Hirdetés
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz yodamester10 #41650 üzenetére
Az enyém nyikorog, lehúzáskor, erre is van esetleg valamilyen ötlet?
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
demars
addikt
válasz yodamester10 #41650 üzenetére
Sanszos, hogy nem lesz már a régi. Ha tökéletes lehúzást akarsz sztem nézz rá újat. Az évek alatt nemcsak kikeményednek, de kicsit deformálódnak is. Csodaszer ezen már nem segít.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
-cobra-
aktív tag
Egy kis fogyi adat (BC): 2012-es R20-as Accord, 95-ös sima benzin
Kecskemét-Gyöngyös -> főúton sebességet végig betartva -> 6.3
Gyöngyös-Parád -> felment 6.5-re
Parád-Eger-Parád -> kentem neki ahol lehetett, 4 fő plusz csomagok, gyakran járt piros környékén -> felment 7.6-ra
Parád-Kecskemét -> lement 7.3-raSzerintem nem rossz.
-
BlacKSouL
addikt
válasz -cobra- #41661 üzenetére
Ugyanilyen méréssel (BC), kevéssé kifinomult adatok:
2008-as R18A, Salgótarján-Hatvan főút, 100-al, M3-as 110-el, Bp. Kós Károly, Andrássy, Rákóczi, Hegyalja út úgy ahogy, M7-es autópálya, Letenye, Gorican, Zágráb, KArlovác, Rijeka autópálya 110-el, Pazin-Pula 90-100-al. 1 emberrel (sofőr), és 2 embernyi csomaggal. 5,0 lTöbbit otthonról
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BigBlackDog
veterán
És ezekért a fogyasztásokért hány tucat autós anyázott mögöttetek a sorban? Nekem valahogy BC szerint 7,5 alá nem nagyon akar menni elővárosi ingázásnál, de inkább 8-9 között marad (1.8 Cirip-Tücsök).
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz BigBlackDog #41663 üzenetére
Mogottem senki mert itt 3-4 savosak az auto utak/palyak
En mindig ugy megyek hogy en se tartsak fel senkit szoval nem fillerbaszas volt a lenyeg csak megnezni hogy epeszuen mennyire lehet vele ugy kozlekedni hogy keveset fogyasszon es ne legyek forgalmi akadaly.Varosban siman eszik az enyem kilencet (nem lehet gurulgatni allandoan elindulok megallok gyorsitok etc)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Aladdin
aktív tag
válasz yodamester10 #41650 üzenetére
Miért kéne lehúznia? Nekem az Accord sosem húzta. Nem biztos, h jó dolog ám. Ottmarad egy kis kosz, aztán karcol.
-
Caaabi
senior tag
Sziasztok, honda civic 2007 ufo ba milyen a legnagyobb es legerosebb aksi amit tudok tenni ? Azt auto angol de gondolom ez nem befolyasol semmit csak h masik oldali aksi kell bele?! Jelenleg ilyen van benne, de mar gyenge nagyon:
Part.No :158
Voltage: 12V
CCA SAE: 370 amps
AH(20H): 40 amps -
zolynet
veterán
Gyenesdiás->Sibenik
start: 4:37
end: 10:00 (3 rövid megállással, zéró forgalom, nulla várakozás)
Mindenhol megengedett +10%.
K24A3 f*ckyeah!
Asszem látszik hogy jó idő van.[ Szerkesztve ]
Life is too short to stay stock!
-
Caaabi
senior tag
válasz BigBlackDog #41670 üzenetére
Lehet, mindenkepp kicsereltetem, aztan remelem jo lesz
-
motoflug
őstag
Sziasztok!
A hétvégén meglesünk egy 6gen Civic 1.4 IS-t komolyabb vásárlási szándékkal (ha nem riadunk el tőle egyből). A kérdésem az lenne, hogy a szokásos dolgokon kívül, van-e amit különös odafigyeléssel kellene megnézni? Ívek, alváz, futómű, stb.
Elvileg az egyik ajtó csúnya, valamit összeszedhetett korábbi kis élete során, de annyi baj legyen, ha más nagy nyűgje nincs. -
BlacKSouL
addikt
válasz BlacKSouL #41662 üzenetére
Tehát a folytatás:
A tempót a mögöttem jövő, 4 emberrel és csomagokkal megpakolt, 1.4-es, tetőbox-szal nehezített Corsa indokolta, és az ő fogyasztásának kordában tartása.A lefelé út tempójával 756 km-t tettünk meg éjszaka, klíma nélkül, erre lett 5,0
A helyi közlekedés volt kb. 300 km, ami miatt a nem nullázott mérő felment 5,5-re, 4 emberrel, klímával.
A hazaút pedig ugyanazon az útvonalon szintén 110, néha pár km-re 150, és a szintén nem nullázott mérő a végső kb. 1800 km után 5,4-et mutatott.Hogy anyáztak-e mögöttünk, azt nem hallottuk, de Magyarországon az anyázás mértékét ritkán határozza meg az, hogy mennyi a megengedett, és az ahhoz képest mérhető valódi sebesség, sokkal inkább a hátul jövő tervezett sebessége.
Mindazonáltal igen, a főúton 100-al menni 90 helyett, szerintem nem indok a hátulról anyázásra, a 110-es gyorsítósávokon 110-el szintén, pályán pedig szerencsére tényleg több sáv van, rá is volt szánva az éjszaka, nem is volt akkora forgalom, aki sietett, elment mellettünk. Rengetegen. De senkit nem akadályoztunk.Egyébként hazafelé a 95%-ra tankolt autóból tartalékig fogyott a benzin az M0-son, ami 616 km-t jelent, és korábbi mérések szerint kb. 37 litert. Az kerek 6,0 vagyis reális. Ennyit csal tehát a BC.
