- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
Hirdetés
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Dißnäëß #22263 üzenetére
Ritka a benzines S-max. Van, de vadászni kell.
Amúgy sokkal jobban néz ki, mint a C-max (nem kicsit vagyok elfogult. ).
A 2.0TDCi kifejezetten jól passzol hozzá, sajnos benzineset abból az időből - amikor volt 2.2-es szívó - nem volt alkalmam vezetni.
S-max benzines vagy dízel
Azt nem tudom, hogy mi mennyire érné meg.
Ekkora vashoz a dízel jobban illik. (az ex-maxi dízel volt, dinamikusabb, 160-nál is csak 7.4-et evett klímával, 3 felnőtt+2gyerek+fullra pakol csomagtartó... | A mostani benzines, nyomatékszegény, de közlekedni lehet vele, óvatosan 7.5, pici autópályával már 8.5, városban még nem járt igazán folyamatosan, én is agglomerációs közlekedő vagyok, de napi 25km-rel)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
nagyúr
válasz Dißnäëß #22270 üzenetére
Á, értem.
Idehaza van a fészbúkon s-max csoport, ott állítólag van néhány specialista, akihez lehet fordulni póversift ügyben.
Az automata váltó jóval érzékenyebb, mint a manuális, és több gondoskodást (pénzt) igényel. Ha a kényelem megér ennyit, és a fentartásra is tudsz áldozni, akkor miért ne?
(Én jobb szeretem magam eldönteni, hogy papókásan, vagy sportosan megyek, ezért én ragaszkodom a manuális váltóhoz)Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
7Sony7
addikt
válasz Dißnäëß #22272 üzenetére
Üdv.
"Utóbbiakból csak "kiborulok" mint zsák krumpli az autó mellé és ollé. " (ezt szinte látom magam előtt)
Ezért vettem én is egyterűt. Az f astrából már úgy kellett kimászni
Amúgy ezek a dízelek nem ráznak alapjáraton sem, ha minden ok. Lehet már valami motortartó bak vagy valami öregszik.-
-
A Zéé
addikt
válasz Dißnäëß #22275 üzenetére
kis hiba is több 100k. Volt főnököm feleségének valami belső tömítés ment szét a Kugájában, anyagár volt ilyen 20-30k, a munkadíj meg 300+... Valami olyant magyaráztak annó, hogy iszonyú bennszülött egy szerkezet, tulképp semmi sem javítható rajta kívülről, csak úgy, ha kiveszik munkaasztalra, és hát elég gyakran vannak rajta javítani valók.
Just a simple Lineman...
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dißnäëß #22284 üzenetére
Gyanús a pollenszűrő (nem nagy tétel, maximum melósabb cserélni).
Powershift nem ördögtől való, de több a fenntartása, mint egy manuális váltóval szerelt példánynak. Katona Jácint műhelyét szokták ajánlani, használt alkatrészeket is tartanak, hogy olcsóbb legyen a javítás. Nameg az olajcsere a lelke, előírás szerint 60 ezrenként szükséges.
-
troll81
addikt
válasz Dißnäëß #22290 üzenetére
szerethető nagyon megy ha kell csapatszállító,nekem e ként funkcionál.maga 3500 km tettem bele olajat nem eszi megy indul teszi a dolgát. ha a fogyasztásra haáklis vagy nem ajánlom neked. Ha veszel majmot banán is kell mellé alapon tehát 9.5- 10.8 literig produkált hosszú hosszabb utakon.Város nem neki valló semmiképp.14 15 liter. egy titánium felszereltségűt birtoklom nekem mindenben passzol
-
kcsa
veterán
válasz Dißnäëß #22351 üzenetére
Motorokba olajcsere előtt öntenek jellemzően trutyit, leeresztik és kész (a semmi), neki pedig spéci gépe van, amivel az olaj járatokat átöblíti nyomás alatt. Így biztosan van valamennyi értelme, de - bár én laikus vagyok - ez így sem valódi takarítás.
Hagyományos automata esetén pl a hidraulikus vezérlésben lerakódó szennyeződések okozzák a legtöbb gondot, ez pedig csak szétszedéssel takarítható. Ezt már megtanultam. 4f27e esetén pl szintén nem engedhető le a teljes olajtöltet, csak ha leengeded a citromból és a hűtőkörből is az olajat, ott is szoktak "öblíteni" többszöri olajcserével. Drága, és nem túl környezettudatos :)
Azt persze - ismételten: hozzá nem értőként - nem tudom, hogy a Powershift esetén pl. milyen a váltó vezérlése, és ott elég- és/vagy jó-e ez a tisztítás :)
-
kcsa
veterán
válasz Dißnäëß #22356 üzenetére
Valamelyik Totalcaros videóban Novoth Tibi egyszer már kifejtette, hogy a turbó javítása és cseréje az sokszor inkább tüneti kezelés, a valódi okok sokszor mélyebben húzódnak. Persze, turbó is elkopik, elhasználódik, de ha gyors egymásutánban kétszer kell javítani, nem biztos, hogy a javítás/felújítás volt a hibás, és ezzel mélységesen egyet is tudok érteni.
-
troll81
addikt
válasz Dißnäëß #22352 üzenetére
Próbálj alkudni először kicst. Ha megy akkor többet ha enged de minimálisat akkor van esélye h jó.
Pl kereskedő nel neztem a 6. Autot.. Szep szep de mem nem az igazi összes tárcsa betet kuka oké 400 eu minimum minusz az árból... De 600 mondtam. Okes mondja nekem.. Hm inditsuk be innen volt probléma
5900 ami mar keves volt.. Árban 2008 évjárat okes megneztuk se szervizek se semmi doku. Kettőstomegu szólt enyhe súrlódo hang mellé.. Kp fizetes 4000 elviszem mondja nem meg jo kvaliti nem hall semmit. Otthagyjuk 10 p csörög a telo h van kp mondom vab de 3500. Visza megyek vihetem lol ilyet ne vegyél... Pl.
A mostanibol 200eu ment arban le útiköltséget kent 500km volt oda vissza az ut. Ezert engedett. Es külön mondta h 1 ev gari van az akura es adta a papírjait annak is. összes javítás dokumentalva. Szervizkönyv minden.. Ilyet keress kb. Ez a 6. Auto volt
-
#27070592
törölt tag
válasz Dißnäëß #22351 üzenetére
Ennél a cégnél is erőteljes a délibáb-marketing: Gold Power Nano Tech additive
Mint a xado-nál. Ott is képesek leírni olyan kolosszális ökörségeket, hogy drasztikus fogyasztáscsökkenést okoz egy (egyébként vizsgált, működő) bevonatképző anyag.Persze a célközönség egy részének jobban el lehet adni ezeket, ha közben kapják arcba a délibábot. A cég pedig a piacról él és a profit az elsődleges..
Elhinni viszont csak azt érdemes amit saját szemeddel látsz. Motor belső tisztítása is akkor hihető, ha teljesen szétborítják a blokkot és alkatrészenként (sok munkával és nem olcsó anyagokkal) elmossák -fémtisztára- a motort, és látod is az elmosott motoralkatrészeket, nem csak a számlán lévő egyik tételt fizeted be a kasszánál.
-
válasz Dißnäëß #22365 üzenetére
Helyes. Én eddig bő egy év alatt a vételár felét ráköltöttem (gumikat és felnit nem számítva) és csak most jön a java. Sebváltó, lámpa + kaszni polír, üregvédelem. Cirka 200k.
Helyedben ha az első jó, megnézném azért a másodikat is és ha az nem gyere be, visszamennék az elsőhöz. Okulva a saját "vegyünk gyorsan egy fókát" kirohanásomból. De nem panaszkodom, vehettem volna rosszabbat is.
camelferr: Ehh, nem hisztek már a mesékben?
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
troll81
addikt
válasz Dißnäëß #22365 üzenetére
Az otthoni móka draga így... egy mk2 st honositva volt a pairmelo 500 k (enyit mondtak) körül a legutolsó tudomasom szerint amit kovettem.
Jol tervezel.. Mar keresem a nyari gumikat 18 colban nem lesz occson de mindegy. Apronkent ki alakul igenyeid szerint mindig nallam is alakul egyer ez maskor az cserélem.
-
darvinya
titán
válasz Dißnäëß #22494 üzenetére
Csak azért kérdeztem, mert már gáz szett anyag ára sem 300eFt.
Mert maga a biztonsági tartály, ami 0.3m³-es is 100eFt felett van.
Akkor ott vannak szelepek, csövek, és elosztó vezérlő, injektor, stb.
Tehát már félmilla felett vagyunk, s ekkor nem beszéltünk szerelésről.
Persze ilyen korú autót könnyen módosítható, hogy gáz is lesz, nem csak benzin levegő.
Viszont az ilyek korú autónak motorja mennyire ép, hogy tényleg tartós legyen.Csak érdeklődöm.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
nagyúr
válasz Dißnäëß #22548 üzenetére
Ha ilyen, akkor az NC navigáció:
Ehhez csak cd-t tudsz használni.
max mp3-at tud.
dvd az csak a navinak van, a hangerő gomb mögött.
A kesztyűtartóban ezeknél szokott lenni usb csati, egy pendrive-val jobban jársz. De ott is csak mp3. Flac felejtős.[ Szerkesztve ]
Selenia 5w-40 motorolaj eladó! Na meg 4db Ford Kuga TPMS szenzor, 12k-ért
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Dißnäëß #22569 üzenetére
Karcos műanyagról tudsz egy fotót dobni? Szerintem simán fel lehet újítani (lefújni) és akkor mondjuk egy átlátszó fólia rá...
Illetve ford_emblema_22505 ha jól látom
[ Szerkesztve ]