Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Andras6800

    senior tag

    válasz axioma #7480 üzenetére

    Nem vagyok benne 100%-ig biztos, hogy minden szavadat jól értem, de nekem ebből az jött le, hogy volt 1 hiba az autóban amit a szervíz nem tudott megoldani. Namármost, az nem a BMW mint autó hibája, hogy a magyar szerződött szervízparter egy idióta. És igen, ha valami zárlatos, akkor megeszi az akkut.

    "Autobuzi es parameterezoje is volt hozza, az informatikuskent undorito [pozicionalva txt fajlbol felolvasott], nem a kezelofelulet hanem a belseje."

    Ezt egyszerűen nem tudom értelmezni, ne haragudj... Az, hogy a SW hogy van a háttérben megírva... hát nem tudom. Ehhez nem értek.

    Engem is megszívattak az egyik BMW márkaszervízben. Többet nem mentem oda. Mondjuk én szerencsés vagyok, mert Pest megyében van több is.

    Ez a szervízdíjra is igaz. Sokáig egy belvárosi BMW márkaszervízbe jártam. Amikor elkezdte 80 000 Ft-ért felnire szerelt kereket cserélni letárolással, elhoztam a kerekeket és átmentem egy város széli BMW márkaszervízbe ahol harmad ennyiért csinálják.

    "A szervizdij miatt sose valasztanam, 1 gumi annyi volt ra mint nekem egy garnitura." itt miléyen gumira gondolsz? Mert ez kb 3 félére is igaz lehet: kerék? Ajtószigetelő? Elősre a kerékre gondolnk, de mivel előtte mondatban ajtóról volt szó, meg annak a hibájáról.. nem egyértelmű.

    Keret nélküli ajtó amúgy nekem is volt. Pl E93-ban. 1 gondja volt: Autópálya tempónál ha felhúzod az ablakot nem megy vissza a helyére. A konkrét elérés ismerete nélkül erre nehéz reagálni. De amivel ezt hamar el lehet rontani, ha összefagy a gumi és az üveg télen az utcán és "letéped az üveget a gumiról". Utána elég hamar el tud kezdeni szelelni, meg nem jól zárni.

    Így összességében ha jól értem amit a végén írtál: "Szoval kimondottan auto/szervizminosegi gondjai voltak, nem az hogy vett egy hasznalt dizelest ami megadta magat." szerintem nem teljesen korrekt.

    Volt szervízminőségi kondja. Igen, ebben igazad van. Volt egy vélhetően SW hiva vagy gyártási hiba melynek kezeléséhez a szervíz alkalmatlan volt. Én is hosszú panaszlevélben kifejtettem még régebben másik márka márkaszervízének, hogyha képtelenek ellátni a véllalt feladatot vegyék le a cégért az ajtóról. Azóta nem is ők a márkaszervíz amúgy. De ez régebbi sztori és nem BMW. Sajnos a sorozatgyártácban vannak hibák. ez kivédhetetlen értelmes keretek közt. Pontosan erre van a garancia.

    Az i3-at ahol meg autó minőségi baja volt, használtan vette. És bizony a gumitömítések rendkívül érzékenyek tudnak lenni kemikáliákra meg a használatra. Ráfagyot üveg lefeszítés, meg néha mosókban olyat kennek rá.. felkeményedik a gumi, elreped aztán persze, hogy beázik meg szelel. Én pl évente 2-3x lekentem az összes ajtó gumitömítést Sonax Rubber protect-el. Megháláta az autó. Ahogy pl az E93 a 15 000 km-enkénti olajcserét. 1 csepp szivárgás nem volt a turbón 180 000 km-nél.

    Ha a gumi alatt az autógumit érted... Ez meg tipikusan keresléet kínálat törvénye. Bizony a márkaszervízek mindenre is számolnak felárat. Ezen lehet vitázni hogy jó vagy nem jó. De gumicserét eszembe nem jutna márkaszervízben csináltatni. Persze van az a rteg akinek nincs ideje és/ vagy nem számít ez a felár amit otthagy, hogy ott helyben megcsinálják. Ezért megint nem a BMW a szar/ hibás. Fateromtól a VW márkaszervízben akasztottak le annyit a gumicserére, hogy cska nézertt. Dehát céges autó, muszáj mindent ott csináltatnia. Igaz nem is ő fizeti, hanem a cég flottán keresztül. Ő csak aláírja a számlát. Anyukámnak Skoda ugyan ez...

    A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!

Új hozzászólás Aktív témák