-
PROHARDVER!
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9549 üzenetére
Dragonbácsi, E46 nem kell. E90, és inkább akkor legyen kisebb motor. Inkább 3l -t nyerek, meg literenként 30Ft -t. De még úgyis bőven megérné, a szervizelés árát kispórolná szerintem. De nagyon szemezek a 325i -vel is, amit linkeltem. Eddig amit láttam, 9.2-9.7 -et írta computer. Furcsállom, hogy többet eszik mint a mostani autóm. Olyat még szívesen kipróbálnék, lehet nálam nem lenne olyan magas a fogyi.
Jól átrágom, nem szeretném rosszul érezni magam az autóban azért mert nem akar menni. Bár a 2.0 -ás Mondeo -t elviselem. Ma megkergettem... Hiába van benne majdnem 400k km, 210 -ig erőlködés nélkül megy. Utána már csak vonszolja magát, de felmászik 230 -ra 1 perc után.Jim Tonic: Hát jah. És ő nyíltan diesel ellenes, eddig E34 540i -je volt, most egy E39 535i -je van. De eddig nem hallottam rosszat ezekről a 2.0 -ről, abban reménykedek ez nem ok nélkül van így.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Bizony, nagyon szép autó volt. 380k km környékén adta el. És fullos volt, nagyon szép világos bőrbelsővel, faberakással. És ugye szerelőé volt, makulátlan állapotban volt műszakilag is. Nekem is nagyon tetszett, és veszettül ment. Auto váltós volt persze, de elfogadtam volna hétvégi autónak. Csak piszok sokat evett. Most amit vett 535i, azt is szépen rendbe rakta.
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9552 üzenetére
nem kell 230calmenni és meg van oldva
szerintme e46 szebb mint e90.ültél már mind2be??.. az az index állítás engem kikészít hogy "nem marad ott"....
325i persze többet eszik kisebb cm3 több ló.mit vártál.9.2??..persze pályán 100zal 6osba
szervízelés árát megsporolná egy dízel 1 év alatt."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Bubu79
addikt
válasz God Vazzeg #9514 üzenetére
Te nem vagy etalon, kiszálltál egy 320i-ből és beszálltál egy franciába - szentségtörés!
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
God Vazzeg
veterán
-
Zewa
senior tag
válasz God Vazzeg #9561 üzenetére
"Tekintettel a kanyargós útszakaszra gyorshajtásról szó sem lehetett"
Ez max akkor igaz ha szalagkorlát nélkül valami keskeny szar úton mentek...E46 nekem mindig is jobban bejött mint a E90. Bár az idő múlásával egyre inkább zárkózik fel az utóbbi.
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
nagyúr
Egyik új BMW sem szebb, mint az elődje volt. Egyáltalán nem jó irányt követnek. 3-asból az e46, 5-ösből az e39, 7-esből az e38 volt a csúcs. A 2009-es hetes se tetszik.
Az eddig legszebb BMW forma az e46, háromajtós M változatban. A többi nem BMW-s, azóta nem is vennék.Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz God Vazzeg #9561 üzenetére
Hát igen. Egy E36 volánjánál lehet ottdöglenek...Ilyenkor látszik, hogy mennyivel biztonságosabbak a mai autók.
Don't Tread On Me
-
SpeedR
őstag
válasz God Vazzeg #9561 üzenetére
A 130 méter durván hangzik, de ez nem zuhanás volt, hanem inkább legurulás. Szerencsére mindketten be voltak kötve, így viszonylag olcsón megúszták ezt a kalandot.
-
Vandit.
addikt
válasz MPowerPH #9559 üzenetére
Milyen indexállításról beszélsz?
Arról beszél, h az E92-ben nem marad fixen fent vagy lent az indexkapcsoló, hanem visszaugrik. Engem is idegesített, nem is értem ki találta ezt ki, h ez így jó.[ Szerkesztve ]
A tudatlanság nem végleges állapot, a hülyeség igen. >A világürből nézve a föld kék és fehér, NEM VÉLETLENÜL BMW>> A sors kénytelen meghajolni az erős akarat és kitartás előtt
-
dragonfx
veterán
válasz God Vazzeg #9561 üzenetére
-egy 3as coupé...szomorú iylen segg emberek ülnek iylne autóba.én simán elcsapnék egy kutyát.max bukok egy lököst...de nem lesz tk az autó.szvsz nem mentke lassan.
Nem biztos másba meghaltak volna....e46ba s van vagy 10 légzsák...Én a technikai fejlettség és forma miatt tennéma voksom e46 coupé.ra..amugy ha csak a szív dönt akkor e36 coupé....az hogy mibe halnék meg az nem ide tartozik....e60ban is haltak már meg biztos....
Vandit>>áhh ha vezetted tudod miről ebzsélek..én már igen..megörültem tőle.piros lámpa jobbra kanyarodsz kirakod 3at pittyne utána automatán nem villog.így ha teszem azt fél percne túl állsz ott akkor kb 5x nyomogathatod fel.nagyon gáz ez a nem ottmaradás...
Tibi>>pedig így van ahogy vandit leírta....gáz nagyon.én nem tudnám megszokni.ha nem lehetne bele rendeset tetetni, nekem emiatt ki is esne az e90 még ha ott állnék 15 milka kp.val akkor is.....ha azt mondanák ezen nem tudnak változtatni bármi áron.tipikus bmw.s köcsögnek tesznek be mert sosme indexelsz, miközben te nem tehetsz róla az autó hülyesége.
e46 belseje nagyon hasonlít az e36éra.nincs gond vele.külsejéhez meg illik egy ütős felni.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
dragonfx
veterán
m52b28 az biztos.de a másik 6hengeresek power leírása szerint max. a e39be voltka dupla vanosak.
ergo e36ba a b28on kivül nem volt dupla vanos motor csak az m3.
És ugy tudom az m54ek csak e46ba kerültek.
vajon m52b28 és m54b28 közt mi lehet a különbség?elméletben utolso szériás e36 323i dupla vanosnak kéne lennie.....m52b23
bubu??Vajon Ákosé m52 vagy m54??
dupla vanos témáról ki mit tud?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
nagyúr
válasz dragonfx #9571 üzenetére
Jajj, Te simán elcsapnál egy kutyát... Persze. Reflexről hallottál már?
A cikk is baromságot beszél. Az ember ki akarja kerülni, ami előtte van, talán nincs is időd, hogy felmérd, mi az. Lehet gyerek is. Végül is az is csak egy lökős, nem?Más: az e39 fórum egy szánalom. Segítőkészség alig, ellenben fikázás, arcoskodás, és "mindent adok, csak fizess" hozzáállás az van. Hihetetlen.
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
dragonfx
veterán
válasz Jim Tonic #9573 üzenetére
hallottam.de azért kell felmérni azonnal mi van.nagyobb vagy kisebb dolog kerül elém.
hagyjuk már... még 5 hsz.és tudom én leszeka leggonoszabb kegyetlenebb gyilkosnak kikiáltva.,.nem kell ördögöt a falra festeni meg hozzátenni.MÉG ITT IS!!!!!e39 forum nem tok nyilatkozni.e36nál se segítőkészek mindenhol.csak ahl anygrészt régóta ismered a bandát.van ahol csaka chat megy meg hogy mikor ki toltunk le mentünk keresztbe.
én már kaptam ingyne is dolgot.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
Nekem az E39 -en nagyon sokat segítettek, és még utána is kérdeztek, hogy sikerült e megoldani a problémát. Kaptam sok telefonszámot, címet. Szvsz, nekem nem volt gondom.
Ezt az indexes témát nem bírom felfogni. Észre se vettem, fel se tűnt. Az hogy a fenébe lehet, alig hiszem el.
Dragon, technikai fejlettség terén az E90 az E46 előtt áll, és E46 -ban soha nem volt 10 légzsák. És valszeg nem is szerepel olyan jól a törésteszteken mint az E90.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9577 üzenetére
de mivel én nem törésteszt alapján vettem és sosha nem is fogok ez alapján autót venni így ez a lehetőség kiesik...
hát nézd csak meg azt az indexkart.megörülés. ...csak meglököd és ő tudja 3-4-5.t kell villani utána abbahagyja.
technika persze fejletebb de a forma amott jobb.és aza kompromisszum,amit te nem akarsz megkötni.[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
És pár info:
E21 - M10B16 M10B18
E30 - M10B18, M20B20, M20B24, M20B25, M20B27, M42B18
E28 - M20B20, M20B24, M20B25, M30B27, M30B30, M30B32, M30B35
E34 - M20B25, M50B25, M50TUB25, M60B30, M60B40
E36 - M50B20, M50B25, M50TUB25, M52B28, S50B30, S52B32
E39 - M60B44, M60TUB44, M62B44, M52B28, M54B28, M54B30, S62B49
E46 - M54B28, M54B30, M56B25, M56B30, S54B32
E38 - M60B44, M60TUB44, V12's
E90 - N52B25, N52B30Anno ebből már volt vita, és rendesen le lettem hülyézve...mégpedig mert azt állítottam, hogy az én autómban nem ugyan olyan motor van, mint egy 96 -os 528i -ben.
E39 528i:1996–1999 528i - 2.8 L M52B28 --------> ez Vanos (Amerikába csak ezt exportálták)
1999–2000 528i - 2.8 L M52B28 TU ---> ez Bi VanosNekem már a TU van, míg a korábbi 528i -kbe még csak a sima került bele. Ott a nyomaték is 275NM, és a lóerőcsúcs 5300RPM -en jött, míg nálam ez 5500RPM.
E46 -ba, vagyis a 328i -be már csak a TU került bele.
M54 -es mocik a 2.2, 2.5, és 3.0 -ás mocik, 2001. évtől. (3.0 -ás 2000 -től)
És itt az a mondtad, ami ezt bizonyítja, csakhogy nehogy valaki elkezdjen kötekedni.
"A Technical Update or M52TU version in 1999 added Double-VANOS and other modifications."[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Zewa
senior tag
válasz dragonfx #9578 üzenetére
Nem törés teszt alapján kell autót venni de azért nagyon nem mind1 miben ülsz...
Nem kell mindig a legrosszabbra gondolni viszont azért előny ha egy kisebb baleset miatt nem kerülsz rögtön az intenzívre...
(Ez mellett még ott van a gyalogos, utas, gyerek védelem...)Egy -drágább- autónál- a mai technika mellett- fontos hogy gyújtson kellő biztonságot.. (pl E92 vs szakadék)
"Táncolni kell, uram, a zene majd csak megjön valahonnan…"
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9579 üzenetére
a vita az m43tu.ból volt ami 1.9es és 18asként fut...118 ló..ésmontad ebből átalakítással lehet m44es lóerőszámot vagyis 140et kihozni de tényleg hagyjuk mert azota már neddudki is beleokosolt és volt vita belőle ujra, te lemaradtál erről
m50 nem volt vanos.
m52 sima vanos.
ezek szerint m50tu sima vanos.és írják rá 25ös..de a 170 ló lebuktatja hogy ez biza a 323i volt.vagyis 96 utáni 323i.t kell keresni elég nyerő lehet.bubu.é tán ilyen.vagyis neked m52b28tu van benne,??.. a jo fogyasztás miatt azt hittem m54b28..azért ott csak javítottak valamit rajta ha más lett a jelölés.
igen akkor érthető e46ba hogy volt mindne motor dupla vanos de mégis hogy lehetett benne m52 és m54 is. ugy hogy az 52es az a tu.s feljavított verzio volt. hát nem tudom én azért az m54ben jobban bíznék.
m54b20 is volt.nézz csak utána.korai e46 320i/320ci.be is volt.az kéne nekem. ..és nem csaka 2.2es volt.volt 2000es is.kicsiny intervallumba asszem 1998-2001 között.Hát akkor nagyon vigyázni kell aki e36 328i vásárlásra teszi fejét mert gondolom alig felismerhető a különbség a tu és tu között viszonyt fogyasztásban lehet a non tu.s zabál rendesen.
m54b28 elég csoda lehet fogyasztásba.hogy jobb e mint a te m52b28tu.d...akár e46ba akár e39be e nagy rejtély marad....én ugy tudom m56 csak az e90be jelent meg...
amugy eza wikipedia angyon faxságokat ír hiányos infokkal a kw lóerő arányt se számolja jol meg m56 nem létezik szerinte..meg m54b20 se...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9582 üzenetére
Nálam már a javított 28i van, a TU. És igen, a régebbi 28i -k többet fogyasztanak, és végsebességre is gyengébbek az alacsonyabb lóerőcsúcs miatt.
M54B28 -ról eddig nem hallottam, és elképzelésem nincs, hogy azt milyen modellekbe rakták bele. Igazad van, M54 -ből van 2.0 -ás is, de az is rejtély, hogy mikortól, és hogy mibe rakták bele. E46 -ba és E39 -be biztos nem került bele, csakúgy mint az M54B28. Az 100%, hogy az M54 -es motorok jobb környezeti normákat teljesítenek, de az alapja annak is az M52. És én csak a 2.2, 2.5, 3.0 -át ismerem belőle, hiába írja azt a plusz kettőt.
Szóval ennek jó lenne utánajárni, mert nem találtam semmilyen konkrét infot erről.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9583 üzenetére
igen a 28i motor mostmár tiszta.hát az e36 328i vétel akkor lutri nem éri meg.laptoppal menni kocsit venni az milyen.
vin kododat beütötted ott kiderül.azért örülnél te az m54nek is
hát m54b20 éna használtautos megfigyelések alapján 99-01ig rakták.e46 320i 320ci.be van ilyen....
de már 98asba is lehet és a 2001es necces.
amugy m56ról nekem nincs infom.szerintme az nagyon kevés ideig voltak.egyből ráfrissiztek és N.es szériára tértek át de ott még ködösebb a dolog. az biztos amit te tegnap linkeltél 325i.t abba N52b25 van.technikai infot nem találtam róla....Talán m54b20 témára...
amikortó fehér lett az index akkortól...98ba narancs volt 99-2000be lett fehér..de modellfrissi meg 2002be volt csak szóval lehet 2 évig volt csak a m54b20 utána már b22 lett de az meg csak coupé volt.....2002 után is volt e46 320i...ebbe vajon milyen lehet...
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9584 üzenetére
Ez amit linkeltél a 2.2 -es, 170 ovas. Ez M54B22.
Nem lehet M54 -es moci benne, mert az 2000. évtől jelent meg az E46 -ban, E39 -ben meg 2001 -ben a 28i -t váltotta a 30i, a 23i -t meg a 25i. Ugye ez M52 -ből M54. És ekkor váltotta a 20i M52 -őt az M54B22.
Tehát nálam az M54B28 &20 rejtély még mindig. 98 lehetetlen, akkor jött ki a javított M52, M54 még sehol nem volt.De találtam egy ilyen levelet:
"To all sifu-sifu sekalian...I'm interested to buy e46 2004 edition with new facelift version..
After browsing the forums, i found out that e46 has quite a number of
edition and all withdifferent engine performance and outlook. Having said that, i would like
to know1. how to differentiate between each model so that i won't be conned by
the dealer..
I have these engine variations for e46
N44TU - 1.8L Straight 4 DOCH 16V; Dual Vanos; 143hp
M54B20 - 2.0L Straight 6 DOHC 24V; Dual Vanos; 150hp@5900; 190Nm@3500
M43TU - 1.9L Straight 4 SOHC 8V; 118hp@5500; 181Nm@39002. Is it safe to assume that the new facelift e46 is either N44TU / M54B20?
3. I heard N44TU is actually 2.0L block. Is this true?
4. I would be good if anyone can point roughly how much is e46 with
N44TU/M54B20/M43TU @ 2004model.
thanks in advance.."
Magyarul E46 -ba tuti volt M54B20, a 150 lovas. De akkor csak az újabbakban.
Viszont 28 -as még mindig nincs meg.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Nem tudok németül, de itt mintha azt mondaná, nem volt M54B20, csak M52B20TU és M54B22
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Még 1 valami. Itt van ez, mást nem találtam. Amiket olvastam, azokból azt vettem ki, hogy a B20 -ból és B28 -ból készült TU verzió, és azt sok helyen M54 -nek tüntetik fel. Ezek képezték az M54 -es motorok alapjait, 98 -tól voltak gyártva.
Írták is, TU -ba belekerült a dual vanos, és még számos más módosítás. Szerkezetileg pont olyan a felépítésük, mint az eredeti M54 -eseknek, csak egy euro osztállyal lejjebb vannak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9585 üzenetére
LOLL ugyanezt az írást olvastam én is....elég régike.na persze még kavarjunk bele N44TU.val..nem is tudtam van ilyen.
m52b20tu lenne = m54b20szal?
nem mert külön említik őket..mind2 dual vanos.
2000től 2002ig volt m54b20..mert a modellfrissi után 2002 utántól lett b22.Vagyis amit tegnap linkeltem..ebbe m54b20 van
vagy m52b20tu...mert az a a leírás alapján 1991cm3....
mind1 dual vanos jöhet."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9588 üzenetére
Az nem lehet, hogy csak átnevezés történt a B20 -as esetében? Mikor jöttek az M54 -es mocik, átnevezték azt is M54 -re. Az M54B28 -ról még ezt se lehet elmondani, mert 2000 -ben leálltak az M52B28 TU gyártásával, ezt váltotta fel az M54B30. Tehát 28 -as moci nem is volt 2000 után.
Mert az egyértelmű, hogy az M52 TU mocik felépítésben 1:1 -ben az M54 -esek voltak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9589 üzenetére
igen valószínű ez történhetet és ki-ki eldönti hogy hívja m52b20tu vagy m54b20...
Tényleg ez lehetett és 2000 utántól volt....innentől egyértelmű....e39be nem volt m54b28...mert az azonos volt az m52b28tu.val....
és 20as esetén ugyanez lehetett könnyebb a kezelhetősége így.
Egyszerűen 98 után az tu.s mocit eggyel feljebbi számmal illetik ennyi.gondolom az uj karosszéria miatt.vagy modellfrissi miatt.Akkor a te mocid klassz.eltalált példány. sima tu. nélkülivel érdekes lehet a dolog.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9590 üzenetére
Igen, akkor ez letudva. Ezzel magyarázható az alacsony fogyi...mindig csodálkoztam, hogy az E36 -ban a 328i miért fogyaszt majd 2 lityivel többet mint nálam, pedig ott még a súly se akkora.(eddig azt hittem, a váltó áttételezése miatt) Akkor ezért, mert nem ugyan az a két motor. És ez magyarázza azt is, hogy haver 97 -es 520i -je miért eszik annyit. Még az is sima M52.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gézengúz
addikt
Ez a táblázat sem stimmel
Ha jól tudom nekem még a régi vasblokkos M50 van aminek hátul van az olajbeöntője (szélvédő alatt) viszont a vezérlőm Siemens MS 40.1....
De a táblázat szerint olyan vezérlővel csak 520i-be ment....
Viszont ebben a táblázatban már stimmelne ...
[link]E36 92-95 M50B20TU MS40.1 150 196 17-20 20-22 190
A TU jelzés mutatja a single VANOS-t?
-
Gézengúz
addikt
Hehe...
Megvan a rövidítés is.....
Technologically Upgraded (TU)
Tudod mi érdekelne még 001?Ha már a fogyink így tök ugyanannyi (nekem automata váltóval) M50TUB20
Arra lennék kíváncsi Neked mennyibe van biztosítás,luxusadó, teljesítményadó...
Ezeket írd már meg és akkor összevetjük...Köszi...
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9591 üzenetére
igen 97ben nem volt még tu.hát te belenyultál a jóba ő nem.2évvel fiatalabbat vesz akkor.neki az m52b20tu lenne benne, de szerintme tényleg könnyebb, szóval nevezzük ezt az m52tu mocikat=m54nek
Igen neked akkor m54b28 van benne.SpeeD>>nem mondtál örültséget neki az van benne .dupla vanos.
A vanos okozhat iylne fogyasztásbeli dolgokat is szélsőséges esetben.szerintme kérdezzetek meg egy m50b20 tulajt mennyit eszik neki a verda... ....10 alá soha nemv eszi be az tutko.
m52vel ez lehetséges...
m54gyel pláne....igen a tu mindig a fejlődést jelöli amia vanos.ban merül ki.
érdekes az m43tu esete.ott a 4hengeresbe nincs vanos ott mit fejleszthettek?
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
MPowerPH
félisten
válasz dragonfx #9596 üzenetére
Nem csak a Vanos -ban, vannak egyéb módosítások is, direktbe leírták.
"A Technical Update or M52TU version in 1999 added Double-VANOS and other modifications."SpeedR: Nincs sehol ez értelmesen leírva...mert olyan, hogy M54B28 nem létezik. A E36 328i -k 10 -es átlagokat produkálnak, ismerős olyat rugdal. És mindig azzal kezdi, hogy megnézi a computeremet, mit is mutat. Most jelentem 8.3 -on áll. És mindig csak azt mondja, hogy biztos azért mert lassan megyek. Haver 97 -es 520i -je, amibe még a régebbi típusú motor van tudod mit fogyaszt? 9,2 -őt... És az az autó nem megy, 130 fölött olyan mint egy bálna, csak a hangja nagy.
Gézengúz:Nekem a biztosítás évi 30.000Ft, Generalinál. Teljesítményadó 142*200ft. A luxusadó meg ennek a duplája.
Szóval akkor vessük össze, de akkor már a menetdinamikát is hozzuk ide."Technologically Upgraded (TU)"
Ezt meg már tegnap leírtam. Szépen kiveséztük dragonnal a dolgot.
mod: Nem véletlen alakult ki az a mendemonda, hogy BMW, és leeszi a gatyádat. A Vanos nagyon sokat segítette ezen, főleg mikor kétoldalira megcsinálták.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #9597 üzenetére
Hi..
Na akkor bizti Generalinál 24000Ft éves
Teljesítményadó meg 15400 asszem... idén már 16 éves a járgány... és ennyi...
Ha jól számolom akkor majd 115000~ környékén jön ki Neked éves szinten...
Ennyit nekem +50paci nem ér meg.... Amire kell megteszi ez is..Pláne, hogy nem tudok csak E36 kópéban gondolkodni....
Más, van valaki aki konkrétan le tudja írni, hogy mit csinál a lambdaszonda?
-
MPowerPH
félisten
válasz Gézengúz #9598 üzenetére
Igen. Itt az én esetemben 2 bibi van. A 16 év, és az hogy kicsi a motor. Te éves szinten 75k -val fizetsz többet, mint én. 12 hónapra lebontva az mégse olyan vészes, szerintem.
Én viszonylag sokat használom az autót, és már nálam is sok az a 10 éves kor. (luxusadót remélem Viki eltörli, mert Isten bocsáss, de ne próbálják már összehasonlítani az autómat egy 1 éves 330D -vel pl...)
Amúgy nem a pacin van a hangsúly, hanem a nyomatékon, ha mindennapi használatot nézünk. Mikor nem sietek, nagyon ki se veszem 5. -ből. 50km/h -ról még szépen kigyorsít 5. -ben is.
De arra is jó, ha pl. 4% -os kapaszkodón előtted van egy Alfa 166 2.4 JTD, ami valszeg chippes, mert úgy füstöl mint egy gyárkémény(amúgy szánalom az ilyen, luxus autóhoz nem illene), akkor 120 -ról 3. -ban van elég erő, hogy mikor 170 -re ér az óra, már előtte legyek.A lambdaszonda az üzemanyag/levegő arány szabályozásra szolgál. Pontosabban méri az oxigénmennyiséget a kipufogó gázban, és ezt az információt küldi el a vezérlésnek, ami ennek alapján szabályozza az üzemanyag/levegő arányt.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Gézengúz
addikt
válasz MPowerPH #9599 üzenetére
Ok de Te tudsz másban is gondolkodni nem csak E36 kópéban... én képtelen vagyok rá...
Öööö Te fizetsz többet nem én... Elírtad...A kicsi ugyebár viszonylagos mert hiába írunk 2010-et egy sor6 2000 inkább felfelé tendál....a sok 1.4 és 1.6 közt...
Ok akkor jól tudtam a szondát...akkor nem csak azt érzékeli ha sok hanem azt is ha kevés az oxigén... Mivel a 2-em 110-nél ér véget és a 3-asom innen indul azért a 150 paci is megtolja magát 120 körül...
Luxusadót genyóságnak tartom de arra pont jó, hogy pár év múlva beessen a gépembe egy a Tiédhez hasonló moci papír nélkül... De nekem felesleges... Igazság szerint nekem nem kell +lóerő... az pont elég volna ha lenne sor6 2000 bivanossal... Uhh akkor az mennyit enne 6 lityit?
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Szólánc.
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Öregszem
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Horgász topik
- Lexus, Toyota topik
- Eredeti játékok OFF topik
- Ötletek, javaslatok, hogy még jobb legyen a PH! lapcsalád
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest