- Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
- Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Egészen nagy teljesítményspektrumon fedné le a mobil piacot az AMD
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- OLED TV topic
- Fujifilm X
- Milyen TV-t vegyek?
- Projektor topic
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Házimozi belépő szinten
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Gaming notebook topik
Hirdetés
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
veterán
Sziasztok,
segítsetek nekem kérlek pár tippel dönteni, mi legyen.
Szükségem volna valami "bejárósra". Koccanhatunk kicsit is, nagyobbat is, lássuk be, sok a bolond körülöttünk. Agglomerációban lakom, napi 50km ingázás, ez heti 250km + egyéb privát mászkálások mikor hova, szóval legyen havi 1000 helyett 2000km a reál.
Nálam van kölcsönbe kolléga levedlett ex-céges Focus C-Max-a, kis lelakott alapverzió, 1.6 dízel, manuál váltó, klímája már van, de ennyi kb. 310.000km benne. Kettős tömegű cserélve másfél éve.
Meg tudnám venni nagyon jó áron.
Pár dolog, ami nagyon fáj:
- 400+ Ft/l-es dízel ár (versus 210 körüli LPG)
- ennyi km-nél a turbo lesz a következő, meggyőződésem
- egyéb dízel hibák ?
- kulturálatlan járás, nagyon ráz alapjáraton
- nincs első szélvédő fűtés, amit a régi Mondimban is annyira imádtamPár dolog, ami miatt agyalok máson:
- S-Max sokkal jobban néz ki (legalábbis szerintem, a C-Max olyan jellegtelen nekem)
- faék benzinest (szívót) LPG-sítve profi szettel, lentebb jöhetnék picit költségben. Sokkal nem, mert a C-Max 5.2-t hazudik most magáról, óvatos menetben, egy S-Max óvatosban se menne be szvsz 8 liter alá, de inkább 9, ha reálisan nézem, és 9 körül már hiába sokkal olcsóbb az LPG, alig járok jobban, a bekerülési ára pedig több
- fűtött szélvédő
- automata, nem szeretem a Ford manuálokat. Erősen vannak megvezetve, ahány volt, akár saját, akár céges pool autó, mind utáltam.Kérdésem az automata lenne: mennyire rizikós ? Ha elkezd tönkremenni, itthon mennyire javíthatók ? Mit bírnak normál üzemben, nem rúgva észnélkül ? Híresen szarok ? Híresen jók ? Semmit nem tudok róluk.
Köszi minden épkézláb tanácsot
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz cappa72 #22271 üzenetére
Köszi a tanácsokat, hasznos nagyon
Egyébként SUV-ra lőnék eredetiben, de nem fontos, hogy klasszik SUV legyen, simán csak "magasan" szeretnék ülni és a kölcsön C-Max-nál most rájöttem, hogy wow, ezt ő is tök jól teljesíti. Meg 2 méteres vagyok majdnem, a C-Max-ból kilépni a talajra egész más, mint a Mondiból kiszállni egy nagy nyögéssel, ezért is húzok most C/S-Max fele. Utóbbiakból csak "kiborulok" mint zsák krumpli az autó mellé és ollé.
Hát nem könnyítetted meg a döntésem de sok jó inputot adtál, nagyon köszönöm.
Szép napot !!
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz cappa72 #22271 üzenetére
Na, még valami, csak nem hagy nyugodni. Ha a Powershift elkezd rakoncátlankodni, mennyi nagyságrendileg a zsebbe nyúlás ? (Mondjuk jobbféle helyen, nem mintha ismernék JÓ Ford szervizt, mert két nagy sztárműhelyben is voltam Dunakeszi környékén, egyik sem győzött meg, de lehetnek még csodák).
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz 7Sony7 #22277 üzenetére
Hát van benne némi kilométer, meglehet simán. Céges volt, futómű, motor (vas, belül) feltételezhetően rendben, ezek általában ápoltak, végig időben olajcsere, a gyári intervallumban, stb stb. Na meg érték nekem a totál valós km is.
Bakra én is gondoltam .. + könyöklő lefittyenve, abból is kéne új ..
Hát igen, ezekből kiszállni piszok jó. Viszont nem egy nagy csajozós verda...
De tipik A-ból B-be kiváló. Csak ne félnék a dízeltől. 330-ig vittem a 2L 130 lovas Mondit anno, az új tulajjal még maradtunk némi kapcsolatban, jó áron vette meg tőlem, tudta is, mi van a pakliban, jött is egy DPF, két izzítógyertya, kettős... (gyári kettőssel elment 340-ig kb)..Szóval 300 felett a dízelek költősek. (Bár ott már mi nem?)
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Köszi, akkor totál kerülöm őket. Nem kell a baj.
Köszi a többieknek is, lehet átnézetem ezt a C-Max-ot, aztán beleülök, véleménytől függően. És még a ventillátor blokkot is meg kell nézetnem, alig fúj 4-es fokozaton, hiába csak előre (arcba) fújást állítok be neki, vagy csak ablakot, csak lábat ... Valszeg egy teljes szellőző rendszer és klíma tisztitás, minden egyéb kell neki.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #22286 üzenetére
Köszönöm, megnézetem.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
A 2.5-ös Volvo-tól hozott benzin mennyire megbízható és jó motor ?
Gondolok itt a turbo-ra, olajcsipegetésre, LPG-kompatibilitásra, bármi egyébre. (S-Max)Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #22291 üzenetére
1-et ismerek, ő épp falja az olajat, többről nincs tudomásom. Szomjasnak az, ez nem lenne meglepi, de a tartósságáról jó lenne többet tudni. Felkutatom az illetőt, köszi.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
-
Dißnäëß
veterán
Értem, köszi.
Még egy kérdés: 1-2 ritka modellnél látok "Flexifuel"-t, ez mi ? (Benzin mind).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
-
Dißnäëß
veterán
Sziasztok, megy a váltó téma, hozhatok egy rövid vidit erről, véleményezésre ?
A felirat angol, érthető. [link]Nem szokásom helyből mindenkiről feltételezni, hogy kókányol, így objektív véleményt látnék szívesen itt is, olyantól, akinek van a szakmára némi rálátása: jól látom, ez nem csak egy szimpla Powershift váltófolyadék csere, hanem előtte egy "flush" motyóval átmossa valamennyire belülről ?
(Ezt úgy tudom, szokták motoroknál is használni, egyesek szerint jó, mert .... triviális, miért .... - mások szerint nemjó, mert régi koszt felold, az eltömít valamit és kész a baj).
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Illetve a 2.5T-kről vallhatnátok nekem kicsit, mit nézzek egy ilyen vétele esetén. Volt már turbo-som, olajfogyit úgyis behazudik nekem a tulaj hogy "nincs", sőt, lehet jobban járok egy "kicsit csipegeti" őszintébb vallomással, a színéből szintén nem fogok következtetni semmire, a próbaút alatt sem, szóval nagy lutri.
(Mint minden használtautó, de hátha van valami extra tipp, amit e motor kapcsán érdemes megnéznem, a jellemző füstökön, vagy azok hiányán kívül).
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Powershift-ről annyit olvastam, töklaikusként, hogy nehéz a szerelése, de hogy mi igaz, passz. Mindenesetre nem tudom most, mitől féljek jobban, a Powershift-től, vagy a turbo-tól.
Vagy-vagy. Akkora okos nem lehetek, hogy kézi szívót nézek, kell egy kis szín az életembe. Vagy tespedek és a mellettem ülő combját tapizom úgy, hogy nem kell soha elvenni a kezem, vagy matatok a váltóbottal, cserébe néha ha elgurul a gyógyszer, vagy felhergel egy kamion, benyomom a gázpedált a jobbelső lámpáig és történik is valami.
(Mindkét opció iszákos lesz úgyis, egyik ezért, másik azért)
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Előzőm is turbo-s volt (KKK-K16) és mikor a harmadik, feltételezetten komolyabb szerelő közölte velem, hogy Magyarországon sehol nem tudnak korrektül turbo-t felújítani, elgondolkodtam. De inkább behúzok eBay-ről garral egy tökúj turbo-t (vagy a sajátomat küldöm ki a friccekhez egy számlás, garos felújításra), mint ugyanezt a powershift-el. A csigát még talán én is lekapom, a váltót soha.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Ezzel én is. Klubban anno láttam már mindenfélét. Jól felújított turbo ahogy írod, újra meghalt, motor miatt ... meg olyat is, hogy motorgenerál volt, rengeteg sokmindennel cserélve, a régi turbo-val, mondván jó, és ugyanúgy szar lett a vége. Csak úgy esnék neki a csigának, ha a motor maku, kompressziók jók, gyertyák, emissziós értékek, minden rendben, víz és olajpumpa különösen fontos (szerintem a Ford, azaz Volvo is vízzel hűtött turbo-val mókol talán). Ha pedig valami már haldoklóban van, akár fülre, akár szervíz vélemény alapján, az egészhez egyben kell nyúlni. Meg a zsebbe is mélyen, de még mindig jobb szagú az ilyen, mint a Powershift, nem ? Egy Otto motorhoz többen nyúlnak hozzá korrektül, mint egy Powershift váltóhoz. (Legalábbis jobbak az esélyek).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22358 üzenetére
4 címem van, kezdem az innen messziről legjobbnak tűnővel és amelyik elsőre beakad "jónak tűnve", az nyer. Ha a legelső, az, ha a többiek közül egy, az. A színeken próbálom túltenni magam, mert csak fekete és fehér, ami tetszik és a jelöltek közül egyik sem ilyen.
Köszi a tippeket
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Kézi turbo és powershift szívó (2.5T kézi VS 2.3 automata). Az újabb EcoBoost-ok nem opciók nekem most. Ha már automatával jársz: megkérdezhetem, mennyit forog óra szerint 130-on ?
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22364 üzenetére
2M+ és ha kinti akkor még regadó ~300 + itthon full papír (XFt) + instant teendők + LPG 300, utóbbi kettőt lehet össze tudom vonatni ugyanannál a műhelynél, majd egyeztetek velük és akkor egyetlen tollvonással helyeznék, immár gázosként, forgalomba.
+ egy jó adag tartalék, ha kellene. (Nem számítok rá, de inkább nem a vételárban megyek fentebb, ezt is megzabálva, mert még abban is lehet bármi gebasz, hanem eredeti tervezett vételár + teendők + ráhagyás és akkor ha még ér is meglepi, túlélem, nagyot nyelve).
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz #27070592 #22366 üzenetére
Hááát igen. Xado... ... (És Metabond és a többi)..
Köszi mindenkinek a tanácsokat. Nem gondoltam, hogy ennyi visszajelzés érkezik. Lassan szépen tisztul le bennem is sokminden, ülepedik az iszap, most hívott az LPG szerviz is ajánlattal és kérdésekkel, áll össze fejben kb.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Sziasztok, S-Max 7 ülésest fullba, végérvényesen nagy munka átalakítani vagy átalakíttatni 5 ülésessé ?
Öv és tartói eltüntetés, sínek lent, stb. + Elhúzható "kalaptartó".
Szóval cakk-pakk.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz bajnokpityu #22468 üzenetére
Palack.
Nem, nem pótkerék helyére.További kérdés ?
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #22493 üzenetére
Digitális oszcilloszkópos bevizsgálás az egész előtt + szelephézag ellenőrzés, majd full gáz szett újraprogramozással (bármit is jelentsen ez), nem az alap injektorokkal, 300 lóig jó reduktorral (alap reduktor 220 LE-ig jó, injektorokból sem a 100-ezerre képes verziókat választom). Nem akarom tuningolni, csak nem szeretném kicentizni a dolgot.
Kaptam egy listát alap szettre + sávosan vagy 4-5 különböző szintű részkomponensekkel, kiválasztottam mindenből a combosabbat, ne vacakoljon nekem.
20-ezrenként illik majd szelephézag ellenőrzés a gáz miatt, de mivel 15-ezrenként úgyis náluk szervizeltetném olaj stb, ezekhez csapnám hozzá a szelephézag ellenőrzést is és akkor úgy jó lesz a dolog. Elméletileg. De szerintem jó műhely, most nem akarok itt reklámot nekik, de nem a szomszéd sufnija, hanem a Totalcar-on cikkeznek róluk. Én meg vakon bízok, mit is tehetnék ?
Szóval bízom a szakértelmükben, az ország legjobbjainak tűnnek és tőlem pont egy köpésre vannak, úgyhogy adott a dolog.
Az autó 2007-es.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #22495 üzenetére
Tartály mérettől függően, hogy majd mit akarok az adott helyre (mekkorát), nőhet picit, de az alap mérettel 330-350 körül vagyunk, benne beszerelés, diagnosztika, minden fiszfasz, tokkal vonóval. Megcsináltatok még előtte egy komplett motortisztítást, az egész előtt pedig egy állapotfelmérés nyilván, szóval nem tudom, milyen számokat tudsz és honnan, de én nem olyan ajánlatot kaptam, mint amire Te célzol - és ez sem az alap hulladék motyók. Szerintem guglizz még, vagy kérj a sajátodra egyedi ajánlatot. Mennyire ép, hogy tartós legyen ? Nos, erről is lehet olvasni eleget, miért jobb a gáz, mi a tévhit és mi az igazság vele kapcsolatban. Erre találsz szintén csomó linket online, én mindenesetre belefogok.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22496 üzenetére
Ha meglett az egész, mondok egyet. + első tapasztalatokat. Apám 160e-nél vette át a volt céges Octavia-ját, hogy nyugdíjba vonult. Azonnal gázosította (ez volt jópár éve már) és most 370-ezer van benne, a kötelezőn kívül semmit nem kért még extrába (extra olajat sem). Nagyon elégedett. Meg tényleg ki kell szállni a tévhitekből és illúziókból - mindkét oldalra értem - és érzelemmentesen, tiszta fejjel körbejárni, jó-e ez az embernek, vagy sem. (És egy excel sem árt a matekhoz, én kiszámoltam, jelenlegi éves futásteljesítményemmel október-november körülre megtérült a szett és még van ahhoz képest vagy 4 évem a kocsival, mielőtt vagy kifingik végleg, vagy generál, esetleg eladom apróért, felgyújtom, nem tudom)
Majd mesélek.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz darvinya #22501 üzenetére
Állapotfüggő és hát állapotot veszünk a használt autó piacon, nem kilométert. Legalábbis ezt már megtanultam. Nem attól függ, hogy hogyan használja a gázt, hogy új vagy nem új, ami pedig szar, az a benzint is szarul használja - és amikor utóbbi van, tétlenül nézed ? (Esetleg bealszod?) Szóval ... ez megint relatív.
Nem szeretek jóslatokba bocsátkozni, meg rúnákat olvasgatni, jó lesz-e, nem lesz-e jó, új motor, nemúj motor, melyik hogy reagál mire. Elég nekem annyi, hogy kevesebb korom, jobb olajfilm, rendszeresen ellenőrzött szelephézag, ha pedig rúgom és hűteni kell a szelepeket, elektronika ad hozzá benzint is, de ez S-Max, nem bohócautó, szóval nem az lesz a célom vele, hogy nonstop üvegen toljuk. Épp ellenkezőleg.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #22519 üzenetére
ENVI kutak 95-öse milyen vajon ? (E5 ? E10?)
[link]Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Apropó, megvan az S-Max. Újra Ford-os lettem
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22531 üzenetére
Köszönöm.
Gyönyörűen jött hazafele a bárka Sajnos ahogy beindították a fal mellett állva és elém gurult a placcra, kicsit elvesztem. Az az elképesztően egészséges, álomszépgyönyörű búgás, pfff. Én esküszöm minden megfáradt családapának és kiégett embernek receptre írnám fel a Volvo öthengeresét, bocsánat akinek a lelkébe gázolok, de ennél kevesebb hengerrel nem szabad közlekedni
Az olajat sem akarta megenni az 1500km alatt, ez is biztató, víz is tiszta, az sem fogyott .. jót tett neki a hazaút, egy ideje már állt.
Amiben tudnátok segíteni: hova érdemes vinnem ? Két nagy Ford-os "isten király" szervizben már csalódtam... Maradnék Budapesten belül. Tisztes utcán tisztes-ségesen dolgoznak és tudják egy S-Max-ról, melyik az orra és melyik a feneke ?
Egyelőre ennyi. Alig várom, hogy holnap a kötelező progik során újra beleüljek és járjunk
@radi8tor köszi
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22538 üzenetére
Meg, rég jártam Németben, pedig éltem is kint. 101 az olyan hülye szám, 100-ast kinéztem volna belőlük, az itthon is van, de 101 ? Mindenesetre ha meglesz az LPG átalakítás is, szerintem E5-öst nézek a tankba "lötyögni", ami ha jól olvastam eddig itt, nagyjából csak az OMV 100-as képessége.
Két kérdésem volna:
1) Gyári, GPS-es képernyős rádiós egység száma és fajtájában tudtok segíteni ? A Mondeo-mban a Sony fekete fejegység volt, ez most az ezüst érintőképernyős "kocka", a navis. Lehet lövök bele egy Androidosat majd, de addig is: mit eszik ez az optikán ? Csak audio CD, vagy CD-ről MP3, esetleg DVD-ről MP3, esetleg CD-ről FLAC vagy DVD-ről FLAC ?2) Középen van egy üres műanyag dobozom, felnyílik a teteje. Valami tároló. Lehetne ott csúcsnavi is, vagy szórakoztató elektronika, akármi, de egyébként ez úgy mi lenne eredetileg Ford szerint ? Műszerfal közepe, fent. Nyújtózkodni kell, hogy elérjem.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz cappa72 #22552 üzenetére
Köszi mindkettôtöknek.
Ez a modell, ilyen ezüstben:
Mint kiderült, betettem egy CD-t, de 6 másikat is benyel (vagy külsô CD changert vezérel akár?).. szépen szól amúgy, gyári CD hibátlan vele.
Németre és Ausztriára ugyanilyen térképe van a motyónak, kishazánkban már nem mutat semmit. Megpróbálok még csak brahiból vmi közép-európait rátenni vhogy..
Van ennek a rendszernek neve ?
A rádiót gyönyörûen fogja amúgy, kiváló minôségben, a bal hátsó ablakba tett fûtôszálnak kinézô antennával (gondolom). Tetôn csak a kis cápauszony van.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22568 üzenetére
Most van épp a gôzborotvás mosóban, a kereskedésben egy tujasor mellé parkoltak vele (a többivel együtt) és itt-ott mohás és zöldes koszmós az ablakok gédere Annyi agya nem volt a töröknek, hogy egy mûanyag tetôt a kocsik fölé legalább...
Kap egy full belteret és bôrápolást is. Most várok. Holnap lövök fényben.
Középkonzol alsó részt honnan keressek ? Szokásos Ford tünet a korral: karcos szürke mûanyag. De nagyon. Cserélném.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22571 üzenetére
Ők azok. Ma reggel felhívott, hogy szerencsésen hazaértünk-e, stb. Nagyon kellemeset csalódtam. Odakint is úgy papíroztunk, annyit segítettek, atyaég. 6-ig volt a szerv nyitva, 5:30 körül beesve a csóka nem akart sorszámot adni, mert mennyien várnak (tele volt a ház) és ők 6-ig dolgoznak, végül a kis törököm is és én is elkezdünk ott neki izélni, hogy de indulnánk vissza, bla bla, erre szemöldökét felvonta és mindenkit beelőzve beküldött minket Meyer úrhoz akinél újra lementem török kisbarátommal ultra-alázat ultra-piti kisegérbe - és lám, megszánt minket, kért 5 percet, bementünk, 1 kupac papír megvolt, gyorsan átfutottunk (szó szerint) szembe a rendszámoshoz, ott is egyből biztosítás kötés + egy 30 napos pirosat nyomtak nekem gyorsba, majd vissza Meyer úrhoz újra soron kívül, aki végül odaadott egy új forgalmit, törzskönyvet, minden papírt, ollé.
Az autóban meg sem néztem a hifit. Hát ez a valami, amim van, kesztyűtartóban lévő DVD játszóból tölti a térképét, a saját CD játszó résbe bemegy egy CD, és a vezetőülésnél a seggem alatt ott egy 6-os CD tár, amit a fejegység vezérel. Nagyon retro, nagyon besza-behu de eskü feltöltöm a tárat 6db 320-as MP3-al teleírt CD-vel És működik, meg minden. Ez kééész, úgy röhögtünk hogy ez anno még mekkorát ment, mekkora felár lehetett, ma meg körberöhögi egy Aliexpress-es tisztességes 9-es, 10-es Androidos fejegység.
Viszont én imádom az ilyen előremutató megoldásokat, marad egyelőre.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22581 üzenetére
Igen, ezek acélfelnik és dísztárcsák a téli gummákkal. A 18-as ST felni szettet maku nyári gumikkal hozzá adta, őket letároltattam már.
Én feketét akartam és ezüst lett, érdekes (Hófehéret akartam istenigazából, de az tényleg olyan, mint a fehér holló). De ezzel is ki vagyok békülve, a Mondi is szürke (bocs, ezüst) volt, ez is oké. Meg nem az a totálezüst-szürke, hanem van benne nagyonpici kékes beütés, ezt ma is pont néztük egy kis ezüst Kia mellé állva. Csak nagyonpici, de nekem így is szép, megbékéltem a színnel.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz molnarpeter #22582 üzenetére
Na az nagyon gáz, a kézifék gomb is le van törve, már vadászom ebay-en. De lövök nemsokára egyet, úgyis mozgunk megint asszonnyal.
Ford embléma elölre-hátra egyaránt kell. Csoffadt a hátsó is kicsit (az első meg nem is az, vagy nem tudom, mi lett ezzel)..
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Köszönöm mindenkinek. Azért annyira nem hibátlan de szépen nekilátok lassacskán, májusra összeáll.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Pedig semmi extra, nem egy 8-10 milliós gép, hanem egy 2007 végi autó. 2008-astól akartam nézni, az újabb műszerfalasat, de végül úgy döntöttem, hogy nem oszt, nem szoroz a a kor 10+ év környékén, az állapota, hangja, előélete sokkal fontosabb, pályán került-e bele, vagy városban, stb.
Megalkudtam ezzel, egyelőre nagyon tetszik. Egy tank, annyira egyben van. Várom már a nyári krúzolásokat le a Balcsira vele, ide-oda. Elég jövős-menősek vagyunk nyaranta.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz 7Sony7 #22592 üzenetére
Nehéz, igen. Itthon kevés a szép, de ez minden autóra érvényes. Megéri a regi adó, kint is bele lehet nyúlni vacakba, de azért az átlag színvonal még mindig nagyságrendileg jobb.
A felszereltség sem mindegy, van felszereltség kombó, melyet csak kint kapsz meg.
[ Szerkesztve ]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
válasz troll81 #22591 üzenetére
h.autón 1 sem volt, mikor néztük.
Kint is csak egész EU-ban mindössze 27. Nálam ez volt az elsô szûrô Kissé beteg ehhez kötni, de azonnal leszûkült a kör emészthetô mennyiségû példányra.
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
Dißnäëß
veterán
Kedves Urak !
Milyen ködlámpát ajánlanátok nekem ? Gyorsan rendelnem kellene kettőt, berakom. A meglévők foncsora kissé nemoké már, megújítom inkább mindkettőt.
OEM számot tudtok ezekhez esetleg ?
[link]Elég szerintetek a sima belső oldalfalú TYC [link] vagy a "csíkos" oldalfalú Diederichs ? [link]
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá