-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
z123456789
addikt
Ennek ellenére én nem merek neki állni amíg nem látok egy képes, videós bemutatót, mert ha közben történik valami, akkor nem fogom tudni kezelni a helyzetet. Én csak másolni tudok, nem értek hozzá, fogalmam sincs, melyik cső hova megy, miért felelős.
(#59249) tboldi
Persze mert a labancok felnyomják az árat felénk. Szabófólia? -
zolynet
veterán
Lassan az összefoglalót is frissíttetnem kellene....
2,4 vs 1,4Life is too short to stay stock!
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #59251 üzenetére
Az.
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #59256 üzenetére
Egyetértek, de akkor is qrva drága.
-
salieri.
őstag
Sziasztok!
Az alábbi honda jazzt nézzük meg a hétvégén, mit gondoltok róla?
230 ezer km
2006-os
1.25 millió[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
-
Graphics
Jómunkásember
válasz tboldi #59262 üzenetére
5W-40 miatt én nem aggódnék. Annak is annyiféle változata van, a lényeg, a Honda által előírt szabványt tudja.
A Jazz-nek itt ezen a éghajlaton teljesen frankó.
Én Motul X-cess-t teszek bele, megszűnt az olajfogyásom szinte... Előtte pedig volt 0W-20 is... Sajnos az max új korától jó neki ,de x kilométer után már nem.
@salieri: Nincs olyan Jazz, aminek ne lenne váltóhangja... Max az, amire most rakták fel a felújított váltót.
Én 160 ezer km-mel vettem, zúgó váltóval... 265 ezernél jár most, és zúg, most már kicsit talán jobban...
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Prodesk ( i3-6100T/8GB/128GB)
-
salieri.
őstag
Bocsánat,végig 5w30-as olajjal használták . Nem fogyaszt egy cl olajat sem a motor.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz tboldi #59266 üzenetére
Áh nekem már annál jobban zúg, illetve a váltótartóm is oda van, így átviszi a rezonanciát is kicsit, majd jövőhéten kicseréltetem.
Az az olaj engem is érdekel, de most van még 2 kanna Motulom, ezt elhasználom.
Majd a másik Jazzbe motorcsere után olyat veszek teszt jelleggel, már csak egy jó motort kéne találnomEladó HP Prodesk ( i3-6100T/8GB/128GB)
-
salieri.
őstag
Nah az olaj miatt elbizonytalanodtam egy kicsit.
A korához mérten pedig kicsit magas az ára.. -
Graphics
Jómunkásember
válasz salieri. #59268 üzenetére
A Jazz ára magas, tartja az árát.
Ez sajnos ilyen. Cserébe tartós konstrukció.
Ha végig 5W-30-at kapott, akkor az teljesen jó és ideális a motornak. Ha nincs olajfogyasztása sem, akkor nem is értem a hezitálást.
Menj, nézd meg, ha tetszik, és jó az autó, meg kell venni. Szerintem ez egy jó vétel.
[ Szerkesztve ]
Eladó HP Prodesk ( i3-6100T/8GB/128GB)
-
Dan-szan
senior tag
válasz Graphics #59248 üzenetére
A fóliázáson már én is eltöprengtem. Az előző autón volt,és hasznos dolognak tartom.
Csak attól tartok a sok "okos" megint kitalál valami fa..ságot amivel le lehet húzni az autós . Mindegy hogy milyen papírod van rólaAz igazság csak nézőpont kérdése ! ** Xiaomi Mi MIX 3 ** "Mert játszani jó!" #csakaHONDA
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #59274 üzenetére
Műszakin.
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #59278 üzenetére
Még januárban történt. Elsősorban az ültetőrugókat kifogásolták, amiről szerencsére kiderült, hogy csak egy adminisztrációs hiba miatt nem került beírásra a forgalmiba, ezt pár perc alatt sikerült pótolni az okmányirodában. Miután ez megvolt, a felni és a gumi méretébe kötöttek bele, mert 185/55R15 van az autón a gyári 175/65R14 helyett, holott a nagyobb is szerepel a típusbizonyítványban, azzal szerelték az eggyel magasabb felszereltségű Jazzeket. Az izzók sem tetszettek a vizsgabiztosnak, mert hogy szerinte nem E-jelesek. Osram Night Breaker Laserek vannak bent Cool Blue Intense helyzetjelzőkkel, mindkettő E-jeles és road legal. Sőt, hátul is CBI-ek vannak, mint kiderült, már az is probléma, hogy a fehérebb fénye miatt olvashatóbb a rendszám.
Elvittem egy másik helyre, itt ugyanaz volt a bajuk, de a lapra még felkerült a lengéscsillapító is, amit én valamivel korábban megmértem, elöl 60, hátul 40%-osak, az előírt minimum pedig 40 és 20%.
Végül a 3. helyen plusz juttatás nélkül átment.Az eredeti, gyári, E-jeles, de Európában viszonylag ritka LED-es hátsó lámpák csak most kerültek az autóra, már várom, hogy mit fognak szólni értük 2021-ben.
[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz tboldi #59279 üzenetére
Ültetőrugó?
Milyen, mekkora, és hogy írattad be? Erről mesélhetnél. Minden helyen, és mindenkivel máshogy történnek ezek a legalizálások.
Az izzós dolog az nonszensz...Hol tudod azt megnézni, hogy mondjuk a gyári kerék és gumi méret mi? Mert ugye nekem Type S felnim van, de fogalmam sincs, hogy azt még eltűrik-e vizsgán. Idén nekem is vizsgás lesz.
-
nagyúr
válasz z123456789 #59282 üzenetére
Accord ugye? Honda Magyarországtól kaptam emailben:
Köszönettel vettük megkeresését, amely kapcsán az alábbi kerék és gumiabroncs méretek alkalmazhatóak a megadott alvázszámú járművön.
15x6JJ - 195/65R15 91V
16x6 1/2JJ - 205/55R16 91V
17x7 JJ - 225/45R17 94W
Az ET érték mindegyik esetben 55.
Ezt az infót egy 7gen FL 2.0 comfortra kaptam.
[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #59282 üzenetére
Így jött az országba az autó 2015-ben, csak a honosítás folyamatában “elveszett” ez az információ. Az év elején indult ingyenes lekérdezőrendszerből tudtam meg, hogy egyszer már megállapították, hogy nem gyári rugó van az autó alatt, de a forgalmiba valamiért már nem firkálták bele. Úgyhogy elmentem a kormányablakba, elmeséltem, hogy mi a szitu, és 5 perc alatt pótolták is az irományt.
szerk.: H&R progresszív rugók, -3 cm.
szerk.: User manual vagy Google segítségével tudhatod meg a méreteket.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #59282 üzenetére
Pl itt: wheel-size.com
Nem tévedhetetlen de többnyire pontos infók vannak itt. De a mérvadó a kocsi kézikönyve alapesetben.
#nincsbennetarcsi
-
Ck.
addikt
válasz tboldi #59279 üzenetére
A rendszámtábla világításba kötöttek bele? Én még nem láttam olyan utólagos led rendszámtábla világítást, ami ne sütötte volna ki hátulról követve a szememet.
Munkámból kifolyólag napi 10+ órákat vagyok úton, ellenpéldát csakis gyárilag leddel szerelt rendszámtábla világításnál látok.Ha elkapok egy ilyen utólagos ledest, megy is mindig a fotonágyú bünti.
-
JoolsNOS
veterán
-
BlacKSouL
addikt
Kb. minden 3. autónak felhord a fényszórója az égbe, vagy egyik oldal, vagy mindkettő, de minimum a szembejövő arcába. Kb. minden 5. autó ködlámpával közlekedik. Kb. minden 4. autónak csak egy fényszórója van, ezért hozzákapcsolja a ködlámpát, ami minden 3. ilyen autónál szintén fél, de sokszor ellentétes oldalon. Ezeket én jóval nagyobb problémának, és veszélyesnek találom, mint azt, hogy 1 vagy 2 db 1 Wattos led megvilágítja a rendszámot ami így ráadásul szórt fény.
De ott a másik kedvencem, amikor 2 percig úgy áll a lámpánál, hogy 3 féklámpa összesen 63 Wattja égeti az ember szemét. Az is sokkal rosszabb nekem, mint egy akármilyen rendszámtábla fény.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
válasz tboldi #59296 üzenetére
Nálam most így néz ki - csak annyi változtatás történt ehhez képest, hogy a baloldali tolatólámpa helyére bekerült a ködzáró (hagyományos, piros búrájú izzóval), illetve a komplett pótféklámpa is LED-es lett (ami szintén gyári alkatrész, az ES Sportokon volt ilyen).
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz BlacKSouL #59298 üzenetére
Szerencsére nálunk tudja az autohold-ot a gép, így nem kell a féken állni folyamatosan. Enélkül szvsz nem is sok értelme van az automatának, mert ennyi erővel a kuplungot is nyomogathatom amennyivel a féket (tudom ott van a kézifék).
Bár valahol az is mulatságos, hogy a mi kedvünkért konstruálják meg úgy a váltót hogy kússzon alapjáraton ha nem nyomod a féket, majd egy külön fizetős extraként megveheted azt a funkciót ami ezt meggátolja.
#fcklogic
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Parfüm topik
- Okos Otthon / Smart Home
- Politika
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Ukrajnai háború
- Egy vagyont költött a kriptoipar az amerikai választásokra, kilőtt a bitcoin
- Black Friday november 29. / Cyber Monday december 2.
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Videós, mozgóképes topik
- Futás, futópályák
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest