Hirdetés
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Házimozi haladó szinten
- Sikkes Chieftec házpár, akár "lopakodó" alaplapokhoz is
- 3D nyomtatás
- TCL LCD és LED TV-k
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kipróbáltuk az Anbernic RG40XXV kézikonzolt
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-Solt-
veterán
Üdv Urak,
Faternak van egy 1998-s, 1.4-s Civicje ami pár napja megállt. Menet közben a kilométer óra "beesett" nullára, kigyulladt egy zöld lámpa, valami ajtó szimbólum. (70 éves az öreg, jobban nem tudta definiálni) Ekkor még a motor járt, de aztán leállította, és azóta nem lehet beindítani egyik kulccsal sem, áramtalanítás után sem.
Mielőtt berángatják valami "okoshoz" ott a környéken (Erdőkertes) lenne esetleg valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond?
www.smart-bus.hu
-
Gombinyó
őstag
Sziasztok!
Némi őrlődés után úgy döntöttem a Jazz lesz az én autóm. Dízelt akartam első körben, mert napi 110-120km amit megteszek az autóval, de ezzel is el lehet kocsikázni 5L körül országúton/pályán, ugye? 2005 körüli ráncfelvarrott modelleket néztem. Ezeket 1,2m körül ki lehet fogni jó állapotban elvileg.
Mi az amit mindenképp meg kell rajta nézni vásárláskor? Most tekintsünk el attól, hogy egy Honda soha nem romlik el.
Köszi.
-
demars
addikt
Egyszerűen nem tudom a fix 130 -at tartani pályán. Folyton kerülgetni kell, akkor meg már haladok
Azt hittem az a jobb oldalon van és nem használható tartós haladásra. De ezek szerint tévedtem.
Amúgy a kamionokkal nincs gond, inkább a 120-125 -ös tempo fél órán keresztül előzném, hogy utána előtte haladjak.[ Szerkesztve ]
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Gombinyó
őstag
Ezek valóban vonzó adatok, ezért is lesz inkább a Jazz. Közel se tartom akkora rizikófaktornak mint a 300-400ezret futott dízeleket, fogyasztásban meg majdnem ugyanott vagyok.
Ezek szerint tipus hiba nem nagyon van? Ha egy általános átnézésen (rozsda, rétegvastagság, hidegindítás, stb) rendben van akkor meg lehet venni? -
félisten
Csak én nem értem, hogy minek kell így parkolni amikor hárman állunk tegnap du óta előttünk? Én vagyok középen, elsőként érkeztem, utána rámállt a SuperB majd reggelre a másik Honda
[link][ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz szabonagyur #40561 üzenetére
Mi ezzel a baj? Még a Superb sem áll szerintem vészesen közel, igaz nagyon a határon van.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
>>>W!nman*
tag
válasz BlacKSouL #40546 üzenetére
Szia!
Nagyon pronyó megoldás: Órával kiméred, ha egy (lokális) max és 1min értéked van akkor a min területet megfújod pl rézsprayvel. Lehet mákod lesz és kiadja...Persze kerékagy csere lenne a legjobb, de azt is ki kell órázni. De a bontott meg tuti rozsdás, előtte drótkorong... :/
Nekem is volt vmi nyűg, aztán ebcvel és Fékmesterrel emailezgettem.
Otthon meg vannak az órázási képek, videók, értékek, ha kellenének.
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #40560 üzenetére
Nem tudni mi a szar, de így az ütés milyensége alapján az agytárcsa "hajlott meg". Tehát nem a csapágy hibás, hanem az agy. Agyat meg ki kell préselni a csapágyból, hogy cserélni lehessen, amivel sérül a csapágy, tehát akkor már azt is biztos cserélni kéne. Viszont csak agyat és csapágyat eddig nem ajánlott senki, gyárit, bontottat meg kompletten ajánlottak, csonkállványostól, csapágyastól, agyastól. És kb a csapágy kerülne annyiba, mint a komplett csonkállvány, ami 36k. A csonkba van préselve a csapágy, abba meg az agy. Ha már ezt bontod, csak préssel tudod, és akkor már a csapágy biztos csere.
>>>W!nman* : ha lehet, nem nagyon alapoznék a rézspray-re, meg elég nagy az ütés, nem valószínű, hogy segítene. A bontott agy rozsdásságát lesz.rnám, a sajátomat is kefézni kellett elég szépen, ha tudnám, hogy a rozsda ellenére nem üt, szépen fut, nem sérült, és a csapágy sincs széthullva. Akkor már a 36k nem tétel.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
runner 125
nagyúr
Hi,
TypeV Laci számát valaki küldje át pls. 2 motor olajszűrő kellene, elvileg az is van nála. Köszi!
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
válasz runner 125 #40565 üzenetére
Pill kuldom
-
>>>W!nman*
tag
válasz BlacKSouL #40564 üzenetére
Szegény ember vízzel főz...
Szerintem kihozható az... 2tized mm... Persze tárcsán mérve ez sokkal több lesz...
Esetleg drótkoronggal jobban megcsiszolod a max ütés környékét.
Bár nem szép megoldások, az tuti...
Nálam ilyen volt a para:
https://www.youtube.com/watch?v=J7o9GXAzeys
https://www.youtube.com/watch?v=6iHRN7F5BZw -
Qru
MODERÁTOR
válasz Gombinyó #40558 üzenetére
Motorikusan nincs típushiba, azért nézd meg, nem ereszti-e vhol az olajat, a motornak fémtisztának kell lennie (ha poros az nem gáz), a hűtővízben ne legyen olaj. A váltóval voltak gondok. Volt egy visszahívás is emiatt. A légzsákpatront is cserélni kell(ett) (Takata botrány).
Rozsdásodni nem rozsdásodik ha nem volt törve. Fényszórókábelt is cserélték egy visszahívás keretében de ha az nem lett kicserélve az sem gáz. Csak akkor okoz gondot ha a gyárinál erősebb izzó kerül bele akkor ugyanis megolvadhat a kábel szigetelése.
Futóműre nézzél rá rendesen nem kényes de a sz@r utakat ezek sem bírják.Vétel után érdemes a szelephézagot beállítatni (ezt szeretik elspórolni) és a váltóolajat is cserélni illik (ezt is szeretik elspórolni). A vezérlés láncos azzal nem kell foglalkozni ha nem csörög (elvileg élettartamos a lánc nem szokott gond lenni vele).
Most így séróból ennyi jutott eszembe.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zolynet
veterán
Ma megyek ecu reflash-ra, már tűkön ülök.
Life is too short to stay stock!
-
nagyúr
Mindjart itt a szulinapom, megcsippeljem en is az egynégyet?!
-
EQMontoya
veterán
válasz tboy93 #40571 üzenetére
Áhh, kell előbb egy kályhacső, szigorúan katalizátor nélkül: ha már nem megy, legalább legyen hangos.
Sőőőt, a fogyasztásod is csökkeni, leginkább azért, mert 2500 fölé nem forgatod az elviselhetetlen zaj miatt.
Ha ez megvna, jöhet a csipsz, aztán nyersz talán 3 lovat, persze közben buksz is 10nm-t 3000 körül, de hát 5000 alatt kit érdekel az, ugye?[ Szerkesztve ]
Same rules apply!
-
Kornel
veterán
válasz mdani01 #40580 üzenetére
Szokás szerint toltam a sort a nullason, aztán a másik marha (ugye az egyik én vagyok 😂) előttem nyomott egy féket, gondolom megmutatni, hogy ne toljam. Úgy megijedtem, hogy gázzal együtt nyomtam a satut, még az ablaktörlőt is bekapcsoltam. Hozzátartozik, hogy pont rádiót állítgattam.
Tanulság, hogy lassan járj, tovább érsz, illetve ne legyek mindig mindenkinel gyorsabb, illetve vezetésre kell figyelni, nem radiozni, ja meg legközelebb vissza kell adni a majomnak 😂😂😂
Utána persze megint folytattam tovább, az M0-as F1 pályán 😉 -
Winner_hun
titán
Itt egy páran mintha írták volna hogy az 5w40-es eneos sustina-t mindenkinek jobban eszi a kocsi. Hát kéremszépen a max jeltől olyan 1 mm-rel van lejjebb az olajszint 9500 km-rel az olajcsere után. Lókukit eszi jobban, rossz a motorotok Még alszok rá párat de lehet hogy 15k km-es csereperiódus lesz ebből.
Most néztem először, eszembe se jutott csere óta ellenőrizni.
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Kornel
veterán
válasz Winner_hun #40582 üzenetére
Es meddig kuldted el általában?
Mert nem alapjáraton fogja megenni... -
BlacKSouL
addikt
válasz Winner_hun #40582 üzenetére
3. sebességfokozat fölött nem eszi...
Illetve van akinek eszi, van akinek meg kopik a 3-4-5-6 fogaskerék isAláírás (nem kötelező megadni)
-
Kornel
veterán
válasz runner 125 #40584 üzenetére
Akkor jó hogy nem eszi.
Amúgy igenis jobban eszi adott motor a sustinat, mint más minőségi olajat.
SSS-nal 1 liter ment rá 10k km alatt, igaz volt olyan 100km, amikor csak pirosban volt a fordulatszám mérő mutatója 😂😂😂
De hasonlóan kemény menetek után pl. az ugyanolyan viszkozitasu (5w30) LM top tec 4300-bol szinte semmi se fogyott, mert adott viezkozitas osztályon belül is vastagabb, illetve egyéb paraméterekben is jobb volt az agyon hypeolt sustinanal. (Pl. HTHS viezkozitas)Most néztem 4000 km után az R18A2 semmit nem evett a sima eneos 5w30-bol.
10k-nal cserélem, de majd valami komolyabbra, lehet LM lesz 😉 -
z123456789
addikt
válasz Kornel #40581 üzenetére
Tegnap nekem is volt egy afférom, mert hogy neki jobb kéz szabály szerint elsőbbsége volt. Megkérdeztem a tagot, hogy beleverjem-e e fejét az elsőbbségadás táblába? Némasággal konstatálta, hogy ha okosabb maradt volna, bölcsebb maradt volna. Nem biztos hogy felálltam volna neki, csak miután leparkolt előttem, munkatársam meg kiszállt, és elhúzott, beugatott az ablakon a gyökér.
-
z123456789
addikt
TypeV Laci. Ezrekkel olcsóbban, gyorsan, frankón csomagolva.
Van olyan oldal, ahol cikkszám alapján le tudom ellenőrizni, hogy az alkatrészek passzolnak-e? Csak mert nem akarom, hogy valami nem jó, a szerelőm meg ott áll az általam hozott cuccokkal, amikat méltán szarozhat. :S
Lényegében a pollenszűrőt ki tudom cserélni magam is, a gyertya az stimmel, az olajszűrőt, meg a benzinszűrőt akarom csak megnézni. Nem mintha nem bíznék Laciban, isten őrizz, milliószor jobban érti a dolgát az tuti, csak több szem többet lát, illetve én ilyen vagyok. A szerelőmmel történ beszélgetésnél meg utalást kaptam rá, hogy ha cumi van, akkor bassza meg a kedves tulajdonos a hozott alkatrészeket meg a kocsiját! Szóval szeretném magamat bebiztosítani.
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #40592 üzenetére
1 gyertyát vettél? Hol a maradék 3?
Viszont jár a piros pont is, végre vki aki rendes olajat vett a gépébe.
Nem egy ilyen vacak Eneost.mod:
A Mann-nak pl van online katalógusa, ott tudod ellenőrizni.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
z123456789
addikt
Mert Simson motorba lesz.
Azt kaptam az előző tulajtól. 3 db-ot. Egy opel szervizben cseréltetni akart gyertyákat, és azt mondták neki, hogy ez nem jó bele, de úgy, hogy már csak 3-at kapott vissza a 4 helyett.
Ő sem érti, én sem, de a baj az, hogy a szalonban sem értették nagyon.
Jó ajánlásokat kaptam olajra. Remélem szeretni fogja. Amúgy nem került többe, mint a Castrol amit eddig vettem a Civic-be. Igaz, akkor még nem volt meg a kapcsolatom, és boltban vettem.Áh, kösz, már nézem is.
A képek alapján stimmel is.
CUK 2358
W610/6
De borzasztó ez a sárga háttér.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz z123456789 #40594 üzenetére
Lenyúlták? De szemetek...
Most megnéztem a katalógusban, a benyószűrőre ezt írja: lifetime filter
Hát persze...mod:
Sztem is, majd kiugrik a szemem tőle.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
zolynet
veterán
ReFlash ✓
Aztapicsa de mocskosul megy. Lehet nem figyeltem és addig Szabb berakott valami nagyobb tengelyt, nem árulta el.
Tesztvezetésen meg mindketten pislogtunk, én a teljesítmény miatt, Szabb a fékem miatt hogy milyen jót fog. Zimmermann fúrtmart tárcsa + fekete ebc betét. Gyári fékcső + rbf 660 fékolaj. Egy zöldet szerintem elbír, de majd ezt még körbejárom,körbekérdezem. Sportkatra még talpakat kell tenni és az is mehet a helyére.Nade visszatérve még a reflash-re, valami bitang jól meg lett írva az a program. Mostanában csak ilyen 4000-4500rmp-ig forgattam, mert felette csak erőlködésnek éreztem, így papás mód volt mostanság. Flash után már alsó tartományban érezni hogy hoppá van itt egy kis többlet kraft is. Úgy hogy nekem még ezen kívül minden gyári. Vitt már Szabb, DW, Szaki, de ezt így vezetni azért más, úgy hogy előtte gyárival autózgattam egy 5000km-t, nem is akartam elkapkodni a flashelést, hogy nagyobb legyen az öröm,legyen összehasonlítási alapom.
Egészen lentről ~2500rpm-től húz és meg sem áll. Tiltásig felesleges forgatni, ha 7000rpm-nél elváltok akkor ~5000rpm-ig esik vissza a fodulat az meg ugye megint csak már vtec tartományban van. (6100-7200 vtec tartomány ki lett tolva 4600-7600rpm-re, meg persze ezen kívül még állítva lett minden féle paraméter) Bár ezt a vtec váltást nagyon nem érezni (i-vtec) ami nem is baj, annyira egyenletesen húz. Döbbenet!Life is too short to stay stock!
-
zolynet
veterán
válasz z123456789 #40599 üzenetére
Köszi.
Érzésre röhögve jobban megy,mint a vti.
Jön még egy CT icebox és a sport kat, utána leméretem és megnézem mit hozott a gyárihoz képest.
Idénre ennyi, vagy még talán a leömlő, de az kicsit húzósabb, így azt lehet csak jövőre.szerk: szerintem a kis 2.0-ás is megérdemelné a csipszet
[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest