- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
PROHARDVER!
nVidia GeForce GTX 670 / 680 / 760 / 770 (GK104) téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kasa85
őstag
Sakcok melyik a gyorsabb játékok alatt a Windows 7 vagy a Windows 8,mert jelenleg a Windows 7 van fent.
Gondoltam meg kérdezem melyik a jobb a GTX670 számára.
Ha 1 vagy 2 FPS akkor maradok a Windows 7 mellett ahhoz legalább értek egy kicsit.Új,és régi játékokkal tarkítom oldalamat. További hűsölést : Károly. Gamer csatorna. https://www.youtube.com/channel/UCRG3FPVZBYZiqjzwmlTM8LA?sub_confirmation=1
-
kasa85
őstag
Értem és köszi
Amíg nem lesz értelmes game DX11.1 addig maradok a Windows 7-nél.
A védelme jobb,és a javítások is jobbak ahogy elnézem,mert kiforrott volt idő foltozgatni.Új,és régi játékokkal tarkítom oldalamat. További hűsölést : Károly. Gamer csatorna. https://www.youtube.com/channel/UCRG3FPVZBYZiqjzwmlTM8LA?sub_confirmation=1
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz kasa85 #13116 üzenetére
Azokat a funkciókat, amelyek a future_level_11_1 szinthez vannak kötve nem támogatja. Az NV szerint ettől még DX11.1-es a hardver, mert futni fognak a DirectX 11.1-es programok, csak a future_level_11_1 szintet követelő effektek nem aktiválódnak. Mivel a DX11.1 lényegi újítása pont a future_level_11_1 szint, így a Kepler nem támogatja az API-t.
A GCN és a Kepler között a DX viszonylatában egyszerű összegezni a különbségeket. Az alapvető dolgokat mindkét architektúra támogatja. A GCN a future_level_11_1 szinttel támogatja az UAV-ket az összes shader lépcsőn, és ezek száma 8 helyett 64 darab lehet. Emellett a GCN-ben van TIR és 16xMSAA támogatás, de ez D3D alatt nem érhető el.
Az opcionális DirectX funkciók közül a GCN támogatja a SAD4 utasításokat, a CDB-t és a hardveres atomic countert, míg a Kepler ezek közül egyiket sem.
Lényegében, ha egy DX11.1-es program olyan shadert használ, ami nem csak compute és pixel shader lépcsőn igényel UAV-t, akkor az képtelen lesz lefutni Kepleren. Ez a képminőségre hatással lesz. Az opcionális CDB és atomic counter esetében nem követelmény ezeket támogatni, de sebességelőnyt lehet belőle kovácsolni. Ez a helyzet tömören összefoglalva.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Persze tegyük hozzá mindez CSAK win8on... Pontosan ugyanaz a helyzet mint a dx10.1-el,csak most még egy oprendszert is cserélni kell hozzá...soha semmi lényeges hátrány nem lesz belőle...megszoktuk már,hogy az AMD beépít mindenféle olyan dolgot ami majd két generáció múlva lesz használható.Az nVnél sem hülye gyerekek dolgoznak,ha az adott termék "életciklusában" komoly hátrány származna akkor beépítenék...
Mindig úgy említed ezeket a dolgokat,mintha mekkora hátrány lenne,a gyakorlat viszont ezt nem nagyon igazolja,pedig aztán nyomják az evolvedet elég rendesen..[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
kasa85
őstag
válasz SzlobiG #13117 üzenetére
Én is így emlékeztem pont 11.1 miatt vettem új generációs kártyát pedig a HD6950CF bőven elég lett volna most is.
(#13118) Abu85
Mint mindig kiteszel magadért köszi a részletes leírást,így már képben vagyok de egy kicsit szomorú is mik vannak(#13120) Tirexi
Lesz majd talán egy két darab a DX12 lesz majd mérvadó a 11.1 az csak egy Marketing lesz semmi más.
A következő Konzol generáció megérkezésével talán már a DX12 elérhetővé válik.Egy év azt szerintem kint lesznek azok a kártyák amik már tudni fogják.[ Szerkesztve ]
Új,és régi játékokkal tarkítom oldalamat. További hűsölést : Károly. Gamer csatorna. https://www.youtube.com/channel/UCRG3FPVZBYZiqjzwmlTM8LA?sub_confirmation=1
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #13119 üzenetére
Nem mind. Windows 7-re is van DX11.1 runtime, és abban benne van a CDB és a hardveres atomic counter támogatása. Sőt, ezek a DX11 runtime-ben is benne voltak, csak máig opcionálisak, mert csak az AMD oldja meg a támogatásukat. Bizonyos játékok egy-két effekttel építenek ezekre, mint a Dragon Age 2, a DiRT Showdown, a Sniper Elite V2, a Sleeping Dogs, a MoH: Warfighter és a Tomb Raider. Ezek alapvetően teljesítményelőnyt biztosítanak. A CDB emulálható, de ekkor semmit sem gyorsít, míg az atomic countert lehet szoftveresen is kezelni, sőt bizonyos szám felett ez az egyetlen lehetőség, de ha nincs szükség sok counterre, akkor mehet a hardveres.
A többi fícsőr a Win 8-hoz van kötve, de erre úgyis váltani fognak a gémerek, mert a Frostbite 2.0-s motor DX11.1-es továbbfejlesztése jó 10-20%-kal gyorsabban fut az alábbi DX11.1 funkció miatt Win 8-on. Ezt a sebességelőnyt minden legalább DX11-es kártya megkapja, feltéve, hogy Win 8 az OS.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TTomax
nagyúr
Én csak a debug funkciót látom win7 alatt 11.1es ficsörként...van valahol erről doksi?
A többi fícsőr a Win 8-hoz van kötve, de erre úgyis váltani fognak a gémerek
Persze,hogy váltani fognak...csakhogy egy-másfél év múlva a 9es radeonhoz...addigra a 7970 teljesítménye kb a középkategóriára sem biztos hogy elég lesz,nem hogy még ráadod a 11.1-es ficsöröket...tehát ez nem igen lesz releváns....pontosan ahogy írtam,mire ebből profit lesz 2 generáció lecseng... gamer vonalon érdektelen...Szerk:Tévedés ne essék...nem fikázni akarok...jó dolog a fejlesztés,sőt kell is...ár/érték szempontból jó kari a 7950/70,csakhogy nem mindig és mindenkinek mérvadó...értem én hogy érvelni kell mellette,mert jövőbe mutató..a baj ezzel az,hogy mi a jelenben élünk,ahol ugyanazt a teljesítményt most éppen az nV 40-50Wal kevesebből kihozza,és nem a villanyszámla miatt aggódok,hanem mert ezt le is kell hűteni...
[ Szerkesztve ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz TTomax #13124 üzenetére
A debug speciel pont nem érhető el. A shader trace interfész a WDDM 1.2-höz van kötve. A Windows 7 a DX11.1 runtime összes olyan funkcióját megkapta, ami nem igényel WDDM 1.2 felületet.
A keménymag szerintem már az év közepén átvált. A gamerek többletsebességet nem hagynak majd a játékokban. Én arra számítok, hogy nem csak a DICE dolgozik a frissített ID3D11DeviceContext::Map kihasználásán. Nagyon egyszerűen beépíthető, és minden legalább DX11-es hardveren azonnali előnyt biztosító megoldás.Speciel a ID3D11DeviceContext::Map fícsőr nem igényel GCN-es hardvert. Egy csomó DX11.1-es funkciónak erre nincs szüksége. Szóval ez ingyen sebesség, amit bármikor ki lehet használni. Csak az a kérdés merül fel, hogy miért ne?
Azt elhiszem, hogy féltek egy irregurális mélységpuffertől, mert az DX11.1-ben a geometry shader lépcsőn implementálható UAV-kkel, így ezt tényleg csak a GCN tudná megcsinálni, de annak az esélye, hogy ezt játékba rakják minimális. Illetve ha van is terv az irregurális mélységpuffer implementálására, akkor biztos kap a motor egy alternatív megoldást, mert megoldható ez a CPU segítségével is más úton, szóval semmiképp sem lesz ebből képminőségre vonatkozó hátrány, maximum sokkal lassabban fog futni nem DX11.1-es hardveren.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
TTomax
nagyúr
válasz I.T.E.M #13131 üzenetére
Van AMD vs Nvidia topic tessék ott feltenni a kérdést....
[ Módosította: radi8tor ]
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz I.T.E.M #13133 üzenetére
Technikai értelemben a Fermi és a Kepler is tudja az UAV-k elérhetőségét az összes shader lépcsőre. Valójában itt az az alapprobléma, hogy a DirectX 11.1 64 UAV-t követel, míg a Fermi és a Kepler csak 8-at támogat. A Microsoft úgy írta meg a DX11.1 specifikációját, hogy a future_level_11_1 alapvető követelménye legyen a 64 UAV támogatása, így nem számít, hogy az NV 8-at támogat minden shader lépcsőn, azt sem engedi kihasználni, mert a hardver más future_level szintre lesz érvényesítve.
Ezek a dolgok alapvető problémát jelentenek az API-knál, mert a hardver csak annyit tud, amennyit az API megenged a specifikációk értelmében.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
kasa85
őstag
válasz SzlobiG #13122 üzenetére
Ez igaz bár csalódottnak érzem magamat,hogy hiába DX11.1 tud mégsem tud mint a radeon annyi mindent.
Igazából nem volt az a fő indok mikor vettem csak jó ficsőrnek tartottam,és gondoltam lesz majd haszna a későbbiekben talán tévedtem,és elkapkodtam majd talán a következő szériánál lesz majd elterjedt a ficsőr.Új,és régi játékokkal tarkítom oldalamat. További hűsölést : Károly. Gamer csatorna. https://www.youtube.com/channel/UCRG3FPVZBYZiqjzwmlTM8LA?sub_confirmation=1
-
TTomax
nagyúr
Én addig igazoltnak érzem a döntésem,hogy nVet vettem amíg a topicban az a legnagyobb probléma,hogy miért nincs beépítve valami aminek jelenlegi előnye alulról konvergál a nullához...majd ha előny is lesz belőle akkor cserélek,mert a márkára éppen magas ívről teszek.Nekem az a lényeg hogy az aktuális általam játszott játékokkal a legnagyobb rendben legyen minden...és szerintem ezzel itt elég sokan így vagyunk ebben a topicban...
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz I.T.E.M #13139 üzenetére
Ha csak a DX11.1 követelményeit nézzük, azokat viszonylag egyszerű lehet implementálni. Az NV-nek valószínűleg ideje nem volt rá. Az opcionális funkciók problémásabbak. Azok dizájnban nem illenek az architektúrához. Mivel inkább ezeket használják ki a játékok, így ezt a Maxwellnél mindenképp orvosolni kell.
(#13141) gbors: A 8 vagy 64 UAV támogatása az gyakorlatilag semmi ekkora lapkáknál, ha már ugye a funkció megoldott. Alapvetően a memóriarendszert kell enyhén módosítani. Semmi ördöngösség. Valószínűnek tartom egyébként, hogy a 64 UAV nem mindig volt DX11.1 követelmény, így az NV is támogathatta volna, csak elképzelhető, hogy később az lett. Ilyenkor még lehetett elég idő a módosításra, de valszeg az NV már nem akart kockáztatni, míg az AMD alapvetően a konzolok miatt jelentősen túltervezte a GCN-t, így gyakorlatilag az MS módosítása nem jelentett semmi változást a tervekben.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
keIdor
titán
válasz TTomax #13140 üzenetére
Mire el jön annak az ideje, már elég múltidő lesz a 600-as széria, meg a HD7000 is...
Én DirectX 10.1-nél megtanultam, hogy ezekkel nem foglalkozunk, azt még jól megkajáltam én is.
Tény, hogy volt neki előnye, de ha egyszer kihasználatlan volt, akkor meg minek?¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
cyberkind
félisten
(B)I.T.E.M(/B)
5 percen belül szerkesztés gomb !!!
Paranormal Cocktivity
Új hozzászólás Aktív témák
- PCX Garancia! MSI RTX 3080 Ti 12GB GDDR6X Gaming X TRIO Videokártya! BeszámítOK
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- ELADÓ 32 DB Nvidia RTX 3060 Ti és 8 DB Zotac Gaming Geforce RTX 3080 Trinity / KOMPLETT BÁNYAGÉP
- Rog 4070 Ti //KERESEM!!//
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel