Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Yiggdrasil

    aktív tag

    Na sikerült utolérnem egy régi ismerőst, aki ott dolgozik még hála az égnek!
    Most vele próbáljuk megfejteni, hogy mi lehet a hiba okozója.

    SzaboZE:
    Nem a Dell szervizesek/helpdeskesek munkáját akartam általánosítva leszólni, hanem csak megjegyeztem, hogy ha pont a munka hősét fogod ki, akkor rengeteget kell majd küzdened azért, hogy rendesen foglalkozzon a problémáddal. Természetesen nem várom el, hogy 2x fizessék ki a szervizest, mire megszereli a gépem. Csupán ha nem megfelelően kezelik telefonon a problémát, akkor az az ő hiányosságuk, ne nekem kelljen már plusz köröket lejárnom érte. (ha már pont a support miatt választom mindig ezt a márkát.)

    De természetesen alulképzett embereket máshova is ültetnek, pléda rá a párom Toshiba laptopja, amit usb-hibával vitt be, és hogy lötyög a kijelzőzsanér, a nagyérdemű meg adott neki egy új kijelzőt.

Új hozzászólás Aktív témák