- Csatába küldte Magyarországon idei csúcs hangprojektoros szettjét a Samsung
- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
Aktív témák
-
Kaoru
aktív tag
hát nemrég lopták el a másik biciklimet a kertből, ezért viszem be a lakásba. Apámmal majd csinálunk biciklitartót a kertbe, az lesz a téli megoldás. Nagy U alakú vasdarabot lebetonozunk, és ahhoz lesz hozzá lakatolva egy rendes u-lakattal a bicikli+letakarva, hogy ne lehessen kinézni. Erről tuti nem fogják lelopni, mert mindenki meghallja, ha azzal akarnának ügyködni.
Wake Up, You are dead! || Wacom Intous4 || http://youtube.com/KaoruHUN
-
Dirtyz
őstag
tr00p3r, elhoznád holnap a filmeket...? Köszi előre is!
Védd a fákat, egyél hódot!
-
rii
nagyúr
utoljára tekertem a margít híd és árpád híd közti, margith hídhoz közelebb eső kerékpár úton
meg úgy általában, a budai rakpart keróútján
se a margít híd árpág hí közt nem járok már
se a margit híd láncíhd
se a lánchíd és a lágymányosi híd közt, sehol sem
mert nem lehetodaraktak egy megállót
ma durvábban fékeztem
4 barna bőrű ellenőrféle gyerek vagy pályamunkkás vagy mittomén ott vigyorog,
beszólnak, .... mondom ez keróút
mondják, aha, volt
az a megálló előtti szakasz már nemmeg ha egy keróútra vastúi megállót építenek, akkor le kell szállni és tolni kell a kerót
itt elég rondán néztem rá hosszasan, majd felültem és elhajtottam
persze ... majd tolomés a vasút jellegéből fakadóan van gondolom azon a keróút szakaszon, mert onnan már az árpád hídik keróút, csak kerót jelző tábla van kint, elég sok gyalogos maszlagol
röhej, hogy 30.000, 50.000, 80.000 kerós van, erre odraknak egy megállót
szóval autósok
megnyertetek magatoknakpiros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
Kephamos
addikt
szóval autósok
megnyertetek magatoknak
Jaaj, légyszi ne gyere már megint ezzel. A városvezetést kéne csesztetned nem az autósokat. Szerinted akinek autója van az azon munkálkodik, hogy odarakjanak egy megállót a bicikli útra? Különben sem kell sírni a fővárosi állapotok miatt. Vidéken arányaiban tizede annyi kerékpár út sincs. -
rii
nagyúr
válasz Kephamos #9554 üzenetére
nem az autósok ellen akartam írni
csak hogy kénytelenek lesznek elviselni" .... Vidéken arányaiban tizede annyi kerékpár út sincs. ... "
1. bp-ről meg ha ki akarsz menni kerózni a szabadba, minimum 15-20 km-t kell tekernek csak oda (!!!!!), aztám meg vissza, 30 km bp-en belül
2 hét szabadágom alatt pont ezért 1x sem ültem keróraeger-füzesabony: max 2 km után ott a határ
2. ariadne szavaival élve, festékkel nem lehet keróútat építeni
namármost döntő többségében budapesten ___CSAK EZ____ történik (budai rakpart végig)písz
meg nóoffenze[ Szerkesztve ]
piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg
-
dunc
nagyúr
válasz Kephamos #9554 üzenetére
Sziasztok pont ma voltam szeretett fővárosunkba(Pécsi vagyok)és igaz az,hogy kevesebb nállunk a canga road,de nállatok nagyon észen kell lenni még bringa úton is,és Pécsi szemmel elborzadtam ma,hogy mennek ,és milyen veszélyes szituációkba mennek bele a BP bringások...kemény és életveszélyes BP-n bringával közlekedni.
És láttuk a fehérre festett bringát BP-n szomorú látvány volt. -
-
dunc
nagyúr
Sziasztok a bringám eladásra került.(váltok országút specifikusabbra)
Kelly's Saphix -
becuszabi
aktív tag
Elég rövid életű volt a szerelem
...a "országút specifikusabb" mit jelent? Kifejezetten klasszikus országutit szeretnél, vagy csak egyszerűen egy haladósabb városi kerót?
Mert utóbbi esetben egy villa+hajtómű+gumi cserével megoldható a dolog."Aki szívből él, az élből szív"
-
rétisün
veterán
alig több mint egy hete építettem át a bicajomat (Magellán Corvus) Speeder T3-as vázra (külön vázat csak T3-ast kapni, igaz, ez váz+villa szett) mit mondjak, nem bántam meg. valahogy jobban lehet vele haladni az átépítéssel olcsóbban jössz ki, mintha vennél egy új bicajt, amint azt becuszabi is említette.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
becuszabi
aktív tag
válasz rétisün #9562 üzenetére
hááát, igen...ez a fitness kategória elég mostohagyerek, szűk réteg igényli, nem ontják tömegével a gyárak, így nem olcsó.
Én is trekking bicóval kezdtem, amit fokozatosan átalakítottam és most tipikus fitness bringa. A váz az sajnos már cserélendő, de én sem fogok komplett bringát venni, mert arra sajnálok annyi pénzt kiadni...marad majd az átépítés az új vázra.Dunc: a belinkelt Meridáknál vannak olcsóbbak, de sokkal szegényesebb felszereltséggel.
"Aki szívből él, az élből szív"
-
rétisün
veterán
válasz becuszabi #9563 üzenetére
pont ezt mondta (kevesen keresik/használják, drága cuccokkal szerelik, stb) az egyik boltban a srác, amikor cyclo cross bicaj után érdeklődtem. éppen ezért fogom magam megépíteni a saját cyclo cross/fitness/trekking nagyonhibrid bicajomat előbb-utóbb, lassan ugyis összegyűlik annyi minden alkatrész, amiből futja (a kormányt és a fékváltókart kivéve)
arról nem is beszélve, milyen jó érzés a saját magad összerakott bicajjal karikázni (igaz, kell hozzá egy pár célszerszám, de ha van bicajboltos ismerős, kölcsön is lehet kérni, vagy (mint nekem is felajánlották) a boltban saját kezűleg átépíteni)[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
vosimo
aktív tag
Nem szervez valaki PH!-s bicajos találkozót?
-
becuszabi
aktív tag
-
raczger
őstag
ott voltam a rajtnál tr00p3r mellett, ő mondta is hogy én vagyok, csak szerintem nem hallottad, na szal elindultam vele, de pap-rét fele féluton úgy gondoltam hogy akkor én megyek a saját tempómba (ő is mondta, hogy menjek nyugodtan), és akkor mentem, 2x sikerült esni, elsőt amikor lefele mentünk szentkeresztre, előttem elesett egy gyerek ki akartam kerülni, de beakadt a kerekem egy kőbe és eldőltem, meg se karcolódtam, de a váltópapucsnak annyi, így hátul csak a 4-es fokozattól mertem használni 9-ig, mert féltem, hogy a váltó beakad a küllők közé, ekkortól már elég rossz volt a közérzetem, mert nem tetszett, hogy elestem mikor újra Pap-rét felé vettük az irányt Szentlacit elhagyva, megelőzött az első hosszútávos, csak úgy néztem itt már eléggé fáradt voltam, meg a gyomrom is valamiért fájt, ugyhogy onnantól nyugis tekerés volt, sajnos a végén is sikerült esnem egyet, ott Salamon torony előtt a lépcső mellett, nem tudom mibe akadtam bele, de lecsúsztam gyakorlatilag a combomon meg a kezemen hasalva, aztán jól csípett a seb, azóta fel is dagadt végül olyan 5 óra 10 perc körül értem be, már nem tudom pontosan
és neked Dirtyz? (jól nézett ki a hej hej (Hej hej dörtíz! - csak nem figyeltél xD))
www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
szatocs
őstag
Ezeket nézegetem, melyikre érdemes nagyobb figyelmet fordítani?
-Teljesen átlagos felhasználásra kellene, csak városi használatra, ha meg terep, akkor a legbarátságosabb.
-Amit szeretnék, hogy első teleszkóp legyen.Azért gondolom, hogy mostmár kéne vennem valami hasonlót, mert az eddigi (20ezer FT-os) kerékpárok kb fél év alatt már igencsak kívánnivalót hagytak maguk után, még az első az bírta is, jó 10 éve kaptam, az bírta is rendesen. A következőt meg kb 7 éve vettük, azt akkor használtam, mikor a másik le volt százalékolva ideiglenesen, meg eredetileg nem is nekem lett véve. De nem is ez itt a gond, hanem az, hogy valami megbízhatóbbat, tartósabbat szeretnék, mint ezek.
Mikre lehet figyelni ezeknél a kerékpároknál? Újat akarok venni mindenképpen, de egy kicsit még ráér, úgy számolom, hogy kb év végén kéne vennem, amikor lejjebb viszik az árakat egy kicsivel.=== Szatocs ===
-
Apollyon
Korrektor
válasz szatocs #9571 üzenetére
Az 1-t semmiképpen nem ajánlanám, mert eléggé úgy néz ki hogy terepre van, városba lehet kicsit lassabban menne mint a többi... (Télen is fogsz bicajozni? Inkább most nyáron venném meg) A többire inkább valaki más mondjon tanácsot.
Mert én is kérdeznék
Kinéztem egy Magellan Hydra nevű gépet, ez 59K.
A másik ami tetszik az a Magellan Draco. A kettő között ~10K a differencia, viszont mi a gyakorlati különbség, mivel tud többet a Draco a Hyrdánál? Megéri azt a plusz 10K-t a Draco?Városban is meg túrázásra is használnám.
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
LOTR
addikt
Sziasztok!
Új biciklit szeretnék venni, elképezlésem már van, de azért megkérdezek itt néhány embert mit gondol, hagyományos terep (mountain bike) lenne a kiszemelt, milyet érdemes venni?
Elsősorban természetesen nem terepen, hanem inkább országúton használnám, de azért ez univerzálisabb. Igazából nem szeretnék sokat rákölteni, nem tudom mennyi az a minimum amiből lehet venni egy normáli bringát. Volt szerencsém 90ezres ktmhez, 50ezres meridához vagy gepida, 70ezres kellyshez, nekem ezek mégis egyformának tűntek - meg persze 10ezres teszkóshoz , 20ezres alap összeállított nemteszkóshoz - ezeknél azért komolyabb kellene.
Hallottam olyat, hogy a markolatváltót felejtsem el (amúgy sem tetszik az), ilyesmi tippek is jöhetnek.
Na, lényeg a lényeg, hol és milyet érdems venni?
Köszi!ui
azt nézzétek el, hogy nem igazán néztem át a topikot[ Szerkesztve ]
One Ring to rule them all
-
Dirtyz
őstag
válasz raczger #9570 üzenetére
Jólvanna, sejettem, hogy Te vagy, csak nem akartam átverekedni magam több emberen...
Az elején nem kezdtem túl erősen, pulzusra figyeltem, hogy ne nagyon menjen 180 fölé. Ez ment is több-kevesebb sikerrel.
Őszintén csodálkozom magamon, mintha kezdenék belerázódni a lejtmenetekbe, volt 1-2 bizonytalankodásom, de mindenhol tisztán csörtettem lefelé. Visegrádig egy kisebb (7-8fő) csoporttal mentünk, a célig több mint 1 percet adtam nekik, ott nagyon elkapott a gépszíj. A farámpa előtt volt egy poros-homokos rész, ott megcsúszott az elsőm (Nooby Nic), de sikerült még idejében korrigálnom.
Polar szerint 4:23-at mentem, kiváncsi vagyok mennyi lesz a hivatalos idő...Jobbulást!
Védd a fákat, egyél hódot!
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #9571 üzenetére
Márkailag szerintem Magellan és Kelly's az, amiben érdemes körülnézni, 80-100k magasságában már tényleg megbízható jószágot lehet keríteni.
Típusban a cross lenne ideális, ami a városi bringákhoz hasonlóan nagy, 28"-as kerekű, az áttételek is városiak (=gyorsan lehet velük menni), viszont a váz montisabb geometriájú. Általában van belőlük jobb felszereltségű is, mint a sima városiakból, tehát strapabíróbb váltókkal, fékekkel is kaphatóak. Tapasztalatból tudom, hogy terepre is alkalmasak megfelelő külsővel (pl. Schwalbe Land Cruiser, 2k/db).
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
szatocs
őstag
válasz Apollyon #9572 üzenetére
Télen is, igen, kénytelen vagyok, mert megyek vonathoz, táskástól, mindenestől, és ez 2 km De hetente belemenne a 10km alaphangon. Nyáron meg még több.
Hogy érted, hogy lassabban menne városban?
Mondjuk a mostani 18kg - oshoz képest, meg hát a többit sem hiszem, hogy sokkal gyorsabban lehetne velük, de ki tudja.
Várom a többiek válaszát is(#9575) Ariadne - Corvus Deore lenne az a Magellan közül, ami esetleg, de igencsak megkérik az árát, ahhoz képest, hogy kb 70 - et szánnék rá. Ez meg 130.
De nem a gyorsaság a fontos elsősorban, hanem hogy ne tojja össze magát a kerékpár, ha rámegyek egy fekvőrendőrre, vagy kátyúzok, vagy földúton megyek vele. És hogy kb 2-3 évig ne is kelljen hozzányúlni, csak a csavarokat meghúzni, meg olajozni.
[ Szerkesztve ]
=== Szatocs ===
-
Ariadne
őstag
Dirtyz, raczger, becuszabi, gratula!
Én csak a szervizig jutottam ma a jószággal, valami általunk javíthatatlan gond van a hátsó fékkel, meg a hajtás is recseg egy bizonyos ponton minden fordulatnál, szóval otthagytam a "kórházban" a kicsikét..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
xcbiker
addikt
Jó volt a maraton.
65-ön mentem, de 5h alvás és a reggeli rántotta betett nekem.
No meg ez is hogy, keveset megyek.
Ki melyiken ment és hogy végzett?[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Kaoru
aktív tag
válasz szatocs #9576 üzenetére
hát én tapasztalatból azt tudom mondani, hogy akkor inkább szánjál rá többet.
Tavaly én is egy 50k-s biciglit vettem, egy Neuzer Mistral Altrix Acera D-t. Mondom, hogy időrendi sorrendben miket kellett rajta cserélni (igaz én naponta mentem vele majdnem 20km-t, mert azzal jártam dolgozni is):A gyári tektro-s mechanikus tárcsaféket kb 1-2 hónap után lekaptam és rendeltem a helyére egy avid single digit 7-et (4e Ft), mert az a tárcsafék szemfényvesztés volt, kb 1 hónap után nyolcasban állt a tárcsája és semmit nem fogott. Aztán jött egy nyereg csere, mert darabok kezdtek kiesni a nyeregből (újabb 4e Ft), vettem terep gumi helyett egy olcsó városi gumit (újabb 4e ft +5km/h sebességnövekedés), majd lecseréltem a zoom telót egy RockShox Judy XC-re (27e Ft, eredetileg Dart 2-t akartam, de akkor nem lehetett itthon kapni, legalábbis ebike 1 hónap után sem tudott rendelni), ez volt 2007 Július, Augusztus . Itt mondhatnám meg is állhattam volna, ha 1 kicsivel drágább bringát vettem volna... jött a tavasz és új munkahelyem lett, napi 20km helyett 30at mentem és most már nem csak vízszintes terepen, s 1 hónap után az egész váltó-hajtómű rendszer szarakodni kezdett. A hátsóváltó teljesen merev lett, mivel valami ultra gagyi bowdent meg bowdenház volt a bringán és szétmarta a rozsda meg berohadt és befolyt a trutyi a hátsóváltóba (acera), a lánc a racsni és a hajtómű szarrá kopott, komplett hajtóműcsere a hátsó kerék agya is megroggyant, új hátsó agy (új hátsóváltó, új agy, új racsni, új lánc, új monoblokk, teljes újrabowdeneztetés + szerelési költség kb 30rongy volt, de ezek legalább mind minőségi). A V-fék az erősebb használattól elkezdte enni a felnit, ezért vettem előre egy avid BB5-öt (8 rongy), és a Single Digit 7-et hátra rakattam, majd kedvem támadt kicsit terepre menni, új maxxis cobra külsők 5 rongy , mire úgy éreztem végre minden ok ellopták a bringámat
És akkor olyanokat nem vettem bele mint kiegészítők, meg fogyóeszközök: villogók, fékpofa cserék, időszakos szervízek (mivel nő vagyok, meg az elején még defektes belsőt se tudtam cserélni, minden új vásárolt eszközt, meg beállítást egy kedves szerelővel csináltattam, ezek kb 300ft-tól 2000Ftig terjedtek), WD 40 nyárra, sűrűbb gépolaj télre, papucsos klipsz a pedálra, új pedálok, gumi belsők, foltozók, csengő, pumpa, u-lakat, imbuszkulcs szettek, franciakulcsok, sebességmérő. Ugye aztán az sem mindegy miben tekerünk, mikor (de tényleg nem): biciklis sisak, biciklis ruhák, télre thermo naci, tavaszra, őszre hosszúujjú mez, biciklis kesztyűk. Szóval jó sokat lehet rá költeni, részletekben. Ha visszamehetnék az időben, még vártam volna 1 hónapot a vásárlással és egy kicsivel jobb alapfelszereltségű bringát vettem volna, korrektebb hajtóművel meg hátsóváltóval (min egy alivio), és az lett volna az első dolgom, hogy szerelőhöz viszem, hogy ő rakja össze... egy csomó kellemetlenségtől megkíméltem volna magamat (pl a hátsóagy azért roggyant meg, mert az a lusta eladó, akitől vettem nem zsírozta meg összeszereléskor, meg a váltók, fékek sem voltak jól beállítva).
Wake Up, You are dead! || Wacom Intous4 || http://youtube.com/KaoruHUN
-
szatocs
őstag
Saját kereset nélkül ennél több most nem megy
Annyit viszont már tudok, hogy ennyiért tárcsáról ne is álmodjak, V-féket kapni ilyen kategóriában.
Meg remélem, hogy egy most 90 ezres, télen 70 ezres kerékpáron már akadnak használhatóbb cuccok, amiket nem kell cserélni egyhamar. De lehet csak én gondolom ezt=== Szatocs ===
-
szatocs
őstag
Ebben úgy látom, hogy már jobb cuccok vannak. - Ennek a teleszkópját meg a váltóját gondolom már nem nagyon kell cserélni, ha átlag felhasználó vagyok.
=== Szatocs ===
-
xcbiker
addikt
válasz szatocs #9583 üzenetére
A barátom, a boltjában biztos tudna jót ajánlani ennyi pénzért már.
www.speed-way.hu
Ami nincs az oldalon az meghozza és mond, hogy én ajánlottam őt. Ad neked biztos valamennyi kedvezményt is.[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
xcbiker
addikt
válasz szatocs #9583 üzenetére
Nekem speciel a Meridák annyira nem jönnek be. Szerintem ormótlan a vázuk.
Ha Magellanba gondolkodsz, akkor is tudok megoldást.
Magellanból pl egy szép Polaris is kijön kb ennyiből.
[link][ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
tr00p3r
őstag
Jó reggelt!
Én is itt vagyok. Ahogy Dirtyz és raczger is beszámolt már róla, a hétvégén a Visegrádi Duna Maraton ázsióját emeltem a részvétemmel. Éjszaka keveset, de legalább szarul aludtam. raczger-rel együtt álltunk be a középtávosok tömegébe, ahol aztán ki is szúrtuk Dirtyz-t. 10kor FIRE!!!! és indul a mezőny. Már az első aszfaltos emelkedőn éreztem,h valami nincs rendben. Pulzus a maximumon: 181 BPM és még hol van a hegy. Haladtunk lassan felfelé és tényleg többször is mondtam raczger-nek, hogy menjen nyugodtan, mert láttam, hogy visszafogom. Aztán el is lépett én meg szenvedtem felfelé. Voltak akik úgy előztek meg, hogy csak néztem. Nők és gyerekek egyaránt. Aztán persze volt a sok "nagyágyú", akik hol jobbról, hol balról üvöltöttek FELFELÉ!!!, hogy "pálya" meg "engedj jobbról". Ezek már itt nyerni akarnak? Aztán felértünk az erdőbe. Na itt leszálltam 2 percre, mert bal farpofám és ülőgumóm bemondta az unalmast. Alig tudtam ráállni. Itt előttem valaki eltörte a váltópapucsát. Aztán felfelé. Az új SID Team jól abszolválta a nehézségeket és azt vettem észre, hogy most a lefelék mennek sokkal jobban és a felfelé halál. Aztán feltávnál beért Horváth András, akivel megbeszéltük, hogy innen együtt megyünk. Mindketten fel akartuk adni, de aztán egymásban tartva a lelket terheltük a pedált. Andrásnak aztán végképp elfogyott az ereje és nekem meg jött a migrénes fejfájás, ami a lefeléknél rosszabb lett a koncentrációtól. Majd az egyik településen kint ült 3 néni, akiktől kaptam 2 fájdalomcsillapítót és egy pohár vizet. Egy idő után elmúlt a fájdalom és egy frissítő után valamiért visszajött az erőm. Mentem volna felfelé sok helyen, de András nagyon fáradt volt és nem akartam már otthagyni, mert nem lett volna fair. Így aztán tényleg végig együtt nyomtuk. A lejtőkön engedtem előre és az ő nyomán próbáltam zúzni lefelé. (a 3nyilasokon is már bátrabban zúztam le). A végén valamikor negyed 6 körül értünk be. A szint idő volt a célom és ahhoz képest, hogy féltávnál a feladáson gondolkodtam, egész jól tudtam menni 40 kmtől. Volt egy esésem az első frissítő előtt, ami egy meredek murvás mászás - műút - mászás után lett volna. Kiálltam, de a meredeken nem nehézkedtem rá a kormányra, feljött az első kerék és oldalra estem. Aztán volt egy randim az egyik csalánosban is, igaz itt nem estem el, csak amikor leszálltam, akkor combtőtől-bokáig végig simogatott.
Eredmény nagyon fika, de nem akartam mást, mint egyben és életben abszolválni a 65 kilométeres távot. Ez meg is volt. Köszi raczgernek a társaságot az elején és gratula neki, na meg Dirtyznek a kiváló időért. Sajnos meglátszik a középtáv, a kevés tekerés, a start előtti bemelegítés hiánya. Nem baj jövőre jobb lesz! A jubileumi 10. Duna Maraton újra a Budai Várból indul majd! Legalább is Harang ezt hangoztatta a Rajt előtt.
[ Szerkesztve ]
-
raczger
őstag
válasz tr00p3r #9587 üzenetére
én fél5 környékén mentem haza, bocsi, de már nem tudtam tovább maradni, örülök, hogy egyben beértél, ott a wilkeres sátornál már nagyon viccelődtek, hogy összetörted magadat Bükkre aztán edzzél sokat!
(sikerült visszagörbítenem a váltópapucsomat kemény 3 perces munkával összesen)www.movat.hu - http://bit.ly/2mIziA4
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #9581 üzenetére
Ó, valóban. Neked mondjuk, hmmm, hétvégi túrázáshoz, ha volt.
Szóval akkor még tr00p3r és xcbiker kollégáknak gratulálok.
Hallottam hírét, hogy húzós lejtők vannak arra, szinte minden ismerős, aki indult, bukott is sajnos, bár senki nem súlyosan...Gázlóra visszatérve, jól sejtem a kiírás alapján, hogy a belvárosból indul a móka? A "Múzeum előtt" ha jól sejtem, térkép alapján valahol az Erzsébet tér környékét jelenti? Lehet, hogy megkockáztatom a dolgot, és most épp szállást keresek, több-kevesebb sikerrel. Egyelőre úgy tűnik, a kerékpárosok megszállják Veszprémet a hétvégére.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
xcbiker
addikt
válasz tr00p3r #9593 üzenetére
Nem vagy egyedül a feladás dologgal.
Nekem az első frissítőig jól ment, ott kitettem a reggelit, és még párszáz méter után mégegyszer.
A harmadik frissítő elött megálltam, leültem "gondolkodni" és a frissítő után már megújúlt erővel mentem tovább mindaddig míg el nem éheztem. Volt sok holtpontom.
A felfelék egyre nehezebben mentek, sokat toltam, pedig a Szivásváradon 1x-sem szálltam le.
A lefeléken zúztam, előztem rendesen, de a végére már ott is éreztem, hogy koncentrációképességem határán vagyok.összetettben 440, felnőtt ff-ben 128.
Ahoz képest, hogy Szilváson 87 / 39. lettem.Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
tr00p3r
őstag
válasz xcbiker #9595 üzenetére
Nagyon nem éreztem jól magam az elején. Mondom, az elején 181es pulzus. Én nem álltam meg egyszer sem, mert nem mentem volna tovább szerintem. Tolás volt nálam is, de csak ha lehetetlennek láttam és ha az említett tekerő/szenvedő társsal toltam.
Szilváson a hibás Judy XC miatt sem mertem engedni a lefeléket, de most a végére már egész jól ment. Mondjuk a várban a fahidat kihagytam. Szilváson jobban ment a körülményekhez képest.
Nyugi én rajta sem vagyok a listán, bár szerintem ha ott hagyom Andrást, akkor talán rajta lennék. Valahonnan jött egy kis erő és mentek volna a felfelék. -
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #9594 üzenetére
volt bizony, tekertünk egy 80 körülit, mivel csütörtökön indulunk Veszprémbe (szintén 2 keréken) és leteszteltük a "technikát".
Igen, onnan indul, de szerencsére nem kell sokat kavarogni a városban, hamar kikerülünk terepre.A maratonosoknak minden elismerésem. Érlelődik bennem az elhatározás, hogy a közeljövőben valamelyikre elmenjek, mert a beszámolók alapján elég keménynek és izgalmasnak tűnik (bár sem esni, sem kikészülni nem szeretnék).
"Aki szívből él, az élből szív"
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #9597 üzenetére
Megkérdezhetem, tudsz-e valamilyen "kerékpárosbarát" szálláshelyet Veszprémben, van korábbi tapasztalatod? Észvesztve keresek, utolsó pillanatban sajnos, és bár egy foglalást sikerült megejteni, de túlzottan azért nem lelkesek a kerók miatt. Viszont nyitott helyen sosem hagynánk ott őket...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
becuszabi
aktív tag
válasz Ariadne #9598 üzenetére
Ha jól tudom, mi itt szállunk meg.
A bringákkal kapcsolatban tavaly nem szóltak (főleg miután ecseteltük, hogy mennyibe kerültek , ill. megigértük, hogy nem okozunk velük kárt).
Nincs nagy luxus, régi úttörőtábor lehetett (magán is viseli a nyomait), de olcsó, tiszta hely és barátságosak.mod: a szállásunk nem a panzió volt, hanem a mellette lévő kemping, de a tulajdonos ugyanaz
mod2: és faházban laktunk, tehát nem kell sátor[ Szerkesztve ]
"Aki szívből él, az élből szív"