- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Melyik tápegységet vegyem?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- Milyen notebookot vegyek?
- TCL LCD és LED TV-k
- Steam Deck
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
#31600896
törölt tag
Az enyémen már el is érte a küszöböt, láttam rajta apró hólyagosodást...
Nekem a biztonsági öv széle foszladozik enyhén, a klíma nem működik most, a bal első sárvédő lyukas, azt ideiglenesen javítottam üvegszálas anyaggal, most még a javítás se látszik rajta olyan faxa lett, de szerintem jövő tavaszra ledobja...
A jobb hátsó sárvédőívet javítani kéne, magasnyomásúval letámadtam, és ahol megtud ülni a sár (alsó rész) ott ledobott rozsdáig mindent magáról.Apropó! Hogy lehet a két hátsó dobbetétet kivenni? Teljesen más patentek tartják, mint elől.
-
tobias88888
őstag
Európában lévő Ford szervizektől valahogy le lehet kérdezni a szervizeléskori kilométeróra állásokat?
Van pár P, R, S-es rendszámú 2010 körüli Fiesta ami érdekel (vagy ami még regisztrálva sincs), leginkább németből. Ezeknél nincs meg az a plusz infó mint a magyar autóknál, ahol 2013ig visszamenőleg meg lehet nézni a kilométer óra állást és a képeket. Persze ha szerviz előtt tekerték az órát mindig akkor szívás, de ez azért ritka.
Persze állapotfelmérés szerelő által az alap vásárlás előtt, de ez autónként 15 - 20 ezer Ft, azaz csak a tényleges jelöltekre akarnám költeni. -
Sys85
veterán
Csináltatott már valaki gyári,immos 3 gombos távos bicskakulcsot a Fordnál?Csak az árak miatt kérdezem.
1 kulcs van az mk3 fókához és nem vagyok nyugodt,beszopom ha elhagyom.[ Szerkesztve ]
#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
dellfanboy
senior tag
focus II 1.6benya-nal ti csereltetek mar uzemanyag szurot? en ahogy nezem a mannfilter-es kereso elettartam garancias szurot ir..
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
kcsa
veterán
válasz dellfanboy #25508 üzenetére
Benzintankban van, szivattyúval egybeépítve. Úgy tudod megkímélni, hogy sosem járod ki az üzemanyagot. Cserélni viszont nagy szívás, így nem is szokták.
-
-
tobias88888
őstag
válasz tobias88888 #25506 üzenetére
Másik kérdés kb ugyan ide. Sok autón látni kopott ford emblémát, ez minek a jele? Kint állt a napon? Sokat mentek vele? Más autóknál nem látom, de itt van 70 meg 100 ezer km-el is teljesen lekopott emblémás kocsi.
-
#31600896
törölt tag
válasz tobias88888 #25513 üzenetére
Leghamarabb az első kopik meg. Kőfelverődés, napfény. Én tavasszal cseréltem vadi újra, már látszik rajta a kopás. Hátul 2 éve cseréltem, még szép.
-
7Sony7
addikt
válasz tobias88888 #25513 üzenetére
Én úgy hallottam, hogy bizonyos évjáratok ilyenek. Az enyém 2008-as és hátul kopott.
-
-
DeFranco
nagyúr
válasz molnarpeter #25516 üzenetére
nem akarom ezt cáfolni de tény, hogy nekem a 16 év alatt nem kopott meg sem az első sem a hátsó embléma pedig utcán állt, legalább is az élettartam felében biztosan.
-
7Sony7
addikt
válasz molnarpeter #25516 üzenetére
Tényleg olvastam valahol. Meg aztán láttam már öregebbeket szép állapotban. Bár azt nem tudom, mennyire érte a nap, vagy garázsos-e.
[ Szerkesztve ]
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz DeFranco #25517 üzenetére
Szerintem amúgy ott kezdődik a gond, hogy néha bejut a víz, onnantól kezdve el van intézve. Hogy most ez kavics, karc, vagy ragasztás tökéletlensége (eredeti vagy hőmérséklet ingadozása okán) miatt van, az már sok tényezős egyenlet
Raptor kell, ott felirat van csak jelvény helyett
[ Szerkesztve ]
-
ldn218
tag
válasz tobias88888 #25513 üzenetére
Lehet polírozni mint a fényezést az sokat javít rajta , de ha kavicstól meg sérült és bejutott a "jóság" akkor menthetetlen és csere
-
Sys85
veterán
válasz molnarpeter #25519 üzenetére
Akkor már inkább egy F150 Raptor.
De sajnos mindig arra ébredek,hogy bilibe lóg a kezem.#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
addikt
Sziasztok!
Focus MK2-höz ti milyen emelőt ajánlotok? A gyári trapézemelő sajnos nem volt a csomagtartóban, amikor vettük. Jó lenne olyan, amit lehet hordozni a kocsiban. Köszi!
-
Real_Necro
veterán
Kedden megy ESS-be Mondeo. Kaptam 2 hibaüzenetet is.
P244c és P0130.
Úgy tűnik vagy valami gikszer van fáklyánál, vagy egyéb regen baj.
Érdekes, hogy 95%-ban pályázom tavaly október óta, napi 2x31km-t mindig megyek.Egyébként motorikusan hibát nem észleltem, elektronikusan meg remélem a tolatószenzoraim meghinásodása és ez között nincs kapcsolat.
Kicsit parázok, mert napi szinten kell az autó, astra meg jelenleg szerelés alatt van...
„Az, ami törvényes, az ugye nem lehet etikátlan. Ez etikátlan, ezért lehetne törvénytelen, de ami nem törvénytelen, az nem is helytelen. Ha helytelen lenne, törvénytelen is lenne.”
-
válasz dellfanboy #25508 üzenetére
Hacsak nem olyan, mint az enyém. Mondjuk tényleg megoldhatták volna szebben is...
Új Bosch 55k volt anyagárban.tobias88888: Így nézett ki a régi és az új másfél éve. De sajna a nap megeszi a műanyagot, kezd bemattulni és berepedezni.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Csináltattam bicskakulcsot de zsebben hordva nem az igazi, kis nyomás is elég a gombokra. A gyári három gombos a legjobb, legközelebb olyat csináltatok.
Gyári hátsó dobbetét borzalmas, mert szövet. Órákig porolhatnám. (már nem tom ki kérdezte...)
Műanyaggal nincs ennyi gond, lehet az is cserés lesz egyszer.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Sys85
veterán
-
addikt
-
-
-
-
darvinya
titán
válasz molnarpeter #25542 üzenetére
Ezt azért nem javasoltam, mert utóbbi hónapokban eltűnt volna jó minőségű fólia.
Ami van, az könyvborító.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
tjb007
nagyúr
Sziasztok!
A hét elején vásároltunk egy Grand C-Maxot. Egyetlen egy nagy problémám van vele, hogy a telefont egyszerűen nem lehet összepárosítani a fejegységgel. A kézikönyv szerint összesen 6 eszközt tud tárolni, arra hivatkozva dobja vissza a csatlakozási kérelmet, hogy elérte ezt a maximumot. Felajánlja, hogy akkor töröljek a párosított eszközök közül, viszont a listában egy készülék sincs, vagy gondolkozik egy ideig és kilép. Találkozott már más is ilyen hibával? Nincs valami secret menu ahol lehetne nyomni egy resetet? -
#31600896
törölt tag
válasz Dißnäëß #25539 üzenetére
Én voltam olyan "elvetemült", hogy a cromaxból rendeltem. Van aliexpress/ebay opció is, de én attól tartok, hogy nem méretpontos, vagy a hozzá mellékelt ragacs nem lenne elég erős és a hátsót elhagynám.
Lakk fölösleges, mert letöredezik róla főleg a szél és a téli fagyos időjárás vasfoga miatt, fólia lehet jó ötlet, de az is hólyagos lehet, vagy rá se ragad mindenhol. Fiesta emblémája sokkal strapabíróbb és egyszerűbb, a Focusét már szedtem szét több rétegből van összepattintva és a rétegek kőfelpattanásoktól, hőtágulás miatt elválhatnak egymástól azért is lehet csúnya.
MK2 facelifteken látom már szinte világoskék főleg a hátsó. Szerintem azt az időjárás eszi meg. -
#31600896
törölt tag
Én annak örülnék legjobban, ha lenne olyan gyárival azonos méretekkel bíró műanyag ív, amivel a kerékjárati íveket pótolni lehetne, vagy rozsdaeltávolítás után megfelelően takarni. Fel is dobná a fekete Focusomat.