- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Így építsd a billentyűzeted!
- Házimozi belépő szinten
- Milyen egeret válasszak?
- Hobby elektronika
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Lunar Lander Beyond teszt
gp Nagyon sok évtizeddel az eredeti Lunar Lander megjelenése óta ismét ezen a címen jelent meg Atari logóval egy játék. Vajon mennyit javult a játékdesign a hetvenes évek óta?
-
Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
ma Részletes anyag került fel az internetre a Sony idei középkategóriás telefonjáról, három helyett két hátlapi kamera várható.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
PROHARDVER!
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz z123456789 #40801 üzenetére
Minden van
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
Winner_hun
félisten
válasz BlacKSouL #40755 üzenetére
Pont ilyen féket vettem én is, igaz használtand de egy ideig elég lesz. Majd valamikor fel kéne tenni..
A kerékagy-ütést féktárcsák nélkül kell mérni? Hol tudnak ilyet csinálni? Ahova hordom a kocsit ott nincs ehhez szerszám ha jól tudom.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
BlacKSouL
addikt
válasz Winner_hun #40804 üzenetére
Nekem ismerősöm adott kölcsön indikátorórát, ami 0,01 pontossággal tud mérni, és ehhez adott egy befogós mágnestalpas állványt is, amivel nagyjából derékszögben tudtunk rámérni a kerékagyra, a peremtől kb. 4-5 mm-re. De a féktárcsára nem tudtunk mérni nagyon pontosan a bemetszések miatt.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
yodamester10
őstag
Nos,voltam üzemanyagszűrő cserén és sajna az apró "rángatás" nem szűnt meg.Imivel beszéltem és ha nincs hibajel csak találgatni lehet.Kérdés mennyire esélyes hiba jelzés nélkül ráfogni a gázpedál potméterre a hibát?Járt már így valaki?Most az a 92 ezer elenyésző ha tudom,hogy tuti az a baja.
[ Szerkesztve ]
-
Kornel
veterán
válasz yodamester10 #40808 üzenetére
Milyen verda is pontosan?
Nalam 1.8 R18A2 I-VTEC is ránt egy egy aprót, motorfek üzem után gázt adva, illetve kis gáz után odalepve neki.
Euro4-es I-VTEC-eknek ez sajátossága, nem hibája, ahogy olvasgattam utána.
Egyébként meg lehet tanulni együttélni vele, ha nem engedem nagyon leesni a fordulatot, és nem motorfekezel állandóan, akkor kevésbé feltűnő, de nyilván akkor eszik is. -
Kornel
veterán
válasz yodamester10 #40810 üzenetére
En elvinnem hozzájuk, ha baja van biztos megtalálják.
-
senior tag
Megjött TypeV Lacitól az idei második olajcseréhez a fincsiség. Szívom ilyenkor mindig a fogam, de inkább ez, mint egy másik motor....
Persze van olyan, aki azt mondja ez már túlzás, de miért lenne az?
A turbo közelében nálam sokszor bőven 700-800 fok felett van a hő, az pedig közel van a motorhoz, minden melegít ott mindent és ugyanaz az olaj keni a turbót is, ami a motort.
Eddig ezzel az olajjal volt a leghidegebb az olajhő, akár terhelés akár normál használat alatt.
Eddig ennek az olajnak volt a legjobb a színe a legtovább.Nekem ennyi a tapasztalatom, az már csak plusz dolog, hogy az észter technológia állítólag azért jobb, mert nem tűnik el az olajréteg a kenés után sem amikor leállítod a motort.
RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
senior tag
válasz Kornel #40817 üzenetére
Jó kérdés, akikhez eddig hordtam (Boti és a Honda Heart Club) mindketten 10w-40 vagy 10w-50-et tettek bele, de ebből nincs 10W-50-es. 33 ezer km után még mindig van erő, nem füstöl, olajat 4000-5000km alatt kb. 5-6dl-t kér. Megbízok bennük.
KPM-et kerülöm ha van velük rendőr is. Ritkán azért belefutok egy közúti ellenőrzésbe ahol csak rákérdeznek a kipuffra vagy akármire, de ez 2 évente egyszer és a forgalmi eddig mindig megmaradt szerencsére.RYZEN 7+ RTX Powa@1440p 240Hz hétvégén nem biztos, hogy elérsz
-
Kornel
veterán
Szerintem minden esetben jobb az 5w40, mint a 10w40, főleg a 10w50
Swift sport motort (M16A) pl. többen nyirtak már ki 10w50 vagy 15w50 olajjal, főleg, ha pörgették is.R18A2-re is kéne egy turbot akasztani, kérdés elbirna-e a gyári motor ahogy van, maximum én is örülnék a yardot 😂
-
Nigrin
csendes tag
válasz yodamester10 #40808 üzenetére
Amikor rángatás van akkor valamilyen okból lecsökken a nyomás a szívócsőben.
Nekem a intercoolerbe van bekötve a turbónyomásmérő.
Dízel autónál nem lehetne vákuum a szívócsőben. A műszeren látszik hogy a rángatással azonos ütemben egészen kicsit de láthatóan negatív irányba mozdul a mutató.
Ebben az irányban kellene keresni a hiba okát. -
runner 125
nagyúr
A motorba (VFR800 VTEC) ugyanilyet rakok, szeretem nyelezni, nekem is bevált.
Bár ez versenyolaj, sokkal kisebb csereperiódust igényel. Autónál hány km-enként cseréled?"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Caaabi
senior tag
Sziasztok, 8.generacios UFO ra van ujabb navigacios szoftver, mint a Honda DVD Satelite Navigation System v.3.90? Ani 2014-2015 os terkeppel rendelkezik?
Problema 1: Az anyosules valamiert a sinben nem mozgathato elore illetve hatra, erezni, hogy a bal oldalon menne a dolog, de a sofor uleshez kozelebb eso resznel valahogy beragad es meg se moccan, eddig ment szepen, a sinbol tegnap kikaporgaltam egy kis apropenzt de nem az okozta a szorulast, mert azota se moccan meg...:SProblema 2 : Slusszkulcsba 1616 os kodu gombelem kell ugye?
-
yodamester10
őstag
Érdeklődnék,hogy a Csepeli bontóban szerelnek is?
-
nagyúr
válasz yodamester10 #40827 üzenetére
Szét biztos
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
z123456789
addikt
válasz yodamester10 #40812 üzenetére
-
z123456789
addikt
Fene! Még valami takartam kérdezni.
Ugyan ezen Accord típusnál, ahol van automata klíma, hogyan lehet azt elérni, hogy csak simán a kinti levegőt tolja befele a szellőző? Vagy ilyen nincs? Könyvben nem találom, és nem is jövök rá. Mondjuk reggel van 19/20 fok, az tökre elég lenne belülre. Jön is valami a szellőzőből, de mondjuk arra nem elég, hogy 3 ember légzését kielégítse, és bepárásodik. Ha meg rányomok valamelyik ventilátor kezelőre, akkor egyből már elkezdi használni a légkondit. Valami ötlet? -
nagyúr
válasz z123456789 #40829 üzenetére
Egy hangya fasza se férne be oda
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
rbence
senior tag
válasz z123456789 #40829 üzenetére
Taníts mester
Én múltkor 5mm-el tovább mentem, kiugrott egy bolha a lökhárítóból"...Life is too short to remove USB safely..."
-
yodamester10
őstag
válasz z123456789 #40830 üzenetére
Nemrég beszeltük nálam,hogy milyen beállítások és miként hogy műkszik az auto klíma accordban.Van időm és tesztelgetem ezért ezt is kipróbáltam amit kérdeztél.Nálam simán felnyomom 2-3 rublikát a ventilátornál semmi mást nem tekerek.
-
z123456789
addikt
válasz Tsebacsi #40831 üzenetére
(#40831) Tsebacsi
AZ a baj, hogy ez nem direkt volt, rettenetesen rossz parkoló vagyok.(#40832) rbence
Ja, hát igen. Én konkrétan nem érzem a kocsi dimenzióit, max anyám agilájánál.(#40833) yodamester10
Szóval azt mondod, hogy csak simán a ventilátor erősségét ha csesztetem, az nem indít be semmilyen klímát? Nálam mintha annál is felvillant volna az Auto gomb feletti zöld led. :S Na majd meglesem én is. Köszi. -
rbence
senior tag
válasz z123456789 #40834 üzenetére
Ezzel nem vagy egyedül, bár nekem egy kis 3 ajtós 6gen Civicem van, Agilán tanultam vezetni (illetve tanulok, egyelőre csak dísznek van fent a vonóhorog, mert nem használhatom még),ahhoz képest ennek el se látok az elejéig
Amúgy ez a fék takaró műanyag beteg nagyon, a Mighty Car Mods-os srácok pimpeltek vele egyszer egy Hondát youtube-on
[ Szerkesztve ]
"...Life is too short to remove USB safely..."
-
rbence
senior tag
válasz z123456789 #40836 üzenetére
Bizony, az csak a Carmageddonban működött, hogy ha Te mész neki valakinek, a saját kocsid nem sérül
Mondjuk én hiába vigyáztam, nekem elkapták az első lökös oldalát, cetlit nyilván nem hagyott a vétkes, úgyhogy önköltséges lesz a javítása..."...Life is too short to remove USB safely..."
-
BlacKSouL
addikt
válasz EQMontoya #40806 üzenetére
négyzetköbmikrohüvelyk
Automata klímára: minden klímának kell, hogy legyen valami kompresszort kikapcsoló üzemmódja. Ha csak ventilátor basztatással kapcsolod, akkor 100% hogy bekapcsol a kompresszor is. De kell, hogy legyen egy A/C, vagy egy A/C OFF, vagy egy hópehely, vagy egy ECO gomb, ami semmit nem tesz, csak kikapcsolja a bekapcsolt kompresszort. Vagy bekapcsolja a kikapcsoltat. De ha mutattok róla képet, működés közben, akkor rábökünk a csodagombra
mod: mondjuk ha ilyen, akkor b.sszák meg, mert ez úgy látom a faékegyszerűségű amerikai verzió, ahol tényleg nem tudsz állítani de ventilátor erősséget sem külön kézzel, viszont ebben már ott a gomb.
Én őszintén szólva gyűlölöm az automata módot, ami néha eltalálja azt amit szeretnék, ezért inkább mindent kézzel vezérlek: ventilátor fokozat, befújás iránya, belső keringetés, kompresszor. Auto módban mindezeket automatikusan vezérli érzékelők alapján, szoftveresen, mozgatva a terelőket. És mindig kapcsol kompresszort.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
z123456789
addikt
válasz BlacKSouL #40838 üzenetére
Gombokat tekintve nem látom a különbséget a kettő között. Amúgy a második az, ahogy kinéz. És melyik gomb az, mert ha benyomom az AC-t, akkor kapcsol, nem kapcsol. Viszont, ha rányomok akár egy fokozatot is a ventilátor erősségére, akkor rögtön bekapcsolja az auto-t, vagy az AC-t. Ezt kell megnéznem, mert nem vagyok benne biztos. Te melyik gombra gondoltál?
-
BlacKSouL
addikt
válasz z123456789 #40839 üzenetére
Namost nem vagyok egy programozózseni, vagy egy kütyümániás, de épp ezért fura, hogy a klímának a működése ennyi embernek problémát okoz.
Megy a motor, OFF a klímaberendezés, sötét, nem megy semmi. Bármelyik gombbal ébreszted fel, bármit nyomsz meg amivel bekapcsol (ventifokozat, AC, AUTO, bármi), akkor mindenképp beindul a klímakompresszor is. Legyen mondjuk most ez az AUTO gomb. Ekkor mindent ő irányít, kivéve a hőfokot. Azt tudod kézzel változtatni, minden mást ő igazít ehhez hozzá. Ha ezek után megnyomod egyszer az A/C gombot, akkor a kompresszort kikapcsolja, minden más marad ugyanúgy automatikus. Ha megnyomod megint, akkor ismét bekapcsolja a kompresszort. Az a gomb csak a kompresszort kapcsolgatja ki/be. (Az enyémnél a full auto módban a felirat: AUTO 23°C. Ha kikapcsolom a kompresszort, akkor kiírja, hogy AC OFF 23°C. Ha visszakapcsolom, akkor kiírja, hogy AC ON 23°C. Onnantól nem írja hogy AUTO, de attól még az.)
Ha kézzel belenyúlsz a ventilátorfokozatba, akkor azt kikapcsolja automatáról, onnantól azt te fogod vezérelni, de a terelés iránya még mindig automatikus. Ha a fokozat helyett a terelésbe nyúlsz bele, akkor az lesz a tiéd, és a fokozatot vezérli automatikusan tovább. Ha mindkettőbe belenyúlsz, akkor minden a tiéd, onnantól megszűnik minden funkció automatikussága. Ha ekkor kikapcsolod az egészet (OFF), akkor utána megint kezdődik elölről, vagyis bármivel ébreszted fel (kivéve az AUTO gombot, mert az az előző eset lesz ismét), a kompresszor bekapcsol, és a legutóbbi kikapcsoláskor érvényes állapotok lesznek érvényesek, vagyis ha manuálisban volt, akkor mindent neked kell állítani, csak működő kompresszor mellett. Ha a terelés automata volt, akkor az meg úgy lesz visszakapcsoláskor is, stb.
Ha bekapcsolt klíma, de kikapcsolt kompresszor mellett leállítod a motort, leveszed a gyújtást, akkor újra indításkor a motor leállításakor érvényes állapot lesz az érvényes, bármi is volt az, és nem fog menni a kompresszor. Tehát ez az egyetlen módszer, hogy induláskor ne kapcsoljon be a kompresszor, vagyis hogy a motor leállításkor működjön a klímaberendezés, de ne legyen éppen bekapcsolva a kompresszor.
Remélem így már OK, ettől részletesebben nem tudom elmagyarázni.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
becsitibi
senior tag
Sziasztok.
Civic 8 gen UFO 2007 évjárattól 2009-es évjáratig,és 2-2,2 M Ft-ig nézegetem őket.Max 110-120 ezer kilóméterrel.Találtam is párat.Van itt fórumlakó akinek hasonló paraméterű UFOja van?Mi a vélemény az autóról?Érdemes megvenni,ha pl 8-10 évre tervezek vele?
Köszi.
-
BigBlackDog
veterán
válasz becsitibi #40842 üzenetére
Motorból 1.4 kerüld, az gyenge szerintem ehhez a mérethez. Az az árhatár alacsony lesz, inkább 2.5m Huf környékére tenném a szép példányokat. Az első évjáratokból nem választanék, elég sok minőségi problémát olvastam ezekről, meg aztán "azt is mondják", hogy az elején sok volt a gond, de folyamatosan javították a hibákat, problémákat az idő előrehaladtával.
De egyébként nekem bejött eddig, méretkategóriájához képest eléggé nagy belső térrel rendelkezik szerintem. Mondjuk ennek ellenére 8-10 évre csak akkor terveznék vele, ha sikerülne kifognom egy 2009-2010-es példányt (de azok jóval magasabb árban mennek szerintem).
[ Szerkesztve ]
-
Snoop-y
veterán
válasz becsitibi #40842 üzenetére
Asszonynak 2009-es EX van. Lengokarok, kinyomocspagy es egy nem tul jominosegu hatso futomu ami tipushibaja az autonak. Amugy nagyon elheto jol pakolhato mind a csomagtarto mind a hatso ules (az ulolap felhajthato igy ott is lehet nagyobb targyakat szallitani)
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
wierra
senior tag
válasz Nigrin #40794 üzenetére
Biztos sokat fog segíteni a fék optimális hűtésében.
Bocs, de szerintem rém gagyi."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
nagyúr
-
yodamester10
őstag
Na megszületett a probléma Gondoltam leugrok Pécsre mert hozzánk ott van legközelebb Honda márkakereskedés és mit ad isten a legnagyobb dugóban a belsősávban minden narancssárga lámpa kigyulladt aminek részben örültem mert nem kellett rejtett hibát keresni a rángatásra,viszont a belső sávból alapjáraton nem volt egyszerű kivánszorogni Már meg is rendeltem az újat ami munkadíjjal 95 rugó lesz.
-
yodamester10
őstag
A hiba lemaradt Tehát a gázpedál pótméter hibája miatt rángatott.Ami viszont meglepetésként ért,hogy a jobb oldali utasoldali légzsák patront cserélni fogják mert kidobta a rendszer alvázszám szerint.Néha úgy látszik megéri márkakereskedésbe benézni,pedig van ügyes szerelő ismerős.
-
z123456789
addikt
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #40848 üzenetére
Takata... Nekem küldtek levelet hogy vigyem vissza és az összes patront cserélték a Jazz-ben.
#nincsbennetarcsi
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Képeken az egyik kameráját elvesztő Sony Xperia 10 VI
- nVidia tulajok OFF topikja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Léghűtés topik
- Érkezik Magyarországa az LG szuper dizájnos hordozható projektora
- World of Tanks - MMO
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen