- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
Hirdetés
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
iPaden is vége az App Store monopóliumának
ma Ősztől lehet alternatív alkalmazásboltból telepíteni az EU tagállamaiban.
Aktív témák
-
PazsitZ
addikt
Széteső Forma-1 – aggódjunk vagy sem?
Cikk főként a kereskedelmi jogok változásait taglalva régről máig.- http://pazsitz.hu -
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz Nowhereman #43499 üzenetére
Föltétezem tisztában vagy azzal, hogy mekkora ország a miénk Kanadához képest. Nem a megítélésról van szó, hanem arról, hogy egyáltalán tudnak rólunk...
Feel Good Inc.
-
Nowhereman
őstag
válasz -=Sziszi=- #43500 üzenetére
Most lenne egy kérdésem: ha kb. azt írom, hogy Massa csak egy pocsolyarészeg(kb. a mellékletedben szereplő emberek állapotában lévő) Kiminél tud jobb lenni - mert a tavayli évben, és néha az az elöttiben is, olyan volt, mintha kb. így aludna az autóban, és csak néha zavarná meg az álmát egy-egy muslinca - akkor én szerinted merre tettem le a kacsacsőrt?
Utánam a kondenzcsik!
-
Nowhereman
őstag
Jó, de azért te sem azt vontad le a Kanadai, vagy épp Belga nagydíj elmaradásából, hogy, hú de egy lepattant hely lehet, ha már futamért sem tud csengetni. Az, meg hogy van, mint mondtam nem túl sokat ér, főleg egy olyan országban, ahol a legyártott termékekre is inkább a made in mögé a Hungary helyett az EU kerül.
Utánam a kondenzcsik!
-
Ijk
nagyúr
Nem értem most ezt a Hungaroring körüli mizériát. Főleg azért nem, mert ezek a marhák még a 2020-as olimpiát akartak rendezni, amihez semmilyen feltétel nem adott, az F1-et pedig el akarják küldeni, amihez minden feltétel adott
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
JJános
addikt
válasz Motion_Blur #43509 üzenetére
Aszfalton nagyon jó lesz. Nem lesz az aszfalt újdonság, ahogy a havas út sem volt. Jó versenyzést Kimi!
2007-05-06 óta itt!
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #43482 üzenetére
Általában nem hiszek, de most kb. 90%-ban hiszek egy hivatalos, "kategorikus" cáfolatnak, és csak 10%-ban a ki tudja, honnan kiszivárgott "munkaanyagoknak"...
Egyébként ahogy írtam már (vagy nem írtam?), már csak azért sem hiszem, hogy gondban lesz a nagydíj, mert nagy a valószínűsége az új kormánynak, és egy vezetőségi váltásnál akármit kidobhatnak az ablakon a korábbi döntések közül. Egyébként is tök röhej, hogy ezek egyáltalán terveznek olyan hosszú időre bármit is... -
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #43509 üzenetére
Nem emlékszem, hogy az utóbbi 20 évben bármelyik F1-es pilóta kiruccangatott volna más autóversenyekre idény közben. Ralizni sem nagyon szoktak, leginkább csak egy-egy próbatesztet szoktak néha, de azt is holtidőben.
Mondjuk lehet, hogy erre kár volt felhívnom a figyelmet, mert hamarosan indul a szöveg, hogy "ez is azt mutatja, hogy nem a munkájára figyel, hanem ide-oda kódorog"... -
Motion_Blur
félisten
válasz wildrain #43512 üzenetére
hamarosan indul a szöveg, hogy "ez is azt mutatja, hogy nem a munkájára figyel, hanem ide-oda kódorog"...
Jaja, én is várom már
Pedig valszeg pont az ellenkezője igaz. Ezzel csak nyerhet, nem veszíthet semmit.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
wildrain
addikt
válasz Motion_Blur #43513 üzenetére
Azért abban pl. Laudának igaza van, hogy az idény közbeni tesztelés megszűnésével gyakorlatilag nincs mit csinálniuk a pilótáknak. A legtöbbjük ilyenkor PR melókat végez, vagy pihenget. Ehhez képest szerintem nem nagyon más az, amit Kimi csinál. Edzésnek nagyon jó.
-
proof88
addikt
Isztambulban már a BMW Sauber is új diffúzorral fut - mit gondoltok, pontszerzés esélye meglesz?
-
hunnylander
őstag
válasz Csabee. #43520 üzenetére
Akkor ugyan minek törték vele magukat, hogy megcsinálják?
Nem csak azon múlik, de nem értem, hogy miért kellene a BMW-t a mezőny végére tenni, csak mert Monacóban odakerültek.
A dolog ennél sokkal összetettebb és az erőviszonyok pályaspecifikusak. Pl. azt gondolhatja a laikus hogy a Toyota vagy BMW sehol sem lesz az Istanbul Parkban mert Monacoban sehol sem volt, közben meg mindkét autó karakterisztikája olyan, hogy simán Q3-azhatnak is vele akár. A Toyota a leghosszabb tengelytávú autó, a BMW is igencsak ott van mögöttük e téren. A Toyotával kapcsolatban olvastam is nyilatkozatokat, nem tudták felmelegíteni a gumikat az időmérőn, emiatt a gyalázatos eredmény. Úgyszintén az egyik BMW (amelyiket nem hátráltatta pech) 7. lett Barcelonában, ami egy aeroigényes pálya.
A mezőny nagyon egyben van, az erőviszony futamról futamra változhat és pályaspecifikus.
www.HunnyF1.com
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #43522 üzenetére
No és a McLaren hol lesz szerinted? Felraknak valami újítást az autókra?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Csabee.
nagyúr
válasz hunnylander #43522 üzenetére
én nem raktam a mezőny végére.. kellenek az új dolgok, mert javítani kell mindenkinek az autókat... most kb olyan az egész F1 hogy van a Brawn, akik torony magasan a legjobbak voltak, és mindenki próbál felzárkózni, a ReddBullnak már úgy nézki sikerült, Monaci alapján látni valamit a Ferrarinál is, de ez majd még jópár futam kell hogy kialakuljon, de addig Button behúzza a VB címet az fix
Üdv: Csabee.
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #43523 üzenetére
Minden futamra ígértek újítást, még ha nem is lesz mind szembeötlő.
A padlólemezt gyakorlatilag minden csapat folyamatosan fejleszti, mert az új formulában (a kiskapu engedélyezése után) ez lett a fő csapásirány. Véleményem szerint a McLaren viszi tovább a Basking Shark konceptjét is a hátsó szárnyat illetően.
A mezőny nagyon sűrű és technikailag benne vagyunk a sűrűjében, tehát a McLaren könnyen a Q2-ben fejezheti be az időmérőt, de sokat számíthat majd az egyéni pilótateljesítmény és azzal talán el lehet jutni a Q3-ba. Barcelonánál rosszabb szereplésre nem számítok.
www.HunnyF1.com
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #43525 üzenetére
Ferrari sima Q3 azért már elvárható lesz nem?
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
hunnylander
őstag
válasz Motion_Blur #43526 üzenetére
A Ferraritól én már dominanciát várok a szezon második felére. Le fogják hagyni a Brawnt a fejlesztési versenyben.
Már a győzelem is összejöhet nekik Isztambulban, a Q3 egyértelmű.
Az éveleji bakizás ellenére is maga az autó kiváló koncepció és jól fejleszthető is. Az meg nem kérdés, hogy az összes csapat közül a Ferrari képes a legerősebb szezonalatti fejlesztésre. E tekintetben a McLaren se gyenge de ők nagyon messziről indultak egy botrányosan lassú autóval aminek az alapkoncepciója se ígérhet sokat.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
!Overdose!
őstag
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #43527 üzenetére
Szvsz a Red Bull még beleköphet ebbe a levesbe.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
munky
őstag
válasz hunnylander #43527 üzenetére
Én azért nem vagyok ennyire magabiztos a Ferrarival kapcsolatban.
Várjuk ki a végét! Monaco-t nem tartom jó kiindulási alapnak, igaz Spanyolországban is biztató volt a tempó.
-
brownus
veterán
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #43522 üzenetére
Mi csak arra próbáltunk volna utalni, hogy a BMW eléggé le van maradva, szerintünk. nem temetjük, csak keveselljük teljesítményét.
Nem volna baj, ha nincs igazunk, és megtáltosodtak volna az über diffuzorral.2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
válasz !Overdose! #43528 üzenetére
Úgy néznek ki a képen, mintha nem is ők győztek volna. Vagy ha igen, akkor hogy néztek ki a vesztesek?
Ez a tükör keményen bánik Barikával, az tuti.2007-05-06 óta itt!
-
Motion_Blur
félisten
válasz hunnylander #43527 üzenetére
Próféta barátom!
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #43536 üzenetére
Ezekután remélem hogy mindent így fogsz elhinni neki.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #43538 üzenetére
Áhhh...csak azt hiszi el ami neki tetszik.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
-=Sziszi=-
aktív tag
válasz Nowhereman #43504 üzenetére
Massa vs. Kimi témáról lehetne vitázni egy darabig. A csapat egyenlően kezeli őket és nem véletlenül.
Az zavar, hogy lecsúszott alkesznek hívsz egy egy nagyon nagy sportteljesítményt nyújtó embert, mert ahhoz hogy végigbírják a versenyt jó sokat kell edzeni és jó formába kell lenni. Kimi hétvégén még ralizik is. Egy ilyen emberre semmiképp nem illik a te negatív jelződ."Pár évvel később azért a Doom, Wolfenstein 3D már szerves része volt a közoktatásnak is." - Dilikutya
-
Miv
tag
válasz -=Sziszi=- #43540 üzenetére
Meg egyébként sem kell ilyen jelzőkkel illetni nem csak őt, hanem mást sem.
Nem a megye 3-ban focizik, ahol esetleg a helyi kocsma tagjai húznak mezt... -
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #43542 üzenetére
Jól, van. Akkor most ugyanígy megjósolom hogy kettős Ferrari győzelem lesz és kört adnak az egész mezőnynek, sőt kettőt.
A sérült autót akkor nem számoltam bele.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
aesir
veterán
válasz -=Sziszi=- #43540 üzenetére
Soha, egyik csapat sem kezeli egyformán a két versenyzőjét. Nem is tehetik, mert csak egy világbajnokot avatnak. Valamelyiket mindenképpen előnyben kell részesíteniük már az első, de legrosszabb esetben is a második versenytől fogva. A csapatok tulajdonosai, a szponzorok, nem azért tesznek bele dollármilliókat egy-egy csapatba hogy a fair play díjat vigyék haza, hanem győzni akarnak / a lehető legjobb elérhető helyezést akarják. Ez csakis úgy megy, hogy az egyik pilóta konzekvensen védi a másikat az elejétől fogva. Az "egyenlő feltételek", meg a "majd később eldöntjük..." nem más mint PR-blabla azaz színtiszta porhintés. Baj akkor van, ha az elsőnek szánt pilóta nem tudja hozni az elvárt teljesítményt, vagy a másodiknak szánt pilóta rendszeresen megveri. Ilyenkor borul az egész év, fordítani kell a taktikán, ez teljesen összezavarja a csapatot is. Szép példákat láttunk erre az utóbbi két szezonban. Természetesen kicsit más a helyzet a mezőny végén, ott elvileg megtehetné egy csapat hogy tényleg egyenlő feltételeket ad a pilótáknak, de gondosan tervező üzletemberek ezt mégsem fogják soha megtenni, akármit is kommunikálnak a külvilág felé. Ez nem fair play hanem a világ legkeményebben finanszírozott sportja, amit csak egyvalaki nyerhet meg. Egyszerűen hibás taktika az, ami nem ennek van alárendelve.
Van saját életem...
-
Viktor77
titán
Na, ezt már nem állom meg röhögés nélkül.
"Michael Schumacherhez hasonlította pilótáját Ross Brawn csapatfőnök,..."
Alávágják a mezőny legjobb autóját és nyer? Egy kész csoda ez az ember. Erre senki más nem lenne képes.
Holnapi nyilatkozat mi lesz? Button meg fogja dönteni Schumi vb rekordját?
Csinálni kell. Kész. Pont.
-
Fortissimus
őstag
Mosley nem érzi magát öregnek az újrajelöltetéshez
"Az FIA-nál mindenki azt akarja, hogy maradjak. Néhány csapatnál biztosan másképp vélekednek erről, de ez nem lényeges, ők nem rendelkeznek szavazati joggal a választáson. Nehéz döntés előtt állok"''He who controls the spice, controls the universe''.........¡ buenas nochesssssss! Kényes bugyli,komisz kinyírt levágják Boci baja az is itt lett elvág… GIGGITY! Az élet nem habostorta...
-
Nowhereman
őstag
válasz -=Sziszi=- #43540 üzenetére
Kimi tavalyi teljesítményében mi volt a nagyon nagy? Az hogy a szezon nagyobb részén végigaludta a futamot, néha felébresztette egy légy - futott egy leggyorsabb kört, aztán visszadölt aludni. Szerintem úgy egy tucat olyan pilóta volt a mezőnyben, aki képes lett volna annyi pontot összevadászni azzal az autóval, amenyit őkelme. Ő csak úgy kényelmesen érezte magát, elfeledkezve a világról, kb. mint a képed szereplői.
Nem mondom, Massa vagy Lajoska sem alkotott felülmúlhatatlant, de náluk közel sem volt olyan széles a szakadék a képességük és a teljesítményük közt, mint Kiminél.
Egy ilyen teljesítmény szelidebb jelzőt illeszteni már a hazugság határát súrolná...Utánam a kondenzcsik!
-
Motion_Blur
félisten
válasz Fortissimus #43547 üzenetére
"noha az aktuális világbajnok apja is lehetnék"
Ez gondolom dédapja akart lenni
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
Aktív témák
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Elden Ring
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Háztartási gépek
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Eredeti játékok OFF topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest