- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Milyen monitort vegyek?
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hálózati kábelek és szerelésük
- Házi hangfal építés
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
Hirdetés
-
Mindent megtudtunk az új Nokia 3210-ről
ma Részletes képek, specifikációk és euróban megadott ár is van a legendás modell újraélesztett verziójához.
-
Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
ph A vállalat ezért irgalmatlan pénzt fizetne a FIFA-nak, és ezzel rajzolná át az online streaming platformok háborújában a frontvonalakat.
-
A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
it Vissza akarják szorítani a gyerekek és tinédzserek közösségi média- és okostelefon-használatát.
-
PROHARDVER!
Ford topik téma összefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dißnäëß
veterán
Sziasztok, ha szeretnék LED-esítést (halogénrôl), lehetôleg CANBUS kompatibilis szettel, hol érdemes kezdeni ? Teljes elejét szeretném, egységesen 4300K körülivel. Tompított, távolsági, parkoló, minden....
Tudom ügyelni kell fókuszra, pár egyéb dologra..
Vki túl van már ezen ?
Lá lá lá lá lááá lááá.. Lá lá lá lá lááá lááá .. Lá lá lá lá lááá lá lááá lá lá lá lááááá láááá
-
SP4C3
veterán
válasz Dißnäëß #38002 üzenetére
Nekem csak a pozició izzók ledesek, de műszaki előtt visszacseréltem normál izzóra, mert eszik a sz@rt..
Ahogy tudom ez mindenhol így van, egyelőre "illegális" ledes izzókat beszerelni, van egy fickó a youtube-on, ő szokta őket tesztelni, fókusz-t, fényerőt, stb..https://youtu.be/X1L_aFGjmSI
[ Szerkesztve ]
-JNA- Yugoslav National Army // ⍟T-34-85⍟ // MSI H81M-P33 / Intel Xeon E3-1220 v3 @ 3.5GHz / 16GB DDR3 @ 1600MHz / Gigabyte RX470 4GB. sp4c3.speedtestcustom.com
-
jsk
senior tag
Sziasztok,
Lenne egy kérdésem, mert ezzel még nem találkoztam. Az autó egy 2009-es Ford Focus mk2, 1.6-os motorral, kulcsnélküli indítással.
Ma sikerült kettesben lefullasztanom. Utána kb. 5-10 másodpercig nem volt hajlandó újraindulni, miközben felgyúlt az olajnyomás és a gyújtásfigyelmeztető. Mintha kulccsal akarnám indítani. Utána eltűntek, és azonnal indult. A biztonság kedvéért még mentem pár kilométert, de minden rendben volt. Kell emiatt aggódnom?
-
A Zéé
addikt
-
#27070592
törölt tag
Most találtam. Majdnem harminc éves oktatóvideo az 1.8-as DOHC blokkok lelki világáról. (48:41)
De ezen kívül is van néhány érdekes régi anyag a csatornán, Ford témában (is). -
-
ReFleXx
addikt
válasz radi8tor #38010 üzenetére
csinos , nem feltuno hogy nincs szinre fujva, aki nem rutinos eszre sem veszi.
majd ha elkoszolodik meg ennyire sem lesz feltunoannak a hutoracsnak adhatnal egy kis apoloszert, kicsit meg van mar fakulva, vannak ilyen csodaszerek amikkel szep matt feketeve varazsolhato (nem szilikon se nem festek)
[ Szerkesztve ]
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
thotzoltan
tag
Sziasztok!
A Ford Mondeo V-nél is ugyan úgy működik a komfortzárás,mint más európai autónál? megnyomom a zárást,és behajtja a tükröt,felhúzza az ablakot egy gombnyomásra.? -
darvinya
titán
Ma meg ejtettem a csappantyú vizsgálat, oké.
Gyors diagnál (etap nullázó hosszan nyomva tartva miközben gyújtást ráadni), előjött megint 0302 hibakód.
Holnap leszedem befecskendező sort, s kap egy féktisztítós tisztítást.Made Robot by Robot −Xiaomi 12T Pro gyászruhás / '06 Focus kombi szürke
-
válasz Balcsix #37981 üzenetére
Praktikus megoldás az olajszínt ellenőrzésére-
Leállítod a járművet. Ott hagyod legalább egy órára.
Visszamész a járműhöz. Kihúzod a pálcát, letörlöd az olajat. Visszadugod tövig.
Kihúzod a pálcát és megnézed.Az idő az olaj visszafolyásához szükséges.
Elsőre felhúzott pálca lehúzza az esetleges olajfilm maradékot.
A második minta már korrekt.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
erdey_a
őstag
Sziasztok, legutóbb olajcserén petronas syntium 5000 fr 5w-20 került a kocsiba.
Most eljött az idő, hogy kicsit rá kellene tölteni (nívó felénél van), de ilyen olajat a neten is elég kevés helyen kapni, helyben meg sehol.
nyugtassatok meg, hogy büntetlenül löttyinthetek rá Mobil olajat [link] , vagy jobb a békesség alapon nyeljek be 1500 Ft postaköltséget és mindenképp menjen bele ami most van?Vérboci
-
#27070592
törölt tag
válasz erdey_a #38030 üzenetére
Hey,
Ha a mérés pontos (hideg motor, vízszintes helyen álló autó) és az olajszint min és max között félnél van, én még nem töltenék rá.
Ha már hat hónap eltelt a legutóbbi olajcsere óta, akkor magamra hallgatnék és lecserélném az olajat.
A rátöltésről is megoszlanak a vélemények, van aki nem javasolja az olajok keverését, mások szerint semmi baja nem lesz ha azonos viszkozitású, gyári előírásokat teljesítő de eltérő márkájú olajat rátöltesz.Ez csak privát hozzáállásom, de én hat hónap után (futott kilométertől függetlenül) cserélem.
-
erdey_a
őstag
válasz molnarpeter #38031 üzenetére
köszi, akkor asszem öntök rá amit kapok a helyi üzletekben.
camelferr: "női" kocsi, ritkán van figyelve az olajszint, így jobbnak látom feltölteni, mint hogy egyszer igen lecsökkenjen a szint. Tippem szerint egyébként nem is lett teljesen feltöltve legutóbb, vagy a szűrő "itta meg" ami hiányzik. 3 hónapja volt olajcsere.
6 havi olajcsere 2021-ben? Ennyire nem hiszel a mérnököknek?
[ Szerkesztve ]
Vérboci
-
-
erdey_a
őstag
válasz Hieronymus #38036 üzenetére
mit értesz azonos összetétel alatt? azonos lenne a viszkozitás és azonos a specifikáció.
Vérboci
-
#27070592
törölt tag
válasz molnarpeter #38034 üzenetére
Vitás kérdés. A hat hónap Ford ajánlás
Nem tudom milyen költségek vannak egy laborvizsgálatnál, de milyen konkrétumot tudnának mondani? Ez az olaj (szerintük) még jó?
Spórolni azzal szoktam hogy magam cserélem az olajat és az előző 5liter maradékával át is öblítem a blokkot. Kevesebb maradék fáradt olaj fogja szennyezni és amortizálni a frissen betöltött új olajat.
Környezeti terhelés alatt mit értünk? A lecserélt olajat visszatöltöm az üres dobozába. Most már három ilyen öt literes olajos flakon áll a polcon, a lecserélt szűrőkkel együtt. Ha megunom a látványt, elviszem a helyi hulladékudvarba és leadom, (elvileg) onnan olyan helyre kerül ahol megfelelően ártalmatlanítják (vagy hasznosítják). -
radi8tor
MODERÁTOR
válasz #27070592 #38038 üzenetére
Ne már hogy te még öblögeted is a blokkot olajcserénél a fáradt olajjal.
Mondjuk ha fél évente cseréled akkor nagyon nem fáradt az az olaj.Egyszer anno egy Peugeot-ban kilyukadt az olajdekli. Kb 1 hónapig nem került feltöltésre olajjal a motor. Utána mikor néztem a nívópálcát ugyanolyan tiszta volt mint a flakonban az olaj. Szóval szerintem elég az is, ha hagyunk időt neki kicsorogni mindenhonnan.
⭐ Stella
-
válasz erdey_a #38037 üzenetére
A szintetikus olajakat több gyártó fejlesztette és nem teljesen azonos az összetételük.
Ha a keverék olajban két adalék vegyi reakcióba lép egymással, bármi előfordulhat, ami rontja az olaj tulajdonságait.Nyilván annak nem gond, aki eladás előtt pótolja ki az olajveszteséget.
Az antik időkben még az olajcsere részeként alkalmaztak egy mosóolajos öblítést, mielőtt beöntötték a friss motorolajat. De ez ma már túlzás és nem környezetbarát.Legyen béke! Menjenek az orosz katonák haza, azonnal!
-
#27070592
törölt tag
válasz radi8tor #38039 üzenetére
Valamit félreérthetően írtam..
Nem a fáradt olajjal öblítek hanem az előző olaj nem használt maradékával. Tehát vettem öt liter olajat, abból 4.25 kell (elvileg) a blokkba (és a szűrőbe) vagyis van cirka 0.75 liter nem használt tiszta motorolajam az öblítéshez (ha nem eszi az autó az olajat és nem töltögetem bele a hat hónap alatt..)
Letelt a hat hónap, tehát veszek öt litert, kimérek belőle 0.75litert, az megy egy egy literes kis olajos flakonban a csomagtérbe, tartalék címszó alatt. Az előző ugyanilyen tartalék olajos flakonból felhasználom a benne lévő olajat a blokk öblítéséhez. Majd betöltöm a blokkba a 4.25liter új olajat és örülök.
(kihagytam hogy az öblítés két lépcsős, az első után kézzel át kell forgatni a motort.. ezt egy szervízben nem fogják megcsinálni)Majd tolok legközelebb egy videót a cseréről. Szilveszter napján esedékes. Nincs kavarodás, a másik csere Június 30.
szerk: erdey_a #38040
19 éves 1.8 Zetec blokkom van, ezt rakták a jenkiknél forgalmazott Focusokba is. Ha azokra fél év (vagy 5k mérföld) a megadott csereperiódus, akkor én is azt követem. Lőjjetek le. húszezret akkor sem gurulnék olajcsere nélkül ha ingyen lenne a benzin.[ Szerkesztve ]
-
#27070592
törölt tag
válasz subaruwrc #38043 üzenetére
High five!
Pár évtizede még sarkosabb volt az ajánlás, három hónapról is olvastam. A téli és nyári olaj eleve más viszkozitású volt.
szerk: gabor9991 akkor tényleg tolok egy videót. Nyilván nem lesz tökéletes, de ha a leeresztett "üres" blokkba betöltesz 3deci tiszta olajat a szokott helyen, az átfolyik az olajjáratokon, és kitolja maga előtt a fáradt olajat. Majd kézzel átforgatod a motort és újabb öblítés. Az is kicsorog és lehet betölteni az új olajat.
Nem lesz tökéletes.
Egyébként minden motor eszi egy picit az olajat mert tökéletesen működő lehúzó gyűrű sincs és nem is lesz. Ha egy motorból egyáltalán nem fogy az olaj az általában azt jelenti hogy elégetlen üzemanyag kerül az olajba.[ Szerkesztve ]
-
SECTORnooB
addikt
Sziasztok
Láttam a matricán,hogy az előző tulaj 5w40 es olajjal használta a 2008 as 1.8 dízel kkda cmaxot.
Melyiket érdemesebb használni?
Most 5w30 castrol magnatec van benne. -
erdey_a
őstag
válasz Hieronymus #38041 üzenetére
na jó, de milyen adalék lép reakcióba mivel?
rám hozod a frászt, most akkor kajtassak petronas olaj után? tényleg ér ez ennyit?Vérboci
-
subaruwrc
félisten
válasz #27070592 #38045 üzenetére
én úgy vagyok vele hogyha lehet akkor a motorral ne legyen semmi.
értem én hogy környezettudatosság, de ameddig nem a patakba folyatom a fáradt olajat addig szerintem ezzel túl sok kárt nem okoz az ember
cserébe mindig biztos lehetek benne hogy megfelelően van védve a motormindezek mellett persze hidegen nem rúgjuk neki
-
-
HARDVERAPRÓD
válasz subaruwrc #38048 üzenetére
Sziasztok!
malacfarok mutogatja magát. .
hibajelenség: napi első indulás 2-8. Próbálgatásra indul. Nyilván nagy fehér füsttel. Utána viszont indul pöcre mindig, akkor is ha pl áll 8-10 órát is. gépre tettük, p007f ismeretlen hibaként hozza. Map szenzort cserértük, neten ezt találtuk. A hiba nem szűnt meg. Szerintetek merre induljak? Üzemanyag szivattyú, v izzító gyertya? Köszi előre is.
ja és menetközben sincs hiba! Húz, van ereje. Olajat, vizet nem eszi, nem füstöl jobban mint kellene!bocs nem válasz lett volna
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Az Apple megszerezné a klubvilágbajnokság közvetítési jogait
- Politika
- Milyen monitort vegyek?
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Eredeti játékok OFF topik
- Fűnyíró topik
- Óra topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen