- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Mini-ITX
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- SSD kibeszélő
- Autóhifi
- Projektor topic
- Házimozi belépő szinten
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
Hirdetés
-
Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
ph A cég elég olcsón megússza az ügyfelei félrevezetését, de az üdvözlendő, hogy az Egyesült Államok hatóságai nem siklottak el az ügy felett.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
Ilyen lesz a SteamWorld Heist II
gp A folytatás a tervek szerint a nyár folyamán, pontosabban augusztus elején érkezik.
Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #43751 üzenetére
oké, szép meg minden, de hány szor tört ez már kocsit szted?
de nagyon hangulatos videó -
hunnylander
őstag
Williams
Lola
Prodrive
USF1
Campos Meta1
Litespeed GP
March
Superfund
Brabham Grand Prix
Epsilon EuskadiSzámomra ők a legkomolyabb jelentkezők, megfelelő technikai és anyagi potenciállal. Négy évre előre megvan az anyagi fedezetük a Forma-1-es szereplésre, további infók: Epsilon confirms 2010 F1 entry attempt
Ők jöhetnek, de természetesen nem a jelenlegiek helyére, hanem mellé, de Mosley nem az én fejemmel gondolkozik: [link]
Hatalmas botrány van kibontakozóban...
www.HunnyF1.com
-
laci666
senior tag
válasz Motion_Blur #43751 üzenetére
Nem semmi a gyerek
No meg az a Subaru is csodaszép meg úgy az egész össze van rakva.el is mentettem meg kell nézni egy párszor
Nem lepne meg ha az új NFS-ben ez lenne az intró.[ Szerkesztve ]
ASUS Prime A320I-K,AMD Ryzen3 2200G ,2x8GB 3000MHz DDR4 Corsair ,240 GB Kingston HyperX Savage SSD,LG 27MP59G,SilverStone Raven Z RVZ02,Bequiet Shadow RockLP(Gyári AMD hűtő hely hiány miatt),Huawei Nova 5T, XBOX ONE X,MSI GS63 7RF Stealth
-
stvnppp
senior tag
válasz #70869248 #43745 üzenetére
Azért érdekes lesz... Szerintem az is előfordulhat, hogy a nagycsapatok végül belemennek, és elindulnak, de a FIA azokkal kicseszik/példát statuál, "akikre nincs szükség", és fejek hullanak a porba. Tiszta összeesküvéselmélet
#43751
a múltkori sem volt semmi, ez meg...[ Szerkesztve ]
-
wildrain
addikt
válasz hunnylander #43753 üzenetére
Mosley a FOTA-ról:A költségcsökkentésekről beszélnek, miközben a sajtó előtt tárgyalnak Flavio Briatore jachtján.
Mintha nem lenne tökmindegy, hogy hol tárgyalnak. Az a jacht akkor is meglenne Briatorénak, ha nem ott tárgyalnának. Meg aztán Briatore magánvagyonához nem sok köze van a csapatnak, ahol munkaviszonyban van.
Szándékos bujtogatás ez Mosley részéről... -
hunnylander
őstag
válasz wildrain #43756 üzenetére
Van néhány téves nézete a csapatokról és a dolgokról, továbbá eléggé az az 'ezténjobbantudomnálatok és különbenisenyémahatalom' típus és van hozzá 'küldetéstudata' is.
Minden adott hozzá, hogy a Forma-1 történetének legnagyobb krízisét generálja ezen tulajdonságaival.
Engem megijeszt, hogy nincs jelenleg párbeszéd / tárgyalás a felek között, pedig Mosley június 12.-ei döntése kikövetkeztethető.
www.HunnyF1.com
-
Bermi
aktív tag
válasz hunnylander #43757 üzenetére
egy kicsit pesszimista vagy az egész üggyel kapcsolatban.
persze én is izgulok, hogy mi lesz, de szerintem valahol nézhetem majd a kedvenc csapatomat és pilótáimat (ügye több pilóta nyilatkozta, hogy a csapat döntését fogja támogatni).
#43749) D@ni88: úgy legyen
[ Szerkesztve ]
F1.....
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #43745 üzenetére
Azért nem kéne annyira szidnod a Cosworth-ot. Pöpec motorjuk volt, és szinte mindig a Williams döglött ki körülle. Aztán meg már senki sem kért tölük motort. Az viszont kérdéses, hogy mire lenne képes csipkerózsikás álmából felélesztve - mert addig ugye a többi erőművet reszelgették tisztesen.
börni és mózli két kretén, akiktől csak egy másik szériába lehetne elmenekülni.
Gondolj csak a Brabham-re. börni elüldözte onnan Gordon Murray-t, akit már akkor is az egyik legnagyobb konstruktőrnek tartottak - aki aztán össze is dobta a legendás MP4/4-et a mekinek. Ő meg helyből elmesélte, hogy börnitől sosem lehetett normálisan fejleszteni, mert egy olyan smucig f@sz, aki miatt 2 évig szivatták magukat a megbízhatatlan, túlsúlyos és túlméretes alfa-romeo motorokkal, mert azokat ingyé adták, míg a Cosworthért - igaz nem sokat - de fizetni kellett... Röviden míg a többiek azért csinálták a pízt, hogy versenyezzenek, addig a Brabham börninek csak negy fejős tehén volt!És hidd el, mózli ki fog tenni néhány régi csapatot új csapatnak adva a helyüket, hogy még jobban alá tegyen a FOTA-nak!
Utánam a kondenzcsik!
-
hunnylander
őstag
McLaren: Team debrief after the Monaco GP
... new front wing ... we have a very aggressive floor program and a matching top body ... we're not giving up on this fight ...
www.HunnyF1.com
-
#70869248
törölt tag
válasz Nowhereman #43759 üzenetére
Nem bántom a Cosworth-t, de nem hinném hogy megállna ezek mellett a motorok mellett.
Akkor sem volt élvonal...sőt 8. hely év végén 11 megszerzett pont (Renault 206) gyakorlatilag csak a Super Aguri-t, a Midland-t, és a Minardi-tól örökölt lefojtott V10-s Cosworth-t használó STR-t verték meg (Webber-l és Rosberg-l).
Azóta sem ülnek, de a CC vagy a Nascar blokkok nem hinném hogy nagy reményekre josítana fel...de nagy valószínűséggel ez jövőre kiderülhet.Talán a motorbefagyasztásnak köszönhetően fel tud jutni, de a 'megbízhatóság' érdekében azóta is történtek fejlesztések a jelenlegi erőforrásokon.
Evéleményen vagyunk bőven.
A FOTA-val lehet hogy kikezd Mosley, sőt azt csinálja...de el fogunk jutni oda hogy már nem akarjuk majd hogy jöjjenek a FOTA tagok.
Mosley-nak engednie kell, vagy különben ha mi nézők is beleizguljuk a csapatok fejét a kalodába mert nehogy megszünjön az 'F1' az rosszabb lesz...na de valójában az F2-n frankón le lehet mérni hogy mi lesz a jövő.Persze az lehet hogy megpróbálja szétcibálni a FOTA-t, de azok a gyártók aki most bent vannak, azok azok akikkel versengeni érdemes...a gyártók adnak motorokat a privátoknak mert muszáj, adnak hajtásláncot mert muszáj, befagyasztanak mert muszáj,....de nem fogják magukat megveretni ezekkel a csapatokkal (Honda-Super Aguri)...semmi jó nem fog kisülni belöle.
[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
Williams
Lola
Prodrive
USF1
Campos Meta1
Litespeed GP
March
Superfund
Brabham Grand Prix
Epsilon Euskadi
MSC / N.Technology[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #43763 üzenetére
Elvileg mennyi szabad hely van? Három?
Majd mózli csinál helyet...
-
P00By
nagyúr
válasz hunnylander #43765 üzenetére
Ja, oké nem szóltam!
-
proof88
addikt
Más: múltkor, talán pont az első versenyen volt az, hogy pont akkor jött be a biztonsági autó (ja igen, Nakajima balesetekor), miután Button bejött a boxba... akkor mondtátok páran, hogy ebben az évben a FIA a Brawn GP-nek akar kedvezni.
Én Monacóra a bwinen 2 SC-t tippeltem a futamra. Ezzel szemben egy sem volt, pedig nem gondoljátok, hogy legalább az egyiknél illett volna behívni? Amikor kiszáll a pilóta az autójából, meg más is van ott, akkor a sárga zászló egyértelműen kizárja, hogy valaki hibázzon és nekik szaladjon? Mert szerintem nem. Vagy akkor elszállt volna a Brawnék előnye? Egyébként én nem vagyok senki ellen (csak a FIA ellen), de ezt most hogy-hogy nem hozta fel valaki megint, hogy SC hiányával kedveztek a Brawn-nak, pedig ha más csapat lett volna elöl, lehet, hogy behívják, hogy összehúzza a mezőnyt. Vagy ezt inkább ne erőltessem?
-
proof88
addikt
Más: hunny, most akkor a McLaren hogy áll majd Törökországban? Ugyebár ez nagyon keményen aero-tapadásra támaszkodó pálya, feltételezhetően emiatt erős lehet a Brawn, a Ferrari és a Toyota, meg gondolom a Red Bull. A BMW kakukktojás, nem tudni, mennyit lépnek előre az új diffúzorral, de én nem lepődnék meg azon, hogy ha a BMW a Red Bullal és/vagy a Toyotával harcolna már a pontszerző helyekért, és a Ferrari menne a Brawnnal.
Szóval a McLaren említett új fejlesztései mit hoznak majd?
A Toro Rosso, Renault, Force India felejtősek gondolom?Force Indiánál azt olvasom, hogy csak apró dolgokat újítanak Törökbe és a fő fejlesztések Silverstone-ra lesznek meg.
Renault sem hoz nagy dolgokat egyelőre...
Toronál semmi ilyet nem láttam...>>>
[ Szerkesztve ]
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #43760 üzenetére
Nem rossz. Szivesebben vennék részt ilyen meetingeken mint a nálunk szokásos órás bullshitelős féléken.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
-
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #43771 üzenetére
Nem ,
nem nagyon járok oda (2évente ha egyszer benézek). sg-ről van.[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz proof88 #43768 üzenetére
A videóban említett fejlesztések Silverstonera készülnek, Törökországba csak néhány kisebb módosítást visznek.
Az Istanbul Park annyira nem aeroigényes, mint Barcelona volt, inkább 'vegyesfelvágott', leszorítóerő tekintetében közepes besorolású. Amit az autó el fog veszíteni pl. a híres 8-as kanyarban, visszaszerezheti a lassú kanyarokban és egyenesekben az ahhoz való jobb képességeivel. Persze így sem lehet olyan jó, mint egy Brawn, RBR és Ferrari, de a barcelonainál jobb eredmény várható.
A mai mezőnyben senkit se írnék le. A Toros Rosso egy RBR, tehát örökli annak képességeit (mégha csúszásokkal is), a Renault is készül fejlesztéssel és bizakodóak.
www.HunnyF1.com
-
stvnppp
senior tag
Az N. Technology-val tízre nőtt az új jelentkezők száma
Kezd vicces lenni...
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #43773 üzenetére
Ráadásul a hosszú egyenes(ek) miatt a KERS is hozhat pár tizedet. Remélem hogy LH valahogy majd beverekszi magát a Q1-be.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #43776 üzenetére
Sajnos nem vicces. Mózlit nem érdekli más, mások, a FOTA véleménye.
[link]Úgy néz ki sikerül tönkre tennie a mi világunkat. Én mindíg mondom, hogy nem az a baj, hogy nagy az Isten állatkertje, hanem a kerítés túl alacsony. És ezek ide beszökdösnek.
2007-05-06 óta itt!
-
Nowhereman
őstag
válasz JJános #43777 üzenetére
Isten állatkertje alacsony kerítéssel? Nekem néha olyan érzésem van, hogy az inkább szafari park. Nézz szét a nagyvilágban! A legtöbb helyen majmok játszanak az atomtáskával!
Számomra csak az a különös, hogy valaki kinézi mózliból, hogy a saját akaratánál elöbbre tartaná a józan észt! Vagy azt, hogy börninek bármi is elöbbrevaló a pénzcsinálásnál. - A ferrari miatt próbált kompomisszumot - mert tudja, hogyha átmegy egy másik szériába, akkor viszi magával a nézők felét...Utánam a kondenzcsik!
-
Ijk
nagyúr
Na mi történt? Mosley megint elfelejtette bevenni a gyógyszerét?
/人◕ ‿‿ ◕人\
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #43776 üzenetére
Hátha lelövi valaki véletlenül...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Nowhereman #43778 üzenetére
Számomra csak az a különös, hogy valaki kinézi mózliból, hogy a saját akaratánál elöbbre tartaná a józan észt!
Ez így van, számomra pont azt hozza amire számítottam.
www.HunnyF1.com
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #43782 üzenetére
Ez tetszik!
Remélem a gyári csapatok ellenállnak Mózlinak. Ha a FOTA otthagyja a Mózli féle F1-et, a nézők 85%-a is otthagyja őket.(Ferrari50%,.........)
Mégis inkább a sas körözzön a rét felett!
2007-05-06 óta itt!
-
JJános
addikt
válasz hunnylander #43784 üzenetére
Már kikelek lassan emberi mivoltomból, de ilyenkor mindig a nácik jutnak eszembe. Meg Radnóti. "mikor az ember önként, és kéjjel öl".
Ez a Mózli hogy honnan veszi a bátoságot, azt nem tudom, de az biztos, hogy nagyon tenyérbemászó képe van.2007-05-06 óta itt!
-
brownus
veterán
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #43782 üzenetére
A tengelytávokról esetleg nem tudsz valami összehasonlítást?
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
válasz Oliverda #43787 üzenetére
Vannak fotók, amelyek a stúdiófotók alapján készítettek (pl. van egy a speedtv.com galériájában is), de ezek nem megbízhatóak a különböző méretezés és perspektíva miatt, és a csapatokról az járja, hogy amúgy is mahinálják a stúdiófotóikat az IP titkok megőrzéséért.
Amit így szakmaibb cikkekben olvastam, Toyota, BMW, ők vezethetik a listát legnagyobb tengelytáv tekintetében. Ezért is küszködhettek Monacóban.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
brownus
veterán
válasz hunnylander #43788 üzenetére
Amit így szakmaibb cikkekben olvastam, Toyota, BMW, ők vezethetik a listát legnagyobb tengelytáv tekintetében. Ezért is küszködhettek Monacóban. - miért? hogy befolyásolja ez az autó menet tulajdonságát azon a pályán? nehezebben, alassabban fordul. vagy?
-
JColee
őstag
Mosley javasolta a feltételest nevezést, mondja Theissen
És közben érvénytelen a nevezés? Mosley is tudja, mi a dörgés -
hunnylander
őstag
válasz brownus #43789 üzenetére
A Ferrari is tradícionálisan ezért maradt alul a McLaren/Renault elleni párharcaiban az elmúlt években Monacóban.
Arra a Mickey egér pályára 'gokartosabb' autók ideálisak. Vagyis rövidebb tengelytáv, továbbá spéci felfüggesztés, kiváló mechanikai tapadás.
A mostani Ferrari már ideálisabb Monacóra.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
Peat;)
veterán
válasz hunnylander #43763 üzenetére
Nagyon az egyik oldalát fogod meg a dolgoknak, a gyári csapatok legalább olyan hibásak mint mózli, a gyári csapatok miatt alakult ki a túlköltekező helyzet erre meg most hogy drága meg válság van kilép a honda ki akar a rönyó meg toyo..de a bmw is nehéz helyzetben van..hát húzzanak a fenébe. Egy történelmi sportágat simán hazavágnának mert nem fér bele a költségtervezetükbe, ezek a gyári csapatok.
Az a nagy kompromisszum amit aláírtak a csapatok és úgy neveztek együtt...előbb miért nem ment? Csak ha gáz van akkor erőltetik meg magukat? Nem, pont úgy elvárják a talpnyalást mózlitól mint ő tőlük.A legfőbb gonduk meg nem más, mint hogy több csapat lesz, így kötött költségvetéssel nem tudnak annyira ellépni tőlük. Mivel szorosabb a mezőny a zsé is jobban eloszlik, ráadásul több szereplő között. Na ezért sír a szájuk és tesznek lépéseket hogy hátráltassák az új csapatokat, miközben nyilatkozzák hogy amúgy semmi baj velük, de ilyen nevek mit keresnének itt, az nem lenne F1. Hát annyit keresnének ezek a csapatok mint a BMW-t és Toyotát megverő Force India..jópár komolyabb név van mint ez a magáncsapat.
Azt nem tudom mennyire rasszista az öregapó, de az írásaid alapján te is ijesztővé válsz kissé vele szemben..nem kell túldramatizálni, Ferrari Mclaren tuti marad, 1-2 gyári csapat meg hulljon ki nyugodtan, a közúti autógyárakban az átlagbérűeknek beadják a több ezer fős leépítést hogy muszáj, de itt meg túl sok lenne a csökkentés..hát ne basszanak ki annyi embert az utcára.
[ Szerkesztve ]
-
Peat;)
veterán
válasz Peat;) #43794 üzenetére
NAGYON OFF:
Az egész mizéria USA-ra emlékeztet egyébként. Szépen megteremtették a remek törvényekkel az ingatlanpiacuk válságát (több évvel előtte leírta nem egy professzorka), szépen pukkant a lufi, amiből kialakult a pénzügyi válság majd gazdasági. Közben nyeli a hiteleket Kínától a remek nemzet, majd Obama lenyilatkozza: vigyázni kell, hiszen látjuk Mo-n is milyen instabil a helyzet, ezek a fejlődő országok nagyon veszélyesek...én valahogy az amcsi elnököket képen törölném és most megint ezt érzem, a gyárak részéről. Ők a jótündérek, a mózli meg a hókuszpókusz csak hajjal és beszőkítve. Mózli is ilyen szó se róla, de ő egy hülye. A másik oldalon meg a sok hülye. A sok meg > mint egy.[ Szerkesztve ]
-
hunnylander
őstag
válasz Peat;) #43794 üzenetére
Nem értem mi a bajod a csapatokkal és az általuk kidolgozott értelmes javaslatokkal (amire Mosley kérte őket).
Ez az ügy nem fifty-fifty problémákon alapszik.
A megoldás Mosley elvarázsolt zsarnoki jellemvonásai miatt várat magára.
Van minimum három csapat az új jelentkezők között, aki jönne a mezőnybe a FOTA javaslatai szerinti szabályrendszerben is (úgyhogy a megoldás egyszerű lenne, mint egy pofon, csak Mosley gőgje nem engedi). Mosley kavar és elsilányítja ezt a sportot a paranoid hataloméhes húzásaival.
[ Szerkesztve ]
www.HunnyF1.com
-
gV
őstag
válasz hunnylander #43793 üzenetére
A Ferrari is tradícionálisan ezért maradt alul a McLaren/Renault elleni párharcaiban az elmúlt években Monacóban.
ez hülyeség, 2004-ben barom montoya, 2006-ban a szánalmas bünti, 2008-ban a körülmények szerencsétlen alakulása miatt maradt el a Ferrari győzelem
-
hunnylander
őstag
2004-ben barom montoya
Höhö. Én nem fogom lebarmozni azt aki ott hibás volt, nem vennéd jó néven.
2006-ban a szánalmas bünti
Másik höhö.
A harmadik is höhö, mert Lewis majd' 50 másodpercet vert nehezebb autóval a veres paripa legjobbjára addig amíg Rosberg odacsapta, majd azután is otthagyta, mint eb a salakanyagát.
www.HunnyF1.com
-
madstunt
addikt
válasz hunnylander #43799 üzenetére
Ja höhö
Aktív témák
- Formula-1
- Megbírságolták a Razert a Zephyr maszkok miatt
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Futás, futópályák
- Crypto Trade
- Mini-ITX
- Orvosi kérdések
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen