Új hozzászólás Aktív témák

  • SpeedR

    őstag

    válasz dragonfx #9634 üzenetére

    Ezek voltak az M52TU-k:
    M52TUB20 - 1991 cm3 -150Le (20i)
    M52TUB25 - 2494 cm3 -170Le (23i)
    M52TUB28 - 2793 cm3 -192Le (28i)

    Ehhez képest az M54-ek:
    M54B22 - 2171 cm3 - 170Le (20i)
    M54B25 - 2494 cm3 - 192Le (25i)
    M54B30 - 2979 cm3 - 231Le (30i)

    Melyik M52TU = melyik M54?

    A nikasil bevonat azért jó mert könnyebben csúszik rajta a henger. Ha bővebben érdekel guglizz rá.

    BMW001
    Igen, érthetetlen számomra, hogy a 97-ben gyártott E46-okba már a TU-t rakták, E36-ba meg még 99-ben sem. Valószínű direkt csinálták mert 10fillérrel kevesebbe került.

    God Vazzeg
    De a procigyártók direkt raktárra is gyártanak. Autógyártóknál ilyen nincs. Egy BMW kaliberű cégnél nem hiszem, hogy előfordulhat olyan szitu, hogy hopp itt van 50000db felesleges motor, na kezdjünk vele valamit... Biztoss te is hallottál már a just in time elvről.

Új hozzászólás Aktív témák