- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Gaming notebook topik
- Apple notebookok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Logitech Z906
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen egeret válasszak?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Aktív témák
-
-
MODERÁTOR
Ma megint szerveztem egy kis túrát. Mivel senki nem csatlakozott ismerőseim közül, ismét magam mentem. Úticél a János-hegy volt, pont mint a múlt héten. Kicsit későn indultam ezért visszafelé már sötétben jöttem. Vittem magammal fényképezőt is, lőttem pár képet, de a kamera miatt nem épp a legjobb minőségűek.
Sajnos sikerült kiválasztanom egy bonyolultabb felfelé vezető utat, igaz csak ~2 km-rel volt hosszabb, mintha a Budakeszi úton mentem volna. Múlt héten lefelé a Kútvölgyin jöttem, most pedig gondoltam azon megyek fel, mert nem olyan meredek. Az eredményt láthatjátok. Fent a Harmatvölgyi - Béla király kereszteződésben volt egy térkép, az alapján gondoltam átvágok a Jánoshegyi út felé, hát rosszul gondoltam... (pedig volt nálam térkép )
Nem tudtam a Harmatvölgyi milyen, nekivágtam... Aztán "Csak gyalogos forgalom" tábla, bringa átemel, tol, tol, tol, elfárad, eszik-iszik, fényképez, tol, tol, tol, elfárad, felér egy útig. Elidul egyik irányba, rossz irány... Akkor visszafelé... Így jutottam el a Tündérhegyire, ahonnan már ismerős volt a terep. Feltekertem a kilátóhoz, gondoltam onnan is fényképezek. Kikötöttem a lovat, indulnék fel, erre észrevettem a rosszakaratú (én idén kicsit lebarnultam, ők nem idén...) embereket, úgyhogy csak leültem egy padra a bringa mellé.Pár kép:
Valami lábatlan gyík. Szerintem sikló.
Egy hely a Tündérhegyi úton, ahonnan szép a kilátás.[ Szerkesztve ]
Harrrr!!!!
-
Azazello-
senior tag
Egy jó nőt meghódítani, és nem elmesélni olyan, mint titokban átúszni a Csendes-óceánt.
-
tr00p3r
őstag
Jó reggelt!
Nemrég érkeztem vissza ennek a "tesztdrájvjáról"! Jó volt, élveztem. 30-as átlag, max sebesség 46,7 km/h, táv 25 km, idő. kb 1 óra (későn vettem észre, hogy nem autostart-os a kmóra). Sajnos a méretét nem tudom, de egy picit mintha kicsi volna. Meg kell szokjam az ülés pozicíót is.Kijebb húztam húztam a nyeregcsövet és úgy jó volt. Nyerget szokni kellene, de lehet,h lecserélem egy Syncros FL-re. Jó volt suhanni egyet. Az ára 80-100 körüli volna. Szerintetek érdemes? Vélemények?
-
Runner_fxr
Ármester
Sajnos úgy néz ki meg kell válnom 1 hónapja összerakott Kerékpáromtól! Ez egy Kona stinky Dee-lux, 16-os, dhx 5.0, stroker trail, marzocchi super t duplavállas. Több mint 500 ezer a kerékpár új ára, jóval ez alatt eladó! Sürgős lenne, ha valakit érdekel szóljon és küldök képeket illetve részletesebb infót! Olcsóbb mtb-ot beszámítok.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz tr00p3r #9726 üzenetére
Alakul a masina. Milyen XT hm-et vettél? 2008-ast? Én is azt tervezek venni hamarosan. Meg egy jó kis stucni+kormány páros hiányzik a végleges állapothoz.
Jah meg még akarok venni egy nagyobb tudású km órát is. Egy Sigma BC 2006 MHR-tbecuszabi: Hogy szuperálnak a juliska 7-eseid? Olvastam ,hogy szert tettél rá.
Az enyém még nem fog valami jól, lévén, hogy nem sok időm volt azóta se használni a gépet, de hamarosan 1-1,5 hét és lesz időm végre használni. -
Ariadne
őstag
válasz knifemaster #9750 üzenetére
Részemről kisebb hátizsákkal járok, de sokan kedvelik inkább ezt a deréköves megoldást, mert nem melegíti úgy az ember hátát, mint egy hátizsák, és azért belefér pár fontos dolog még, szóval praktikus. És hát igen, víz az nagyon kell ilyenkor, szóval jól jöhet egy víztartályos változat...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Szép. Janihegyre próbáld meg legközelebb esetleg ezt: Szilágyi Erzsébet fasor - Budakeszi út - Zugligeti út - pár száz méter után jobbra fel Árnyas-út (meredek, de szinte 0 forgalom, lehet edzeni ) - végén egyenesen tovább, le a buszmegállóig a Budakeszin, ott azon az oldalon maradva a buszmegálló végétől kb. 20 m séta az útpadkán és fel balra egy kellemes terepes jelöletlen útra, ami végigvisz a Jánoshegyi útig. Innen vagy aszfalton fel, vagy S jelzés, ezután S+ felvisz terepen a hegyre. Egyik kedvenc útvonalam.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
MODERÁTOR
válasz Ariadne #9761 üzenetére
Múlt héten majdnem úgy mentem... Azt az Árnyas utat nem mertem megkockáztatni, mert majdnem visszafordít, de úgy látom akkor az is felfelé vezet.
Szóval a múlt héten így mentem fel.Budakeszin volt hogy tolnom kellett, mert nem bírtam (meg pihentettem kicsit a pálcika lábaimat ).
Legközelebb (ami nem most lesz...) megpróbálom azt az Árnyas utat. Terepen élvezetesebb felfelé menni (ha bírja az ember), mint aszfalton.Harrrr!!!!
-
rétisün
veterán
na, csak hazaértem a bicajozásból...az eső miatt kissé rövidíteni voltam kénytelen a tervezetthez képest, így lett ~70 km. az egyik faluban, a temetőnél ért el az eső, egy órát vártam a ravatolozó (vagy mi) eresze alatt. volt ott minden, felhőszakadás, jégeső, akkorákat dörgött, villámlott, hogy csak na! de mivel örökké nem eshet (a Holló is megmondta ) csak elállt. aztán már csak az ilyenkor szokásos hátfröccsök (azért azt már vártam meg, amíg fel is szárad), és már itthon vagyok
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Ariadne
őstag
Remélem nem a piroson közlekedsz felfelé, az még nem az én világom. Ezt a két utat ismerem felfelé, plusz az aszfaltosat. Szívesen venném egyszer az új útvonalat.
Gázló. Ott laktunk, ahol becuszabiék, mondhatni ugyanabban a faházban. Max respect nekik, odafelé keréken jöttek, ami kb. még egy hosszútáv, a társaság egy része meg vissza is...
Részemről Bakonybélig megvoltam, még örültem is, hogy meglesz a szintidő, de aztán jött az az emelkedő... Az a kb. 8 km-es az Augusztin-tanyáig (ha jól emlékszem a névre), az a murvás árnyék nélküli, hát sajnos elég jó részén árnyékfoltból árnyékfoltba tolva vánszorogtam. "Szerencsére" társaságot is találtam, négyen csapatba verődve azért jó hangulatban toltuk felfelé, voltak ötletek évközbeni faültetésre meg aszfaltozásra.Összességében tetszett, az Emelkedőn kívüli része meg kifejezetten nagyon. Azok a tájak, uhh... Terepes lefelé egyéni rekordomat megdöntöttem, 40 felett még sosem mentem eddig, csak aszfalton, és Bakonybélig az erőbeosztással sem volt gondom, mivel egyedül mentem saját kedvem szerint. Az az egyetlen nagy emelkedő viszont teljesen kivette az erőmet, így olyan 9:30-9:45 alatt teljesítettem a 90 km-t. Jövőre cél a szintidőn belüli teljesítés, addig meg sok hosszú aszfaltos kis szintes táv kell edzésnek.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Dirtyz
őstag
válasz Ariadne #9765 üzenetére
Ne tudom milyen jelzésű az út, de ne izgulj, egyszer sem kell leszállnom
Örülök, hogy tetszett a Gázló, jövőre a hosszúra menjetek, azaz igazi. A murvás felfelé kicsit szop@tós, de én jobban utálom a hosszú egyenes aszfaltos emelkedőt.
tavaly 4:50 körül mentem
Védd a fákat, egyél hódot!
-
Ariadne
őstag
Hmm, 4:50?! Na jó, aki tud az tud. Ööö, ez alapján hát nem biztos, hogy az a felfelé is az én világom lenne...
Ezt most akaratból csináltam végig, de azért a cél inkább edzettséget szerezni, meg ledobni jópár kilót, akkor sokkal hatékonyabban tudok majd felfelé közlekedni."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
becuszabi
aktív tag
válasz Manitou #9759 üzenetére
A Juicy 7-esek még sehogy nem működnek, dobozban vannak.
A késlekedés oka csupán az, hogy készülve a GázlóTT-re, nem szereltem fel. Nem akartam számomra vadi új "technikát" kipróbálni.
Bekopási idő nálam szerintem alig lesz, mivel a jelenlegi BB7-es rendszerből csak a fékkarok és a féktestek repülnek.Ha majd átszerelem a gépet, a mostani tárcsákat fent hagyom, a fékbetéteket pedig átrakom a J7-be. Szóval a fékbetétek a megszokott tárcsákat fogják harapdálni."Aki szívből él, az élből szív"
-
MohaMárk
aktív tag
Helló!!!!!!!
lenne egy két kérdésem hogy jól választottam e...mivel már mindent megvettem
vagy használva vagy újonnan...
először is azért kellet vennem új bicót mert a régit (140K-s dirt bicó) ellopták a saját udvarunkból lakatolva...családi ház kertel kerítéssel....Na akkor arra várok választ hogy jól összeválogattam e a cuccokat vagy bajok lesznek?
Na akkor..a hajtás,váltás része kérdéses mivel a többihez értek annyira hogy megbízzak magamba...
-A hatómő+a monoblock az használt de szerintem jó állapotú...
itt egy kép róla[link]
Megérte a 10K érte?
-Ehez ide tartozik egy Deore LX első váltó...vannak változatai de fogalmam sincs melyik
-Hátul van egy szintén LX hátsó fogsor....
-A lánc az egy Sram PC59 (erről nem találtam neten szinte semmit)
-Hátsó váltó: SHIMANO RD-M511 DEORE
-Váltókarok:SHIMANO SL-M580 LX VÁLTÓKAR PÁRBANSzerinetettek ezek jól ellesznek egymással?????????
+még néhány tanács kéne:
Mit javasoltok kenésre?
vmi univerzális a sár kivételével mindenre legyen jó,de vizet fog kapni városba
mert dirt bicó ugyebár....kap majd port is de ha vizes,saras a pálya akkor nem megyek ki...Meg van ez a lánc csere dolog? ez hogy is van? van két láncom és azokat cserélgetem?
Mindenki válaszát megköszönöm!!!!!!!!!
:
[ Szerkesztve ]
-
xcbiker
addikt
a duna maratonról vannak jó képek itt:
[én]Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz Kephamos #9771 üzenetére
Füves, aszfalt???
Dehogy! - murvás, köves, saras erdei utak, ösvények - is.Minden van ami kell.
A hosszú táv nehéz, de minden attól függ mennyire hajtod ki magad. Ha nem sietsz és némileg a biciklizel is akkor minden táv teljesíthető szerintem.Sajnos én csak versenyek alkalmával tekertem mostanában így az az edzettség még a középtávra sem volt elég, pedig anno (1999-2002 közt) mindig a hosszú távon mentem.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
becuszabi
aktív tag
válasz MohaMárk #9773 üzenetére
A Deore és LX cuccok tökéletesen fognak egymással működni. A PC-59 lánccal szintén nem lesz probléma. Gondjaid akkor lehetnek, ha a meghajtás elelmei nem együtt koptak, ilyenkor ugrálni fog a lánc a fogaskeréksoron.
A váltókarok 3*9 sebességes rendszerhez vannak kitalálva, ha jól látom, neked viszont kéttányéros hajtóműved van. Gondolom, az első váltódon majd a végállító csavarral kell játszadozni, hogy még csak véletlenül se tudj túlváltani (...de ebben nem vagyok biztos, a megfelelő fórumokon kellene körbenézni, vagy érdeklődni, pl. itt).Ha vizet is fog kapni a meghajtás, akkor célszerű valamilyes sűrűbb olajat használni, az kevésbé mosódik ki. Én 'Finishline Cross Country Wet Lube'-ot használok, de sokan dicsérik a Rohloff olaját is. Sajnos megvan az a hátrányuk, hogy amilyen jól megmaradnak a láncon, olyan előszeretettel megtartják azt is, ami odakerül (pl. a port), úgyhogy a rendszeres lánctakarítást nem helyettesíti.
Lánc csere: van, aki esküszik rá és akár 3 láncot is használ "vetésforgóban" (pl. 1000 km-enként) és van, aki nem foglalkozik vele. Értékes alaktrészeknél célszerű használni hiszen egy-egy jobb fogaskeréksor kerülhet annyiba, mint a három lánc.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
-
MohaMárk
aktív tag
válasz becuszabi #9777 üzenetére
igen úgy hívják
elméletileg igy kell megcsinálni
na már itthon van minden darab
már csak ell kel menni szervizbe hogy föltegyék nekem a hátsó fogsort,meg a monoblockot...
a többit itthon meg bicós ismerősökkel megoldomMeg egy kérsdés mi a különbség a
Vált
és a
Fék bowden között?
Erősség?Meg olvastam olyat hogy az LX váltókaromhoz van váltóbovden gyárilag
és az nyúlik nagyon nem a szokásosan van vkinek erről vmi tapasztalat.hallomás? vélemény?Mod: az első telóknak fontos hogy zsírozzák,olajozzák? évente?
3000ft milyen ár érte? szervizbe?[ Szerkesztve ]
-
dunc
nagyúr
Megvan az új vas,ez végre kielégiti minden igényem.NEOS
-
rétisün
veterán
válasz becuszabi #9777 üzenetére
és MohaMárk: én használtam kettes hajtóművet hármas váltókarral. annyi gondom volt vele, hogy amikor alsó állásban volt, laza volt a bowden, és zörgött, mert hozzáverődött a vázhoz. de ezt (ha kicsit többet molyolok vele) sztem be lehetett volna lőni. amugy be lehet úgy állítani a váltó végálláscsavarjait úgy, hogy ne váltson túl, ezzel nem hiszem hogy probléma lenne, nálam legalábbis nem volt.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
amargo
addikt
Sziasztok!
Laikusként állok a kerékpár vásárlás előtt, ebben kérnék segítséget.
Már nézegettem többféle kerékpárt mindenféle felszereltséggel, kinézettel.. stb.
Amit tudok és amire használni szeretném.Hétközben városba közlekedés (munkába járás), hétvégén kirándulás, kisebb tekerés terepen, országúton. Ezért is leginkább Trekkingeket néztem.
Itt egy kis kitérőt teszek, az eddigi tapasztalatokról, amikből próbálok most táplálkozni. Annó 10-15 éve volt egy dögnehéz montim, amin semmi extra nem volt és mindig centirozni meg váltóról mindig leeset a lánc(ennek a nyomait ma is viselem..) a hajtókar egy rakás.. és a fékek is olyanok voltak, hogy talán megfog talán nem, időtől függően.
A másik egy elég fullos kona DH gépezet, amit egy nyáron keresztül használtam egy barátom jóvoltából. Ez úgy 2-3 éve volt, a fékek hidraulikusak, brutál hajtókar a kerekek, dögnagy váz a 186cm pont jó volt azaz mintha egy buszt vezettem volna olyan volt a gép. Tényleg igényes cuccokvoltak rajta(legalább is, amennyire laikusként tudom).
Nos akkor visszatérek:
Szeretnék rá igényes: féket, váltó(váltókar) és hajtókart bőven elég, ha csak hátsó váltó van (itt a Deore-t láttam, hogy elég jó véleménnyel vannak róla)
Súly míg mind a két bringa amit huzamosabb ideig használtam dögnehezek voltak, így itt szeretnék valami könnyebb cuccot a keretek adta lehetőségig.
A rászánt összeg 100e forint körül lenne, ami érzésem szerint nem lehetetlen.. de ha az majd úgy is írjátok
A többi cuccot nem igazán tudom eldönteni és leginkább helyet nem tudom, ahol egy ilyet összelehetne rakatni vagy egy teljes gépet vásárolva kielégíteni az igényeimet.
Speedbike és a Canga-n nézegetek, no meg a biketesten próbálok okosodni még, de gondoltam konkrétválaszokat kapva előrébb jutok.Köszönöm mindenkinek!
amargo“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
amargo
addikt
Ui lemaradt a kerékpár amilyeneket nézegettem:
KELLY'S 2007 EXQUISITE“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Pinya007
tag
Sziasztok!
Hű de rég jártam itt, majd bepótolom post-ok olvasását! Munkahelyi fitness teremben megkedveltem a pulzusmérővel történő edzést. Bringázni szabadban egyelőre hétvégén van alkalmam, de akkor is szeretném mérni pulzusom. Két Polar modell-t nézegettem: CS200 és CS300. CS300-nak annyi előnye van, hogy nem csak bringázáshoz lehet használni. Még nem volt időm tüzetesen összehasonlítani tulajdonságaikat. Ha megéri a kb. 10k többlet, akkor lehet CS300 lenne.
Akinek van tapasztalata az említett modellekről írjon!Üdv.
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
tr00p3r
őstag
válasz Pinya007 #9783 üzenetére
Pinya! 1000 éve!
Nekem volt Polar CS200cad-om. Nagyon jó kis óra, tud sok mindent. A CS300 az meg ugye karóra. Volt S710i-m is és S725X-em egyaránt. A bajom a karórákkal az volt, hogy ha borulok, akkor ugye jó esélyjel megy tönkre a kilóméteróra. Ezért azokon túl adtam. Úgy gondolom, hogy a CS sorozat órái könnyebben szabadulnak a foglalatukból, mint a karórák, amik ugye oda vannak szíjazva a kormányra. A CS200cad a pedálfordulatszámot is rögzíti. Én a 200-ast venném a helyedben. A kijelzője is mintha nagyobb volna.
Nekem tavaly szeptember óta van meg a CS600 és nagyon szeretem. A szintemelkedést az általad említett egyik óra sem tudja. Nem tudom, hogy ez mennyire fontos számodra. Azt is tudni kell, hogy a CS600-on kívül mindegyik óra 5KHz-en kommunikál a jeladóval. Ezt a kapcsolatot zavarhatja felső-vezeték, vasútátjáró, földvezeték, stb. Ilyenkor, hibásan, 240-es pulzust ír, 112 km / h sebességgel.[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
Egy 2006-os ilyenem van, teljesen elégedett vagyok vele. Másfél évig jártam vele montis túrákra terepen, arra is viszonylag jó, de persze aszfalton jobban érzi magát. Semmilyen gondom nem volt vele, ráadásul Dual Control fékváltókaros, amit nagyon szeretek. Városi használatra egyetlen hátránya, hogy soha semmilyen körülmények között nem merném lekötni sehol, ahhoz túl szép... Ez mondjuk a legtöbb kelly's-re igaz.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
amargo
addikt
válasz Ariadne #9785 üzenetére
Városban nem is hagynám
Munkahelyen meg zárt részen van.Még ezt néztem most:Cube LTD CLS Comp 105e..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Ariadne
őstag
Ez tudtommal kétszázezer felett van, ha van egyáltalán, mert Cube-ból ha nem látod ott az üzletben a bicót, akkor gyakorlatilag csak rendeléssel lehet bringához jutni - egy évvel előre... A Kelly's is anno legalábbis évközben 130k volt, nem tudom, most mennyiért osztják.
mod: Ez viszont tényleg 105k, csak drukkolj, hogy legyen méret. Meg el kell dönteni ugye, hogy most cross vagy monti, a kettőt nem nagyon lehet összehasonlítani, hiszen más típus... Ha esélyes, hogy beleesel a hegyekbe és mászkálni fogsz terepen sokat, akkor érdemes eleve montival kezdeni, míg ha inkább városba kell és/vagy aszfaltra, esetleg lehet később külön mellé egy monti is, akkor viszont a cross a jobb.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
amargo
addikt
válasz xcbiker #9787 üzenetére
Ariadne:
Köszi most már tudom a különbséget, Mivel munkába a 5/7 az átlagos felhasználás és terepre 2/7 így a Cross tűnik értelmesebb választásnak viszont ez a kocka elég brutálul néz ki[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Ariadne
őstag
Amit most linkeltél Cube, az cross, ahogy a Kelly's is. Viszont az előzőleg linkelt, 200k-s Cube monti. Keresem a Cube honlapon a crossokat, de nem találom, fura.
mod: No ez az LTD CLS Comp, vagyis a cross Cube, ami 105k a magyar honlapon. Ha az Exquisite-et megkapod 100k-ért, szerintem az a jobb vétel, a felszereltsége sokkal jobb. No meg mondom, telefonálj rájuk legalább, hogy tényleg kapható-e most neked való méretben egyáltalán a Cube.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Jobban megnézve talán mégsem jobb sokkal a Kelly's felszereltsége, inkább hasonló, de majd a nálam szakibbak megmondják.
Tehát ez az LTD Comp meg a Kelly's cross bicók, az Aim viszont monti. Eltérő kerékméret (cross: 28", monti: 26") és más a hajtás is (cross: 48/38/28, az én Exquisite-em legalábbis, míg a montik ált. 44-32-22), vagyis a cross jobb városban és síkon, a monti meg terepen és hegyen. És tapasztalat, hogy cross-szal a geometria miatt sokkal kellemesebb városban tekerni, mert egy kicsit kevésbé dől előre az ember, jobban látja a lámpákat meg a forgalmat, montival meg folyton a fejemet kell tekergetnem, hogy lássak, kényelmetlen.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
amargo
addikt
Cube LTD CLS Comp Meg van, Nos ez eddig nagyon jónak tűnik.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Ariadne
őstag
Érdemes még a Magellanok között is körülnézni, szerintem az idei színeik nagyon jól sikerültek, élőben is nagyon szépek. Jónak meg mindig is jók voltak.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Pinya007
tag
válasz tr00p3r #9784 üzenetére
Magasságmérés jó lenne pedig. Itt nézegelődtem, ezen a zoldalon CS200-ra is írja magasságmérés funkciót. Fenébe, hogy nem tudnak odafigyelni. Vásárlás előtt írok a beszerzőnek a biztonság kedvéért! Köszi az infókat!
Olyan nincs, hogy valamilyen témában ne lenne PH topic! :)
-
becuszabi
aktív tag
válasz MohaMárk #9797 üzenetére
Leginkább az átmérőben vehető észre különbség. Ez összefügg azzal, hogy mire használják. Váltó bowden: fix poziciók közti mozgásért felel, azadott fokozatban különösebb erő nem terheli mivel a váltó rögzítéséért nem a bowden, hanem a váltókaron belüli mechanika felel. Ennek megfelelően a váltóbowdenek többnyire vékony(abb)ak (~ 1,2 mm).
A fékbowdeneknek komoly erőt kell átvinniük a fékkartól a fékpofákig ezért nagyobb átmérőjűek (~1,5 mm és fölötte) és erősebbek is.
A bowdenek sajnos egy idő után megnyúlnak, ezért könnyel előfordulhat, hogy után kell állítani. Manapság már lehet ún. előnyújtott bowdeneket is kapni.Mint minden mozgó, surlódó alkatrésznek, így a telónak is szüksége van kenésre. A szervíz intervallumot az adott villa, a felhasználási körülmények határozzák meg. Konkrétumokat a gyártó honlapján lehet találni.
3000 Ft a szervíz ára? Ha nem kell cserélni, csak a kenőanyagot. akkor nagyjából reális, bár olcsóbb boltok is léteznek"Aki szívből él, az élből szív"
-
dunc
nagyúr
Sziasztok Bringások ma kicsit kimentem Malomvölgybe tekerni,elég borus idő volt de szerencsére nem kaptam az egi áldásból . Lőttem néhány fényképek azoknak akik nem ismereik a helyet,szerencsés vagyok mert tőlűnk néhány percre van.
A Paipám.
A Tó
A Védett Bambusznád
Enyhe Kavicsos
Földes Emelkedő
Köves Leejtő
Aktív témák
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Gaming notebook topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Apple notebookok
- Anime filmek és sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- További aktív témák...