Mondjuk nemtom minek csal? A felhasználó miatt? Hogy úgyse számol utána? És ezt még el lehet könyvelni mérési hibának? A sebességmérőt értem, ezt annyira nem. Vagy ugyanaz gyártja a térfogatáram-mérőt, mint aki anno a F1-es kocsikba, amiről a mizéria is volt pár éve?
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
Fkris
őstag
válasz motoflug #41673 üzenetére
Hidegen!!! nagyobb gázfröccs, kék e a füst.
Nem kell tökig, de egy 3000 re pörgesse fel alapjáraton.ajtók alatt van e rozsda a kasztnin.
BlackSoul
Lehet mérési pontatlanság, mint a hátralévő km...
Amúgy szép fogyit csináltál!
[ Szerkesztve ]
"...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
Fkris
őstag
válasz motoflug #41676 üzenetére
Azért kell hidegen megpörgetni kicsit, hogy ne melegedjen be (duh) és úgy könnyebben bejut az olaj az égéstérbe, így meg lehet nézni, mennyire lóg a bele esetlegesen az autónak.
Ha nem kék a füst, nem ég az olaj, a motor még jó állapotban van."...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
BigBlackDog
veterán
Ufo Tücsökbe Liqui Moly olaj jófélének számít?
-
Qru
MODERÁTOR
válasz motoflug #41680 üzenetére
Akkor engedd el, egy motorgenerál nem olcsó mulatság.
mod:
BigBlackDog: Igen. Feltéve hogy nem hamis.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
demars
addikt
válasz DeathAdder #41684 üzenetére
Azért ez nem így van. Ha jól és szakszerűen megcsinálják jó lesz az.
Minden javítható, csak néha zsebbe kell nyúlni.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
DeathAdder
veterán
válasz demars #41685 üzenetére
lehet hogy van, de én még olyat h jót és tartósat felújítás után nem láttam vagy hogy legalább fele annyit lemenjen mint a gyári..
alapból sokkal silányabbak az alkatrészek mint a amivel annak idején összerakták, aztán ott van még hogy 10ből 8 szakember a fejet sem tudja visszatenni rendesen.Sok mindent láttam már és valahogy nem hiszek az ilyesmiben, inkább egyen az autóm 1 litert ezren, aztán majd ha megtehetem inkább lecserélem, minthogy egy bármilyen szerelő belekontárkodjon nekem.
Kinek mi....én a bontatlan motort és a gyári fényezést preferálom, csipegessen egy kis olajat, inkább legyenek rajta apróbb esztétikai hibák, de maradjon az gyári
-
honda23
aktív tag
válasz DeathAdder #41684 üzenetére
A type-r civicemet faxán megcsinálták Pesten, az tényleg nagyon jó lett, simán visszavenném.
Ott két emberre bármikor rá bíznám a verdát.Több, mint egy éve hibátlanul fut a hegesztett blokk, természetesen minden gyári alkatrésszel felújítva, a tulajjal folyamatosan tartjuk a kapcsolatot, jóban is vagyunk. Most beszéltem le egy nagyon rossz állapotú accord type-s vételéről...
Más, holnap megyek az újrafújt hátsó lökösömért, kis alvázvédelmet is kapott tőlem, plusz megcsináltam a hátulján az ütközésvédőt is.
[ Szerkesztve ]
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Drótkefe vagy csiszolás a por miatt, nagyon nem kell, majd rozsdaoldó(rongydarabbal felitatom) aztán alvázvédő. Preventtel csináltam, de az nagyon folyékony, motip rücsise az jobb. Fél flakon ment csak el, alig kellett javítanom. 6 gen civicekre anno 2 flakon ment el. Kesztyűt használj. Flakont minden fújás előtt rázd fel, mert nagyon folyékony lesz, túl közelről és távolról ne fújd.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
honda23
aktív tag
Drótkefe vagy csiszolás után portalanító ecset. Drótkefét csak olyan helyen, ahol tényleg lefújod, mert karcol. Nekem már ecsettel és sima ronggyal is lejött aminek le kellett. Most csak a zárhidat keféztem.Kipuffra vigyázz, fékcsövekre és minden másra, én addig kirongyoztam.
nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
Fkris
őstag
válasz honda23 #41691 üzenetére
Lehet nekem is érdemes lenne tél előtt nekiesni....
Akna nem árt hozzá, mi?
Ér a rücsi annyit, mint egy üregvédelem?Már ha egyáltalán van, aki az utóbbit normálisan csinálja..."...on the Fields of Trenzalore, at the fall of the Eleventh, when no living creature can speak falsely or fail to answer, a question will be asked — a question that must never ever be answered...
-
yodamester10
őstag
Na kifogyott a shell v-power nitro diesel és azt kell mondjam,hogy többet evett a kocsi és most hogy telenyomtam újra ömv max-al mintha a gáz érintésre jobban ugrana.
-
honda23
aktív tag
válasz yodamester10 #41696 üzenetére
Az omw egy rakás xar pl fehérváron, vizezik...
Amivel eddig nekem nem volt bajom, shell de nem a tecsós és agip 98as. Mondjuk ez benzin.
Gázpedálhoz semmi köze.nincsen lehetetlen, csak tehetetlen
-
demars
addikt
válasz honda23 #41697 üzenetére
Érdekes. Én pont azt sajnálom, hogy nincs a közelünkben OMV kút. Több ismerősöm is csak ott tankol, mert állítólag jó nyálat ad. Nálunk mol, shell, meg egy noname kis kút van. Shell re járok, a motort is ott tankolom.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest