- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen monitort vegyek?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Vezetékes FEJhallgatók
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Mini-ITX
- Androidos tablet topic
- Két üvegpanel és megdöntött front; itt az APNX V1 névre keresztelt miditornya
-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz Tomics #10749 üzenetére
Jah, hát tudod, a hangszigetelés az piszok jó, ilyen autóban nem hallod a motort, de még a 7-esben sem a V12-őt. A Ferrarinál bűn lenne a hangszigetelés alkalmazása.
dragonfx: Azért kérdeztem, mert most a 7végén vittek egy E46 316i-vel, és annak megvolt a 210, éppenhogy. Ugyan olyan erős mint a Tiéd, csak talán kicsivel nehezebb.
Amúgy az enyém végsebbre annyira nem erős, mivel 5500-on leadja a maximális teljesítményt, utána már esik a görbe. Ez 230-at jelent, addig piszok szépen megy, E60 530i -t tartja, 530D-t veri. Utána van probléma, sajnos esik a teljesítménygörbe, 240-ig még csak-csak, utána már csak szenved.Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Azért egy Ferrarit ne próbáljuk összehasonlítani egy Lancia, Alfa, Fiat márkák modelljeivel. Ég és Föld, a Ferrari hiába olasz, az egy teljesen más kategória. Egy szervize annyiba kerül egy ilyennek, mint egy Punto újonnan. És nem is megbízhatóak, nem is kényelmesek.... De az ember aki megengedheti magának, nem is azért vesz ilyet.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
"Dragon és te sem E92 M3 -al autókáztok."
Ezt nem értem, eddig is tudtam, csak megismerném, ha egy E92 M3-ban ülnék.
"Az Olasz autó az Olasz autó..."
Nem, van az Olasz autó, és van a Ferrari, ami Olasz. Lamborghini-t majdnem kihagytam, bár nálam még az is a Ferrari alatt van. A Ferrarinak a maga nemében nincs párja a világon, egy kuriózum.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
_Fonzy_
tag
BMW 525tds turbo eladó
-
Szplöttyy
senior tag
Egyre szimpatikusabbak a BMW-k! Eddig prémiumkategóriában nálam a Mercedes volt az etalon, de multkoriban ültem utasként egy E38 750iA-ban, és hát Azért a legfontosabb extra benne az ASR Meg mai nap, mentünk haver 525TDS-ével, kicsit pörögtünk hajógyárin, elég meggyőző.Kis videó róla, külső kamerás felvétel is lesz, elvileg. Meg linkelek pár képet: Kép1Kép2Kép3Kép4Kép5Kép6Kép7Kép8 Szóval, elég meggyőző ez a BMWPower dolog
Smoke & Torque
-
tibi666
senior tag
válasz Szplöttyy #10761 üzenetére
jó, hát nem tudom milyen mercikben ültél, de ha jól rémlik, neked egy dízel toledo is nagy élvezeteket nyújtott, szóval gondolom nem erősekben. azért egy s600, vagy e500 is megdobogtatná a szíved.
arra a marha nagy füstfelhőre meg nem lennék büszke, jól mutatja milyen remek állapotban van a motorja. de kéklámpára, meg driftelni van pénz. suttyógyerek.
[ Szerkesztve ]
-
Szplöttyy
senior tag
válasz tibi666 #10762 üzenetére
W124 E500, az mindig is tetszett, de azért nem olyan sarki autó, ahogyan ez S600 sem, W140, ami minden sarkon van, de ahogy azok kinéznek, szót nem érdemel kb. Gyári állapotú, egy sem. Egy autó élményét, szvsz nem kizárólag az ereje határozza meg. Nem teszkós kéklámpa van benne, és nemtudom a driftelgetéshez hova kell kurva sok pénz. Ilyen szinten. A füstöt egyrészt leszarom, másrészt, igen, az adagoló most kivan, de egyrészt, fél óra alapjáraton ketyegés után jött ez ki belőle, másrészt, még nincs kész az autó. Nemtudom, mi bajod van neked, hogy az égadta világon mindenbe belekötsz, de ahogy érzed.
+1: Egy 55loerős Mercedes, is tud gyönyörű élményeket okozni, ha szép állapotban van, nem mániám a lóerő...)
[ Szerkesztve ]
Smoke & Torque
-
dragonfx
veterán
válasz tibi666 #10767 üzenetére
fejezzétek már be.
olyan jo volt végre 1 hétre abbamaradt eza szurkálgatás.
igen csuszkáltak,és igen füst volt.és????????..ők élvezték, saját maguk üzemanyagát égették, ő legalább cisnálja bevállalja...és nem fikázza másét, csak mert ő 10x annyit érőbe ül.hóba én is megcisnáltam 3 kört majdnem.1000 fok, faxa volt, alig várom az idei telet ebből a szempontból.de még előtte itt a nyár.
Eagl3>>na a kiábrándult alfás is beszól.mit??az hogy nem 12öt eszik mondjuk, de azért ilyenre jó.
amugy meg ne esküdjál meg nem tolja le az 520i.t.143 ló eza tds.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
de fikázni minek jöttök ide pláne nem is bmw.tek van???
ez teljesne érthetetlen.vagy szolsz normálista vagy a fikázást tartsd meg magadnak senki nem kíváncsi rá.
ő belinkelt egy fun videot, jol érezte magát, ezt akarta megosztani velünk, és nem azért tette hogy te elkezdjed kritizálnia kocsi műszaki egyéb állapotát....
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Szplöttyy
senior tag
Mindegy, nem azért raktam be, hogy balhé legyen belőle... Dragon-nak lejött, hogy miért, mert jóvolt, jóléreztük magunkat, ennyi. Amúgy, ha annyira kiutáljuk már ezeket a szarokat, akkor nézzetek körül az utcán, azokhoz képest, ezt a TDS szalon állapot. De mondom, nem akarok én itt balhézni. Több dolgot nem linkelek
Smoke & Torque
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #10773 üzenetére
én jelenlegi adó és benyaár mellett, 18is.t vagy 20i.t vennék csakis. a 25 jobb de 12 alatt nem áll meg.vagyis sokaknak igen, de csak pályán vidéken.
[link]
tény régóta fenn van.és poweresé, szal lehet mokolt hajtott de legalább értő karbantartott példány.vagyis nagyobb rá az esély.[link]
ebbe valami gyanus.de ha igaz a futott km, azonnal megvevős kategória.[link]
az ültetés sokat elmond hogy hazsnálták.futomű lehet költős téma.de m44es motor modernebb.[link]
tudom kövezés de nekem ez kéne.egy M.es lökös és kész is van a király auto.valszeg törött de emlyik 15 éves auto nem??[link]
ez nekem nagyon szimpi valamiért.nem tom megmondani.de megnézős lenne.[link]
ha bejön a szürke.ez is m44 már.[link]
ez is rég fenn van.de vanos és a felni jó.megnézős.[link]
jól néz ki ahogy van.és coupé.[link]
ez nagyon megnézős.de pesten van.kicsit gyanus.én ezek közül döntenék.
van fenn 1.2ért két 20as de annyit szerintme már nem ér meg egy e36.
94ben elméletben már lehetett vanos a motor.de annyira nem is számít ez.max. 1 liter minuszba, de viszont nagyobb a hibalehetőség is.
elhiszem vacilálsz sokat...én is.Szplötty>>nyugodtan linkelj be ne törödj velük.ők ilyenek.ezért vannak itt.már unalmas lenbne nélkülük.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz Szplöttyy #10761 üzenetére
Agyon van tuningolva, vagy rossz a motorja? Mert ez a füst nem normális, az biztos. Egy chippelés után viszont a TDS-ek pont így füstölögnek, akkor meg normális. Ebben az esetben viszont már kevés lenne ellene egy 520i. Jó videó, de sajnálom az autót. Értem én, hogy régi, és hogy már lassan mind1 neki, de azért kap rendesen. Nem erre való, főleg nem egy diesel.
Ma hajnalban indultam, tankoltam 10k-ért 30 litert, meg még volt benne 4l. 472km-et mentem ezzel a 34l-el, addig amíg beálltam itthon a kúthoz. A computer szerint 0km-re volt benne benzin, erősen kicentiztem. Ez 7,2l/100km-es átlag. Ebből kb. 290km volt autópálya, tempomat 145, a maradék az Budapest/Szekszárd/Bonyhád/Pécs/Komló, és a 6-os út, de ott is 110.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Új 5-ös BMW teszt. Nagyon kedvező a fogadtatása mind a szakértők, mint a média terén. Anno mikor az E60 piacra került, mindenki köpködött, hogy mi ez a szar?! Szerintem ezzel az új érával sokat nyerhet a BMW, beletették minden tudásukat. Az M5 meg félig már űrhajó lesz.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
_Voyage_
aktív tag
válasz MPowerPH #10781 üzenetére
Hátul lehetne szebb, elöl egy picit szögletesebbek a lámpák, és tökéletes is lenne.
Simán elfogadnék egy ilyet.- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
gam3killer
csendes tag
válasz Vangelis #10790 üzenetére
Nem feltétlen. Elvileg ha több ló van, kevésbé erőlködik a motor nagy igénybevételnél.
Konkrét példa (bár lehet hogy nem a legjobb, mert nem 1 kategória.): Volt nekünk egy 420lóerős Scaniank, meg volt egy 530lóerős. A 420-as megközelítőleg ugyan annyi idős volt mint a nagy testvér, és ugyan annyi km volt benne. 2L-el többet evett ugyan azzal a félpóttal mint az 530-as. A fülke ugyan az volt.
[ Szerkesztve ]
Gamerkiller és őstag voltam. Én egy igazi játékgyilkos vagyok. Eladó 8800GTS: http://hardverapro.hu/apro/elado_garancialis_nvidia_geforce_8800gts_g80_320m/hsz_1-50.html
-
Vangelis
félisten
-
-
gam3killer
csendes tag
válasz dragonfx #10795 üzenetére
Nem olyan nagy baj hogyha mellette kapható lesz a normál motoros M5. Aki pedig száguldozni akar de mellette védeni is a környezetet, az vesz hybrid motorost.
[ Szerkesztve ]
Gamerkiller és őstag voltam. Én egy igazi játékgyilkos vagyok. Eladó 8800GTS: http://hardverapro.hu/apro/elado_garancialis_nvidia_geforce_8800gts_g80_320m/hsz_1-50.html
-
dragonfx
veterán
válasz gam3killer #10796 üzenetére
nem.
csak fura lesz az e60 m5 már el is tünik.pedig irto népszerű az e60 bárki bármit mond.
hát cska valami kezdetleges dolog enm írtak róla semmit.talány.
2 együtt tuti nem lesz.
igaz ha aporsche cisnál 700lovas 500/200 villanymotoros sportgépet"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #10795 üzenetére
Hidd el Dragon, hogy azt a V8 -ast alaposan gorcső alá vették, és egy teljesen átalakított motor megy az új M5-be. Ugye ezt már tesztelik is, Nürnburgringen már játszanak vele egy ideje, keményen megy a fejlesztés. Nem vagyok biztos a dupla turbo-ban, látod, hogy a 35i is már csak 1db turbo-val jött ki, és mégis sokkal robbanékonyabb, mint az előző dupla turbos verzió. Ez a Twin Scroll Turbo óriási technikai újítás, a turbo lyuk abszolút megszűnt létezni.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs