Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kiskaktusz

    addikt

    válasz SzaboZE #24877 üzenetére

    Hiába írogatod neki. Egyszer már leírtad, hogy hardverre szól a garancia, nem szoftverre, de azért még írogatja. Leírhatod neki újra és újra, úgy is neki lesz igaza és a dell a hibás, mert ő bizony szoftveres supportot is vásárolt a gépéhez..

    "Don't try to understand women... ...women understand women and they hate each other."

  • tragiQss

    tag

    válasz SzaboZE #24877 üzenetére

    Nem általános szoftveres problémák supportjáról beszélek, hanem a dell álltal kiadott, általuk "supportált" bughalmazokkal kapcsolatos hibakezelésről.

    Gondolok itt pl. a minimum fél éven át próbálgatott automatikus driver frissítésre, ami valamelyik driverből következetesen egy régi darabot akart a gépemre erőszakolni, minden alkalommal sikertelenül. (kb. fél év után azt hiszem, végre kegyeskedtek javítani)
    Vagy amikor feltelepítem a legfrissebb, kizárólag a Delltől elérhető tapipad drivert, aminek a telepítése után megkergül a toucpad, akkor legyen ember, aki képben van és meg tudja mondani, hogy mit kell tenni, hogy normálisan működjön legalább alapbeállításokkal, illetve hajlandó továbbítani a szoftver íróinak a hibajelzéseket és van valaki, aki ezeket a hibákat javítani is tudja.

    Hangsúlyozom: csupa olyan szoftverről van szó, amit a dell házon belül állít elő, máshonnan nem elérhetőek!
    És légy oly kedves, (sokadik alkalommal kérlek) ne nézz mindenkit hülyének, akinél nem működnek ezek a szoftveres állatorvosi lovak! Csak húsz évig éltem IT-sként, azért egy windows-t fel tudok hiba nélkül telepíteni. Ahogy a doksikat is megértem és tudom (illetve tudnám) leírás szerint telepíteni a drivereket (ha a leírás követné pl. a support.dell.com változásait - ugyanis, ha jól sejtem, a mostani telepítési útmutató alapján a Latitude szoftverek nagy részét meg sem lehet találni, mert pl. más néven, más csoportba kerültek a legutóbbi átalakítás során)

    A gép mellé adott diag szoftver szart sem ér, mert a hardver elemek felét sem teszteli.
    Pl. a döglött smartcard readerről semmit sem tud. Ha jól emlékszem, a BT/Wifi stb. eszközök tesztelésére sem képes.
    (mert ha nem tudnád: a Latitude E6x20-as szériához nincs külön telepíthető diagnosztika, csak az van, amit a BIOS mellé tettek, ahogy még jónéhány egyéb szoftvert is kivettek az új széria készletéből)
    Na, inkább nem növelem tovább a vérnyomásomat...
    (tájékoztatásul: lehet, hogy merő szívességből, de az IBM-es srácok ki tudtak segíten, mind az egy alkalommal, amikor szükségem volt rájuk három év alatt)
    Hogy miért vettem mégis Dell-t? Mert nem tudhattam előre, hogy ennyire ócska amit a Dell ránk sóz, mint hardver, mind szoftver, mind támogatás terén.
    Elhiszem, hogy a 6510-zel bezárólag maga volt a csoda, de amit én tapasztaltam itt az elmúlt kb. tíz hónap alatt... minden kritikán aluli. (melyik cég engedi meg, hogy a gyártósorról leeső selejtet küldje ki csere alkatrészként, ahogy azt a korábban linkelt képen láthattad, ha megnézted?)

  • vilmaboy

    őstag

    válasz SzaboZE #24877 üzenetére

    +1

    A világ legveszélyesebb dolga az, amikor a tudatlanság szorgalommal párosul!

Új hozzászólás Aktív témák