- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Háromféle processzor is része lesz a Core 200 sorozatnak
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- SONY LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Kipróbáltuk az LG kompakt 4K projektorát, a CineBeam Q-t
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vezetékes FEJhallgatók
Hirdetés
-
Beúszott az új Black Shark GS3 Kínába
ma A Xiaomi márkája robosztus órának kinéző csomagolásban kínál olcsón aktivitáskövetőt.
-
Még idén frissíti a ROG Ally-t az ASUS
ph A 2024-es verzió a Computexen jöhet, de hivatalosan még semmit sem tudni róla.
-
Végre Steamre tart a Sins of a Solar Empire II
gp A nyár folyamán véget ér az Epic Games Store exkluzivitása és a Valve rendszerében is megjelenik a teljes kiadás.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
flegga92
senior tag
-
_ak_
addikt
válasz flegga92 #59751 üzenetére
Menet közben, gyorsításkor vagy emelkedőn. Nem is kell nagyon nyomni neki, lassú gyorsításkor is előjön, de nem mindig egyből. Van amikor simán levezetek pár kilométert. De ha nyikorgós kedvében van és még emelkedő is... [link] Állóhelyzetben teljesen néma és a hangon kívül más eltérést nem lehet tapasztalni.
i-sti, na majd ha jobb idő lesz, akkor lövök egy párat. Az az igazság, hogy júliusban várható a csere autó és bár nem feltétlen akarok az eladással szórakozni (inkább beszámíttatnám), van az a pénz.
[ Szerkesztve ]
Let's begin, de gozaimasu!
-
kozlo
tag
válasz dgyuri0123 #59755 üzenetére
Nyikorgó kuplung tipikus Honda "specialitás" .
Eddig volt 5db Hondám (Accord- Civic) mindegyik csinálta, én már csak kuplung nyífogásnak hívom.
Problémát nem okoz, zsír illetve olaj nem árt neki a rugók környékén..átmeneti javulás elérhető.
Zargathatod a márkaszervizt is,hadd érezzék a törődést...
Bár megmondom nekem már kifejezetten hiányozna, ha nem csinálná, tudod ez olyan kis Hondás életérzés...[ Szerkesztve ]
-
kozlo
tag
válasz dgyuri0123 #59758 üzenetére
Leállított motornál , kinyitott ajtónál, kuplungpedált nyomkodva érdemes meghallgatni a nyif-nyif-et.
Bezsírozás, olajozás után, járó motornál , menet közben egyáltalán nem zavaró. -
lazac_
tag
Ma végre kapott egy kis hővédelmet a Citym, első ajtókra Llumar AIR90, hátra ATR20, remélem ér is valamit majd, bár eleve világosabbat szerettem volna hátra is. A pótféklámpánál nem lett körbevágva, nem tudom, szóljak-e emiatt még most, vagy nem foglalkoznak ilyennel műszakin? (számlás, műbizonylatos telepítés volt)
Ezek is megjöttek, de csak linkelve merem ide, nehogy lincselés legyen. Ha eláll végre az eső, bedobom őket kipróbálni (szigorúan zárt pályán).
-
hans74
csendes újonc
Sziasztok! Tudtok valamilyen HONDA találkozóról Június közepe táján?? Egyik hondás ismerősöm említette de nem tudja hogy hol..köszi
-
dj79
senior tag
Sziasztok!
Asszonynak keresek autót, az általam adott szűrőket figyelembe véve a Honda Jazz lett a megfejtés 2010-2011 évjáratban.
Van valami extra dolog/típushiba, amire nagyon rá kell menni vásárlás előtt?
Ezek mennyire hajlamosak a rozsdásodásra?Köszi mindenkinek
-
tboldi
nagyúr
válasz lazac_ #59761 üzenetére
Majd idővel értekezz, kérlek, hogy az elsők mennyire karcolódnak az ablak fel- és lehúzásával!
Én is törpölök rajta, hogy kéne, de nem akarom, hogy fél év után ramaty legyen. Most csak a hátsók vannak lefóliázva Skyfol HP Pro 15-össel, de ott nem is bántja senki, nem fenyeget ez a veszély.
szerk.: Nekem a mosonmagyaróvári Szabó Fóliáék azt mondták, hogy az utólagos fóliázásnál muszáj kivágni, ezért lett nekem is, pedig nem akartam volna. Feltették volna úgy is, de csak saját felelősségre, matrica és műbizonylat nélkül, azok meg szerintem fontosak, úgyhogy engedtem.
[ Szerkesztve ]
-
i-sti
senior tag
Melyik motor?
1) 1.4 szar gyenge, de legalább sokat pörög és ott fogyaszt is.
2)Hang szigetelés kb mint egy Loganban, vagyis semmi.
3) Futómű túlságosan feszes. Nem lesznek vesekő problémái.
4) Hátsó hidas felfüggesztés nagyon buta, lehetett volna függetlent rakni oda.
5) Hátsó dobbetétekre nem jutott egy kis műanyag takaró, hogy a sok retek ne az illesztéseket ölelgesse. Azért itt nagyot csalódtam, hogy már ezen is spórol a Honda.
6) Belső ajtó elemei, szintén szar műanyagok. Ha nyomogatod szintén Dacia érzés köszön vissza.
7) Belső izzók (főleg az AC és rádió panelben) szinten annyira jó minőségűek, hogy 5 évet nem tartanak.
8) Festék réteg lehelet vékony, ha csak mellette megy el egy gyengébb kavics már megpattan.
9) Csomagtér nyitónál szintén nem tudtak rakni egy darab műanyagot mint egy rendes VAG-on, hogy a pór ne a rugóba menjen. Orvosolható egy kis WD40-nel de idegesítő, hogy ilyenekkel kell az ember foglalkozzon.
10) Akkumulátor alul van méretezve. 2003-as Daciam könnyebben beröffen az 55Ah akkumulátorral, ide raktak egy kis 35Ah érződik, hogy ki kell adja a maximumot.
11) Alváz védelmet (rücsit) sem vitték túlzásba.
12) Fagyálló tartálya nagyon rossz helyen van, alig lehet látni mi a helyzet benne.
13) Motorháztető 2013ban manuális. Azért egy teleszkóp beleférhetett volna.
14) Alsó középkonzol (ahol van a kapcsolópálca) szintén "komolyan" rögzítve van.
15) Egy vízhőfok óra szintén beleférhetett volna!
16) Hátsó ablakmosó fúvóka is szar. Rendes VAG-nál benne van a szárban és a gumi elé "élvez", így nem karcol. Itt csak simán az ablak közepére élvez, szóval amíg a gumi oda ér szárazon töröl.
17) 5. sebesség nagyon rövid. Hatodikot szintén lespóroltak. 130nál pörög 4000ret. Már emelt hangerőn kell beszélgetni.Kapásból csak ennyi jutott eszembe, de majd írok még ha eszembe jut más valami.
[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
i-sti
senior tag
18) Kapcsolópálca szoknyája lóg. 15 éves Daciában a helyén van.
19) Kézifék egy darab műanyagot kapott mint takaró. 15 éves Dácsiában van valami bőrutánzatú szoknya, hogy a pór és szemét ne hulljon be. Sokkal jobb megoldás. Mint egy műanyag ami rövid és minden is betud menni oda.[ Szerkesztve ]
Novum Forum Siculorum
-
tboldi
nagyúr
Nem nagyon ismerem ezt a Jazz-generációt, csak az ezt megelőzőt (2002-2008), de szerintem távolról sem ennyire drámai a helyzet.
A böliovimelóbolt körjáratnál gondolom, nem igazán fontos, hogy 130-nál mennyit forog a főtengely. Vagy hogy teleszkópos-e a motorháztető - mintha olyan sűrűn kellene felnyitni.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz tboldi #59770 üzenetére
A megane pont négyezret forog 130-nál, tehát ez a legkevésbé sem érdekel. Jó olajjal, üzemmelegen egy benzines autónak bírnia kell ezt szerintem.
Az 1.4 változat a sanszosabb, anyós egy my2005 jazzt kerget itt a városban, viszont ott már van némi felületi oxidációs folyamat.
A motorháztető kitámasztás a legkevésbé sem érdekel, pont az lenne a lényeg, hogy ne kelljen nyitogatni sokat...
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
Persze, bírja. Alkalomadtán én is szoktam pályázni a 2006-osommal, nem ritkán 140-nel, és nem úgy néz ki, hogy szét akarna esni bármelyik pillanatban. És még beszélgetni is lehet különösebb hangerőnövelés nélkül. Nem úgy, mint apum WagonR-ében, abban már 80-90-nél van akkora zaj, mint a Hondában 130-140-nél. A telefonfülke design átka.
[ Szerkesztve ]
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz tboldi #59770 üzenetére
2011-es Jazz-em volt tavalyig. 50e km volt benne, mikor eladtam. Tudom nem sok, de ez alatt az idő alatt csak egy új akkut vettem bele 6 évesen, mert eléggé sokat állt és a gyári 28Ah-s akku télen igen szenvedős volt 1 hét állás után. Ezen kívül semmi bajom nem volt vele, sőt... komfortosabb volt, mint az őt megelőző 1.4 -es Toyota Corollám, amit szintén újonnan vettem és végig szidtam, amíg megvolt. Sem a motorja, sem a futóműve, sem a zajkomfortja nem volt rosszabb, egyedüliként a kárpitok, műanyagok voltak kissé kopogósabbak, mint a Corollában, de nem úgy, hogy fejfájást okoztak volna. A fogyasztása literekkel volt kevesebb mint a Toyotának, a megbízhatóságról nem beszélve. Még soha nem volt ennyire kevés hibát generáló autóm mint ez a kínai gyártású Jazz, pedig volt vagy húszféle típusú autóm 40 év autóslét alatt. Megjártam vele Chalkidiki-t úgy hogy 1300 km (egyseggel) után nem fájt semmim, még a fejem sem.
"csak a zene van"
-
nagyúr
válasz dgyuri0123 #59775 üzenetére
Komolyan 28Ah akku van benne?
-
dgyuri0123
nagyúr
válasz tboy93 #59776 üzenetére
Ha jól emlékszem... De semmi gond nem volt vele különben, csak a riasztó télen (-10-15 fok mellett) eléggé megszívta az akkut ha egy hétig nem indítottam be. Viszont, mikor rendszeresen jártam vele télen is városban, fickósan pörgette az önindítót. Amit kaptam akkor hozzá, az is csak 35Ah-s volt ebben a lapos elem méretben.. nem is volt nagyobb hozzá 2017-ben, vagy csak én nem figyeltem eléggé.
"csak a zene van"
-
i-sti
senior tag
válasz yodamester10 #59779 üzenetére
Én is ezt tanácsolom mindenkinek hogy rendes BMW-t kell venni.
Kiwi lennék egy Acura Jazzre, mit tudtak volna kihozni.
Oké teleszkóp nem annyira fontos, Daciaban sincs, de párszor már beszóltak a b6/b7 Audisok hogy mi ez már ott, és szomorú 😢 lettem
Igaz ők használják én kB két hónapja nyitottam fel utoljára ablakmosót feltölteniNovum Forum Siculorum
-
Bigemperor
senior tag
Szasztok Skacok!Nem tudom illendő-e itt hirdetni, de van egy FD7-es Honda Civic Sedanra egyedileg, a bonyhádi Tamás Ponyva által legyártott, többrétegű takaróponyvám tartózsákban, nagyon szuper, de alig használtam és a kocsi már garázsban van újra egy ideje. Szóval, ha valakit érdekel, esetleg tud tanácsot adni, hol ÉRDEMES hirdetni, ne kíméljetek. köszi.képek is vannak, csak telefon átköltöztetés folyamatban,holnapra tudok küldeni. 25k-ra gondoltam érte.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Bigemperor #59793 üzenetére
Nem illendo, de itt a hardverapron vagy a hozzad legkozelebbi adok-veszek lokal topikban, illetve alairasban is lehet hirdetni.
Ph-n kivul: jofogas, facebook marketplace, alaktresz.hu esetleg racingbazar.hu#nincsbennetarcsi
-
őstag
válasz tboldi #59770 üzenetére
Ha csak nem 60L-es a szélvédő mosó folyadék tartály, akkor valóban nem kell sűrűn nyitogatni... Ez vicc A 98-as Vectrámban teleszkópos a motorháztető és elárulom, hogy mai napig is a gyári van rajta és hibátlan
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz tboldi #59796 üzenetére
Az jó Egyik alkalommal kiürítettem egy teljes tartályt Budapest - Bukarest útvonalon a sok kamion miatt a kiváló téli latyakos időben Meg is álltam egy pihenőnél és emlegettem azt a kiváló mérnököt aki kitalálta a 2,5L-es tartályt... Hogy tenném a kopaszok közé
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Politika
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- NBA és kosárlabda topic
- Autós topik
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen