- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Audiokultúra - Hi-Fi-ről hifisen
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Milyen alaplapot vegyek?
- Vezetékes FEJhallgatók
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
bigdigit
addikt
válasz ricshard444 #13250 üzenetére
már fel is rántottam de nem minden egyértelmű.
gpu voltage TOP esetben kerek 1000?
fan speed maradhat autó?
a power target mit takar és mire szolgál?[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz ricshard444 #13252 üzenetére
csak hova toljam ki?az alapérték 100..felfelé mehet 122-ig.mondjuk ez a TDP nekem magas ergó fogalmam sincs micsoda.
monitorozva viszont azt látom hiába adtam gpu voltage 1000-et most is 987-et ír. -
bigdigit
addikt
-
bigdigit
addikt
válasz ricshard444 #13256 üzenetére
ejha én meg itt TOP bios órajelekre próbáltam piciben törekedni.
végül is mi baj lehet ha nem pipálom be így is induljon max fagyizok.
azért ne feledjük nincs víz rajta.[ Szerkesztve ]
-
bigdigit
addikt
válasz ricshard444 #13258 üzenetére
na szóval ma játszottam kicsit a TR-el és monitoroztam.
gpu:1137
gpu volt:1012
power target 122-re állítva.fél óra játék utáni max értékek.
gpu clock:1241
power target:122
gpu volt:1175
gpu temp:78fokmiért lett több a gpu clock illetve a gpu voltage mint amit beállítottam?illetve a 78fok nem sok már kicsit?ventri 68%-ra ment fel.
-
bigdigit
addikt
válasz kockaharcos #13261 üzenetére
akkor hiába állítgatom én itt a gpu voltage értékeit semmit nem jelent tuning szempontjából?
akkor végül is mit lehet és kell is?
mondjuk jó lenne olyan aki asus gpu tweak progival csinálta. -
H.Ezredes
őstag
válasz bigdigit #13259 üzenetére
Az 1175mV teljesen rendben van az Nvida által meghatározott max fesz ha a kártyának kell a + kraft akkor szépen szépen fölrakja a feszt 1175mV-ra de ugye nő az Órajel is. Nálam így néz ki a Gamer profilom :
Így: GPU: 1306 Mhz
Memo: 7000 MhzA 78C-ot kicsit soknak tartom főleg,h 68%-on megy a venti. Nálam egy bő 50 Mhz-en magasabb órajelen FIX 60%-os venti mellett 63-65C BF3 alatt vsync OFF mellett ami lényeges ugye mert ON nál limitál 60 FPS-en és akkor nem megy a GPU 100%-on....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
ricshard444
veterán
válasz gainwardgs #13265 üzenetére
Mivel zöld játék és semmi komoly grafikai fícsőr nincs benne, így nem nehéz jobbnak lennie. ( Hivatalos logo nincs rajta, de bőven zöld párti, mint általában minden Blizz game)
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
-
Tirexi
addikt
válasz gainwardgs #13265 üzenetére
Jó hogy mutattad a képet folytatnom kéne a Heart of the Swarm-ot.
-
SzlobiG
félisten
válasz gainwardgs #13268 üzenetére
Erre azért nagy magyarázat nem kell DX9, 3éves motor.
(#13271) ricshard444 Elismerem van amiben jobb.
[ Szerkesztve ]
-
BeLucZ
addikt
válasz gainwardgs #13265 üzenetére
lol, kezdődik a troll áradat ? linkeld be a super mario 3at sztem 1024ben jobban megy a kepleren
-
ricshard444
veterán
válasz SzlobiG #13269 üzenetére
Ugyanmár, ismerd el, hogy jobb a zöld és kész, akkor boldogok lesznek a fanok Én is elismerem, hogy van ahol jobb, mert tény, de akkor sem kell örülni az ilyen "alázásoknak" főleg, ha eleve elavult motor pörög a játék alatt.
Amúgy valóban ennyi a magyarázat, de nem kell a flame
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ricshard444 #13271 üzenetére
Inkább az a magyarázat, hogy az AMD-nek is végesek az erőforrásai. 2013-ra erősen túlvállalják magukat szerintem, hiszen lesz egy saját projekt, plusz egy csomó erőforrást elvisznek a fejlesztői igények, mint a TressFX a Tomb Raiderben, vagy a bilateral AO szűrő Bioshock Infinite-ben. És akkor még ott a Grid 2, amibe kell a forward+ új verziója, továbbá segíteni kell a CoH 2 fejlesztését, mert a THQ-s problémák miatt a PC-s grafikai optimalizálás kevés fejlesztői figyelmet kapott. Mindezek mellett ott az új Carmageddon is, aminek a megatextúrázásához be kell építeni a PRT támogatást a DirectX 11.1-be, és ez nem könnyű, mert el kell fogadnia az MS-nek, hiszen más gyártónak is támogathatóvá kell tenni, ha lesz rá hardverük. Egyszerűen elfogytak, így lesz olyan játék, amire nem tudnak majd maximálisan figyelni. Amikor készül a driveres optimalizálás, akkor elsődlegesen a saját játékok élveznek majd előnyt, és 2013-ban túl sok új dolgot építenek be, így folyamatosan dolgozni kell a driveres rutinokon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ricshard444
veterán
De ez 2010-s mérés, anno még nem volt olyan nagy AMD support gamek terén. Viszont alig tettek bele grafikailag új dolgokat így simán lehet magyarázat az is, hogy nem figyeltek rá, de az is tény, hogy zöldön mindig jobban mennek a Blizz gamek.
[ Szerkesztve ]
Vannak dolgok...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz ricshard444 #13275 üzenetére
Nem, ez friss mérés. Ez a Starcraft 2 kiegészítő, csak a gamegpu.ru nagyon trehány a grafikonok készítésénél, így a fejlécet sosem írják át. Most sem.
Semmit nem tettek bele lényegében. Gyakorlatilag csak a játékmenetre fókuszáltak.
A Diablo 3 ellenpélda. Az sokkal jobban megy AMD-n. A Blizzard nem nagyon törődik ezzel. Itt az AMD a hunyó. Ők nem figyeltek erre a játékra. Valszeg azért, mert borzalmasan lefoglalja őket a Bioshock.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
kovsol
titán
Nálam tökéletesen megy 7870 -el, sőt még sok esetben cpu limitbe is ütközöm team game közben 3570k@4500Mhz...). [link] full hd, extreme graf+aa. Amúgy a karakter animációkon változtattak több esetben is a játékban és valamivel nagyobb is lett a gépigénye.
mod: ezt a grafikonra is akartam írni válaszként.[ Szerkesztve ]
May the Force be with you!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gainwardgs #13276 üzenetére
Nem tudom, hogy az AMD pontosan milyen szerződéssel rendelkezik a Koch Mediával. Azt tudom, hogy a kiadó Gaming Evolved partner, de vannak különbségek a szerződések között. Szerintem a Koch Media nem kiemelt, így az AMD nem támogat minden játékot, csak azok egy részét. Valószínű, hogy a Metróra nem tartanak igényt ... maximum csak, mint reklám, de a Saints Rowra továbbra is támogatott sorozatként tekintenek.
(#13279) kovsol: Persze nekem is tökéletesen fut. Nem erről van szó, hanem arról, hogy még valszeg a régi starcraft 2 profillal csinálja a driver ennek a játéknak a futtatását. Lehet csinálni hozzá újat, de erőforráshiánnyal küzdhetnek. Én eleve nem értem, hogy miért vállalnak be ennyi játékot, de még a játék az csak-csak, azonban a saját projekt az overkill.
Sajna a CPU-limitet néha én is látom, de nem irritáló. Alapvetően jól optimalizált játékról van szó.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
belinho
senior tag
Az Alien Colonial Marines is ilyen kevés figyelmet kapott, hogy ott van a Gaming Evolved listán, aztán meg a játék borzalmas lett grafikailag, vagy csak az volt a lényeg, hogy ezt is elvegyék az NV-től?
Ismerős azt mondta, még nv logo is van a játékban az elején!A Bioshock Infinite-ról van már valami előzetes mérés, hogy fog menni az Unreal 3-as motor GCN-en illetve a Kepler-en?
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gainwardgs #13281 üzenetére
Nem lesz. Sok fizikai hatáshoz nem is PhysX-et használ a játék, mert egy saját opcióra cserélték a fejlesztők.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Tirexi
addikt
válasz gainwardgs #13281 üzenetére
"unreal engine mindig is szépen futott mindenen"
Még szerencse, hogy jól fut mindenen hisz a legtöbb Xbox játékot arra építik és ha Xbox-on megy akkor PC-n is fog.
Tényleg Gainwardgs nézted már az új konzol generációt?
Szted ütni fognak? -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz belinho #13282 üzenetére
Az AMD-nek kiemelt szerződése van a SEGA-val. Ez kötelező érvényű Aliens Colonial Marines reklámot von maga után. Ezért van fent az AMD listáján. Az NV logója is lehet a játékban, ezt az AMD szerződése nem zárja ki, de a játékot csak AMD hardveren lehet demózni, ha akarja valaki ezt egyáltalán.
Az NV-től a Gaming Evolved nem veszi el a reklám lehetőségét. Az egyetlen amit a kiadói szerződések megkötnek, hogy a játékot AMD hardverrel kell promózni, és ahol ez megtörténik ki kell írni, hogy AMD hardveren fut. Ezért nincs az NV-nél sok Crysis 3 vagy Far Cry 3 bemutató, mert nem vállalják be azt, hogy hatalmas Radeon/AMD/Gaming Evolved logók legyenek a standjukon. Utóbbi két játéktól teljesen elhatárolódnak, mivel már levették a saját weboldalukról is. A Sim City esetében is ez a probléma. Alapvetően az NV felelt érte a TWIMTBP partnerprogramban, de az AMD-nek van az EA-val szerződése, így ezt a játékot megint nem tudja úgy demózni az NV, hogy ne legyenek a gépek körül AMD logók. Ez egy roppant kellemetlen része a Gaming Evolvednek, mert az NV töri magát a játékon, de kvázi nulla reklámot engedhetnek meg maguknak a játékkal kapcsolatban, mert rögtön rakni kell a futtatott játék mellé az AMD logóját. Ez is az oka, hogy nem sok AAA játékra koncentrál az NV, mert képtelenek abból reklámértéket csinálni. Nyilván az nem érték, hogy az AMD-t kell reklámozniuk a kiadóval kötött szerződés értelmében.Bioshock eredmény nincs még. Annyit tudok, hogy a PC-s verzió az alapvetően megnövelt textúrák mellett kap DX11-es módot, amivel lesz HDAO, bilateral AO szűrő és DoF.
(#13284) gainwardgs: A PhysX a Bioshockban a szilárd testek fizikájáért felel. Erre nincs GPU-s gyorsítás a felhasznált PhysX SDK-ban. A logót kirakhatják a dobozra, hogy használják a PhysX motort, asszem ki is kell rakni, de a pontos licencfeltételeket nem tudom.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
ETOM
addikt
Új driver: [link]
Hivatalos oldalon még nem találtam kint, de sztem nem soká kikerül.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz gainwardgs #13298 üzenetére
Hát pont ez a baj, mert a legújabb driverek sokat segítenek. Február közepén még kész sem volt a végső kód. Illene azért a márciusi drivereket nézni. Nem azt mondom, hogy a héten megjelenőket, de azért a nem azok a legfrissebbek, amikkel tesztelnek.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
válasz gainwardgs #13298 üzenetére
33minfps egy Titanon?És ez még csak nem is a max. mert FXAA...nesze neked DX11,ez az amiről beszéltem nagyon régóta,aztán csodálkoznak hogy zsugorodik a piac...marha sokba kerülnek ezek az effektek amik a dx11-el jöttek,és nem dobnak akkorát a grafikán mint amibe kerülnek...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"