj a cucc bírnia kellett (volna) a strapát, de vannak apró dolgok. Pl elhagytam a bal kormány tömítését (annak ellenére hogy B+) pedig csak 2x raktam le a földre és finoman. A hátsó fék ami ugye jobban van használva kicsit meglazult de nem vészes. A kormány kilazult, mivel állítható, így be kellett mennünk a közeli Tecsóba, ahol vettem 2690 Ft-ért tecsó gazdaságos "bringaszerelő kulcskészletet" és így megoldódott a laza kormány probléma.
A teleszkópot próbáltam állítani hátha az van túl keményen, de rájöttem nem tudom konkrétan hogy kell beállítani.#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
tr00p3r
őstag
válasz Stalker-2572 #9676 üzenetére
Szia,
Nekem van egy UMF Hardy 1 bringám eladó. 0 km, teljesen új, 239 ezer a boltban, én már 150-ért vihető. Bikemagon is fent van.
-
MODERÁTOR
Sziasztok!
Tudtnátok nekem olyan boltot mondani, ahol sisakokat lehet venni, megnézni, kipróbálni (lehetőleg Pesten, Budára nincs kedvem átmászni). Valami speckó bringás boltra gondolok, ahova ha betérek, akkor le tudom kötni a bringát, közben bent körbenézek és viszonylag jó áron vásárolok.
Harrrr!!!!
-
MODERÁTOR
válasz xcbiker #9697 üzenetére
Ide akkor be is lehet menni, nem csak egy sima webáruház? Mert az egész net tele van webáruházakkal, de javarészt olyanok, hogy csak rendelni lehet. Fontos lenne, hogy ki is tudjam próbálni az adott terméket, mert azért nem mindegy, hogy mekkora tökfedőt veszek...
[ Szerkesztve ]
Harrrr!!!!
-
Ariadne
őstag
Ilyen még a Ridebike a Récseiben, de sok sisakot láttam a Hugoban is a Kálvin téren.
mod: Igen, a Speedway rendes üzlet is. És tényleg fontos felpróbálni, hogy kényelmes legyen és pont jó méretű.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
MODERÁTOR
Aktív témák
- Borotva, szakállnyíró, szakállvágó topic
- Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- A Fractal Design fával díszített toronyházának testvére született
- Politika
- Gaming notebook topik
- Mini-ITX
- Robot fűnyírók
- A régi node-okra koncentrál a szankciók miatt Kína
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- További aktív témák...