- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gaming notebook topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Projektor topic
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Házimozi haladó szinten
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
Én meg Kauffertől szoktam, általában ők is rendben vannak árakkal.
-
darvinya
titán
válasz radi8tor #25047 üzenetére
Az még hagyján.
Pont ma rendeltem(személyesen) féknyereg csúszka porvédőt, ami szettben van.
Képen 7db-os a készlet. -Mondom ez kell, 11-re ott van.
Átvételkor döbbenet, hogy pont az a porvédő nincs benne, azaz 7-ből 2db van.
Akkor derült ki, hogy ami nekem kell az a legdrágább kiszerelésben van csak.
Hurrá, és ezt akkor miért nem közölték, mikor rendeltem és rámutattam, hogy nekem csak az kell.
Persze van külön, teljesen más kinéző porvédő, ami vagy jó lesz, vagy annyit ér, mint a mostani lyukas.
Ha nem kapok értelmes áron, akkor megragasztom.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
nagyúr
A Mann olajszűrők jók?Rendelhetem?
[ Szerkesztve ]
-
-
darvinya
titán
Igen, ezt tudom, ezért voltam személyesen rendelni.
Amúgy semmilyen infó nincs, hogy egyes ár miben tér el.
A kép valójában valós, de csak az egyikre vonatkozik, a több árhoz képest.
De azt csak üzletben eladó tudja megnézni.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
zoger
tag
Sziasztok!
Kaptam e-mail-t a ford-tól koronavírus kapcsán milyen remek szervízlehetőségek vannak....
Nem ez a lényeg hanem beléptem a fiókomba és látom, hogy elérhető frissítés van a sync-hez. 2014-es az autó és sync 1 van benne. Valaki csinált már ilyen frissítést? Megoszthatná pár szóban, hogy megy s mire kell figyelni -
darvinya
titán
Szerintem, mint legtöbb elektronikus eszközhőz otthoni frissítésnél.
A frissítés egy csomag, amiben van maga a frissítés, és egy leírás miként végezd el.
Legtöbb esetben, ha nem kell sz.gép hozzá, akkor adathordozóra kell kiírni, jelen esteben már USB pendrive-ra.
Ezt vagy automatikusan elindítja a frissítést, vagy magában rendszerben menüpont erre.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
Jenne
senior tag
válasz Mikulásbá #25053 üzenetére
Miután a Ford gyári első beszerelését szűrőkből a legtöbb esetben a MANN Filter adja, vagy még a MAHLE, így nyugodtan. Egyébként (csak példának) amikor én MANN szűrőket használtam (levegő/olaj/pollen) a gyári Ford logós dobozban lévő olajszűrőn, a szűrőpapírt tartó két műanyag gyűrűn is a MANN Filter volt belepréselve és ugyan azok a számsorozatok mint a MANN dobozos szűrőn.
Én most egy ideje már áttértem a HENGST szűrőkre.
Próbáltak rábeszélni a szervizben a Filtronra, mert az fele annyiba kerül, mint a fentebb említettek, viszont Lengyelországban gyártják, MANN licenc alapján, de talán nem véletlen, hogy a MANN nem adja hozzá a nevét, és ezért lett a Filtron.A gonosz győzelméhez nem kell más, csak annyi, hogy a jók ne tegyenek semmit.
-
-
bucihost
senior tag
Sziasztok!
Lehet a megválunk az egyik mercitől és nézelődünk más irányba is.
Ford Mondeo 2.0 Ghia, Automata. 2001/10hó. Tudnátok mesélni róla, akinek van? Mennyire betegesek, mik a tipushibák, mennyire megbízható a motor / váltó. stb ? -
tepenzed
őstag
Sziasztok!
Vettünk tegnap egy 2009-es Ford Fiestát, de csak ma vettük észre, hogy a csomagtartóban a gyári szerszámok voltak a kerékcseréhez, a rajta lévő kerékcsavarokhoz azonban nincs megfelelő eszköz. Becsatolok pár képet, ez alapján van bárkinek ötlete, hogy milyen kulcs kellene vagy így esélytelen?
[kép]
[kép]
[kép][ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz tepenzed #25070 üzenetére
Szóval kerekenként van egy kerékőr? Érdemes mindenhol körülnézni, vezető oldalon is van egy kis rekesz ha mk7, kesztyűtartó, pótkerék alá beesve, stb Végső soron egy felszereltebb gumis műhely le tudja venni, idő kérdése csak, aztán egyből tudsz is venni tőlük sima csavart, sokat ezek úgysem számítanak szvsz
-
Gabesz87
addikt
Sziasztok. Családi kombikat nézegetem, legfőképp Mondeo/Insignia, dízel, de Mondeo esetében a hibrid is érdekes, mivel árban alig van különbség. De amit kérdezni szeretnék, egy kis útmutatás, mert nem egészen értem a sok eltérő belső design-t, mitől függ: évjárat/felszereltség? Van ahol a klasszikus váltó helyett forgató tárcsa van már, illetve kétféle műszerfal design-t látok: ezt és ezt. (Kozepkonzolra gondolok, valtotol függetlenül). Most akkor hogy van ez, mi a logika? Egyébként ajánlanátok a hibridet a sima dízel helyett? Most dízel Megane 4-esunk van, amit nagyon szeretünk, csak 2 gyerekkel már kicsi lesz. Én 187cm vagyok és mögém nem nagyon fog elérni a gyerekülés vagy a hordozó.
[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Gabesz87 #25072 üzenetére
Hibrid inkább sok rövid úton lesz jó, meg dugóban, Diesel meg hosszú palyautakra. Ez dont.
A tekerő az az új 8 sebességes automatakhoz jár, a régi 6os powershifteket karral szabályozták.
Gondolom facelifttel változott belul, mert a linked nem jó. Mondeonal mindenképp ülj be, h mennyire nyomja a lábadat a kozepkonzol. Ez es a beeso műszerfal a két legnagyobb hibája a típusnak.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Gabesz87
addikt
válasz bajnokpityu #25073 üzenetére
Óh, bocs. Telóról linkeltem, nem volt könnyű, azért nem sikerülhetett. EZ volt a másik. Én nagyrészt azt a fajtát láttam eddig, ahol középen van egy tekerő, és szélen a kerek gombok (ami nekem elég ódivatúnak tűnik, régóta ilyen a design). A másik nekem modernebbnek tűnik. Na mindegy. Hát a használat módja úgy néz ki, hogy BP-en lakunk, hétköznap melóba járok (napi ~16km), hétvégén (úgy két hetente) hosszú autópálya szülőkhöz (M3 végig, ill. M5 majdnem végig). Azt hiszem, ésszerűen nekünk a dízel dukál, hiába vonz a modern, új technika (hibrid), de ettől félek én is, hogy annak pályán nem sok hasznát érezném, ill. a dízel nyomatéka, amit megszoktam, baromira hiányozna is.
-
Gabesz87
addikt
válasz bajnokpityu #25073 üzenetére
Dizelbol amúgy melyik a jó, megbízható, ajánlott? Illetve melyik váltó? Duplakuplungos vagy tiptronic?
Normalisan szoktam vezetni, pályán is max 140re állított tempomat. Szóval a 150le is bőven elég volna.(#25076) bajnokpityu
Ja értem. Akkor az csak a hifi felszereltsegtol függ. Világos.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Gabesz87 #25077 üzenetére
ezek a 2.0 dieslek mind nagyon jók, az alap konstrukció annyira kiforrott, hogy kvázi lényegtelen milyen és hány turbot raknak rá.
a 6 sebességes váltó viszont elég sok nyugöt hoz 100e fölött, ritka szar hirű, eladhatatlan. kézivel, vagy a 8 sebességessel venném.a mostani 150lovas diesel jóval többnek tűnik, nekem alig volt visszalépés 160ig a 190@400Nm után a 150@370Nm. utána jön elő a lóerő difi.
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
Focus MK2 hátsó ablaktörlő lapát h jön le? Cserélni kell, mert mindkét végén elkezdett beszakadni a gumi.
Hella márkájú van most rajta, milyet érdemes felapplikálni?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
radi8tor
MODERÁTOR
Én Fordot szoktam venni rá, sokáig bírja.
Kis pöcök benyom és erővel kihúzni a fém részből.[ Szerkesztve ]
⭐ Stella
-
-
molnarpeter
nagyúr
Ha látja esetleg 1.6 EcoBoost tulaj - egy érdekesség: 97 helyett 71°C-on nyitó termosztát, Mishimoto gyártmány. Kicsit drasztikus megoldás, illetve magasabb fogyasztást eredményezhet, de végső soron csökkenti a túlzott hőterhelés miatti veszélyeket (gondolok itt a hengerfej/blokk gondokra). Azt mondjuk érdekes lenne tudni, hol van az ECU szerint a bemelegedés határa, attól félek, nehogy folyamatosan hidegjáratban menjen, és persze zavarna ha hideg motort jelezne a műszerfalon is. Ha volt a motor melegebb klímájú területeken, az ottani modellekhez való termosztátoknak valamivel ésszerűbb léptékben alacsonyabb szokott lenni a nyitási küszöbe, más márka más motorjánál találkoztam ilyennel, konkrét EB infóm nincs.
[ Szerkesztve ]
-
Sys85
veterán
Urak!
Mk3 fókánál melyik kör gyújtáskapcsolt a biztosítéktáblában? [link]
Bekötöttem a kesztyűtartó mögé egy szivargyújtót,innen kap áramot a menetrögzítő,plusz a telefon kábelét is innen vezettem vissza.
Na az a gond,hogy a 79-es biztosítékhoz raktam be a piggyback-et (Hazard flasher switch, audio unit, navigation system, DVD player, door lock button),de innen folyamatosan kap áramot,nem kapcsol le a kamera lezárt autónál se.
A 61-es biztosíték lenne a legjobb,ez a szivargyújtó biztosítékja,de nem fér be a piggyback,mert mellette van az egyik kábelköteg bekötési pontja és itt van egy műanyag perem...
Hova lenne érdemes bekötni úgy,hogy lezárt autónál ne legyen áram abban a körben?#Honda Hornet 600 CB600FA PC41#Ford Focus Mk3#
-
zoger
tag
válasz molnarpeter #25083 üzenetére
Alapvető gond nem a kiegyenlítő tartály repedés volt? Visszahívással raktak szintjelzőt a kiegyenlítőbe. Elvileg rögtön látni ha fogy a hűtővíz. Nem gondolnám, hogy egy rossz termosztátot beletenni jó döntés.
-
Szar került a palacsintába. Asszony észrevette ma délután, h a gumiszőnyegen van néhány csepp folyadék. (Még eső előtt)
Megtapiztam és biza hűtőfolyadék, rózsaszín. Jön a motortér felől a két klímacső, a gemmodul mellett érnek be az utastérbe és itt van rajtuk egy-egy műanyag bilincs is. Az alsó csőnél a bilincs alól szivárog a lé, ráadásul meleg a cső, pedig alig 2km-t mentünk most vele, de ez gondolom normális. Picit később dobok fel képet, telóról nem engedi.
Holnap reggel indulunánk ~200km-es körre, el merjek így indulni?Milyen megoldással szokták megszűntetni az ilyen problémát? Majd utána nézek face csoportban is, emlékeim szerint többször is előfordult ez a probléma, h anyós ülésnél ázott a szőnyeg. Csak nem mindegy, h hűtőfolyadék vagy kondenzvíz.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Mikor beszálltunk délután 4-5 csepp volt a gumin. Most nagyjából egy óra elteltével 2 csöpp került a papírtörlőre amit alátettem.
Talán itt látszik legjobban ahogy a műanyag bizbasz két széle között szépen megállt egy csepp.
[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
darvinya
titán
Mint minden víz csövet Aba-val rögzítenek, ami jó.
De sokan elfeljtik, hogy a fém bilinccsel annyira meg lehet szorítani csatlakozó műanyagot, hogy megroppanjon.
Ha már megroppant, akkor az ereszteni fog mindig.Nem is értem, miért nem 5 vagy 6mm-es gyors kötözőt használnak.
Legyen 2db belőle ellenkezőleg felrakva, hogy még véletlenül se engedjen el hő hatására.[ Szerkesztve ]
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
darvinya
titán
-
válasz gabor9991 #25090 üzenetére
Okés, bitang nagy köszönöm!
A cső egyébként "simán" szétjön? Hány ilyen O gyűrű + bilincs kombó van a rendszerben?
Fém bilincs nincs esetleg valahol vagy ne is keressek? Talán tartósabb, mint ezek a műanyag vackok.
Rohadt szar helyen van így első blikkre és gázosabb szerelni, mint egy pollenszűrőt. Anyagköltségbe nem lesz drága, munkát meg szerintem továbbpasszolom a szerelőnek. 190+ magas. Ha utána ülök be a kocsiba nem érem el a pedálokat és a kormányt se.
Gondolom előtte le kell engedni a folyadékot, h ne folyjon minden a kárpitra.[ Szerkesztve ]
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
válasz Zoli-bácsi #25093 üzenetére
Nem ez fog romba dönteni.
Akkor bátran elindulunk holnap. Hétvégén pedig megrendelem az alkatrészeket.
Jut eszembe, szelepfedél tömítésből van ajánlott márka ami minőségi cucc?
Hans-Pries
Jakoparts
Victor Reinz
vagy origi Ford?/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #25093 üzenetére
...és töredék áron van már normális anyagú is, amit többet nem kell cserélni. Vagy ugyanilyen még olcsóbban.
Ha ez sima O-gyűrű, akkor tömítés-/csapágybolt, méret alapján. Érdemes a helyét is megmérni, az a biztos. Mindemellett tökéletesen el tudom képzelni azt a helyzetet, hogy megveszi az ember a gyárit, csak hát szemet szúr a haszonkulcs rajta
[ Szerkesztve ]
-
válasz molnarpeter #25095 üzenetére
Hol? Jövő héten szeretném megcsináltatni a szelepfedél tömítéssel együtt.
/// "A félelmet lazán arcul csapom és fricskát nyomok az orrára" (T.B.A) ///
-
Zoli-bácsi
senior tag
válasz molnarpeter #25095 üzenetére
Pontosan, ez egy 20Ft-os O-gyűrű.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Zoli-bácsi #25098 üzenetére
Kommentje után szerkesztettem bele a boltos részt
Csak érdekesség, Fiatnál a rádió és klíma tekerőkön sima O-gyűrű van a műanyagra téve, így puha a tapintási érzet. Zseniális bár sajnos a nap megeszi előbb-utóbb.
[ Szerkesztve ]
-
darvinya
titán
Most, hogy megmutatták milyen bilincs, én biztosan nem indulnék neki ~200km-es távnak, hacsak nem leforrázás a cél.
Mivel az a bilincs szétnyilt, az O gyűrű tömítés, nem tart semmit.
Én biztosan összehúznám ismételt gyorskötözővel a bilincset, ha nincs pót alkatrész.O gyűrűt víz és szaniter boltban kapsz.
Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
Új hozzászólás Aktív témák
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Politika
- Milyen alaplapot vegyek?
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Gaming notebook topik
- Hardcore café
- Kerékpárosok, bringások ide!
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...