- Házimozi belépő szinten
- Milyen notebookot vegyek?
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Gaming notebook topik
- Milyen videókártyát?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Alapértelmezett konfiguráción sok Core CPU-nak lehet stabilitási gondja
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dudee
senior tag
Sziasztok!
Új Honda Civic 1.5T vásárlását fontolgatjuk, valamikor a jövő év folyamán.
Kicsit próbálok felszedni némi infót úgy általában az autóval kapcsolatban, és közben botlottam az alábbi linkbe:
[link]Amcsiban többen perre mennek a Honda ellen a legújabb turbó motorjaik miatt, ugyanis az több felhasználónál az olaj üzemanyag általi félhígulását, és a motor idő előtti előtti elhasználódását mutatta.
Nem vagyok sem gépész, sem autószerelő, és azt is tudom, hogy az amcsik bármiért perre mennek.Mindazonáltal érdekelne, hogy a szakértőbbek ismerik-e a jelenséget, és valós dologról, vagy egy felfújt marhaságról van szó?
Köszi szépen!
-
Dudee
senior tag
válasz hülyegyerek #55865 üzenetére
Ezt elolvasva egy kicsit kiterjedtebb problémáról van szó:
[link]címszavakban:
- Kínában (északi részen) februárban 350.000 1.5T CR-V-t hívtak vissza, azzal a szándékkal hogy a motorvezérlő SW-en állítanak, illetve felemelik a motorra adott garit 6 évre, ezt a megoldási javaslatot az ottani hatóság nem fogadta el, akik ennél alaposabb megoldást követeltek. Ezután -és azóta- a teljes forgalmazást leállították.
- Honda amerikai szóvivője szerint a jelenség csak a nagyon hideg Kínai részeket érinti, de nem zárja ki, hogy az amerikai piacon is jelentkezhet, illetve az eddig ott tapasztalt olajszinttel kapcsolatos problémákat még nem tudták egyértelműen a kínai esethez kötni.
- USAban is egyre többen jelezték a növekvő olajszintet, és ezt egyre többen kezdték mérésekkel igazolni
- az arrafelé 'divatos' class-action lawsuit (közös polgári peres eljárás) beindítását tervezik
- Kanadában ugyanez történt áprilisban, majd a Honda pár hete elismerte a problémát, és kiadott egy közleményt, hogy dolgoznak a megoldáson, továbbá javasolják hogy hideg területeken ne járassák alapjáraton sokáig a motort, illetve ne használják rövid utakon rendszeresen.Ez azért mégsem 3 ember rinyája de természetesen simán benne van, hogy az itteni tulajokat kevésbé illetheti, de ezek alapján kizárható-e?
Amúgy legfőbb oknak mindig a hideget, és a rövid utat említik, és az igaz, hogy ez a DI motorok 'jellemzője', de itt a jelenség túlzott mértékéről beszélnek.
Viszont nekem meg annyira megtetszett ez az autó (civic 1.5T sport), hogy nem akarom, hogy ezek a hírek elrémisszenek tőle
Így a kérdésem az, hogy mit nevezhetünk 'nem rövid' útnak a motor bemelegedése szempontjából, mondjuk télen?
Alapvetően ingázásra használnám (20 km egy irány), illetve azért néha biztos szeretnék vele elugrani a félúton fekvő helyre bevásárolni. Vagy ekkora távolságok alatt már üzemmelegre tud kerülni a motor, mit tapasztaltok? (természetesen kizárólag 1.5T motoros tulajoktól kérdezem)Köszi szépen!
-
Dudee
senior tag
Igen, nekem is ilyesmi rajzolódik ki a történetből.
De hogyan lehet vele 'számolni', ahogy írod?
- Tudatosan jobban vigyáz rá az ember ha esetleg beköszönt a -10 - 15 C fok?
- Ha az ember sűrűbben megy rövid utakra, akkor nem 10.000ként cserél olajat, hanem gyakrabban?
- illetve okés hogy felhígul az olaj, de ha utána egy hosszú úton megküldöd, nem ég el, és áll vissza a normális állapot? azaz a hígulás visszafordíthatatlan és csak a csere orvosolja?mi lehet a 'túl rövid' út egy ilyen motor esetében?
[ Szerkesztve ]
-
Dudee
senior tag
nem hiszem, hogy ilyen kérdésre lehet válaszolni, de azért felteszem:
én kb jövő május-júniusban vennék egy 1.5T-s Civic-et.
Szerinted abban az esetben, ha 'foglalkozik' a gyár a kérdéssel, akkor szoktak olyat csinálni, hogy szérián belűl -azaz facelift előtt- javítanak valamit a motoron, vagy ezt sosem tudjuk meg? -
Dudee
senior tag
Sziasztok!
Lenne egy kicsit speciálisabb kérdésem. Ha van köztetek új Civic tulaj, akkor elsősorban hozzájuk hiszen ők rendelkeznek tapasztalattal:
Akármennyire is megosztó a külseje, nekünk nagyon tetszik, nem vagyunk kibékülve a standard németes formavilággal, még akkor is ha a Civic elég merészre sikerült.
Node, mennyire meredek ötlet ezt az autót egy 4 fős (papa-mama, jelenleg 1 aztan még egy pici gyerek) család szükségleteihez választani? A nagyobbiknak már nem nagyon kell babakocsi, a másiknak értelemszerűen kelleni fog.
Sokan mondják, hogy praktikusabb lenne egy magasabb építésű -már-már SUV féle modell-, valamilyen egyterű cucc, de én ezekkel nem igen vagyok kibékülve. Szeretem az 'autó kinézetű autókat'
Már csak azért is, mert ezzel járnék dolgozni (nem belvárosi dugó, szerencsére), és csak a hétvégi programok esetén használná a család (ekkor kevés cuccal) illetve néha nyaralásra, ekkor több cuccal.Szóval próbálkozott már valaki ilyesmivel?
Köszi szépen!
-
Dudee
senior tag
válasz hülyegyerek #55925 üzenetére
Igen, bocsánat, nem mondtam hogy kifejezetten a hatchback érdekel.
Amúgy 185 centimmel én is beültem előlre/hátulra, és rendben elfértem (mondjuk hátul picit hátra kellett dőlni, mert a fejem hozzáért a plafonhoz), de a gyerekek elég soká lesznek 185 centisekKöszi a visszajelzést! Ha másnak is van véleménye, jöhet!
-
Dudee
senior tag
válasz Quqesz #55930 üzenetére
Szóval neked ilyen van..
A vezetést támogató megoldások milyenek benne, stabilan működnek, nem riaszt be tévesen?
Illetve -ha van benne- az automata távolsági kapcsoló és az esőérzkélő milyen benne?
Elmegyek majd tesztvezetni, de azért ezekről csak hosszabb idő alatt lehet véleményt alkotni.Köszi
-
Dudee
senior tag
válasz Quqesz #55936 üzenetére
Köszi szépen!
Most kicsit utánaolvastam a festés tartósságának..hát, elég elkeserítő leírásokat találtam. Ennyire rossz a helyzet?
Illetve vajon megelőzhető valamilyen rendszeres kezeléssel?
Nagyon bosszant, hogy ilyen marha hibákat vétenek. Még nem határoztam el, hogy Civic hatchback lesz vagy más (jelöltek: Kia Ceed -esetleg GT-, Mazda 3 G165) -
Dudee
senior tag
válasz runner 125 #55946 üzenetére
mármint létezik olyan fólia, ami átlátszó, és lényegében nem változtat az autó színén, csak megvédi a festést?
Vagy olyan fóliára gondolsz, mint pl amit a taxisok használnak? -
Dudee
senior tag
válasz honda23 #55942 üzenetére
Hát ezekkel a downsize-olt turbó benzinesekkel egyik gyártónak sem lehet annyi tapasztalata, mint a klasszikus szívókkal, Hondának biztos nem. Hogy mást ne említsek ott van a szelep kokszosodás, illetve ez a hideg időjárásos olajhígulás. Ki merné most kijelenteni, hogy ezek az 1.5ös turbók olyan marha tartósak lennének?
Ne érts félre, nekem nagyon tetszik ez az autó, és egyelőre ez áll nyerésre, de remélem nem haragszol, ha nem hiszek abban hogy a 'Hyundai-Kia-Ford'-tól óvakodni kell, a Honda viszont biztos választás. Tuti találok a többi márka fórumain ezzel pont ellentétes hozzászólást
Valójában épp ezért a statisztikák számítanának, de abból közel sincs annyi. -
Dudee
senior tag
válasz Quqesz #55944 üzenetére
jövő május-júniusban tervezzük a vásárlást, addig szerintem nem lesz facelift.
Továbbá a facelift semmire sem garancia. Ha úgy nézzük, ez a 10. generációs civic, volt idejük bőven tanulni a hibákból, de ahogy az látszik, a festésnél még mindig nem tanultak, nem hiszem hogy pont a facelift majd orvosol mindent.
Autóiparban dolgozom, fejlesztőként. Pontosan tudom mire szokott kimenni a facelift. Nagyon sokszor arra, hogy ami alkatrész eddig 50 euróba került az OEMnek (lényegében az autó gyártójának) az most jöjjön ki 45-ből, ha beleszakadsz, akkor is, mert akkora verseny van, hogy muszáj. -
Dudee
senior tag
válasz BigBlackDog #55949 üzenetére
jól tudtad
-
Dudee
senior tag
válasz Quqesz #56019 üzenetére
Megnéztem, de nem láttam. Ezzel szemben azt láttam, hogy a teljesítményét lehúzták 3 csillagra, azzal a megjegyzéssel hogy az 1.5ös ugyan erősebb, de nem igazán, ezért nem is éri meg. A vezethetőségre szintén 3at adtak a kormányzás miatt.
Érdekes, máshol ezekről pont áradoztak az újságírók..
-
Dudee
senior tag
válasz a.gabriel #56077 üzenetére
erről jut eszembe:
több amcsi fórumon olvastam 'panaszként', hogy az új Civic motorháztetője nagyon vékony lemezből van.
Ezzel szemben a Totalcaros videóban Winkler pont azt állítja, hogy brutál nehéz lett és hogy 'majd a TypeR-nél lehet könnyíteni rajta'.
Most akkor hogy van ez? Főleg hogy állítólag csak Angliában gyártják az 5ajtóst... -
Dudee
senior tag
válasz hülyegyerek #57902 üzenetére
És ezek a vastagságok jónak számítanak? Tervben van egy új Civic, és több helyen - legalábbis amcsi fórumokon- olvastam hogy nagyon könnyen lepattogzik a festék (én 1-2 itthoni civicit megnéztem parkolókban, de nem láttam ilyesmit)
-
Dudee
senior tag
válasz tboy93 #57983 üzenetére
amcsi, kanadai fórumok tele vannak vele.
Ha a fenti nem elég hivatalos, akkor itt van ez is:
[link]nem csak CR-V, hanem Civic is. Már amennyiben 1.5ös turbó motor hajtja.
és itt egy szerviz jegyzőkönyv is, ezeket cserélik
[link]- PGM-FI (fuel injection) / TCM (automata váltó) ECU firmware update
- klímavezérlő update
- olajcsereazóta többen azt jelentették, hogy a fix nem javított semmit a problémán.
Angol fórumon is találtam pár fazont, akik ugyanezt a hibát tapasztalják, pedig napi 40-50km-t autóznak.
De hogy pontosan mi lehet ez, és miért nem tapasztalja minden tulaj az nem világos (a hideg időjárás magyarázatot sokan bullshitnek tartják)
És azért azt ne feledjük el, hogy a legtöbb autós nem szokta figyelni a nívópálcát.ja még annyi finomság, hogy többen azt írták, hogy a Honda által eszközölt javítások után jelentősen megnőtt a fogyasztásuk (ami nem csoda, hiszen a Honda pont azt akarja elérni a 'javítással' hogy sokkal hamarabb bemelegedjen a motor, ami nincs ingyen)
[ Szerkesztve ]
-
Dudee
senior tag
válasz tboy93 #58015 üzenetére
Te találkoztál olyan itthoni szerelővel, aki nálunk járatott 1.5T-s CR-V vagy Civicben tapasztalta ezt a jelenséget?
(igen, az olaj üzemanyag szagú lesz. Bár állítólag ez régebbi autóknál is megtörténik, de nem okoz gondot. A kérdés inkább a mértéke. A problémás autóknál állítólag a max olajszint fölé emelkedik akár 2-3 centivel) -
Dudee
senior tag
natessék, kellett ez is nekik
[bezarja angliai gyarait a honda]
ez gondolom azt jelenti -hogy ha lesz- akkor a 11. generációt már máshol fogják gyártani.
De mit jelenthet ez egy leendő 10. generáció vásárlójára nézve? Én most nyár előtt szeretnék venni egyet.
De vajon lehet ennek erre nézve negatív hatása?[ Szerkesztve ]
-
Dudee
senior tag
válasz BlacKSouL #58175 üzenetére
De én lassan 1 éve elhatároztam hogy életem első új autója egy Civic 1.5T lesz, és kész! Csak hát úgy jön ki a lépés, hogy csak tavasszal tudjuk megvenni.
Most ilyen híreket olvasva jobb lenne erről a szándékomról letenni, mert évek múlva majd jól megszívom, ha hozzá kell valamihez nyúlni? Szépen leépülnek a honda szervizek, és úgy kell majd egy vagyonért szerelőre vadászni?
Vagy ez azért nagyon meredek vízió lenne?
(még kia ceedet néztük jó darabig, de az nekem végtelenül unalmas a hondához képest )PS: még azt is el tudom képzelni, hogy már áprilisban sem lehet majd a mostani árért (~7M) hozzájutni
[ Szerkesztve ]
-
Dudee
senior tag
válasz Jherumit_ #58201 üzenetére
egy naaaagy adag hisztéria-faktorral kezeld ezeket a híreket.
Mert már lassan ott tartunk, hogy egymásra hivatkozva referenciaként eljutunk ahhoz hogy az '1.5ös Honda turbó motorok mind szét fognak hullani 3 éves korukra" (nem csodálkoznék ha pár hét múlva már ezt látnám viszont valahol )Szóval visszahívás sincs, a jelenséget észlelő tulajoknak Kanadában és a hidegebb észak-amerikai államokban reklamáció esetén a szervizben csinálnak pár update-et:
- PGM-FI (fuel injection) / TCM (automata váltó) ECU firmware update
- klímavezérlő update
- olajcseremindezt azért, hogy hamarabb üzemmeleg legyen a motor.
Olyat is lehetett olvasni, hogy ez valakinél nem segített.
De ebből odáig eljutni, hogy úgy általában az 1.5ös T motorok rossz kenés miatt idő előttt elkopnak, elég meredek következtetés.
Főleg, hogy Honda azt állítja, hogy az európai motorok kicsit különböznek (az adatlap szerint sem egyezik a teljesítményük). Nem beszélve arról, hogy amcsiban 100ból 99 automata váltós.Szóval egy kicsit olyan, hogy én már hallottam olyanról, aki ismer valakit egy olvasta egy fórumon, hogy neki volt gondja..szóval ne vegyél új Honda CRV-t / Civic-et.
Lassan 3 éve gyártják ezt a motort. Csak nagyobb lenne már a hírverés, ha ekkora konstrukciós hibájuk lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Dudee
senior tag
Amúgy budaörsi kereskedő ma ilyet mondott nekem telefonon:
Júniusban jön a Civic facelift.Olvasni még nem olvastam erről sehol.
-
Dudee
senior tag
válasz nandow #58301 üzenetére
Hát pedig én kifejezetten az 5 ajtósról kérdeztem, és úgy is válaszolt. Azt hiszem én azt már megvárom, bár tuti drágulni fog. Önmagában is, meg a brexit kavarás miatt is :-/
Az angol fórumozók szerint a gyár bezárásának bejelentése miatt az összeszerelés minősége is romolhat. Nem tudom hogy ez előfordulhat-e.
-
Dudee
senior tag
válasz nandow #58315 üzenetére
Köszi szépen, elolvastam.
Elsőre nem értettem hogy férhetsz el hátul, aztán esett le hogy sedan és nem a hatchback
Napfénytető ennyire bejön?
Én a minimális pozitívum mellé sok mínuszt tudnék tenni (elromolhat, kevesebb belmagasság, hangosabb, tetőcsomagtartó bukta, és ne legyen felül fixen plusz tömeg), és viszonylag szűk időtartományban használható.No de milyen volt az 1.5ös 'ereje'? Meg tudtad járatni magasabb fordulatszámon is?
-
Dudee
senior tag
pont tegnap találtam videót arról, hogy milyen apró de bosszantó hibák jöttek elő egy 30.000km-t futott gen10 civic hatchbacknél.
Ezeket aztán többen megerősítették a civicx-en, hogy nekik is pont ilyen.
A legtöbben a szélvédő bal és jobb alsó sarka alatti illesztőelem kitüremkedését említették, ami valami gumiszerű cucc, de vásárlás után nemsokkal elkezdett kijönni a helyéről. Állítólag a Honda tud a hibáról, hogy javítják-e azt nem tudom.
Aztán voltak akiknek a hátsó ajtó feletti gumiszigetelés vége kezdett kijönni a nútból, aztán mosáskor mindig paráznak, hogy mikor fog továbbszaladni.
A kárpit állítólag viszonylag hamar kopik.
Ezek most az ilyen lightweight cuccok, de valakinek párezer km után buborék került a fékrendszerbe.De szerintem nagyon kevés olyan autó van, ahol 2-3 év után nem fedezel fel apróbb hibákat, szóval nem tudom Civic ilyen szempontból mennyivel gyengébb...
[ Szerkesztve ]
-
-
Dudee
senior tag
Én valamikor április-május környékén tervezek venni egyet. Legalábbis eredetileg így volt. Aztán az egyik márkakereskedés azt mondta nekem telefonon, hogy június körül jön a facelift.
Na ezt azóta sehol senki sem erősítette meg. Még a legnagyobb angliai fórumon sem tudnak róla.Csak azt nem értem miért hasalna be egy ilyet egy kereskedő? Neki pont nem érdeke hogy az áprilisi vásárlásomat eltoljam nyárra...
-
Dudee
senior tag
Sziasztok!
kilátásban van egy új civic vásárlás. 0 tapasztalatom van szalonos vásárlással kapcsolatban. Úgy alakult, hogy az egyik kereskedésben pontosan az a konfigurációjú/színű autóból van 1 darab raktáron, amit kinéztem.
Ez egyrészt előny, mert nem kell rá várni hónapokat (megkockáztatva a hard brexit lehetséges hatásait), másrészt ez 2018as gyártású, fene tudja hány hónapja áll ott. Nem tesztautó, és nem kiállított autó, szóval állítólag nem ültek benne érdeklődők.
Vehető ez teljesen új autónak árazást tekintve, vagy ez lehet alku alap?
Ha nem akarnák olcsóbban odaadni, mint egy rendelőset, akkor nem éri meg inkább rendelni, lehet ennek valami előnye (eltekintve az említett brexit kockázattól)Köszi!
-
Dudee
senior tag
válasz BlacKSouL #58481 üzenetére
Hát most úgy néz ki, hogy a kinézett modell listaára 7.4. Telefonon könnyen eljutottunk 6.9-ig (lényegében a kereskedő mondott elsőre ennyit) De fogalmam sincs meddig lehet ezt feszegetni. Illetve ugye extrákat nem sok félét lehet kérni egy raktáron levő autóhoz (amúgy sem igazán konfigurálható a Honda), esetleg annyit hogy adjanak egy szet felnit/gumit, vagy ilyesmi talán.
-
Dudee
senior tag
válasz Lotto73 #58482 üzenetére
pontosan ugyanez a kinézett modell. Lassan fél éve bújok minden fórumot oil dilution témában.
Arra jutottam, hogy lesz@rom, jó nagy adag netes/fórumos, egymásra hivatkozós hiszti van benne.
Nem kétlem, hogy ne létezne ez a jelenség, de errefele nem igen találkoztam valódi emberrel, aki ezzel küzdene, és ne csak másra mutogatna.
Amúgy sem igazán normális dolog -10C fokban 600 méterre levő CBA elugrani vele. Ezt bármelyik modern autó megsínyli.
Szóval én megkockáztatom, mint ahogy rengeteg más, panaszmentes ember is megette már (mennyit adhattak el világszerte 2016 óta Civicből és CRV-ből? Csak Civicből csak amcsiban eladtak már 1 milliót)[ Szerkesztve ]
-
Dudee
senior tag
válasz BlacKSouL #58487 üzenetére
Hát ez nem tudom szalonautó-e. A kereskedő annyit mondott, hogy ez raktáron van, nem olyan amit meg lehet tapizni.
Viszont érdekes amit mondasz az extrákkal kapcsolatban.
Nem tudom hogy volt korábbi generációknál, de most a 10-esnék nincsenek extraként külön rendelhető opciók. Fix felszereltségű modellek vannak, de külön nem lehet összeválogatni az elemeket.
Én a Sport felszereltséget szeretném, ehhez képest a Sport Plusban nem sok minden van, ami igazán érdekelne (talán a jobb hifi, adaptív lengéscsillapító, és esetleg a holttér figyelő, de ezeket szerintem nem lehet utólag kérni hogy szereljék be). Ami értelmesen megmarad az az alufelni/gumi szett.
No majd elválik. -
Dudee
senior tag
No, akkor én mondom hogy 2 gyerekhez + anyuhoz veszem a hatchbacket Majd nem hozzák el nyaralni a 3 biciklit és a 2 rollert. Más világ volt, de nekünk gyerek korunkban (apu-anyu, 2 gyerek) kispolszkink volt. Ez a "kompaktnak" mondott civic 5x akkora.
Nem szeretnék csatlakozni a SUVos mániához, amikor a 45 kilós anyu a 2.5 tonnás döggel viszi a gyereket az oviba.
[ Szerkesztve ]
-
Dudee
senior tag
Sziasztok!
Új Civicnél szerintetek érdemes időközi olajcserét csinálni az elején? azaz nem megvárni a műszer által jelzett 12-15 ezer km-t, hanem mondjuk elvinni 6-7 ezer km után?
Köszi!
-
Dudee
senior tag
válasz BlacKSouL #58567 üzenetére
Civiinfo-n egyenesen olyat olvasok, hogy pl dízeleket nem is szabad kímélni, csak kb 20 km-ig.
Te már azt is leírták, hogy dízelből nem is jó olyat venni használtan, amit a tulaj óvatosan bejáratott (fogalmam sincs miért).benzines bejáratásra meg azt is olvastam, hogy a helyes bejáratás valamennyeri meghatározza a későbbi fogyasztást is....szintén fogalmam sincs mennyi lehet az igazságalapja.
Nekem márkakereskedő most ennyit mondott az 1.5T-re: akkor vigyem, ha majd kiírja az autó, mert van benne erre külön szenzor (amit részben elhiszek, részben nem). Illetve ha akarom, vigyem nyugodtan hamarabb is.
-
Dudee
senior tag
-
Dudee
senior tag
válasz BlacKSouL #58576 üzenetére
köszönöm a részletes választ! Szerencsére én is kb így tudom/csinálom. kb 2000 körül szoktam tartani a fordulatot végig a pálya kezdetéig (ez a mostani suzukival 4esben kb 55km/h).
Mire így felérek a pályára addig a víz pont eléri az üzemmeleget, de persze ez még nem az olaj.
Csakhát utána már gyorsítani kell, a 110 5ösben kb 3500rpm. 80nal mégsem mehetek majd.
Persze kérdés hogy Civicnél 6osban mennyit fog forgatni.Nem tudom miért nem építenek ezekbe az autókba olajhőmérőt, simán elférne és nagyon hasznos lenne. Hyundai I30Nben (ok, az más kategória) pl van.
-
Dudee
senior tag
Sziasztok!
ismertek valami jó lelőhelyet (akár fizikait, akár webeset), ahol mostani civichez árulnak csomagtartóba való gumiszőnyeget? Honda kereskedésnél nyilván kapni, de lehet nem az lenne az első hely, amit felkeresnék
[ Szerkesztve ]
-
Dudee
senior tag
Sziasztok!
Barátom nemrég vett egy 2008as 1.8as UFO-t. Eléggé elrondítja a lemezfelni, amivel adták, és szeretne rá valami vagányabb alut. 16"-ost, de a 17-es sincs kizárva.
Mindenképp sötétszürkét vagy feketét szeretne.Nem igazán vagyok jártas felnikben. Létezik hozzá még elérhető gyári felni, ami ilyen sötét?
Vagy tudtok ajánlani valami 3rd party forrást?Köszi szépen!
[ Szerkesztve ]
-
Dudee
senior tag
válasz Shade45 #58743 üzenetére
miért, szerinted az nem fog látszani, hoyg a többi elemmel ellentétben a motorháztető újra lett fényezve?
szerintem ehhez képest a fólia már nem ad hozzá sokat, mert úgyis látszani fog valamennyire.mennyiért csinálják a motorháztetőt, és vajon mennyi lenne az egész autót?
Sokat olvastam arról, hogy az új civicek is milyen érzékenyek a kavicsokra. Mivel az enyémben most 320 km van, ezért elgondolkodtam én is egy ilyen védelmen. De vajon érdemes? és mennyire tartós az vajon? le lehet-e szedni X év után, ha valamiért megsérül? Mosni máshogy kell? (tudtommal igen)
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest