- Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Különösen rendezett beltér hozható össze a Cooler Master új házában
- A középkorra és a pokolra is gondolt az új AMD Software
- Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
Hirdetés
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
Aktív témák
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #25002 üzenetére
na jó, de nincs hozzá bicajom....bár lehet, hogy lesz némi változás a "ménesben" de nem monti felé...
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #24975 üzenetére
Mi a vércsoportod? Stipi-stopi a vesédre.
Mondjuk neked , a 30 kilóddal, vasággyal, alternatíva a robogó, de sztem városba, a mai közlekedési morál mellett halál az 50-es. Nem tudsz kellően gyorsan kirajtolni a zöldnél, és csak le fognak tolni az agresszívabb autósok, úgy ahogy a bringásokat is.
Haverom hasonló testalkatú mint te, és állandóan inzultálták, megkoccolták, és ledudálták.Balaton túra jó buli, én idén nyáron is rábólintottam, de nem jött össze a csoportos karikázás.
venember83: Csillebérc, ott a pont Majd rombolok 29essel. Addigra csak sikerül beszerezni egy rendes 29-es vázat, amibe a 2,2-es gumi is röhögve bemegy.
Bár azon inkább egy könnyű SS-sel kéne indulni."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ludsimon
veterán
válasz Xantomas #25004 üzenetére
Ne izgulj, csak pillanatnyi kiesés volt. Dehogy adom el a bringám!
Ha már most el kezdjük szervezni, akkor szerintem mindenkinek összejön.
rétisün:
3 nap?
Én mindenképpen korai indulással, 1 napot tervezek, mondjuk Siófok-on találkozunk. 2-3 szebb városban körülnézünk, pihenünk egyet, és go tovább.[ Szerkesztve ]
undefined
-
KaraDani
addikt
válasz ludsimon #25005 üzenetére
Simán feelingesebb lenne, 3nap alatt több kitérővel, a szebb várak, helyeket alaposan megnézve, délután strandolva, esténként főzőcskézve iszogatva sátrazva. Ez tényleg csapatépítés lenne. 1 nap alatt végigrohannánk a 220km et és kész.
Csillebérrci csapatra még egy ember itt is. Be fogom szervezni öcsémet is az tuti. De még az is lehet, hogy amennyit meséltem haveroknak, lesz a végére egy külön kis kaposvári különítmény, gagyi montikkal de jó hangulattal[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz venember83 #25007 üzenetére
nem, nem....én akarok lenni az egyetlen itt a topikban, akinek több bicaja is van, mégsincs montija (és egyetlen telója sincs a bicajain)
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
KaraDani
addikt
válasz rétisün #25003 üzenetére
Arra a terepre nem kell feltétlenül monti szerintem. Előny de, nálunk is két csapatban 12 emberből 3an crossal voltunk. Nagy, és hosszú mászás nincs, szerintem akár egy cyclocrossal is teljesíthető, ha nem a győzelem, hanem a tisztes helytállás és a jó hangulat a cél. Persze monti az ideális, én is éreztem, hogy sokat vesztek a poros kanyarokban a 35mm-s aszfaltgumikkal, de egész normális köröket tudtam menni, és nagyon élveztem.
szerk.: ha egykerekűvel végigtolják, akkor senkinek nincs kifogás Meg volt aki merevvázas régi montival, teló nélkül gyerekküléssel felszerelve nyomta
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz KaraDani #25009 üzenetére
a cyclocross (vázra épült) bicajom lassan átmegy outiba mondjuk én csak amolyan "esélytelenek nyugalmával" indulnék egy ilyesmi megmozduláson (szándékosan nem írtam versenyt, nekem legalábbis nem lenne az )
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
KaraDani
addikt
-
Ariadne
őstag
válasz rétisün #25012 üzenetére
Bulinak is nagyon jó, nem muszáj versenynek felfogni. Jó társasággal kell menni és akkor nagyon jó az egész, versenyzők, segítők keveregnek, ismerősök szaladnak fel megnézni, mi a helyzet, néha elmegy az áram, ilyenek. Jaj de soká lesz már.
Bár igaz hajnalban, amikor a jó meleg sátorban felveszed a hideg vizes mezedet, majd kimászol a hidegbe és vacogva elindulsz a körödre, az annyira nem jó buli - csak utólag visszagondolva.
mod: KaraDani: No igen, olyan vasárnap 11 óra tájban a legnyugisabb csapattagok is izgatottan járkálnak fel-alá, meg tanácskozni kezdenek a befejező stratégiáról, hogy még egy kört hozzanak az előttük lévő csapaton.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
rétisün
veterán
válasz fpeter07 #25015 üzenetére
bizony, már jó régóta mióta csak boldogítok mindenkit a környezetemben
(ez a komlikáltabb megfogalmazása annak, hogy már itt is születem, jó régen )[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
ludsimon
veterán
Ma tök kemény volt!
Korán reggel, (csütörtök, gyakorlat) mikor még sötét volt, és jó kis köd, olyan brutális volt az LD20-al 180Lumen-el tolni, mint az állat.
Nagyon élveztem.Baromi nagy dugó volt a Rákosi úton, azért, mert az Örsön feltúrták az utat, és elég érdekes, de felfogja azt a szakaszt is!
Eddig még nem volt dugó reggel, mikor mentem.Úgyhogy álló kocsik mellett nem akartam nagyon cikázni, ködben, sötétben, úgyhogy a hosszabb utat választottam, a bicikliutasat.
El is késtem, de tök jól éreztem magam ebben a ködös, sötét időben.undefined
-
.bableWes
őstag
válasz ludsimon #24975 üzenetére
pl.: egészségesebb a bicajozás, nem kell tankolni, kevesebb az esélye, hogy valami bajod lesz a bicajon...
mellesleg én csinálom a jogsit, de nem fogok motort venni, kocsival sem fogok gyakran járni kis távokra maradok a bicajnál.a bicajozás egy szenvedély, ami a mai világban nem káros!
töltöm lefele a torrentet döpirétbéj-rü. csak gondoltam kiirom, hátha kibanolnak..
-
Meme
aktív tag
válasz amargo #24995 üzenetére
Az Avid légtelenités a legegyszerübb, ha van célszerszámod. Valami 14k a légtelenitő készlet (ha jól emlékszem).
E nélkül elég gebaszos, a féknyeregnél bele kell csavarni a szerszámot, ezt sima fecskendővel nem tudom elképzelni csak veszett barkács modon, de akkor meg szétszedésnél fog fellevegősődni.[link]
9/2009 manual, 47-48 oldalSzevasztok bogyókák!
-
Meme
aktív tag
2010-es 24H maratonra igény esetén tudok bicajt szponzorálni
Annyi pénzt kérek majd csak, amennyiből visszaállítom az eredeti állapotot.
Ez az idei 12 csapatbicajt alapul véve 1-2-3k, nekünk nem tört semmi , zsirzás bowdencsere volt.Szevasztok bogyókák!
-
Dirtyz
őstag
-
Fáraó
őstag
Biztos Epicet?
VIGYORRRGAZMUS.....
-
Fáraó
őstag
-
Meme
aktív tag
-
tekeyagd
tag
ma ajánlottak nekem egy méretes Toxic vázat 50K-ért.
valakinek van tapasztalata ezzel a vázzal? -
Fáraó
őstag
válasz tekeyagd #25029 üzenetére
Nekem Wandalom volt, ami csak festésben különbözik. Klasszikus Kona Kikapu másolat, XC-be sorolnám. Mászni jó vele, lejtőzni is. A mai fully XC vázakhoz képest sztem már nehézkes. Vigyázni kell a hajtómű mögötti forgáspontban lévő csavarra, egyeseknek a régi szériából -pl. nekem a 2006-os típusból- kijárt a csavar és a hajtómű majdnem bedarálta. 50-t a szériás Manitou RL taggal szvsz megér.
VIGYORRRGAZMUS.....
-
amargo
addikt
Huhh, most gyorsan vissza néztem, hogy jót linkeltem-e be.
shimano m575-m van.
Közben ma fura dolgot vettem észre a villa nyakán, van rajta egy karc (éppen csak látni).. és a kormány kupak is szét van deformálva, pedig még esésem volt vele.. vagy csak nem emlékszek rá?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
KaraDani
addikt
válasz venember83 #25031 üzenetére
Le kéne szálni a magas epic... akarom mondani lóról
[ Szerkesztve ]
-
amargo
addikt
válasz ludsimon #25034 üzenetére
Nem, a bringának azért minden pontját igyekeztem megismerni.
(#25035) tekeyagd: Nem hagytam ott.
Áhhh kezd összeállni a kép! A kormány sérülés már meg van. De a nyak sérülés nincs.. ettől lehet baja a telónak? Igazából csak az ezüstös rétegbe karcolt bele valami. A lényeg, hogy ettől meglehet könnyebben belejut a kosz, hogy lehet helyre hozni?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
Meme
aktív tag
válasz amargo #25038 üzenetére
áááá
ezt igy vetted? vagy nekitámasztottad, eldölt, elcsuszott valamin?
ez egy uj telónál megengedhetetlen.
az a baj, ahogy tr00per is irta, hogy az a kettő már mély karc, látszik a bevonat alatt az alu.
meg az a pöttyözés a jobb szélen kosz, vagy az is felületi hiba?
Szevasztok bogyókák!
-
amargo
addikt
válasz tekeyagd #25039 üzenetére
Anatómiailag kicsit eltévedtem
(#25040) Xantomas:
Viszont fentebb van 2 mélyebb karc, amire tr00p3r is utalt.(#25041) tr00p3r:
Ne is! Valamikor már tényleg el kellene vinnem karbantartani..Kérdés, ha nagyon finoman (p400-p600) ledörzsölöm róla a sorját - látszólag is van rajta egy kicsi - majd az autókhoz is lehet kapni ilyen javítót, ami gyakorlatilag eltömíti a sérülést?
Közben rájöttem a sérülés eredetére, kitámasztottam a HHH busz végállomásánál a biciklit, majd eldőlt, valami talpas beton elterelő, akkor nem vettem észre.. de ezt jól el toltam.
Szerk:
(#25042) Meme: A jobb oldali pöttyök egy része hiba..Megyek is haza ma már nem dolgozom, most ezen fogom túráztatni az agyam.
[ Szerkesztve ]
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Xantomas
őstag
Ezek szerint a krómozott acél becsúszok jobban bírják a strapát mint az alu becsúszók?
Akkor ahogy tr00per írta, képes egy ilyen karc bevinni annyi koszt, hogy az belül záros határidőn belül szétszegyje a belső részeket, vagy maga a felületi sérülés eszi meg, a vele találkozó felületeket?
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
heki91
tag
http://hardverapro.hu/apro/mongoose_rouge_2007_bmx_elado_sok_tartozekkal/hsz_1-50.html
Ha valakinek megjött a kedve tekerni.
-
Dirtyz
őstag
válasz Xantomas #25044 üzenetére
"Ezek szerint a krómozott acél becsúszok jobban bírják a strapát mint az alu becsúszók?"
Nem feltétlenül.. Ha nem sérül az alu, és megfelelően tisztítva van bír annyit, mint a krómozott.
A nagyobb karcok bevisznek koszt, és tönkre is teszik a szimeringeket, porvédőket.Védd a fákat, egyél hódot!
-
tr00p3r
őstag
válasz amargo #25043 üzenetére
Rondán tud kinézni egy ilyen szétforgácsolt becsúszó! Nem véletlenül volt régen a telókon gumi harang illetve lehet még a mai napig is kapni a LizardSkins becsúszóvédőket. Főleg esős/saras versenyeken látni a telókon. Van a kormánycsapágyakhoz is.
Tulajdonképpen én is úgy féltem a SID-et ebből a szempontból, hogy csak na. Le is van írva a user manualban, hogy minden tekerés után törölgesse le a user a becsúszókat.
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #25049 üzenetére
Na ezekről épp az ellenkezőjét hallottam, hogy nem tesznek jót a becsúszóknak. Ha jól emlékszem azért, mert nem hagyja, hogy lejöjjön magától a kosz, megszáradjon a becsúszó, gyakorlatilag rajta marad a dzsuva azzal a "zoknival" együtt. Használat után/előtt szerintem is kötelező letörölgetni a becsúszókat puha ronggyal, én eleve így tanultam, mert akkor nem (vagy kevesebb) lesz, ami belemenjen, azt az éves telószerviznél meg úgyis kitisztítják.
Rugóstagra is létezik ilyen, ami ráadásul ronda is, a kormánycsapágyas viszont kifejezetten csinos.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)